Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:07
|
|
|
[quote=MARIO216]
He, he, ...................EINDELIJK.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:48
|
|
|
[quote=VISSER278]
Heb je last van liefdeverdriet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:59
|
|
|
[quote=VISSER278]
Ben ook blij jou weer te zien Visser.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:14
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Aaaaaah.......dat doet me goed. En dat op mn laatste vakantiedag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:58
|
|
|
[quote=VISSER278]
Zo laat al Ga je maandag werken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:38
|
|
|
[quote=VISSER278]
Waarom heb je nu een andere foto Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:44
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Vakantiefoto, W-tje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:57
|
|
|
[quote=VISSER278]
Van hoeveel jaar geleden Visser....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:00
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Is nog van 2023.Toen was ik net zo oud als jij
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 27 augustus 2011, 13:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:10
|
|
|
[quote=VISSER278]
Al is de leugen nog zo snel.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:46
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Trouwens W'tje hoeveel geld heb jij aan de Grieken gegeven. Kan ik dat alvast meer uitgeven aan mezelf. Zo lief was je vast wel he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:04
|
|
|
[quote=MARIO216]
Dat vind ik een beetje vertrouwelijke informatie Mario......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:27
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Doe maar even via de mail dan , Willemijn. Geef ik het wel door aan Mario.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:56
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Je weet toch dat je mij privé kunt mailen, weet Visser het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 00:03
|
|
|
[quote=MARIO216]
Hoho, W-tje heeft ooit eens tegen me gezegd: Je mag alles weten maar niet alles eten.
Of was het nou net andersom, nu weet ik het ook niet meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 07:58
|
|
|
[quote=VISSER278]Kijken maar niet kopen of was het niet kopen maar kijken.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 27 augustus 2011, 07:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 16:37
|
|
|
Nog ergens gelezen over op vakantie gaan:
Als de stilte me inhaalt, begint het grote denken. Bij mij is dat iets dat zich vooral afspeelt wanneer ik op vakantie ben.
Thuis is het anders… iedereen is druk op zijn eigen manier. Of de dingen nu belangrijk zijn of niet, je vult er je leven mee en je dagelijkse ritme wordt bepaald door dingen die zich herhalen en je in beslag nemen. Op vakantie wordt het stiller. Niet direct… niet na een dag of drie al. Bij mij niet althans. Eerst ben ik druk met alle nieuwe indrukken, het veroveren van de omgeving, die zo anders is dan thuis, het zien en ervaren en wennen aan alles, en pas dan… als de eerste nieuwsgierigheid bevredigd is, volgt er meer rust. En de totale ontspanning en het nadenken volgen pas als ik alweer ga tellen hoelang het nog duurt voor ik weer naar huis ga. Als de dagen die resten zijn verminderd tot drie, twee, één…. Pas dan…. begint het ‘grote-vakantie-denken’, het overzien en overpeinzen en…. mogelijk het nieuwe inzicht.
Ik heb het elk jaar weer nodig. Ook als je leven klein is, ben je bezig met de gewone dingen van alledag en vergeet je wel eens om te kijken of alles nog wel naar wens verloopt. Af en toe moet je even ‘helicopteren’ boven je eigen leven. Dat is een raad die een vriend me pas gaf. Zo doet hij dat. Af en toe even opstijgen boven zijn leven en als het ware van bovenaf kijken om te zien of hij nog wel de goede kant uitgaat. Ik vond dat een ware eye-opener en in deze vakantie pas ik die techniek toe. Gestolen, ik geef het toe, maar wel met toestemming.
Ik stijg uit boven al dat kleine, benauwde denken, en overzie hoe de patronen me solide vast hebben gehouden op een plek waar ik eigenlijk niet wil blijven. Wat denk je toch gauw in hokjes… wat accepteren we dingen toch gauw als feiten zonder ze nog ter discussie te stellen! Het is zoals het is, maar moet het ook zo blijven? Is er niet ergens een raam dat open kan, zodat mijn leven meer lucht krijgt? Kan ik geen mogelijkheid creëren om dingen anders te doen? Is er een deur die ik moet sluiten, zodat een andere deur voor me geopend kan worden? Is er iets dat ik los mag laten, zodat er meer ontspanning komt?
Als ik van bovenaf neer kijk, besef ik beter dat het anders kan. Dat ik het anders wil. Dat ik mezelf wil losweken uit patronen die me wortel hebben doen schieten op de plek waar ik me bevind. Want als je wortel schiet, kom je niet meer vooruit, dan blijf je waar je bent. Op een benauwde plek of misschien, in sommige gevallen ook wel, op een prachtige plek, maar je zit wel vast, je groeit niet. Er zit geen beweging meer in.
Opeens zie ik het weer scherp en met hernieuwd enthousiasme pak ik mijn koffer in. Ik ga naar huis met nieuwe moed en goede voornemens. En dat is voor mij altijd het mooiste moment van de hele vakantie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 22:26
|
|
|
Hallo Allemaal Ik ga morgen even 2 en een halve week van huppelen naar Israël en ben de 19 november weer op de site als de HEER dat wil. Allemaal een fijne tijd en tot later. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 22:51
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal Ik ga morgen even 2 en een halve week van huppelen naar Israël en ben de 19 november weer op de site als de HEER dat wil. Allemaal een fijne tijd en tot later. Sjalom. Martin |
Fijne vakantie Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 09:53
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal Ik ga morgen even 2 en een halve week van huppelen naar Israël en ben de 19 november weer op de site als de HEER dat wil. Allemaal een fijne tijd en tot later. Sjalom. Martin |
Goede reis en behouden thuiskomst. Sjalom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 11:48
|
|
|
Heerlijk Martin, ga met volle teugen genieten he (dat is daar niet zo moeilijk, ik ben er ook geweest, ontzettend indrukwekkend!) Ik hoop dat je een fijne tijd daar hebt, en dat je weer veilig en gezond thuis mag komen. Sjaloom! God be with you!
|
|
Naar boven |
|
|