Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 14:50
|
|
|
ADRIANNE320 schreef: | We hadden inderdaad nog geen verzameltijd afgesproken. Zullen we 18.30 doen? Of is dat te vroeg voor mensen die van verder weg komen?
Ik zal t restaurant van de week vast gaan bellen, t is niet zo groot. Als wij met een flinke groep komen, zit t vol ! |
Aangezien ik werk op zaterdagmiddag, weet ik niet of ik dat red,. maar we vinden het wel.....beginnen jullie maar vast met borrelen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:19
|
|
|
Mochten er nog mensen vanuit de kant van Utrecht komen en vervoer nodig hebben...heb plek te over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:15
|
|
|
Helaas geen oppas voor vrijdagavond, oma gaat al ergens anders oppassen jammer had het leuk gevonden om weer even de bekende (en onbekende) CM gezichten te zien!!
Marieke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:38
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Helaas geen oppas voor vrijdagavond, oma gaat al ergens anders oppassen jammer had het leuk gevonden om weer even de bekende (en onbekende) CM gezichten te zien!!
Marieke |
De 9e valt op zaterdag.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 22 september 2010, 14:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 16:24
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Helaas geen oppas voor vrijdagavond, oma gaat al ergens anders oppassen jammer had het leuk gevonden om weer even de bekende (en onbekende) CM gezichten te zien!!
Marieke |
ik bedoel natuurlijk zaterdag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ADRIANNE320
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 20:44
|
|
|
Ik heb vast een voorlopige reservering gemaakt bij het restaurant. In de week van te voren ga ik laat ik ze defintief weten hoeveel mensen er komen, dus er kunnen nog altijd meer mensen mee!! Dus wie zin heeft in pannekoeken met kalf..... welkom in t Veen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 12:02
|
|
|
ADRIANNE320 schreef: | Ik heb vast een voorlopige reservering gemaakt bij het restaurant. In de week van te voren ga ik laat ik ze defintief weten hoeveel mensen er komen, dus er kunnen nog altijd meer mensen mee!! Dus wie zin heeft in pannekoeken met kalf..... welkom in t Veen! |
Fijn Adrianne..... ik heb er zin in!! voor de twijfelaars...........we zitten binnen.....in het zonnetje!!! and up maar weer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:37
|
|
|
GEZELLIG LEKKER ETEN EN HELAAS NIET MIJN LEEFTIJDGENOTEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:48
|
|
|
VOETBAL308 schreef: | GEZELLIG LEKKER ETEN EN HELAAS NIET MIJN LEEFTIJDGENOTEN |
Als je meegaat help je de gemiddelde leeftijd alvast wat naar beneden Hoe meer zielen, hoe meer vreugde (zeggen ze...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:50
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Als je meegaat help je de gemiddelde leeftijd alvast wat naar beneden Hoe meer zielen, hoe meer vreugde (zeggen ze...) |
IK ZAL OVER NADENKEN MAAR ZIT LIEVER OP HET STADION TE JUICHEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 19:00
|
|
|
VOETBAL308 schreef: | IK ZAL OVER NADENKEN MAAR ZIT LIEVER OP HET STADION TE JUICHEN | Zo, jij durft!!! Ik zit er liever IN i.p.v. OP
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 19:07
|
|
|
VOETBAL308 schreef: | IK ZAL OVER NADENKEN MAAR ZIT LIEVER OP HET STADION TE JUICHEN |
Tis me duidelijk,welkom op het forum nieuweling! (nieuw record "meekletsen" geloof ik )
Weet je wat,wij gaan samen naar het voetbal,drinken een bakje koffie,ik neem je mee uit eten,we gaan niet speeddaten of picknicken maar wel naar de disco,na afloop zien we samen de noorderzon ondergaan...........zijn zo al je vragen beantwoord?
Oh,1 probleempje,ik ben ook OUD
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 20:14
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tis me duidelijk,welkom op het forum nieuweling! (nieuw record "meekletsen" geloof ik )
Weet je wat,wij gaan samen naar het voetbal,drinken een bakje koffie,ik neem je mee uit eten,we gaan niet speeddaten of picknicken maar wel naar de disco,na afloop zien we samen de noorderzon ondergaan...........zijn zo al je vragen beantwoord?
Oh,1 probleempje,ik ben ook OUD |
Zeg Leanne, in het noorden komt toch geen zon??? Als die jonge gast niet mee wilt gaan eten dan ken ik wel iemand die in zijn plaats wilt gaan hoor...
