Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 00:29
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal
Hier even een berichtje van mij ben net bij mn moeder vandaan en die was weer gevallen vandaag en heeft een gat in haar hoofd en is een beetje de weg kwijt dus kan ik niet mee dit is de twede keer in 1 maand dus moeten we maar eens kijken of er iets anders moet gebeuren met haar want ze is nu 94 en leeft nog steeds zelfstandig en had bootschappen gedaan en is daarbij gevallen maar gelukkig niets gebroken dus hele sterke botten gelukkig . Vandaar dat ik nu niet mee kan met het eten wat ik erg jammer vind want ik had alles al klaar staan om naar het verre buitenland tegaan maar helaas want ik had me er erg op verheugt maar we moeten het dan maar een keer overdoen denk ik . Voor morgen een heel eetsmakelijk en hoop op een volgend etentje. Sjalom. Martin |
JAMMER VOOR JE MARTIN, MAAR BEGRIJPELIJK DAT JE NU EVEN VOOR JE MOEDER KIEST!!!
Ja joh, moeilijk he... Je bent blij dat ze zo oud mag worden , maar het gaat helaas niet altijd zonder zorgen... maar wel fijn dat jullie toch voor haar kunnen en willen zorgen!!! Sterkte hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 10:33
|
|
|
Ik heb er zin in.
Jammer dat enkelen niet mee kunnen vanwege ziekte en ongemakken. Ik wens deze mensen allemaal beterschap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 10:59
|
|
|
Hier even een berichtje van mij ben net bij mn moeder vandaan en die was weer gevallen vandaag en heeft een gat in haar hoofd en is een beetje de weg kwijt dus kan ik niet mee dit is de twede keer in 1 maand dus moeten we maar eens kijken of er iets anders moet gebeuren met haar want ze is nu 94 en leeft nog steeds zelfstandig en had bootschappen gedaan en is daarbij gevallen maar gelukkig niets gebroken dus hele sterke botten gelukkig . Vandaar dat ik nu niet mee kan met het eten wat ik erg jammer vind want ik had alles al klaar staan om naar het verre buitenland tegaan maar helaas want ik had me er erg op verheugt maar we moeten het dan maar een keer overdoen denk ik . Voor morgen een heel eetsmakelijk en hoop op een volgend etentje. Sjalom. Martin |
Jammer Martin dat je niet meekan maar wel zeer begrijpelijk! Het is een gezegende leeftijd 94 maar idd er gaan dan ook wel zorgen komen en dan nog zelfstandig wonen, dat doet niet velen haar naar. Hopelijk tot een volgende keer en sterkte ermee.
Groetjes Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:02
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jammer Martin dat je niet meekan maar wel zeer begrijpelijk! Het is een gezegende leeftijd 94 maar idd er gaan dan ook wel zorgen komen en dan nog zelfstandig wonen, dat doet niet velen haar naar. Hopelijk tot een volgende keer en sterkte ermee.
Groetjes Erika |
...er zijn genoeg plaatsen vrijgekomen...misschien kan de moeder van Martin meegaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:16
|
|
|
Gelijk heb je Martin, je moeder gaat nu voor hoor! Wees maar dankbaar dat je ze nog hebt....mijn moeder is 2 januari al 10 jaar overleden....ik mis haar nog iedere dag....pluk die mooie momenten dat ze nog bij je is! Enneh...natuurlijk jammer voor jou, je had je er op verheugd.....Sterkte, en toch....een goed weekend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:22
|
|
|
Hier even een berichtje van mij ben net bij mn moeder vandaan en die was weer gevallen vandaag en heeft een gat in haar hoofd en is een beetje de weg kwijt dus kan ik niet mee dit is de twede keer in 1 maand dus moeten we maar eens kijken of er iets anders moet gebeuren met haar want ze is nu 94 en leeft nog steeds zelfstandig en had bootschappen gedaan en is daarbij gevallen maar gelukkig niets gebroken dus hele sterke botten gelukkig . Vandaar dat ik nu niet mee kan met het eten wat ik erg jammer vind want ik had alles al klaar staan om naar het verre buitenland tegaan maar helaas want ik had me er erg op verheugt maar we moeten het dan maar een keer overdoen denk ik . Voor morgen een heel eetsmakelijk en hoop op een volgend etentje. Sjalom.
Martin |
Doen we toch gewoon als alle zieken weer opgeknapt zijn nog een keer een etentje
Martin, sterkte met je moeder en Jolan beterschap!
Ga ik nu ff het restaurant bellen dat we 3 stoelen minder nodig hebben. Tot vanavond allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:25
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Doen we toch gewoon als alle zieken weer opgeknapt zijn nog een keer een etentje
Martin, sterkte met je moeder en Jolan beterschap!
