Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 13:15
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb jaren lang IE gebruikt, zowel op de laptop als op de pc. Totdat ineens ik op de laptop niet meer via IE op cm kon komen.
Op de pc lukte dat nog steeds.
Nadat ik google chrome had geinstaleerd waren alle problemen opgelost.
Waarom een probleem elders neerleggen, als het bij jezelf opgelost kan worden? |
CM legt het probleem neer bij de mensen die IE gebruiken ... dus niet de leden creëren een probleem maar CM ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 15:26
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | CM legt het probleem neer bij de mensen die IE gebruiken ... dus niet de leden creëren een probleem maar CM ... |
Ik ben het met je eens, maar de suggestie om een andere browser te proberen tot de problemen zijn opgelost vind ik wel goed. Daarbij is het misschien goed om de algemene voorwaarden eens door te nemen. Cm stelt namelijk totaal geen garanties voor goede werking van de site en schuift hierin alle verantwoordelijkheid van zich af. Volgens mij zijn we allemaal akkoord gegaan met deze overeenkomst alvorens we een lidmaatschap konden aangaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 15:54
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ik ben het met je eens, maar de suggestie om een andere browser te proberen tot de problemen zijn opgelost vind ik wel goed. Daarbij is het misschien goed om de algemene voorwaarden eens door te nemen. Cm stelt namelijk totaal geen garanties voor goede werking van de site en schuift hierin alle verantwoordelijkheid van zich af. Volgens mij zijn we allemaal akkoord gegaan met deze overeenkomst alvorens we een lidmaatschap konden aangaan. |
Dat is wel zo maar je moet wel omdat je anders CM niet op kan. Van een echt overleg is natuurlijk geen sprake en feitelijk dicteert CM de voorwaarden. Ik geef ze overigens wel gelijk want anders is het onwerkbaar voor ze. Daar staat dan wel een morele plicht tegenover dat de site het goed moet doen en als het eens mis gaat er wel een inspanningsverplichting is en moet zijn om de boel zo snel mogelijk weer draaiende te krijgen. CM is gewoon een bedrijf hoor en in deze sector is de belangrijkste verplichting dat de site bereikbaar is en functioneert. Als ze bandbreedte bij moeten kopen om redenen van traagheid en onbereikbaarheid dan behoren ze dat ook te doen. Bedenk overigens dat een site als CM wel kwetsbaar is.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 18:20
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | CM legt het probleem neer bij de mensen die IE gebruiken ... dus niet de leden creëren een probleem maar CM ... |
Als jij bij een reisbureau een reis boekt, en er staat een vulkaan te sproeien in IJsland, kan het reisbureau er ook niks aan doen dat er niet gevlogen word. Als het reisbureau jou dan verteld dat je Barcelona, waar jouw reis heen zou gaan WEL met de trein kunt bereiken, vind ik dat service van die mensen. Maar jij vind dus dat dat reisbureau hoe dan ook moet zorgen voor een vliegtuig????
De ganse dag komen er updates van alle mogelijke programma´s, dat kan als consequencie hebben dat een bepaalde actie die ooit vlot werd uitgevoerd, nu opeens op problemen stuit.
Ik vind dat CM er niks aan kan doen dat er hier op de site wat koppige muilezels zijn die te eigenwijs zijn om een advies op te volgen. Als ik naar de tijden kijk waarop die klaagliederen op forum gezet worden, lijkt mij dat diverse klagers tijd zat hebben om een andere browser te installeren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 20:58
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als jij bij een reisbureau een reis boekt, en er staat een vulkaan te sproeien in IJsland, kan het reisbureau er ook niks aan doen dat er niet gevlogen word. Als het reisbureau jou dan verteld dat je Barcelona, waar jouw reis heen zou gaan WEL met de trein kunt bereiken, vind ik dat service van die mensen. Maar jij vind dus dat dat reisbureau hoe dan ook moet zorgen voor een vliegtuig????
De ganse dag komen er updates van alle mogelijke programma´s, dat kan als consequencie hebben dat een bepaalde actie die ooit vlot werd uitgevoerd, nu opeens op problemen stuit.
Ik vind dat CM er niks aan kan doen dat er hier op de site wat koppige muilezels zijn die te eigenwijs zijn om een advies op te volgen. Als ik naar de tijden kijk waarop die klaagliederen op forum gezet worden, lijkt mij dat diverse klagers tijd zat hebben om een andere browser te installeren... |
Nee Pieter, je bent een ster in het verdraaien van woorden ...