Frank...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 27 september 2010, 20:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 20:28
|
|
|
[quote=FRANKT627]Zeg Leanne, in het noorden komt toch geen zon??? Als die jonge gast niet mee wilt gaan eten dan ken ik wel iemand die in zijn plaats wilt gaan hoor...
ik heb je naam gecorrigeerd Frank en ga mij niet beledigen om mijn naam overal in de forums te zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 22:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tis me duidelijk,welkom op het forum nieuweling! (nieuw record "meekletsen" geloof ik )
Oh,1 probleempje,ik ben ook OUD |
Tjonge le.....je BENT oud!!!! gelukkig maar..........maarre..........je mag mee uit eten hoor!! Wat zou dat leuk zijn joh!! Of lust een drent geen sprinkhanen??? Enne.................laat al die jonkies met rust!!! Schaam je........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 22:53
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Tjonge le.....je BENT oud!!!! gelukkig maar..........maarre..........je mag mee uit eten hoor!! Wat zou dat leuk zijn joh!! Of lust een drent geen sprinkhanen??? Enne.................laat al die jonkies met rust!!! Schaam je........ |
Wij mogen niet onder de rivieren komen........gelukkig niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 09:07
|
|
|
FLOSHKE872 ik heb je naam gecorrigeerd Frank en ga mij niet beledigen om mijn naam overal in de forums te zetten.
floshke, mag ik je aanraden om het profiel van frank even te lezen? frank is namelijk een persoon dat beledigen niet in zn woordenboek heeft staan; ik hoop dat dat ook voor jou geld!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 29 september 2010, 09:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: woensdag 29 september 2010, 12:46
|
|
|
Ik ben het met je eens Hannah.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op woensdag 29 september 2010, 12:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 21:18
|
|
|
... toch dit topic weer ff bovenaan zetten...
Misschien dat er op het laatste moment nog mensen zijn, die zich bedenken en toch alsnog belsuiten om mee te willen eten.
Uit eten in een Etiopisch restaurant... Das toch wel weer iets anders...
Of zijn veel mensen hier meer van: "Wat de boer niet kent, dat eet 'ie niet."?
Maar ja, als je het nooit eens probeert... misschien gaat er met Etiopisch eten wel een wereld voor je open...!
In elk geval voor degene die het wel aandurven... XI je daar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 19:35
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | ... toch dit topic weer ff bovenaan zetten...
Misschien dat er op het laatste moment nog mensen zijn, die zich bedenken en toch alsnog belsuiten om mee te willen eten.
Uit eten in een Etiopisch restaurant... Das toch wel weer iets anders...
Of zijn veel mensen hier meer van: "Wat de boer niet kent, dat eet 'ie niet."?
Maar ja, als je het nooit eens probeert... misschien gaat er met Etiopisch eten wel een wereld voor je open...!
In elk geval voor degene die het wel aandurven... XI je daar. |
Nog maar VIJF nachtjes slapen....!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 19:42
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Nog maar VIJF nachtjes slapen....!!! | Dan eindelijk bananebier drinken en pannekoeken met kalf eten.
YEAH!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 19:47
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Dan eindelijk bananebier drinken en pannekoeken met kalf eten.
YEAH! |
Bier Moet een eind rijden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 13:45
|
|
|
MARIO216 schreef: | Bier Moet een eind rijden. | Misschien hebben ze wel bananebier malt. Btw. Wat is het adres eigenlijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:38
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Misschien hebben ze wel bananebier malt. Btw. Wat is het adres eigenlijk? |
Fluisterstraat 80 Veenendaal
Er wordt verzocht niet te hard te praten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:04
|
|
|
MARIO216 schreef: | Fluisterstraat 80 Veenendaal
Er wordt verzocht niet te hard te praten. |
STTT...!!! NIET ZO HARD!!!
Het is trouwens Fluiterstraat (dus zonder S)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:18
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | STTT...!!! NIET ZO HARD!!!
Het is trouwens Fluiterstraat (dus zonder S) |
Ga even mijn Tomtom bijstellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:21
|
|
|
Wie gaan er eigenlijk allemaal mee??
Ik beken...heb het topic niet echt gevolgd de laatste tijd, maar opeens viel mijn oog erop....oh ja..... daar zouden we naar toe gaan. En ik moet Tomtom spelen.
Gelukkig het juiste adres vermeld, want zelfs deze tomtom hapert weleens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ADRIANNE320
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 20:50
|
|
|
Heb ff teruggebladerd, dit was het meest recente lijstje volgens mij:
adrianne320 carin303 jonathan890 motormuis997 marianne338 herman040 lepeltje037 rianne544 ( onder voorbehoud) Rianne Gift Mario
Gaat iedereen idd mee? En gaan er nog meer mensen mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 20:57
|
|
|
ADRIANNE320 schreef: | Heb ff teruggebladerd, dit was het meest recente lijstje volgens mij:
adrianne320 carin303 jonathan890 motormuis997 marianne338 herman040 lepeltje037 rianne544 ( onder voorbehoud) Rianne Gift Mario
Gaat iedereen idd mee? En gaan er nog meer mensen mee? |
hoewel ik meerdere keren gereageerd heb dat ik graag mee wil, kom ik nog steeds niet in het lijstje voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:06
|
|
|
ADRIANNE320 schreef: | Heb ff teruggebladerd, dit was het meest recente lijstje volgens mij:
adrianne320 carin303 jonathan890 motormuis997 marianne338 herman040 lepeltje037 rianne544 ( onder voorbehoud) Rianne Gift Mario JOSINA
Gaat iedereen idd mee? En gaan er nog meer mensen mee? |
|
|
Naar boven |
|
|