Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 12:54
|
|
|
HENK710 schreef: | Voor je 't weet, is het een peuter en die kennen ook puberteit |
Hou op zeg, de middelste is er net uit en blijkt toch meer woorden te kennen dan enkel: NEE!! ( en hier is het nog tweetalig nee roepen ook he ) Laat ons nog maar ff genieten van luiers verschonen en nachtelijk gebler
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 13:13
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hou op zeg, de middelste is er net uit en blijkt toch meer woorden te kennen dan enkel: NEE!! ( en hier is het nog tweetalig nee roepen ook he ) Laat ons nog maar ff genieten van luiers verschonen en nachtelijk gebler |
Ich will.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 15:02
|
|
|
HENK710 schreef: | Nog steeds zie ik niet waar je je echt zorgen om zou moeten maken... Ja, hij haalt ook wel kattekwaad uit, maar wat is daar mis mee? Wie is daar niet groot van geworden? |
En toch he........ik zie het bij mijn pubers,ze leven in een wereld waar ze makkelijk in aanraking kunnen komen met drank,drugs,geweld etc.(vroeger moesten we het opzoeken,nu komt het naar je toe) en het ís een grote zorg want je kunt ze niet meer beschermen,ze moeten het zelf leren.Helaas zijn er genoeg voorbeelden van pubers die de fout ingaan,ik hoop dat ik achteraf opgelucht adem kan halen maar tot het zover is blijf ik me grote zorgen maken.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 19:32
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En toch he........ik zie het bij mijn pubers,ze leven in een wereld waar ze makkelijk in aanraking kunnen komen met drank,drugs,geweld etc.(vroeger moesten we het opzoeken,nu komt het naar je toe) en het ís een grote zorg want je kunt ze niet meer beschermen,ze moeten het zelf leren.Helaas zijn er genoeg voorbeelden van pubers die de fout ingaan,ik hoop dat ik achteraf opgelucht adem kan halen maar tot het zover is blijf ik me grote zorgen maken......... |
Heel herkenbaar! Die grote zorgen had ik ook en niet geheel onterecht... Gelukkig zijn die van mij twee mooie mensen geworden maar ik maak me toch nog steeds zorgen.....moeders eigen denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 22:08
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En toch he........ik zie het bij mijn pubers,ze leven in een wereld waar ze makkelijk in aanraking kunnen komen met drank,drugs,geweld etc.(vroeger moesten we het opzoeken,nu komt het naar je toe) en het ís een grote zorg want je kunt ze niet meer beschermen,ze moeten het zelf leren.Helaas zijn er genoeg voorbeelden van pubers die de fout ingaan,ik hoop dat ik achteraf opgelucht adem kan halen maar tot het zover is blijf ik me grote zorgen maken......... |
Natuurlijk hoop je dat ze de goede keuzes maken. En ja, het baart ook best zorgen dat ze mogelijk wel die weg in zouden kunnen slaan. Maar tegelijk is er ook nog zoveel meer aan die puber waar je je op mag en kan richten... Betekent dit toewerken naar een onbezorgd leven met een puber? Neen! Bezorgdheid is er altijd vanuit een ouder, puur vanuit liefde voor zijn/haar kind!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|