Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:42
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:43
|
|
|
herman kan je uit de droom helpen, gibby!! alleen jij hebt er geen last van, he, als je niet meegaat......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:47
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:48
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ja niet al te hard, hoor leanne........ anders hoort de club-der-verenigde-mannen ons nog.........
(en is t over met de rust) |
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zaterdag 8 januari 2011, 23:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:39
|
|
|
[quote=GIBBY159]
Gibby, het is het proberen allicht een keer waard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:44
|
|
|
GIBBY159 schreef: | En ik maar denken dat APARTHEID is afgeschaft in Z.Afrika? Begint dat hier opnieuw? Maar nu tussen mannen en vrouwen? Nee toch, hoop ik. WAAR ZIJN WE NOU MEE BEZIG? |
Gebrek aan humor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 19:59
|
|
|
GIBBY159 schreef: | En ik maar denken dat APARTHEID is afgeschaft in Z.Afrika? Begint dat hier opnieuw? Maar nu tussen mannen en vrouwen? Nee toch, hoop ik. WAAR ZIJN WE NOU MEE BEZIG? | LOL MAKEN...Ken je dat wel eigenlijk????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 22:56
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | LOL MAKEN...Ken je dat wel eigenlijk???? |
Ja Chat....dat kan hij !!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 09:33
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 10:11
|
|
|
[quote=GIBBY159]Over bepaalde topic's ben ik absoluut niet lollig. Ik ken lol en kán lol maken. Daar ben ik "artiest" muzikant en clown voor. Iedere keer als ik die vervelende comments lees met als dialoog "vrouw tégen de man" proef een sfeertje hoe superieur vrouwen zich kunnen uiten. Een soort blijk geven hoe afstandelijk en onafhankelijk vrouwen zich uiten jegens de man! Een féministische aangedikte saus van "vrouwen hebben mannen niet nodig" Weljá, toe maar weer...! Dat is destijds toch zeker niet de bedoeling geweest van de "Dolle Mina" geweest? Emanicipatie? Primá...juich ik van harte toé! Mannen voelen zich in het algemeen doorgaans zeer begaan met vrouwen. Neem dát maar van mij aan, dames!
Tsjá helaas er zijn "mannen" van andere categorie. En dat soort individuen komen met uitlatingen in de trend van: Boycot vrouwen! Massaal negéren! Sperma-banken opheffen! Geen sexueel contact! Laat vrouwen het zélf uitzoeken! En al wat dies meer zij. Dit soort uitingen staan absoluut niet in mannen magazins! Begéérte zit nu eennmaal in in de méns! Dat kunnen mannen en vrouwen sturen en beheersen! De méns kan in Gods Woord de LIEFDE ontdekken. Vrouw én man kunnen al eeuwen lang niet zonder elkaar. Prijs de HEER..Halleluja!
In maandblad "OPZIJ" staan zeer nuttige artikelen wat ook door mannen gelezen wordt. Ik zeg dit niet om dat blad te promoten maar voor de man om een goed en positief beeld te vormen hoe dé hedendaagse vrouw leeft, werkt en wat ze wil om samen in harmonie te léven! Met haar (of zijn) partner elkaar nodig hebben! Misschien is het hierboven geschrevene voer voor lief kunnen hebbende vrouwen die, net als de mannen ook naar geborgenheid, warmte en liefde verlangen? Daar kunnen we voor bidden! [/quote]
Jammer Gibby, dat je net een voorbeeld haalt (hoe dé hedendaagse vrouw leeft) uit een magazine dat met God noch zijn gebod rekening houdt. De Bijbel staat vol met voorbeelden hoe man en vrouw met elkaar om horen te gaan. Daar horen wij, als navolgers van Christus, een voorbeeld aan te nemen. Wanneer we leven volgens die normen dan hebben we een relatie die bestaat uit geborgenheid, warmte en liefde. Het mankeert er aan dat wij zo graag ons eigen ego/ik op de voorgrond stellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 10:25
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 11:09
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Over bepaalde topic's ben ik absoluut niet lollig. Ik ken lol en kán lol maken. Daar ben ik "artiest" muzikant en clown voor. Iedere keer als ik die vervelende comments lees met als dialoog "vrouw tégen de man" proef een sfeertje hoe superieur vrouwen zich kunnen uiten. Een soort blijk geven hoe afstandelijk en onafhankelijk vrouwen zich uiten jegens de man! Een féministische aangedikte saus van "vrouwen hebben mannen niet nodig" Weljá, toe maar weer...! Dat is destijds toch zeker niet de bedoeling geweest van de "Dolle Mina" geweest? Emanicipatie? Primá...juich ik van harte toé! Mannen voelen zich in het algemeen doorgaans zeer begaan met vrouwen. Neem dát maar van mij aan, dames!
