Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:18
|
|
|
YELNIN491 schreef: | topic krijgt een hoog engelengehalte |
Flauw.....zeg het gewoon als je iets wilt zeggen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:20
|
|
|
hoe bedoel je deze opmerking, yelnin?
ik hoop dat ik je verkeerd begrijp als ik het intepreteer alszijnde dat iemand naar jouw idee geen mening zou mogen geven op een discussie-forum? dit was een (terechte) on-topic reactie van willemijn, denk ik, en als ik je goed begrijp, (en ik hoop dat dat dus niet zo is,) maak je een vinnige opmerking wanneer er bij hoge uitzondering wél ontopic wordt gereageerd
hannah........grijpt haar kans te klagen......
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 6 december 2011, 21:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:24
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het hele forum is doordrenkt van geneuzel......., misschien een idee om eens over serieuze dingen hier te praten???? Het is maar een tip hoor.... |
Dat ben ik er dus niet mee eens, geneuzel soms zou dat ook wel eens een opfrissertje kunnen zijn tussen de soms wel vaak en reagerende onderwerpende personen lijkt mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:27
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat ben ik er dus niet mee eens, geneuzel soms zou dat ook wel eens een opfrissertje kunnen zijn tussen de soms wel vaak en reagerende onderwerpende personen lijkt mij |
Ik ben met je eens dat het geneuzel voor veel mensen hier een bron van irritatie is..... Misschien wat minder off topic gaan Gerrit? en blijven bij het onderwerp?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Flauw.....zeg het gewoon als je iets wilt zeggen.... |
Nou komen we weer op het libelle niveau, erger me gewoon een beetje aan al je bij elke opmerking
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hoe bedoel je deze opmerking, yelnin?
ik hoop dat ik je verkeerd begrijp als ik het intepreteer alszijnde dat iemand naar jouw idee geen mening zou mogen geven op een discussie-forum? dit was een (terechte) on-topic reactie van willemijn, denk ik, en als ik je goed begrijp, (en ik hoop dat dat dus niet zo is,) maak je een vinnige opmerking wanneer er bij hoge uitzondering wél ontopic wordt gereageerd
. |
dan is het inderdaad byzonder ontopic om hier te klagen over een ontopic reactie van iemand anders, yelnin!!
hannah.........ergert zich niet..........maar verwondert zich slechts.....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 6 december 2011, 21:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:37
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hoe bedoel je deze opmerking, yelnin?
. |
ik klaag ontopic op de snap je. Maar als iemand een aantal postings terug naar anderen opmerkingen maakt over dat ze niet moeten klagen dan wekt dat irri. En om dan steeds te klagen over het off-topic zijn sja heeft geen nut, gebeurt toch en iemand die op het forum schrijft en nooit offtopic gaat, ben ik hier nog niet tegengekomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:53
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ik klaag ontopic op de snap je. Maar als iemand een aantal postings terug naar anderen opmerkingen maakt over dat ze niet moeten klagen dan wekt dat irri. En om dan steeds te klagen over het off-topic zijn sja heeft geen nut, gebeurt toch en iemand die op het forum schrijft en nooit offtopic gaat, ben ik hier nog niet tegengekomen. |
Daar gaat het helemaal niet om, er zijn mensen die alleen maar off topic gaan, en niet meer precies weten wat het woord discussieren inhoudt....en dat wekt wat wrevel en niet bij mij alleen......soms moet je eerst stukken scrollen voordat er wat zinnigs te lezen valt... Dus nogmaals: er zijn mensen die alleen maar off topic gaan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:00
|
|
|
dames, kunnen jullie dit niet beter even via de mail uitvechten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dan is het inderdaad byzonder ontopic om hier te klagen over een ontopic reactie van iemand anders, yelnin!!
hannah.........ergert zich niet..........maar verwondert zich slechts.....
|
zijn we toch byzonder lekker ontopic gebleven niet en dat je dat verwondert sja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 22:04
|
|
|
COOTJE711 schreef: | dames, kunnen jullie dit niet beter even via de mail uitvechten??? |
On-topic blijven is ook een idee.
Thomas, impliciet tegenstrijdig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 01:29
|
|
|
YELNIN491 schreef: | zijn we toch byzonder lekker ontopic gebleven niet en dat je dat verwondert sja |
weet je wat me nog meer verwondert, yelnin? dat we het hierover roerend eens zijn met elkaar! maar dat kan niet; dat zou natuuuuurlijk OFTOPIC zijn op dit topic, dus moet ik er nog even een nachtje over slapen of ik nog iets te klagen kan verzinnen........... klagen ligt me niet zo, dus ik ga écht mijn best doen een heel clevere klagerige klachten-reeks te verzinnen!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 7 december 2011, 01:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 06:59
|
|
|
Ik hoop dat er van beide zijdes begrip kan zijn........ Een luchtig onderwerp kunnen we overlaten aan de mensen die daar behoefte aan hebben,het is meest niets meer dan een uitlaatklep voor mensen(oh,even een klacht;mensen die aanwippen in de chatbox en dan gaan neuzelen over het onderwerp,zichzelf er boven plaatsen........sorry hoor serieus en geklets wisselen elkaar daar af,niet leuk?Klik dan op het rode kruisje please maar ga niet even vertellen dat je er boven staat(niet persoonlijk bedoeld!) )
Maar ik hoop dat de serieuze onderwerpen ook met rust gelaten kunnen worden,ik volg die discussies graag maar als je door 3 pagina's loze kreten moet scrollen is de interesse snel weg..........