CM creërt een probleem, en komt met een tijdelijke oplossing ... Maar daarmee is het probleem voor de IE gebruikers nog niet opgelost. Het heeft dus niet te maken met niet willen, ik draai nu ook tijdelijk, voor CM dan, op Google Chrome, maar ik hoop toch dat CM spoedig weer toegankelijk is voor IE gebruikers ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:03
|
|
|
Toch altijd maar makkelijk om de fout bij een ander ner te leggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:15
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Toch altijd maar makkelijk om de fout bij een ander ner te leggen... |
Welke fout ?? Als je van het ene op het andere moment niet meer op CM kunt komen omdat je toevallig al jaren IE gebruikt ...
Waarom ben jij destijds overgestapt op Google Chrome ... omdat je de fout toch bij IE legde ... das pas makkelijk praten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:29
|
|
|
Bij mij werkt IE beter, dan Google Chrome. Bij de laatste floepen de pv-chat en de mailtjes soms weg. Ook als ik een mail beantwoord, gaan alle letters door elkaar. Dat heb ik bij IE niet. Maar goed, is niet mijn verdienste hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:32
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nee Pieter, je bent een ster in het verdraaien van woorden ...
CM creërt een probleem, en komt met een tijdelijke oplossing ... Maar daarmee is het probleem voor de IE gebruikers nog niet opgelost. Het heeft dus niet te maken met niet willen, ik draai nu ook tijdelijk, voor CM dan, op Google Chrome, maar ik hoop toch dat CM spoedig weer toegankelijk is voor IE gebruikers ... |
ik verdraai niks, ik constateer
En ik constateer dat er mensen achterover gaan zitten en weigeren een probleem te helpen oplossen.
Net Grieken die gaan staken ipv de schouders eronder te zetten. Dat vind ik nou n flutmentaliteit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:44
|
|
|
Is het bekend waarom CM zondag op zijn gat lag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Is het bekend waarom CM zondag op zijn gat lag? |
Ze wilden ook een keer vrij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:55
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ze wilden ook een keer vrij |
Of ze gunden ons een keer een échte rustdag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:58
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Of ze gunden ons een keer een échte rustdag. |
En het afkickcentrum voor CM verslaafden maar overwerken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 23:04
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Welke fout ?? Als je van het ene op het andere moment niet meer op CM kunt komen omdat je toevallig al jaren IE gebruikt ...
Waarom ben jij destijds overgestapt op Google Chrome ... omdat je de fout toch bij IE legde ... das pas makkelijk praten |
Het ligt niet aan IE. Zelf gebruik ik ook IE en heb nergens problemen mee ( gehad) .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 00:34
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het ligt niet aan IE. Zelf gebruik ik ook IE en heb nergens problemen mee ( gehad) . |
op mijn desk-top pc kan ik niet inloggen op CM, daar gebruik ik Windows 7 SP3 ... met de netbook kan ik wel inloggen, daar staat Windows 7 starter op als besturingssysteem ... snap het allemaal niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 09:08
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik heb nu beide, het gaat niet super, maar het gaat. |
Gisteren veel problemen gehad met chrome...gelukkig weer opgelost, maar blij ben ik er niet mee. Ik hoop dat ik snel weer terug kan naar IE.
En ondertussen nog steeds niets gehoord van de redactie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:13
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Gisteren veel problemen gehad met chrome...gelukkig weer opgelost, maar blij ben ik er niet mee. Ik hoop dat ik snel weer terug kan naar IE.
En ondertussen nog steeds niets gehoord van de redactie... |
Ik heb ook inderdaad beide. Maar chatten geeft in chrome weer heel veel problemen omdat de verbinding regelmatig wordt verbroken. Het mailen lukt nog niet in IE. Dus ik chat in IE en mail in chrome. Je wordt er wel creatief van, zeg! Maar goed, het werkt nu wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 12:47
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ik heb ook inderdaad beide. Maar chatten geeft in chrome weer heel veel problemen omdat de verbinding regelmatig wordt verbroken. Het mailen lukt nog niet in IE. Dus ik chat in IE en mail in chrome. Je wordt er wel creatief van, zeg! Maar goed, het werkt nu wel. |
Hier dus ook doe alles met IE en als ik wil mailen op cm dan log ik in via chrome Hoezo omslachtig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 13:28
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ik heb ook inderdaad beide. Maar chatten geeft in chrome weer heel veel problemen omdat de verbinding regelmatig wordt verbroken. Het mailen lukt nog niet in IE. Dus ik chat in IE en mail in chrome. Je wordt er wel creatief van, zeg! Maar goed, het werkt nu wel. |
___________________________________________________________ bert168:
wel interessante info wat ik zo al lees in dit topic. wat het chatten betreft ben ik altijd vrijwel meteen in de lobby,en ik ik kan me niet herinneren dat ik er ooit ben uitgeknikkerd,het zij door de verbinding of door een browser.
