Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Duurt wel erg lang voor de uitslag bekend is. |
De uitslag Moldavië - Nederland is bekend over 15 minuten.
Is 0 - 1 gebleven.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op vrijdag 8 oktober 2010, 22:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:20
|
|
|
RIANNE544 schreef: | Vaswtv enige onenigheid over DE naam, ze kregen zoveel adviezen.
Rianne |
De naam was idd nog ff spannend.. Bij Annette op de kamer lag een vrouw die te horen had gekregen dat ze een dochter zou krijgen... had de echo uitgewezen.. De kinderkamer was roze... ze had roze kleertjes bij zich.... er was een meisjesnaam uitgezocht... En toen kwam de bevalling... ze hebben hem Jan genoemd.
Het kostte ons slechts 3 minuten om te bepalen hoe ons kind gaat heten als de echo bij Annette het ook mis heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:24
|
|
|
PIETER649 schreef: | De naam was idd nog ff spannend.. Bij Annette op de kamer lag een vrouw die te horen had gekregen dat ze een dochter zou krijgen... had de echo uitgewezen.. De kinderkamer was roze... ze had roze kleertjes bij zich.... er was een meisjesnaam uitgezocht... En toen kwam de bevalling... ze hebben hem Jan genoemd.
Het kostte ons slechts 3 minuten om te bepalen hoe ons kind gaat heten als de echo bij Annette het ook mis heeft. |
Een meisje die de naam Jan kreeg Tja, dan zal ze later wel een identiteitscrisis meemaken...
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Terwijl het zo makkelijk is . Gewoon prikken , zoals je met een datum doet. Maar ja , het zal wel op z'n duits moeten. |
In de blessuretijd, net als de doktoren besluiten een keizersnee uit te voeren en net de buik willen openmaken, breken spontaan de vliezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:51
|
|
|
PIETER649 schreef: | De naam was idd nog ff spannend.. Bij Annette op de kamer lag een vrouw die te horen had gekregen dat ze een dochter zou krijgen... had de echo uitgewezen.. De kinderkamer was roze... ze had roze kleertjes bij zich.... er was een meisjesnaam uitgezocht... En toen kwam de bevalling... ze hebben hem Jan genoemd.
Het kostte ons slechts 3 minuten om te bepalen hoe ons kind gaat heten als de echo bij Annette het ook mis heeft. |
Kan het mis hebben maar is er een baby???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:53
|
|
|
MARIO216 schreef: | In de blessuretijd, net als de doktoren besluiten een keizersnee uit te voeren en net de buik willen openmaken, breken spontaan de vliezen... |
Mario, later als je groot bent zal je zeker deze overbekende uitspraak niet in twijfel trekken: Varium et mutabile semper femina...
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mario, later als je groot bent zal je zeker deze overbekende uitspraak niet in twijfel trekken: Varium et mutabile semper femina...
Frank |
Begrijp het
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 00:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 00:03
|
|
|
MARIO216 schreef: | Kan het mis hebben maar is er een baby??? |
nee nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 00:09
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee nog niet |
Maar je vrouwtje is wel zwanger hé Pieter???? En het meisje wordt toch Ruth genoemd hé?
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 02:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mario, later als je groot bent zal je zeker deze overbekende uitspraak niet in twijfel trekken: Varium et mutabile semper femina...
Frank |
ik leer graag, ff opgezocht. Ik heb ken geen latijns maar ben wel benieuwd wat het dan betekend. Slimme mensen die romeinen. Maar ik denk dat mannen dat ook wel kunnen zijn, varium et mutabile...
"De vrouw blijft een wispelturig en veranderlijk wezen." Latijn: "Varium et mutabile semper femina" Vergilius Romeins dichter (70 v. C. - 19 v.C.) Citaat afkomstig uit: Aeneis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 04:06
|
|
|
LOES550 schreef: | ik leer graag, ff opgezocht. Ik heb ken geen latijns maar ben wel benieuwd wat het dan betekend. Slimme mensen die romeinen. Maar ik denk dat mannen dat ook wel kunnen zijn, varium et mutabile...
"De vrouw blijft een wispelturig en veranderlijk wezen." Latijn: "Varium et mutabile semper femina" Vergilius Romeins dichter (70 v. C. - 19 v.C.) Citaat afkomstig uit: Aeneis |
Ja, het is inderdaad van Vergilius. Dat was dan ook het enige dat ik wist. Tijdens de studieperiodes plaagde we onze vrouwelijke studiegnotes er wel eens mee.
Je ziet maar dat voor het bestaan van Christus de vrouw al doorgrond was... . Het zijn niet alleen lieve zachte wezentjes... Ondanks alles ben ik wel erg blij met hun aanwezigheid hoor. Laat ik daar maar eerlijk en duidelijk over zijn.
Frank (weer erg - loos...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 08:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee nog niet |
Wat ontzettend lief Pieter, dat jullie wachten tot woensdag 13 oktober , maare...je hoeft jullie kleine meid dan niet persé Carin te noemen hoor, al zou ik het mega waarderen! Sterkte met de komende 3 dagen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:10
|
|
|
MARIO216 schreef: | Een meisje en haar naam wordt Esther. |
Whoehoe...je hebt gewonnen, mario Vergeet je niet ff te bellen voordat je vingertjes en teentjes gaat tellen?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 10 oktober 2010, 17:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:19
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Whoehoe...je hebt gewonnen, mario Vergeet je niet ff te bellen voordat je vingertjes en teentjes gaat tellen? |
sorry.... Anita heeft bij topic Annette al eerder de juiste naam genoemd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:28
|
|
|
PIETER649 schreef: | sorry.... Anita heeft bij topic Annette al eerder de juiste naam genoemd |
anita ook gefeliciteerd jij bent de winnares van het raden
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 10 oktober 2010, 19:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:13
|
|
|
PIETER649 schreef: | sorry.... Anita heeft bij topic Annette al eerder de juiste naam genoemd |
oeps! zullen we ze ff samen langs sturen dan maar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:19
|
|
|
IK HEB GEWONNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:23
|
|
|
MARIO216 schreef: | IK HEB GEWONNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ehh...heb me in laten fluisteren dat je de 1e plaats moet delen met Anita, Mario...
De prijs: Een date voor twee naar het geweldige Duitsland om daar de nieuwste CM-spruit te bewonderen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:29
|
|
|
Proficiat Mario .... voor je prijs mag je nu een héél mooi kraamkadooken gaan kopen .... Leuk hé .... Jammer gokte ik verkeerd ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:15
|
|
|
mario pech pieter zei dat anita eerder was dus het is dan een gedeelde plaats
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 08:22
|
|
|
Dit is toch de ideale prijs;
Op kraambezoek bij Esther én een dubbeldate
Mario & Anita.....héel veel plezier en jullie houden ons wel op de hoogte, hé!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 23:12
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ehh...heb me in laten fluisteren dat je de 1e plaats moet delen met Anita, Mario...
De prijs: Een date voor twee naar het geweldige Duitsland om daar de nieuwste CM-spruit te bewonderen! |
Op kosten van CM?
Geniet ervan Mario en Anita.
|
|
Naar boven |
|
|