Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | De stem van een geweten...die is ingeschapen dacht ik... Kan ook wezen dat het dichtgeschroeid is... |
ja die stem die hoor ik dagelijks..
maar ik hoor geen bijzondere stemmen met mijn oren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:19
|
|
|
PIETER649 schreef: | wah zeggie nou??? dus christen zit hier als gehuwde manspersoon achter de vrouwtjes aan??
t mot niet gekker worre |
Yep en ondertussen met teksten gooien Als jij hem nog snapt snap ik hem ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | De date was gemaakt...het was een bloedmooie vrouw...en zijn gebed was verhoord!!!! |
Een bloedmooie vrouw, hier op de site en wij weten het niet?
Thomas, die zich nu zeker niet meer afvraagt waarom hij zo heet.javascript:emoticon('')
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 3 augustus 2011, 20:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 20:35
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een bloedmooie vrouw, hier op de site en wij weten het niet?
Thomas, die zich nu zeker niet meer afvraagt waarom hij zo heet. |
Vást Doutzen .....in disguise.... .....
Annette vraagt zichzelf nu zeker wel af, waaróm Thomas zich nú zeker niet meer afvraagt, waaróm hij Thomas heet........what's in a name....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 4 augustus 2011, 03:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 21:44
|
|
|
In Paulus'tijd: De Atheners hadden niets anders te doen dan nieuwtjes te horen en nieuwtjes te brengen de hele dag en vonden het Evangelie van Paulus en Paulus zelf ook een 'nieuwtje". Toen was er ook al de roddel- en sensatiepers, net als op dit forum... Niets nieuws onder de zon...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 21:50
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | In Paulus'tijd: De Atheners hadden niets anders te doen dan nieuwtjes te horen en nieuwtjes te brengen de hele dag en vonden het Evangelie van Paulus en Paulus zelf ook een 'nieuwtje". Toen was er ook al de roddel- en sensatiepers, net als op dit forum... Niets nieuws onder de zon... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 01:39
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | In Paulus'tijd: De Atheners hadden niets anders te doen dan nieuwtjes te horen en nieuwtjes te brengen de hele dag en vonden het Evangelie van Paulus en Paulus zelf ook een 'nieuwtje". Toen was er ook al de roddel- en sensatiepers, net als op dit forum... Niets nieuws onder de zon... |
Ik zou gewoon niet op CM meer willen zijn.... Ik zou me er helemaal niet meer thuis voelen... Ik zou vluchten....weg...van al deze zogenaamde christelijke mensen op CM Hier valt ook helemaal niets meer te leren...immers ik weet het allemaal al... Zeker voor mezelf... Een nieuwe relatie...een lieve vriend hier gevonden Wat doet ze hier dan nog op de datingsite???
En nu ik... Lieve mensen op CM...(het zijn er best veel) Ook al heb ik een nieuwe relatie...het is zo fijn om hier te zijn... Ik leer hier veel...Ook krijg ik veel lieve reacties...via de privemail...wat fijn!!!! Zojuist met mijn vriend een heerlijk open gesprek gehad...ook God was erbij... En dat...was het fijnste van de hele avond!!! Ik ben een leerling op die school... Kan soms nog moeilijk praten op geestelijk gebied... Maar moest ineens denken aan de woorden wat de dominee zondag nog zei tegen de kinderen in de kerk... ""Als je een baby ziet liggen in de wieg...pasgeboren...kan die al een bordje eten met aardappels en groente?? Nee he!!! Dat kindje krijgt alleen maar melk...van mama of anders uit een flesje...
Zo is het ook in het geloof...het kent trappen...het hoeft niet alles ineens.... Zo mag ik me voelen... Groeien in het geloof...
