Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vraag me dan werkelijk af wat de meerwaarde is van je vraag.......je zaait alleen onrust....... |
Het plaatsen van deze vraag vind ik sowieso arrogant overkomen. Over het zaaien van onrust gesproken!
Mag iemand alleen iets op het forum plaatsen als dat, volgens de normen van Willemijn, meerwaarde heeft? Sorry hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:56
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Het plaatsen van deze vraag vind ik sowieso arrogant overkomen. Over het zaaien van onrust gesproken!
Mag iemand alleen iets op het forum plaatsen als dat, volgens de normen van Willemijn, meerwaarde heeft? Sorry hoor. |
Als je het haar vraagt, ik denk, van wel ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 09:03
|
|
|
wat is het toch heerlijk om het forum te lezen...... wat een acceptatie van verschillende persoonlijkheden..... vriendelijkheid........ weet je wat ik me afvraag? willemijn viel me bij, toen ik aangaf dat ik er moeite mee heb, om medemensen als dieren of gedierte te benoemen. en ze zit al dagen in de hoek waar commentaar gelevert wordt. terwijl ík de persoon was, die tegengas gaf. oke, ze kan wat stellig uit de hoek komen, en wat sterke woorden gebruiken, maar is dat reden om elkaar met woorden te lijf te gaan?
ik ken een aantal mensen vanuit persoonlijk contact, en weet dat zij als persoon een prettige indruk maken; sociaal, gezellig en vriendelijk. als ik echter deze reacties lees, kan ik ze nauwelijks voorstellen bij de personen die ik op de picknick heb ontmoet. jammer........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 09:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wat is het toch heerlijk om het forum te lezen...... wat een acceptatie van verschillende persoonlijkheden..... vriendelijkheid........ weet je wat ik me afvraag? willemijn viel me bij, toen ik aangaf dat ik er moeite mee heb, om medemensen als dieren of gedierte te benoemen. en ze zit al dagen in de hoek waar commentaar gelevert wordt. terwijl ík de persoon was, die tegengas gaf. oke, ze kan wat stellig uit de hoek komen, en wat sterke woorden gebruiken, maar is dat reden om elkaar met woorden te lijf te gaan?
ik ken een aantal mensen vanuit persoonlijk contact, en weet dat zij als persoon een prettige indruk maken; sociaal, gezellig en vriendelijk. als ik echter deze reacties lees, kan ik ze nauwelijks voorstellen bij de personen die ik op de picknick heb ontmoet. jammer........ |
Helemaal mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:47
|
|
|
Een mens is van vlees en bloed De ene keer ben je lief De andere keer ben je niet lief Zo gaat dit je hele leven door Geen enkel mens is volmaakt Volmaakt mens zal je nooit worden
Ene keer mogen we graag stoken Andere keer mogen we knuffelen Leuke dingen dingen neerzetten Verdrietige tot serieuse onderwerpen
De vraag is hoe gaan we daarmee om? Want we zijn niet volmaakt Doen elke dag verkeerde dingen In wat we niet willen Wat we wel moeten doen Die dingen doen we juist niet
Welkom in deze zondige wereld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:10
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wat is het toch heerlijk om het forum te lezen
ik ken een aantal mensen vanuit persoonlijk contact, en weet dat zij als persoon een prettige indruk maken; sociaal, gezellig en vriendelijk. als ik echter deze reacties lees, kan ik ze nauwelijks voorstellen bij de personen die ik op de picknick heb ontmoet. jammer........ |
ik ben dat ook volkomen met je eens wat je hier schtijfd dit is een plek om tot elkaar tekomen maar leren kennen doe je hier niet daar moet je wel contact voor hebben is mijn mening
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:28
|
|
|
Doorgrond mijn hart, en ken mijn weg , o Heer. Beproef m’en zie wat niet is tot Uw eer. Is soms de weg die ‘k ga niet goed voor mij? Leid m’op de eeuw’ge weg, Heer, maak me vrij!
O Heer, heb dank, ‘k mag toch de Uwe zijn. Uw dierbaar bloed wast mij van zonden rein. Doop mij met vuur, Opdat ‘k mij niet meer schaam. ‘k Wil leven Heer, tot eer van Uwe naam!
Zie Heer, hier ben ‘k, maak mij een vat voor U. Woon in mijn hart, vernieuw het, doe het nu. Verbreek mijn wil, Maak m’ ook van hoogmoed vrij. ‘k Wil in U blijven Heer, blijf Gij in mij!