mogelijk ligt dat aan de provider? ik ben nu bij Ziggo,(kabel)maar hiervoor was ik bij KPN (telefoonlijn)en daar had ik ook zelden problemen met de verbinding. misschien ligt het aan UPC die veel op andere plaatsen in Nederland de kabelontvangst regelt? en ik woon nog wel in een uithoek.... weinig problemen dus hier in de hunnebedden provincie.. dus voor de mensen met verbindingsproblemen...kom hierheen te wonen, want hier is plek zat. en dan bedoel ik vooral de vrouwen natuurlijk...
als ik een mailtje wil maken in CM met smiley's dan mail ik via IE, want in Chrome zijn geen smily's te zien. chatten kan in beide browsers,werkt allebei goed.weer net even anders dus als bij renate...
dit scherm voor reageren op het forem heeft wel smile's,(chrome)maar die kan ik weer niet op de plaats van de cursor zetten,alleen naast elkaar,en dan 2 regels onder de mail,en daar naartoe gaat automatisch. ik reageer dus nu ook via IE...
in mijn chatscherm verlaten soms ook mensen de chatbox,(dat wordt dan aangegeven)maar vervolgens blijkt dat ze helemaal niet zijn vertrokken!? want ze praten gewoon weer verder.. (Chrome en IE)
verder bevalt chrome uitstekend,handig dat je tabbladen achter elkaar kunt zetten,en dus meteen kunt aanklikken,wat explorerer niet kan. ook vind ik het erg handig dat chrome bij het intypen van het webadres alvast mogelijke site's laat zien als je nog maar een paar letters hebt getypt.
maar goed,voor browers geldt natuurlijk...elk wat wils,en keus genoeg!
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zaterdag 12 november 2011, 13:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:15
|
|
|
BERT168 schreef: | ___________________________________________________________ bert168:
wel interessante info wat ik zo al lees in dit topic. wat het chatten betreft ben ik altijd vrijwel meteen in de lobby,en ik ik kan me niet herinneren dat ik er ooit ben uitgeknikkerd,het zij door de verbinding of door een browser.
mogelijk ligt dat aan de provider? ik ben nu bij Ziggo,(kabel)maar hiervoor was ik bij KPN (telefoonlijn)en daar had ik ook zelden problemen met de verbinding. misschien ligt het aan UPC die veel op andere plaatsen in Nederland de kabelontvangst regelt? en ik woon nog wel in een uithoek.... weinig problemen dus hier in de hunnebedden provincie.. dus voor de mensen met verbindingsproblemen...kom hierheen te wonen, want hier is plek zat. en dan bedoel ik vooral de vrouwen natuurlijk...
als ik een mailtje wil maken in CM met smiley's dan mail ik via IE, want in Chrome zijn geen smily's te zien. chatten kan in beide browsers,werkt allebei goed.weer net even anders dus als bij renate...
dit scherm voor reageren op het forem heeft wel smile's,(chrome)maar die kan ik weer niet op de plaats van de cursor zetten,alleen naast elkaar,en dan 2 regels onder de mail,en daar naartoe gaat automatisch. ik reageer dus nu ook via IE...
in mijn chatscherm verlaten soms ook mensen de chatbox,(dat wordt dan aangegeven)maar vervolgens blijkt dat ze helemaal niet zijn vertrokken!? want ze praten gewoon weer verder.. (Chrome en IE)
verder bevalt chrome uitstekend,handig dat je tabbladen achter elkaar kunt zetten,en dus meteen kunt aanklikken,wat explorerer niet kan. ook vind ik het erg handig dat chrome bij het intypen van het webadres alvast mogelijke site's laat zien als je nog maar een paar letters hebt getypt.
maar goed,voor browers geldt natuurlijk...elk wat wils,en keus genoeg! |
snap er echt helemaal niets van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:40
|
|
|
YELNIN491 schreef: | snap er echt helemaal niets van |
En dat, met zwart en bruin haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:44
|
|
|
GERRIT084 schreef: | En dat, met zwart en bruin haar |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:47
|
|
|
Miauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:24
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Miauw |
maar die snapt het wel ,ikke niet he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 14:10
|
|
|
YELNIN491 schreef: | maar die snapt het wel ,ikke niet he | kom goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 14:50
|
|
|
GERRIT084 schreef: | kom goed |
pfff, wanneer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 15:09
|
|
|
YELNIN491 schreef: | pfff, wanneer |
Wanneer je maar wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 15:16
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wanneer je maar wil |
jaja, ik wil nu snappen wat Bert schreef dussssssssss........................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 15:31
|
|
|
YELNIN491 schreef: | jaja, ik wil nu snappen wat Bert schreef dussssssssss........................................ |
Wat schreef tie dan
|
|
Naar boven |
|
|