ChristianMatch

Forum

Storingen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 13:15

MARISKA601 schreef:
Ik heb jaren lang IE gebruikt, zowel op de laptop als op de pc.
Totdat ineens ik op de laptop niet meer via IE op cm kon komen.

Op de pc lukte dat nog steeds.

Nadat ik google chrome had geinstaleerd waren alle problemen opgelost.

Waarom een probleem elders neerleggen, als het bij jezelf opgelost kan worden?

CM legt het probleem neer bij de mensen die IE gebruiken ... dus niet de leden creëren een probleem maar CM ... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 15:26

CROSSROAD317 schreef:
CM legt het probleem neer bij de mensen die IE gebruiken ... dus niet de leden creëren een probleem maar CM ... Twijfelende smiley

Ik ben het met je eens, maar de suggestie om een andere browser te proberen tot de problemen zijn opgelost vind ik wel goed.
Daarbij is het misschien goed om de algemene voorwaarden eens door te nemen.
Cm stelt namelijk totaal geen garanties voor goede werking van de site en schuift hierin alle verantwoordelijkheid van zich af.
Volgens mij zijn we allemaal akkoord gegaan met deze overeenkomst alvorens we een lidmaatschap konden aangaan.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 15:54

RENATE619 schreef:
Ik ben het met je eens, maar de suggestie om een andere browser te proberen tot de problemen zijn opgelost vind ik wel goed.
Daarbij is het misschien goed om de algemene voorwaarden eens door te nemen.
Cm stelt namelijk totaal geen garanties voor goede werking van de site en schuift hierin alle verantwoordelijkheid van zich af.
Volgens mij zijn we allemaal akkoord gegaan met deze overeenkomst alvorens we een lidmaatschap konden aangaan.

Dat is wel zo maar je moet wel omdat je anders CM niet op kan. Van een echt overleg is natuurlijk geen sprake en feitelijk dicteert CM de voorwaarden. Ik geef ze overigens wel gelijk want anders is het onwerkbaar voor ze. Daar staat dan wel een morele plicht tegenover dat de site het goed moet doen en als het eens mis gaat er wel een inspanningsverplichting is en moet zijn om de boel zo snel mogelijk weer draaiende te krijgen. CM is gewoon een bedrijf hoor en in deze sector is de belangrijkste verplichting dat de site bereikbaar is en functioneert. Als ze bandbreedte bij moeten kopen om redenen van traagheid en onbereikbaarheid dan behoren ze dat ook te doen. Bedenk overigens dat een site als CM wel kwetsbaar is.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 18:20

CROSSROAD317 schreef:

Als jij bij een reisbureau een reis boekt, en er staat een vulkaan te sproeien in IJsland, kan het reisbureau er ook niks aan doen dat er niet gevlogen word.
Als het reisbureau jou dan verteld dat je Barcelona, waar jouw reis heen zou gaan WEL met de trein kunt bereiken, vind ik dat service van die mensen.
Maar jij vind dus dat dat reisbureau hoe dan ook moet zorgen voor een vliegtuig????

De ganse dag komen er updates van alle mogelijke programma´s, dat kan als consequencie hebben dat een bepaalde actie die ooit vlot werd uitgevoerd, nu opeens op problemen stuit.

Ik vind dat CM er niks aan kan doen dat er hier op de site wat koppige muilezels zijn die te eigenwijs zijn om een advies op te volgen.
Als ik naar de tijden kijk waarop die klaagliederen op forum gezet worden, lijkt mij dat diverse klagers tijd zat hebben om een andere browser te installeren...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 20:58

PIETER649 schreef:
Als jij bij een reisbureau een reis boekt, en er staat een vulkaan te sproeien in IJsland, kan het reisbureau er ook niks aan doen dat er niet gevlogen word.
Als het reisbureau jou dan verteld dat je Barcelona, waar jouw reis heen zou gaan WEL met de trein kunt bereiken, vind ik dat service van die mensen.
Maar jij vind dus dat dat reisbureau hoe dan ook moet zorgen voor een vliegtuig????

De ganse dag komen er updates van alle mogelijke programma´s, dat kan als consequencie hebben dat een bepaalde actie die ooit vlot werd uitgevoerd, nu opeens op problemen stuit.

Ik vind dat CM er niks aan kan doen dat er hier op de site wat koppige muilezels zijn die te eigenwijs zijn om een advies op te volgen.
Als ik naar de tijden kijk waarop die klaagliederen op forum gezet worden, lijkt mij dat diverse klagers tijd zat hebben om een andere browser te installeren...

Nee Pieter, je bent een ster in het verdraaien van woorden ...

CM creërt een probleem, en komt met een tijdelijke oplossing ... Maar daarmee is het probleem voor de IE gebruikers nog niet opgelost.
Het heeft dus niet te maken met niet willen, ik draai nu ook tijdelijk, voor CM dan, op Google Chrome, maar ik hoop toch dat CM spoedig weer toegankelijk is voor IE gebruikers ...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:03

Toch altijd maar makkelijk om de fout bij een ander ner te leggen...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:15

MARISKA601 schreef:
Toch altijd maar makkelijk om de fout bij een ander ner te leggen...