Tsjá helaas er zijn "mannen" van andere categorie. En dat soort individuen komen met uitlatingen in de trend van: Boycot vrouwen! Massaal negéren! Sperma-banken opheffen! Geen sexueel contact! Laat vrouwen het zélf uitzoeken! En al wat dies meer zij. Dit soort uitingen staan absoluut niet in mannen magazins! Begéérte zit nu eennmaal in in de méns! Dat kunnen mannen en vrouwen sturen en beheersen! De méns kan in Gods Woord de LIEFDE ontdekken. Vrouw én man kunnen al eeuwen lang niet zonder elkaar. Prijs de HEER..Halleluja!
In maandblad "OPZIJ" staan zeer nuttige artikelen wat ook door mannen gelezen wordt. Ik zeg dit niet om dat blad te promoten maar voor de man om een goed en positief beeld te vormen hoe dé hedendaagse vrouw leeft, werkt en wat ze wil om samen in harmonie te léven! Met haar (of zijn) partner elkaar nodig hebben! Misschien is het hierboven geschrevene voer voor lief kunnen hebbende vrouwen die, net als de mannen ook naar geborgenheid, warmte en liefde verlangen? Daar kunnen we voor bidden! |
De mens heeft in en door God en Zijn woord de echte, pure liefde ontdekt en als we in de bijbel lezen staat er zoveel in hoe we met elkaar om horen te gaan... Lees in het Nieuwe Testament maar eens..hoe we in harmonie met elkaar leven kunnen. Daar kan geen tijdschrift aan tippen en zeker geen mannen/vrouwen magazine.
Ik vind het altijd een beetje pathetic als een man daar zijn " wijsheid " uit haalt.
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zondag 9 januari 2011, 11:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 11:17
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 11:19
|
|
|
[quote=GIBBY159]
Klopt Gibby, ik ken het blad niet persoonlijk, ik weet alleen dat het een feministisch blad is. En aangezien ik niet achter het feminisme sta, lees ik het niet.
Ik weet niet wat ik aan de hoofdredactrice zou moeten vragen..??? Ik weet dat zij een domineesdochter is, maar zelf geloofd ze niet!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 11:27
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 11:35
|
|
|
GIBBY159 schreef: | De Bijbel is eeuwen oud...mannen/vrouwen magazins zijn eigentijds. En in de Bijbel staat een gedeelte vol van LIEFDE en hartstocht.... |
Dat de bijbel eeuwen oud is en toch nog steeds gelezen wordt en dus actueel is en blijft, zegt me meer dan een tijdschrift dat vandaag wordt opgericht en er morgen niet meer is.
En heeft alles niet zijn oorsprong uit de bijbel?
Ik geloof juist dat we weer terug moeten naar het leven volgens Gods woord en dan wel toegepast/aangepast aan....verwoord naar/ deze tijd, maar wél volgens de richtlijnen die God geeft, omdat het Zijn bedoeling is ons gezond en gelukkig te laten leven en zeker in een relatie waarvan Hij oorspronkelijk de grootste Matchmaker is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 11:38
|
|
|
[quote=GIBBY159]
En dat 'anders' doen Gibby, kan alleen slagen wanneer we dat doen volgens de richtlijnen die de Bijbel.....dus God zelf....geeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 11:44
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Dat de bijbel eeuwen oud is en toch nog steeds gelezen wordt en dus actueel is en blijft, zegt me meer dan een tijdschrift dat vandaag wordt opgericht en er morgen niet meer is.
En heeft alles niet zijn oorsprong uit de bijbel?
Ik geloof juist dat we weer terug moeten naar het leven volgens Gods woord en dan wel toegepast/aangepast aan....verwoord naar/ deze tijd, maar wél volgens de richtlijnen die God geeft, omdat het Zijn bedoeling is ons gezond en gelukkig te laten leven en zeker in een relatie waarvan Hij oorspronkelijk de grootste Matchmaker is.
|
Amen!!...Helemaal mee eens!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 12:04
|
|
|
Verwijderd door mij zelf.
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op zondag 9 januari 2011, 23:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 13:14
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Amen= Het zij zo. |
persoonlijk denk ik dat Amen betekent: zo ZAL het zijn! (als in: geen speld tussen te krijgen, geen discussie mogelijk)
'het zij zo' komt bij mij wat onverschillig over, zo van: 'het zal wel, als jij het zegt...'
voel je 't verschil?
(dit overigens geheel off-topic)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 9 januari 2011, 13:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 14:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | persoonlijk denk ik dat Amen betekent: zo ZAL het zijn! (als in: geen speld tussen te krijgen, geen discussie mogelijk)
'het zij zo' komt bij mij wat onverschillig over, zo van: 'het zal wel, als jij het zegt...'
voel je 't verschil?