Ga ik nu ff het restaurant bellen dat we 3 stoelen minder nodig hebben. Tot vanavond allemaal! |
Nou Annette, als jouw Pietje aan het uitbuiken gaat na de maaltijd.....ik zou het op 2 stoelen minder houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:28
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nou Annette, als jouw Pietje aan het uitbuiken gaat na de maaltijd.....ik zou het op 2 stoelen minder houden |
als jij mee zou gaan, hadden we al VOOR dat je ging uitdijen een extra stoel moeten regelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...er zijn genoeg plaatsen vrijgekomen...misschien kan de moeder van Martin meegaan... | Nee kinderen mogen òòk niet mee....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:38
|
|
|
Is het Schweinefleisch al gaar? Ik wens jullie een hele gezellige avond!!!! Denk om de paspoorten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:39
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nee kinderen mogen òòk niet mee.... |
...als jij bij mij bent en ik je onder controle hou zullen ze er zekers niets op tegen hebben dat je er bij bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als jij bij mij bent en ik je onder controle hou zullen ze er zekers niets op tegen hebben dat je er bij bent |
Had dàt dan eerder gezegd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:44
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Had dàt dan eerder gezegd.... |
...ach, als 17 maart er maar bij bent...alhoewel ik dat wel betwijfel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ach, als 17 maart er maar bij bent...alhoewel ik dat wel betwijfel... |
want....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | als jij mee zou gaan, hadden we al VOOR dat je ging uitdijen een extra stoel moeten regelen |
Welnee, t is Duitsland he, ze zijn hier gewent aan flinke...euh..dijen, vandaar dat er ook van die gemütliche houten banken staan he, niet enkel voor de sfeer....maar one-size -fits-all, enkel kunnen sommige mensen er met zn 6en op zitten, en anderen met zn tweeen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:13
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Welnee, t is Duitsland he, ze zijn hier gewent aan flinke...euh..dijen, vandaar dat er ook van die gemütliche houten banken staan he, niet enkel voor de sfeer....maar one-size -fits-all, enkel kunnen sommige mensen er met zn 6en op zitten, en anderen met zn tweeen |
Of helemaal voor jezelf.. het negeer bankje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Of helemaal voor jezelf.. het negeer bankje |
zeg, is het een etentje met echt voedsel en samen-zijn of is het een cyber-etentje??? Wat zitten jullie hier nog te doen eigenlijk??? Kletskousen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zeg, is het een etentje met echt voedsel en samen-zijn of is het een cyber-etentje??? Wat zitten jullie hier nog te doen eigenlijk??? Kletskousen... |
Nou weet je! We worden pas om half acht verwacht en aangezien maris en ikke nog geen uur hoeven te rijden houden we jou even gezelschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 18:52
|
|
|
Graag wil ik jullie een hele gezellige avond toewensen!
Groetekes van Carientju!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 19:10
|
|
|
Eet ze lekker daar!
Enne... gedraag jullie wel, dat ik geen klachten krijg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 19:25
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Eet ze lekker daar!
Enne... gedraag jullie wel, dat ik geen klachten krijg |
Tjok, dat is te laat gepost...ze zijn al weg...dus, we kunnen ons aan het ergste verwachten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 19:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tjok, dat is te laat gepost...ze zijn al weg...dus, we kunnen ons aan het ergste verwachten... |
Wat voor narigheid verwacht je van ze Frank? (Mijn fantasie reikt niet zo ver)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 23:40
|
|
|
zo...ik denk dat de dames en heren inmiddels het etablissement hebben verlaten na zich volgegeten en uitgebuikt te hebben...hoop dat er wat dat laatste betreft genoeg stoelen waren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 23:52
|
|
|
weer thuis... was gezellig... de thuisblijvers hebben ongelijk gekregen, gullie heeft wat gemist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 23:56
|
|
|
PIETER649 schreef: | weer thuis... was gezellig... de thuisblijvers hebben ongelijk gekregen, gullie heeft wat gemist |
ik kon niet, Pierre (iets met werk en principes)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 01:20
|
|
|
PIETER649 schreef: | weer thuis... was gezellig... de thuisblijvers hebben ongelijk gekregen, gullie heeft wat gemist |
wanneer komen de foto's???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 02:16
|
|
|
COOTJE711 schreef: | wanneer komen de foto's??? |
moet je trijn even vragen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 02:32
|
|
|
BERT168 schreef: | moet je trijn even vragen... |
vol verwachting klopt ons hart.... Zoiets is toch wel de afspraak, als er gegeten wordt, dan foto's op het forum....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 09:44
|
|
|
COOTJE711 schreef: | vol verwachting klopt ons hart.... Zoiets is toch wel de afspraak, als er gegeten wordt, dan foto's op het forum.... |
Ze zullen wel allemaal ziek op bed liggen krijgen onze komkommers weer de schuld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 10:06
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ze zullen wel allemaal ziek op bed liggen krijgen onze komkommers weer de schuld |
Nee hoor ik ben geheel niet ziek. Ik heb lekker uitgeslapen. Enne op mijn bord lag 1 schijfje komkommer en 1 schijfje tomaat. Aangezien ik niet zo gek ben op komkommer en tomaat heb ik het laten liggen.
|
|
Naar boven |
|
|