O, Heil’ge Geest, kom tot Uw heerschappij, Schenk een herleving en begin in mij. Zegen Uw volk, Maak ’t als een bruid bereid, Wachtend op Jezus’ komst in heerlijkheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:27
|
|
|
Wat is liefhebben? Begint het vaak niet met mensen te behoeden voor een verkeerde weg? Of betekent liefde, dat je de weg die iemand gaat goedkeurt en accepteert, terwijl je weet dat hij/zij naar de hel gaat? En de weg naar de hel is vaak ook al een hel. Want wat hebben ze aan hun geloof? Kennen ze Jezus, zoals wij ze kennen of staat deze religie niet veel meer in het teken van regels houden, zonder dat de nadruk ligt op bevrijding. Een islamiet is een slaaf, islam betekent onderwerping, een slaaf van zijn zonde, een slaaf van een verkeerde god een slaaf van verkeerde wetten. Een moslim leeft volgens het principe van oog om oog, tand om tand.
Omdat wij geloven in God en in de verlossing van Jezus zijn we natuurlijke vijanden van dit geloof. Immers, we worden gehaat door de duisternis en dat is ook de reden dat we alert moeten zijn voor aanvallen van deze vijand. We kunnen wel begrippen als tolerantie en respect hoog in ons vaandel hebben, de misvatting is echter dat we dat ook van hen verwachten. En dat is in veel gevallen niet mogelijk.
Moeten we dan dezelfde termen als hen gebruiken? Ik denk dat dat ook weer het uiterste is. We moeten er echter wel rekening mee houden dat ze zo over ons denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 17:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wat is het toch heerlijk om het forum te lezen...... wat een acceptatie van verschillende persoonlijkheden..... vriendelijkheid........ weet je wat ik me afvraag? willemijn viel me bij, toen ik aangaf dat ik er moeite mee heb, om medemensen als dieren of gedierte te benoemen. en ze zit al dagen in de hoek waar commentaar gelevert wordt. terwijl ík de persoon was, die tegengas gaf. oke, ze kan wat stellig uit de hoek komen, en wat sterke woorden gebruiken, maar is dat reden om elkaar met woorden te lijf te gaan?
Sja; dat is het moeilijke van zo'n forum; hier heb je alleen maar woorden. En daar moet je het mee doen. Maar je mag het wel aangeven als je met bepaalde woorden moeite hebt. En ik heb er echt moeite mee als mensen, hoe verbloemd ook, elkaar het zwijgen op gaan leggen. Iedereen heeft het recht hier op het forum te posten.
Ik weet niet welke opmerkingen van Willemijn jij bedoelt met "stellig uit de hoek komen", maar de opmerking waarop ik reageerde vertaal ik met: "jouw bijdrage heeft geen meerwaarde; je had beter je mond kunnen houden". En dat vind ik persoonlijk nogal respectloos.
Daar komt bij dat Willemijn haar opmerking net zo goed op haar eigen opmerking kan toepassen. Wat is de meerwaarde om op te merken dat iemands opmerking (volgens jou) geen meerwaarde heeft....
Ik stel voor dat we elkaar met respect benaderen op het forum en daar hoort ook bij dat we ieders recht om te posten respecteren en niet ter discussie stellen.
GrZ!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 22:25
|
|
|
...ahum...wordt Anita nu veroordeeld......???????????????????????
Ik wil graag nog even reageren op alle commentaren richting mij....... Bovenstaande opmerking, ja , daar heb ik inderdaad kritiek op omdat het in mijn ogen zo'n verborgen boodschap is......je kaart wat aan, even een ahummetje erbij en de toon is gezet......Maar zeg wat je bedoelt..... Laat mij dan maar duidelijk zijn in mijn verhaal en ik vraag me af waarom mensen gelijk het liefdeloze in een verhaal zien en mij daar op afrekenen......Ik ben het er duidelijk niet mee eens en dat mag toch? Zoals anderen hier ook een ander aanspreken? Het is maar een beeld zoals mensen het willen zien prima......maar niet terecht... Maar het feit dat iemand een emotion bij mijn naam schrijft die overgeeft kan blijkbaar wel? \En dat is respect???? Het is een forum om te discussieren en niet een forum om maar één mening neer te zetten........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 22:28
|
|
|
Ik stel voor dat we elkaar met respect benaderen op het forum en daar hoort ook bij dat we ieders recht om te posten respecteren en niet ter discussie stellen.
Goede tip Zinga.....! Laten we ons er alletwee aanhouden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 23:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ...ahum...wordt Anita nu veroordeeld......???????????????????????