Welke fout ?? Als je van het ene op het andere moment niet meer op CM kunt komen omdat je toevallig al jaren IE gebruikt ... Gefrustreerde smiley

Waarom ben jij destijds overgestapt op Google Chrome ... omdat je de fout toch bij IE legde ... das pas makkelijk praten Smiley met dichtgeplakte mond Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:29

Bij mij werkt IE beter, dan Google Chrome. Bij de laatste floepen de pv-chat en de mailtjes soms weg. Ook als ik een mail beantwoord, gaan alle letters door elkaar. Dat heb ik bij IE niet. Maar goed, is niet mijn verdienste hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:32

CROSSROAD317 schreef:
Nee Pieter, je bent een ster in het verdraaien van woorden ...

CM creërt een probleem, en komt met een tijdelijke oplossing ... Maar daarmee is het probleem voor de IE gebruikers nog niet opgelost.
Het heeft dus niet te maken met niet willen, ik draai nu ook tijdelijk, voor CM dan, op Google Chrome, maar ik hoop toch dat CM spoedig weer toegankelijk is voor IE gebruikers ...

ik verdraai niks, ik constateer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En ik constateer dat er mensen achterover gaan zitten en weigeren een probleem te helpen oplossen.

Net Grieken die gaan staken ipv de schouders eronder te zetten.
Dat vind ik nou n flutmentaliteit.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:44

Is het bekend waarom CM zondag op zijn gat lag?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:51

MARISKA601 schreef:
Is het bekend waarom CM zondag op zijn gat lag?

Ze wilden ook een keer vrij Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:55

MARIO216 schreef:
Ze wilden ook een keer vrij Clown smiley

Of ze gunden ons een keer een échte rustdag. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:58

MARYAN401 schreef:
Of ze gunden ons een keer een échte rustdag. Knipoog smiley

En het afkickcentrum voor CM verslaafden maar overwerken.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 23:04

CROSSROAD317 schreef:
Welke fout ?? Als je van het ene op het andere moment niet meer op CM kunt komen omdat je toevallig al jaren IE gebruikt ... Gefrustreerde smiley

Waarom ben jij destijds overgestapt op Google Chrome ... omdat je de fout toch bij IE legde ... das pas makkelijk praten Smiley met dichtgeplakte mond Gefrustreerde smiley

Het ligt niet aan IE.
Zelf gebruik ik ook IE en heb nergens problemen mee ( gehad) .
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 00:34

VISSER278 schreef:
Het ligt niet aan IE.
Zelf gebruik ik ook IE en heb nergens problemen mee ( gehad) .

op mijn desk-top pc kan ik niet inloggen op CM, daar gebruik ik Windows 7 SP3 ... met de netbook kan ik wel inloggen, daar staat Windows 7 starter op als besturingssysteem ... snap het allemaal niet meer Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 09:08

JOSINA022 schreef:
Ik heb nu beide, het gaat niet super, maar het gaat.

Gisteren veel problemen gehad met chrome...gelukkig weer opgelost, maar blij ben ik er niet mee. Ik hoop dat ik snel weer terug kan naar IE.

En ondertussen nog steeds niets gehoord van de redactie...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:05

Voor degenen die IE8 gebruiken,
zou een mogelijkheid nog zijn om IE7 te gebruiken.

Of bezoek deze site:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/What-to-do-if-Internet-Explorer-stops-responding
Naar boven

Auteur Bericht
RENATE619

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:13

JOSINA022 schreef:
Gisteren veel problemen gehad met chrome...gelukkig weer opgelost, maar blij ben ik er niet mee. Ik hoop dat ik snel weer terug kan naar IE.

En ondertussen nog steeds niets gehoord van de redactie...

Ik heb ook inderdaad beide. Maar chatten geeft in chrome weer heel veel problemen omdat de verbinding regelmatig wordt verbroken. Het mailen lukt nog niet in IE. Dus ik chat in IE en mail in chrome.
Je wordt er wel creatief van, zeg! Maar goed, het werkt nu wel.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 12:47

RENATE619 schreef:
Ik heb ook inderdaad beide. Maar chatten geeft in chrome weer heel veel problemen omdat de verbinding regelmatig wordt verbroken. Het mailen lukt nog niet in IE. Dus ik chat in IE en mail in chrome.