Zomaar wat mijmeringen...midden in de nacht als de slaap niet wil komen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 07:21
|
|
|
De eerste vrucht van Zijn Geest is Liefde voor de broeders en zusters. Verder is er als vrucht, de onderscheiding der geesten, altijd gegeven tot opbouw van het Lichaam van Christus en niet alleen tot afbraak, De Waarheid wordt aangevallen en aangepast en Paulus spreekt dan over een ieder, die dat doet en daardoor een andere Jezus predikt, vervloekt is opdat de zuiverheid van het Evangelie bewaard blijve voor onjuiste toevoegingen of weglatingen door mensen in gang gezet, die de ware Jezus Christus wil inpakken met hun eigen denkbeelden en filosofie van onjuiste uitleg van het Evanngelie en de Christus der Schriften en over de Christus!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 07:27
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | De eerste vrucht van Zijn Geest is Liefde voor de broeders en zusters. Verder is er als vrucht, de onderscheiding der geesten, altijd gegeven tot opbouw van het Lichaam van Christus en niet alleen tot afbraak, De Waarheid wordt aangevallen en aangepast en Paulus spreekt dan over een ieder, die dat doet en daardoor een andere Jezus predikt, vervloekt is opdat de zuiverheid van het Evangelie bewaard blijve voor onjuiste toevoegingen of weglatingen door mensen in gang gezet, die de ware Jezus Christus wil inpakken met hun eigen denkbeelden en filosofie van onjuiste uitleg van het Evanngelie en de Christus der Schriften en over de Christus! |
Wie ben jij om alles maar te veroordelen hier. In mijn ogen ga jij hier op het forum rond als een olifant in een porseleinkast.
Stop hier mee, je bereikt alleen het averechtse.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 07:32
|
|
|
Het lijkt hier op een dierentuin, want er zijn ook wolven in schaapskleren, die de kudde van Christus willen verscheuren en listige slangen die tussen de Waarheid en de leugen doorkruipen en zo de leugen met de waarheid gaan vermengen, zodat waarheid leugen wordt en leugen tot waarheid wordt verheven..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 07:35
|
|
|
PIETER649 schreef: | wah zeggie nou??? dus christen zit hier als gehuwde manspersoon achter de vrouwtjes aan??
t mot niet gekker worre |
Daar zal hij vast wel een tekst uit de Schrift voor klaar liggen hebben die dan nog aangevuld en verklaard wordt door zijn eigen nietszeggende 'kennis'. Dit is een knap staaltje van huichelarij dat hij hier neerzet. Zijn Gods-afwijkende levenswandel projecteert hij op de andere leden. Is het niet omdat ze roken dan is het wel omdat ze dansen in disco. Straks gaat hij ook nog Bijbels verklaren welke kleur van sokken we moeten dragen en hoe we onze neus moeten snuiten.
't mot niet gekker worre', om Pieter maar te citeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 07:37
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Het lijkt hier op een dierentuin, want er zijn ook wolven in schaapskleren, die de kudde van Christus willen verscheuren en listige slangen die tussen de Waarheid en de leugen doorkruipen en zo de leugen met de waarheid gaan vermengen, zodat waarheid leugen wordt en leugen tot waarheid wordt verheven.. |
Ik heb hier zelden mensen betrapt op leugens. de enige die ik betrap op leugens ben jij.