(dit overigens geheel off-topic) |
Oftewel : het zal waar en zeker zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 20:10
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Gibby....als het allemaal maar gemeend is wat je hier schrijft, ik hou hier helemaal niet zo van. en vind het persoonlijk een beetje overdreven. maar zal wel aan mij liggen haha |
Ik reageer een beetje laat, maar Carien je bent niet de enige die het overdreven vindt... en idd. ook ik vind het wel belangrijk dat als een man zou zeggen "schat, wat heb je een leuke jurk aan" bijv. dat ie dat meent...
maar persoonlijk heb ik meer waardering voor de bewogenheid erachter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 22:40
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Oorloggebied in Ede?
Dames gillen weg |
Beste CM ers
Maak me toch ernstige zorgen over de picknick a.s. 16 april op de heide van ede. Zoals het er nu naar uitziet, wordt er vooral een gooi en smijtpartij van diverse etenswaren. Zelf ben ik nu voorstander van dat een ieder een eigen bodyguard meeneemt voor eigen veiligheid of je moet het prettig vinden om het slachtoffer te worden van druiven, rotte tomaten al dan niet een mix van pannenkoeken met bowl…ja is maar wat je prettig noemt. Dit voorval moet toch even besproken worden met de club -der verenigde - aantrekkelijke - bijzondere – leuke - mannen. Ik kan mij voorstellen dat de kosten van de bodyguard te hoog worden en op z’n minst dient men er voor te zorgen voor een regendicht pak of een paraplu. Zo heb je de kans om nog veilig van de hei terug richting huiswaarts te komen.
Groetjes, Leonard Zucht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 22:44
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Beste CM ers
Maak me toch ernstige zorgen over de picknick a.s. 16 april op de heide van ede. Zoals het er nu naar uitziet, wordt er vooral een gooi en smijtpartij van diverse etenswaren. Zelf ben ik nu voorstander van dat een ieder een eigen bodyguard meeneemt voor eigen veiligheid of je moet het prettig vinden om het slachtoffer te worden van druiven, rotte tomaten al dan niet een mix van pannenkoeken met bowl…ja is maar wat je prettig noemt. Dit voorval moet toch even besproken worden met de club -der verenigde - aantrekkelijke - bijzondere – leuke - mannen. Ik kan mij voorstellen dat de kosten van de bodyguard te hoog worden en op z’n minst dient men er voor te zorgen voor een regendicht pak of een paraplu. Zo heb je de kans om nog veilig van de hei terug richting huiswaarts te komen. Groetjes, Leonard Zucht |
ehmmmm......leonard............... is dat de aanvals-route of de vlucht-route?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 22:53
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ehmmmm......leonard............... is dat de aanvals-route of de vlucht-route? |
aaaaaaaaaaahhhh hannah
zullen de beschermingsroute nemen
leonardo ......denk aan de code
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 23:00
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Beste CM ers
Maak me toch ernstige zorgen over de picknick a.s. 16 april op de heide van ede. Zoals het er nu naar uitziet, wordt er vooral een gooi en smijtpartij van diverse etenswaren. Zelf ben ik nu voorstander van dat een ieder een eigen bodyguard meeneemt voor eigen veiligheid of je moet het prettig vinden om het slachtoffer te worden van druiven, rotte tomaten al dan niet een mix van pannenkoeken met bowl…ja is maar wat je prettig noemt. Dit voorval moet toch even besproken worden met de club -der verenigde - aantrekkelijke - bijzondere – leuke - mannen. Ik kan mij voorstellen dat de kosten van de bodyguard te hoog worden en op z’n minst dient men er voor te zorgen voor een regendicht pak of een paraplu. Zo heb je de kans om nog veilig van de hei terug richting huiswaarts te komen.
Groetjes, Leonard Zucht |
jij maakt je zorgen om niks!!!!!! de picknicks die ik heb meegemaakt waren oergezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 23:04
|
|
|
BILLY701 schreef: | jij maakt je zorgen om niks!!!!!! de picknicks die ik heb meegemaakt waren oergezellig |
kan best allemaal waar wezen .....maar ik denk wel dat krachttraining wel nodig is, want we zijn wel in de minderheid.
Wil nog heel er vandaan komen
Leonardo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 23:07
|
|
|
LEONARD480 schreef: | kan best allemaal waar wezen .....maar ik denk wel dat krachttraining wel nodig is, want we zijn wel in de minderheid.
Wil nog heel er vandaan komen
Leonardo |
Mannen kunnen vangen.... sommige mannen tellen voor twee of meer he....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 9 januari 2011, 23:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |