Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 16:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat is ook weer zo'n mooie foto...
maar de boer heeft de identificatieplaatjes bij het kalfje niet goed ingeschoten... |
Hoezo?? moest-ie dan aan z'n staart....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 16:36
|
|
|
COOTJE711 schreef: | En... komt de lente er al weer aan??? Hoorde gister al een Merel zingen... |
k Heb em ook al gehoord ja. Volgens mij zit er wel wat in de lucht idd. Word je weer mens van he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 17:37
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Hoezo?? moest-ie dan aan z'n staart....? |
...die plaatjes zitten te hoog in het oor... Ben je nu alle oude kalfjes uit de sloot aan het halen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 17:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...die plaatjes zitten te hoog in het oor... Ben je nu alle oude kalfjes uit de sloot aan het halen? |
Dit is op z'n Z hollands K alfjes haal ik niet uit de sloot en m'n schaapjes heb ik òòk op het droge..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 17:50
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Dit is op z'n Z hollands K alfjes haal ik niet uit de sloot en m'n schaapjes heb ik òòk op het droge.. |
Oude koeien vissen......wie in de sloot valt is af!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 09:59
|
|
|
COOTJE711 schreef: | En... komt de lente er al weer aan??? Hoorde gister al een Merel zingen... |
Geloof het of niet ik heb een hortensia in de bloei staan en er lopen er al een paar uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 10:47
|
|
|
Sta vanmorgen in mijn keuken te kokkerellen, met uitzicht op de tuin.... Een mager zonnetje werpt een streep over het geheel... En ik verlang naar de zomer...oke...niet te snel, naar de lente dan... Maar ik voel me daardoor ontzettend blij... Het krioelt van de duiven...(zij maken het voer op en de kleine vogeltjes krijgen geen kans) En ook mijn hortensia"s hebben knoppen...en zij niet alleen.. Maar ik zal niet te hard gaan juichen...want ook februari kan verrassingen geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 11:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Sta vanmorgen in mijn keuken te kokkerellen, met uitzicht op de tuin.... Een mager zonnetje werpt een streep over het geheel... En ik verlang naar de zomer...oke...niet te snel, naar de lente dan... Maar ik voel me daardoor ontzettend blij... Het krioelt van de duiven...(zij maken het voer op en de kleine vogeltjes krijgen geen kans) En ook mijn hortensia"s hebben knoppen...en zij niet alleen.. Maar ik zal niet te hard gaan juichen...want ook februari kan verrassingen geven. |
JA dat is zeker waar veel elfsteden tochten werden in februari gereden! Maar als je dan idd nu naar buiten kijkt.... een vriendelijk zonnetje..... nagenoeg windstil en de vogeltjes fluiten. Dan denk je toch echt het is lente
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 11:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Geloof het of niet ik heb een hortensia in de bloei staan en er lopen er al een paar uit |
Lopende Hortensia's???
Bij mij groeien er al kersen in mijn appelboom...dat is pas lente...we wonen dan dan ook in het zuiden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 12:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Lopende Hortensia's???
Bij mij groeien er al kersen in mijn appelboom...dat is pas lente...we wonen dan dan ook in het zuiden... |
Ja, en dat stomme kalf van de overkant liep vanmorgen ook al buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:31
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja, en dat stomme kalf van de overkant liep vanmorgen ook al buiten |
Laat dat beest lekker lopen he Die had gewoon de kolder in de kop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 23:41
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja, en dat stomme kalf van de overkant liep vanmorgen ook al buiten | Zat het wèl snor met z'n oormerken??? vraag anders ff na aan ome frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 00:17
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zat het wèl snor met z'n oormerken??? vraag anders ff na aan ome frank |
nu lees je niets meer van mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 00:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | nu lees je niets meer van mij... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 11:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Geloof het of niet ik heb een hortensia in de bloei staan en er lopen er al een paar uit |
bij mij staat er ook nog een hortensia met bloemen, en zelfs een witte stokroos, die normaal gesproken hoog zomer bloeit.
(dat ik hem verplant heb, vlak voor hij bloeien zou, zorgt er waarschijnlijk voor dat hij "een rondje achter loopt".)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 13:34
|
|
|
HANNAH810 schreef: | bij mij staat er ook nog een hortensia met bloemen, en zelfs een witte stokroos, die normaal gesproken hoog zomer bloeit.
(dat ik hem verplant heb, vlak voor hij bloeien zou, zorgt er waarschijnlijk voor dat hij "een rondje achter loopt".) |
Zou kunnen maar als je nu ook weer naar buiten kijkt een zonovergoten dag, oke het is lekker fris maar ja dat doet er voor mij niks aan af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 14:22
|
|
|
'k wou dat het al echt lente was...nu hebben we nog kans op sneeuw en vriezen brrr niks an..... ik vind het nu te koud om buiten te zitten, ondanks het zonnetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 14:52
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zat het wèl snor met z'n oormerken??? vraag anders ff na aan ome frank |
Ik heb haar oren niet gezien ze had een muts op, zij was in ieder geval de krant aan het rondbrengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 20:08
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik heb haar oren niet gezien ze had een muts op, zij was in ieder geval de krant aan het rondbrengen |
Kalvers die kranten rond brengen..... t mot nie gekker worre......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:15
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Kalvers die kranten rond brengen..... t mot nie gekker worre...... |
Katwijk he altijd al vreemd volk geweest Zouden ze daarom zo veel connecties hebben met Veenendaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 23:02
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Katwijk he altijd al vreemd volk geweest Zouden ze daarom zo veel connecties hebben met Veenendaal |
vertelllll..... is dat zo??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 23:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Katwijk he altijd al vreemd volk geweest Zouden ze daarom zo veel connecties hebben met Veenendaal |
Hou je dr ff rekening mee dat ik daar ga wonen?
noem het ontwikkelingshulp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 23:40
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Hou je dr ff rekening mee dat ik daar ga wonen?
noem het ontwikkelingshulp |
ehhh....kijk dat noemen ze nog eens goede werken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 01:15
|
|
|
Daarmee zeg je dus dat in Veenendaal vreemd volk leeft. Je beaamt dus mijn vermoeden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 08:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Daarmee zeg je dus dat in Veenendaal vreemd volk leeft. Je beaamt dus mijn vermoeden... |
Inderdaad! Zo meende ik het ook te lezen.... Geen slimme reactie Erika!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 11:09
|
|
|
Tjja dat krijg je he sinds enkele jaren hebben wij ook een AZC en die motte weer terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 11:34
|
|
|
Zou ik bijna vergeten je asiel aanvraag, is nog in behandeling
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 12:40
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Inderdaad! Zo meende ik het ook te lezen.... Geen slimme reactie Erika! |
Ach Zeeland ik verwoord gewoon wat tie toch al denkt Maarre het is goed volk hoor dat dat leeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 12:41
|
|
|
COOTJE711 schreef: | vertelllll..... is dat zo?? |
Tja op een of andere manier komen katwijkers graag naar Veenendaal en gaan de Veenendalers graag naar Katwijk das al jaaaaaaaaaaaaren zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 12:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach Zeeland ik verwoord gewoon wat tie toch al denkt Maarre het is goed volk hoor dat dat leeft |
Ja...en dat moet je nu juist niet doen!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|