Hier dus ook doe alles met IE en als ik wil mailen op cm dan log ik in via chrome Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hoezo omslachtig Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 13:28

RENATE619 schreef:

wel interessante info wat ik zo al lees in dit topic.
wat het chatten betreft ben ik altijd vrijwel meteen in de lobby,en ik
ik kan me niet herinneren dat ik er ooit ben uitgeknikkerd,het zij door de verbinding of door een browser.

mogelijk ligt dat aan de provider?
ik ben nu bij Ziggo,(kabel)maar hiervoor was ik bij KPN (telefoonlijn)en daar had ik ook zelden problemen met de verbinding.
misschien ligt het aan UPC die veel op andere plaatsen in Nederland de kabelontvangst regelt?
en ik woon nog wel in een uithoek.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
weinig problemen dus hier in de hunnebedden provincie..
dus voor de mensen met verbindingsproblemen...kom hierheen te wonen, want hier is plek zat. Lachende smiley
en dan bedoel ik vooral de vrouwen natuurlijk... Lachende smiley Kussende smiley

als ik een mailtje wil maken in CM met smiley's dan mail ik via IE, want in Chrome zijn geen smily's te zien.
chatten kan in beide browsers,werkt allebei goed.weer net even anders dus als bij renate...

dit scherm voor reageren op het forem heeft wel smile's,(chrome)maar die kan ik weer niet op de plaats van de cursor zetten,alleen naast elkaar,en dan 2 regels onder de mail,en daar naartoe gaat automatisch.
ik reageer dus nu ook via IE... Zieke smiley

in mijn chatscherm verlaten soms ook mensen de chatbox,(dat wordt dan aangegeven)maar vervolgens blijkt dat ze helemaal niet zijn vertrokken!? want ze praten gewoon weer verder.. Verraste, verbaasde smiley (Chrome en IE)

verder bevalt chrome uitstekend,handig dat je tabbladen achter elkaar kunt zetten,en dus meteen kunt aanklikken,wat explorerer niet kan.
ook vind ik het erg handig dat chrome bij het intypen van het webadres
alvast mogelijke site's laat zien als je nog maar een paar letters hebt getypt.

maar goed,voor browers geldt natuurlijk...elk wat wils,en keus genoeg! Lachende smiley

Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 12 november 2011, 13:54
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:15

BERT168 schreef:

wel interessante info wat ik zo al lees in dit topic.
wat het chatten betreft ben ik altijd vrijwel meteen in de lobby,en ik
ik kan me niet herinneren dat ik er ooit ben uitgeknikkerd,het zij door de verbinding of door een browser.

mogelijk ligt dat aan de provider?
ik ben nu bij Ziggo,(kabel)maar hiervoor was ik bij KPN (telefoonlijn)en daar had ik ook zelden problemen met de verbinding.
misschien ligt het aan UPC die veel op andere plaatsen in Nederland de kabelontvangst regelt?
en ik woon nog wel in een uithoek.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
weinig problemen dus hier in de hunnebedden provincie..
dus voor de mensen met verbindingsproblemen...kom hierheen te wonen, want hier is plek zat. Lachende smiley
en dan bedoel ik vooral de vrouwen natuurlijk... Lachende smiley Kussende smiley

als ik een mailtje wil maken in CM met smiley's dan mail ik via IE, want in Chrome zijn geen smily's te zien.
chatten kan in beide browsers,werkt allebei goed.weer net even anders dus als bij renate...

dit scherm voor reageren op het forem heeft wel smile's,(chrome)maar die kan ik weer niet op de plaats van de cursor zetten,alleen naast elkaar,en dan 2 regels onder de mail,en daar naartoe gaat automatisch.
ik reageer dus nu ook via IE... Zieke smiley

in mijn chatscherm verlaten soms ook mensen de chatbox,(dat wordt dan aangegeven)maar vervolgens blijkt dat ze helemaal niet zijn vertrokken!? want ze praten gewoon weer verder.. Verraste, verbaasde smiley (Chrome en IE)

verder bevalt chrome uitstekend,handig dat je tabbladen achter elkaar kunt zetten,en dus meteen kunt aanklikken,wat explorerer niet kan.
ook vind ik het erg handig dat chrome bij het intypen van het webadres
alvast mogelijke site's laat zien als je nog maar een paar letters hebt getypt.

maar goed,voor browers geldt natuurlijk...elk wat wils,en keus genoeg! Lachende smiley

snap er echt helemaal niets van Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:40

YELNIN491 schreef:
snap er echt helemaal niets van Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

En dat, met zwart en bruin haar Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:44

GERRIT084 schreef:
En dat, met zwart en bruin haar Smiley die vol vragen zit
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:47

YELNIN491 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Miauw Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 23:24

GERRIT084 schreef:
Miauw Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

maar die snapt het wel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ,ikke niet he Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 14:10

YELNIN491 schreef:
maar die snapt het wel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ,ikke niet he Gefrustreerde smiley
kom goed Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 14:50

GERRIT084 schreef:
kom goed Knipoog smiley

pfff, wanneer Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 15:09

YELNIN491 schreef:
pfff, wanneer Clown smiley

Wanneer je maar wil Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 15:16

GERRIT084 schreef:
Wanneer je maar wil Lachende smiley

jaja, ik wil nu snappen wat Bert schreef
dussssssssss........................................
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 15:31

YELNIN491 schreef:
jaja, ik wil nu snappen wat Bert schreef
dussssssssss........................................

Wat schreef tie dan Smiley die vol vragen zit
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 4 van 8