De mail naar mij toe vergeten?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 4 augustus 2011, 07:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 07:47
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Het lijkt hier op een dierentuin, want er zijn ook wolven in schaapskleren, die de kudde van Christus willen verscheuren en listige slangen die tussen de Waarheid en de leugen doorkruipen en zo de leugen met de waarheid gaan vermengen, zodat waarheid leugen wordt en leugen tot waarheid wordt verheven.. |
Sprak aldus die wolf in schaapskleren tot de listige slangen...ja ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 07:51
|
|
|
Opnieuw wordt subjectief vastgesteld en op de persoon gespeeld, door forumleden direct te verbinden aan genoemde dieren en heeft niets uitstaande met de topic, dus offtopic,,,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 08:14
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Opnieuw wordt subjectief vastgesteld en op de persoon gespeeld, door forumleden direct te verbinden aan genoemde dieren en heeft niets uitstaande met de topic, dus offtopic,,, |
Een objectieve vaststelling, Christen, leert ons dat je tegen vele mensen hun schenen hebt gestampt. Elk dingetje ga je ontleden en bekritiseren. Je smijt er dan een bijbeltekst tegenaan plus je eigen visie er bovenop. Als ik dat alles dan lees denk ik een verbitterde man voor me te zien. Een man die gekwetst is in en door het leven. Dat op zich is natuurlijk erg genoeg. Het betekent echter niet dat je nu zomaar enkele leden als verloren moet beschouwen omdat ze roken of dansen of wat nog allemaal doen wat volgens jou niet kan. Jij kan het toch niet veranderen, hoor, dat is je taak niet en daar voor beschik je ook de kwaliteiten niet. Je kan wel je medemens aanvaarden zoals hij of zij is. Ook dat is een christelijke houding.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 08:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een objectieve vaststelling, Christen, leert ons dat je tegen vele mensen hun schenen hebt gestampt. Elk dingetje ga je ontleden en bekritiseren. Je smijt er dan een bijbeltekst tegenaan plus je eigen visie er bovenop. Als ik dat alles dan lees denk ik een verbitterde man voor me te zien. Een man die gekwetst is in en door het leven. Dat op zich is natuurlijk erg genoeg. Het betekent echter niet dat je nu zomaar enkele leden als verloren moet beschouwen omdat ze roken of dansen of wat nog allemaal doen wat volgens jou niet kan. Jij kan het toch niet veranderen, hoor, dat is je taak niet en daar voor beschik je ook de kwaliteiten niet. Je kan wel je medemens aanvaarden zoals hij of zij is. Ook dat is een christelijke houding. |
Dit waren mijn gedachten...maar ik kon het niet verwoorden.. Als ik het had KUNNEN doen...had ik het zo gedaan Frank!!! Maar ik had geen woorden...
(Om me vervolgens iets aan te laten praten...door bepaalde personen...dat het vast...NOG HELEMAAL NIET GOEDZIT MET ME!!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 08:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dit waren mijn gedachten...maar ik kon het niet verwoorden.. Als ik het had KUNNEN doen...had ik het zo gedaan Frank!!! Maar ik had geen woorden...
(Om me vervolgens iets aan te laten praten...door bepaalde personen...dat het vast...NOG HELEMAAL NIET GOEDZIT MET ME!!!!) |
Laat je geen dingen aanpraten die je niet wilt. Het komt heus wel goed allemaal met je, je bent al op de goede weg.
En schilpad kan meer over de weg vertellen dan een haas. En er is er maar 1 die ons allemaal echt kent..
En die weet alles van ons.. Onze fouten en goede dingen... Hij kan je de kracht geven om verder te gaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 08:37
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Laat je geen dingen aanpraten die je niet wilt. Het komt heus wel goed allemaal met je, je bent al op de goede weg.
En schilpad kan meer over de weg vertellen dan een haas. En er is er maar 1 die ons allemaal echt kent..
En die weet alles van ons.. Onze fouten en goede dingen... Hij kan je de kracht geven om verder te gaan... |
O ja..gelukkig weet ik dat en dat mag ik dagelijks ervaren... Alleen...Bid ik nu maar... Vergeef het hun...want ze weten niet wat ze doen...(wat ze aanrichten)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 08:46
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | De Waarheid wordt aangepast en Paulus spreekt dan over een ieder, die dat doet , vervloekt is opdat de zuiverheid van het Evangelie bewaard blijve! |
wellicht is dan nu de tijd gekomen om in je profiel iets te veranderen, chr307? hoe sta je ingeschreven bij de burgelijke stand? met andere woorden; kijk eens zorgvuldig naar je eerste meerkeuzevraag...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 09:17
|
|
|
Waarde broeder,
Ik heb getracht de afgelopen week door het voorhouden van spiegels, waaronder inderdaad lachspiegels, jou een bietje nederigheid te leren. Je maakt jezelf compüleet belachelijk op dit forum met je verhalen over beeldschone vrouwen. Je stelt je op als inquisiteur en als het aan jou lag, werd de brandstapel weer ingevoerd. Dat is jammer want zo hier en daar heb je WEL een waardevolle bijdrage die helaas ondergesneeuwd raakt door je overige geraaskal en farizeerisme. De hint in een vorige bijdrage van mij betreffende narcisme heb je nog niet geheel opgepakt schijnbaar... ik zal m nu wat scherper stellen. Doe voor de gein eens een testje.