Ik wil graag nog even reageren op alle commentaren richting mij....... Bovenstaande opmerking, ja , daar heb ik inderdaad kritiek op omdat het in mijn ogen zo'n verborgen boodschap is......je kaart wat aan, even een ahummetje erbij en de toon is gezet......Maar zeg wat je bedoelt..... Laat mij dan maar duidelijk zijn in mijn verhaal en ik vraag me af waarom mensen gelijk het liefdeloze in een verhaal zien en mij daar op afrekenen......Ik ben het er duidelijk niet mee eens en dat mag toch? Zoals anderen hier ook een ander aanspreken? Het is maar een beeld zoals mensen het willen zien prima......maar niet terecht... Maar het feit dat iemand een emotion bij mijn naam schrijft die overgeeft kan blijkbaar wel? \En dat is respect???? Het is een forum om te discussieren en niet een forum om maar één mening neer te zetten........ |
Was een foutje, dat spugende bekje ik moest van weer iemand anders (vrouwlijk) van die smoeltjes er bij doen anders werd de toon van mij niet begrepen, ik dacht dat dit bekkie met concumsie sprak, deze nog een maal ter verduidelijking ik had het al veranderd, nog veel leesplezier toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 19:05
|
|
|
GERT856 schreef: | Was een foutje, dat spugende bekje ik moest van weer iemand anders (vrouwlijk) van die smoeltjes er bij doen anders werd de toon van mij niet begrepen, ik dacht dat dit bekkie met concumsie sprak, deze nog een maal ter verduidelijking ik had het al veranderd, nog veel leesplezier toegewenst. |
Je moest natuurlijk niets maar deed het zelf.........flauwe verontschuldiging hoor........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 20:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je moest natuurlijk niets maar deed het zelf.........flauwe verontschuldiging hoor........ |
jij ging toch zo graag uit van t goede in de mensch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 20:37
|
|
|
PIETER649 schreef: | jij ging toch zo graag uit van t goede in de mensch?? |
Zeker, maar heb ook oog voor de minder goede dingen van de mens hoor...wel realistisch blijven Pieter......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 26 september 2010, 20:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 21:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zeker, maar heb ook oog voor de minder goede dingen van de mens hoor...wel realistisch blijven Pieter...... |
als ik jouw gemiddelde reacties lees.... ben ik blij dat IK wel realistisch ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 21:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | als ik jouw gemiddelde reacties lees.... ben ik blij dat IK wel realistisch ben |
Neem van mij aan, IK ben vrij realistisch.......
Het is niet altijd wat je leest van iemand he, maar meer van wat je niet leest..... En je maakt mij niet wijs dat jij dat ook niet weet......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 22:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je moest natuurlijk niets maar deed het zelf.........flauwe verontschuldiging hoor........ |
Als u daar van uit wilt gaan, mij om het even hoor!! Maar ik verschuil me tenminste niet achter een
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 00:13
|
|
|
GERT856 schreef: | Was een foutje, dat spugende bekje ik moest van weer iemand anders (vrouwlijk) van die smoeltjes er bij doen anders werd de toon van mij niet begrepen, ik dacht dat dit bekkie met concumsie sprak, deze nog een maal ter verduidelijking ik had het al veranderd, nog veel leesplezier toegewenst. |
Laat jij je dan beïnvloeden door anderen hier, Gert Ik moet hier niks van anderen hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 00:25
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Laat jij je dan beïnvloeden door anderen hier, Gert Ik moet hier niks van anderen hoor. |
Ik dus helemaal niet, nog een week en dan ben ik weg. Er is maar 1 profiel hier, dat naar waarheid is in gevuld.
De mijne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 08:42
|
|
|
GERT856 schreef: | Ik dus helemaal niet, nog een week en dan ben ik weg. Er is maar 1 profiel hier, dat naar waarheid is in gevuld.
De mijne |
ga ik hier op in, of gebruik ik mn verstand...............ehhhmm nee, ik doe mijn best om mijn mond te houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 08:50
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ga ik hier op in, of gebruik ik mn verstand...............ehhhmm nee, ik doe mijn best om mijn mond te houden. |
doe ik met je mee hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 09:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ga ik hier op in, of gebruik ik mn verstand...............ehhhmm nee, ik doe mijn best om mijn mond te houden. |
Ehhhmm eindelijk iemand die haar verstand gebruikt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 09:15
|
|
|
GRACE585 schreef: | doe ik met je mee hannah |
Wat een verstand toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 09:15
|
|
|
t is moeilijk gert; heeeel moeilijk............... een bijna onmogelijke opgave....................
ik ben en blijf hannah flapuit he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 09:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | t is moeilijk gert; heeeel moeilijk............... een bijna onmogelijke opgave....................
ik ben en blijf hannah flapuit he? |
Beide...... dat weet ik sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 12:02
|
|
|
Gelukkig neem ik het niet serieus dus ik hoef mijn best niet te doen om mijn mond te houden Eigenlijk is het wel een beetje sneu als je zo denkt........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 12:42
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Gelukkig neem ik het niet serieus dus ik hoef mijn best niet te doen om mijn mond te houden Eigenlijk is het wel een beetje sneu als je zo denkt........ |
Zo denkt denk ut niet, Mosslim zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 22:39
|
|
|
GERT856 schreef: | Zo denkt denk ut niet, Mosslim zijn |
Sorry Gert, maar ik snap je gewoon niet.
Volgens mij is jouw humor, totaal anders dan de mijne.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 27 september 2010, 22:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:22
|
|
|
MARIJAN072 schreef: |
Sorry Gert, maar ik snap je gewoon niet.
Volgens mij is jouw humor, totaal anders dan de mijne. |
Humor volgens de notaire over denken, dacht ik
|
|
Naar boven |
|
|