http://www.youtube.com/watch?v=y4MDIEiIk_E
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 7 december 2011, 07:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:19
|
|
|
Eerder een hoog moderator gehalte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:48
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Eerder een hoog moderator gehalte |
Wat een onzin....is maar net hoe je het opvat he? Je mag blijkbaar wel oeverloos zeuren maar je mening daar niet over geven? Heerlijk toch zo'n vrij forum.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat een onzin....is maar net hoe je het opvat he? Je mag blijkbaar wel oeverloos zeuren maar je mening daar niet over geven? Heerlijk toch zo'n vrij forum..... |
Tis maar wat JIJ als onzin bestempeld ...
De een noemt het engelen-gehalte De ander zegt hoog libelle-gehalte En ik zeg: een moderator-gehalte ...
Fijn hè ... zo heeft iedereen een andere naam voor zijn of haar ergernis ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:56
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Tis maar wat JIJ als onzin bestempeld ...
De een noemt het engelen-gehalte De ander zegt hoog libelle-gehalte En ik zeg: een moderator-gehalte ...
Fijn hè ... zo heeft iedereen een andere naam voor zijn of haar ergernis ... |
Het is ook een waarheid he? Mijn waarheid..... En een moderator heeft volgens mij een sturende functie en het is een vrij forum dus deze ergenis snap ik dan helemaal niet? Niemand stuurt hier, je hebt de vrijheid van schrijven......wat een voorrecht toch......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het is ook een waarheid he? Mijn waarheid..... En een moderator heeft volgens mij een sturende functie en het is een vrij forum dus deze ergenis snap ik dan helemaal niet? Niemand stuurt hier, je hebt de vrijheid van schrijven......wat een voorrecht toch...... |
Ja gelukkig, daar mag je je handen wel voor dichtknijpen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 16:09
|
|
|
Ik klaag omdat ik zo stom ben geweest om tot twee keer toe deze week tot drie uur in de nacht met iemand heb zitten (liggen) bellen. Ik ondervind er nu de gevolgen van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 16:50
|
|
|
BILLY701 schreef: | Ik klaag omdat ik zo stom ben geweest om tot twee keer toe deze week tot drie uur in de nacht met iemand heb zitten (liggen) bellen. Ik ondervind er nu de gevolgen van. |
ahh billy toch!! niet klagen maar dragen en vragen om MEER!!
lekker van genieten joh!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 17:46
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ahh billy toch!! niet klagen maar dragen en vragen om MEER!!
lekker van genieten joh! |
Meer wat, nachtrust??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 17:55
|
|
|
BILLY701 schreef: | Ik klaag omdat ik zo stom ben geweest om tot twee keer toe deze week tot drie uur in de nacht met iemand heb zitten (liggen) bellen. Ik ondervind er nu de gevolgen van. |
Ik zeg maar even niks niet En nee is was het niet ik sliep braaf Weet je ik heb eigenlijk niks te klagen Mn gezondheid is redelijk ik slaap goed! Ow heb wel wat te klagen! Dat de dierenarts zo duur is Maar goed mn katje is het waard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 19:29
|
|
|
telefoonrekening ontvangen zeker? je moet ook niet gaan bellen naar die zuidelijke regionen joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 20:07
|
|
|
ze kennen niet meer klagen over mijn luxaflex... ze zijn helemaal schoon...
de eerste 11 maanden doe ik ze niet meer poetsen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 21:52
|
|
|
De titel is helaas niet meer te veranderen.
Thomas, dit is jouw kans....
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 7 december 2011, 21:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 21:54
|
|
|
Als ik ook ff klagen mag
Ik vind dat Willemijn gelijk heeft. Er is geen zak meer aan als je een topic volgt en je moet je door drie paginas onzin worstelen, vijf keer terug lezen omdat je de draad kwijt bent van het verhaal en dan nog een uur denken hoe je een reactie kunt zetten na al die onzin zodat je antwoord ook nog ergens op slaat. Ouwehoeren vind ik leuk, maar daarvoor ga ik naar de daarvoor bedoelde topics of naar de chat. Maar in diepergaande topics is het gewoon str***irritant. Het weerhoud me vaak te reageren op een onderwerp hierdoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 00:08
|
|
|
laat ik ut nou es helemaal met jolan en willemijn eens zijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 03:15
|
|
|
als je altijd loopt te klagen zie je ook je zegeningen niet meer......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 09:00
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Als ik ook ff klagen mag
Ik vind dat Willemijn gelijk heeft. Er is geen zak meer aan als je een topic volgt en je moet je door drie paginas onzin worstelen, vijf keer terug lezen omdat je de draad kwijt bent van het verhaal en dan nog een uur denken hoe je een reactie kunt zetten na al die onzin zodat je antwoord ook nog ergens op slaat. Ouwehoeren vind ik leuk, maar daarvoor ga ik naar de daarvoor bedoelde topics of naar de chat. Maar in diepergaande topics is het gewoon str***irritant. Het weerhoud me vaak te reageren op een onderwerp hierdoor. |
deze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 09:38
|
|
|
Ik klaag nooit weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
BILLY701
|
op donderdag 8 december 2011, 09:46
|
|
Naar boven |
|
|