Pieter, rookt, drinkt, danst etc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 09:29
|
|
|
Ik antwoord niet op reakties die aanmatigend zijn en off topic..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 09:44
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Ik antwoord niet op reakties die aanmatigend zijn en off topic.. |
ook niet op de één-na-laatste, waarin ik in ga op jouw uitspraken en jouw profiel?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 4 augustus 2011, 09:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 14:32
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wellicht is dan nu de tijd gekomen om in je profiel iets te veranderen, chr307? hoe sta je ingeschreven bij de burgelijke stand? met andere woorden; kijk eens zorgvuldig naar je eerste meerkeuzevraag........... |
--Ik verwijs je naar mijn uitgebreide antwoord op het topic
mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ? Ook belangrijk voor jou om te lezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 15:39
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 4 augustus 2011, 16:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 16:32
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | --Ik verwijs je naar mijn uitgebreide antwoord op het topic
mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ? Ook belangrijk voor jou om te lezen... |
bedankt voor de moeite; het is me nu volledig duidelijk!!
inderdaad toch wel van belang om te weten of iemand die op een dating-site staat, al dan niet gehuwd is, ja!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:51
|
|
|
volgens mij is er maar één mogelijkheid: zoek Amos 5; 13 welke uitvoering of bijbel vertaling je ook kiest.....wie de schoen past trekt hem aan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:54
|
|
|
TINK100 schreef: | volgens mij is er maar één mogelijkheid: zoek Amos 5; 13 welke uitvoering of bijbel vertaling je ook kiest.....wie de schoen past trekt hem aan...... |
Moet ik binnenshuis ook al die schoen aan doen?
En hoe moet het op 5 december?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:55
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Moet ik binnenshuis ook al die schoen aan doen?
En hoe moet het op 5 december? |
eh......een extra paar winter laarzen...of je flipflops van deze zomer????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 23:08
|
|
|
TINK100 schreef: | volgens mij is er maar één mogelijkheid: zoek Amos 5; 13 welke uitvoering of bijbel vertaling je ook kiest.....wie de schoen past trekt hem aan...... | Ook Amos 5: 15 Haat het boze, en hebt lief het goede, en bestelt het recht in de poort, misschien zal de HEERE, de God der heirscharen, aan Jozefs overblijfsel genadig zijn. 16 Daarom, zo zegt de HEERE, de God der heirscharen, de Heere: Op alle straten zal rouwklage zijn, en in alle wijken zullen zij zeggen: Och! och! en zullen den akkerman roepen tot treuren, en rouwklage zal zijn bij degenen, die verstand van kermen hebben. 17 Ja, in alle wijngaarden zal rouwklage zijn; want Ik zal door het midden van u doorgaan; zegt de HEERE. 18 Wee dien, die des HEEREN dag begeren! Waartoe toch zal ulieden de dag des HEEREN zijn? Hij zal duisternis wezen en geen licht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 23:14
|
|
|
CHRISTEN307 schreef: | Ook Amos 5: 15 Haat het boze, en hebt lief het goede, en bestelt het recht in de poort, misschien zal de HEERE, de God der heirscharen, aan Jozefs overblijfsel genadig zijn. 16 Daarom, zo zegt de HEERE, de God der heirscharen, de Heere: Op alle straten zal rouwklage zijn, en in alle wijken zullen zij zeggen: Och! och! en zullen den akkerman roepen tot treuren, en rouwklage zal zijn bij degenen, die verstand van kermen hebben. 17 Ja, in alle wijngaarden zal rouwklage zijn; want Ik zal door het midden van u doorgaan; zegt de HEERE. 18 Wee dien, die des HEEREN dag begeren! Waartoe toch zal ulieden de dag des HEEREN zijn? Hij zal duisternis wezen en geen licht. | En in gewoon Nederlands???
|
|
Naar boven |
|
|