Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 14:34
|
|
|
JILL658 schreef: | Jammer dat jullie weggaan Annet en Pieter. Zoals Carien al zei wie houd ons op de hoogte van de zwangerschap?????????
Ik wens jullie een gezegende tijd toe en dat alles goed mag gaan met de baby,
Veel zegen Jill |
We hebben hier veel mensen die we ook op andere manieren dan via cm spreken, dus die gaan jullie vast wel op de hoogte houden hoor! En voordat ons kleintje geboren word zijn we vast wel weer een keertje lid geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 14:42
|
|
|
Als je altijd op tijd komt, denken de mensen dat je nooit iets belangrijks te doen hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 14:45
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik heb wel meer last van muggen nu |
Dan nog maar citronel er op doen, verdwijnen de muggen vanzelf. Of je haar er dan nog is, is een tweede
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 14:51
|
|
|
IMRE695 schreef: | 't Is goed om in je eigen hart te kijken Nog even voor het slapen gaan Of je van dageraad tot morgen Geen enkel hart hebt zeer gedaan. Of je aan liefdeloze mensen Eén woordeke van liefde zei En vind je in het huis des harten Dat je één van droefenis genas Dat je je handen hebt gewonden Rondom een hart, dat eenzaam was Dan voel je op je jonge lippen Die goedheid lijk een avondzoen 't Is goed in eigen hart te kijken En zo je ogen dicht te doen. |
Heb het ook hangen, maar dank je wel. Is weer eens goed om het ergens anders te lezen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 14:52
|
|
|
Bidden op Biddag Heer, natuurlijk wil ik bidden op deze speciale dag Natuurlijk ben ik dankbaar voor alles wat ik ontvangen mag. Natuurlijk wil ik danken voor mijn dagelijks brood.
Maar weet U, ik moet steeds denken aan andermans dagelijks nood…
Ik heb zoveel in overvloed ik ben gezond ik heb het goed...
Heer, ik kan vandaag maar niet vergeten dat niet iedereen genoeg heeft te eten. Zoveel mensen hebben zorgen om het dagelijks brood voor morgen. en weten niet meer hoe het verder moet...
Ik wéét wel dat het Biddag is toch wil ik vandaag maar bidden ,Heer.
Omdat ik zelf zo dankbaar ben is mijn gebed vandaag ... voor hen.
Hallo Christianmatchvrienden:
Omdat het gisteren Biddag voor gewas en arbeid was, is dat het eerste waar we vanavond voor gaan danken en bidden, wat hebben wij het eigenlijk goed in Nederland en toch....klagen we, nooit is het goed, we willen steeds meer, maar GOD zegt, ik geef wat jullie nodig hebben, daarmee moeten wij tevreden zijn.
We bidden ook voor het familiedrama, waarbij een vader zijn kinderen en zichzelf doodde, laten we bidden dat instanties eens tot actie overgaan en niet blijven wachten, hun regeltjes maar volgen. GOD grijp toch in.
Ook besteden we aandacht aan de aardbevingen in Haiti en Turkije.
En voor de ouders die ziek zijn van iemand op deze site, die wachten op een ziekenhuisopname, ook voor vrouwen die zwanger zijn en vrouwen die graag kinderen willen. Herstel in ouders/kindrelaties.
Natuurlijk is er veel meer, maar hier willen we extra aandacht aan besteden.
Bid a.u.b. mee als jullie willen, als je het moeilijk vindt in de Gebedsroom, bid dan daar waar je bent, gebed geeft zo.n rust en kracht.
Waar zijn we?? In de chat...rechts onderin klikken...
Hopenlijk tot ziens, warme groeten van ons:
Martha en eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 11 maart 2010, 21:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 14:56
|
|
|
Dinsdag 9 maart/Dagelijkse bemoediging:
NIETS IS GERING:
Niets is gering in Gods oog, Hij beschouwt een mus van groter waarde dan een paleis, een vriendelijk woord van meer belang dan de toespraak van een staatsman.
Wat hierin waarde heeft is het Leven en de kwaliteit van het Eeuwig Leven bepaalt de waarde.
IK ben gekomen om het Eeuwige leven te geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 14:57
|
|
|
JILL658 schreef: | Wat bedoel je met de puntjes Cross? |
Ik had iets geschreven, wat bij nader inzien niet tactisch was. Dus vandaar weggehaald en .. ervoor in de plaats gezet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:02
|
|
|
Woensdag 10 maart/Dagelijkse bemoediging:
DE VRUCHT VAN DE BLIJDSCHAP:
Je moet je hart tot zwijgen brengen en al je zintuigen uitschakelen, voordat je zo afgestemd bent, dat je hemelse muziek kunt ontvangen.
Je vijf zintuigen zijn je communicatiemiddelen met de stoffelijke wereld, de schakels tussen het werkelijke leven van je geest en de materièle verschijnselen om je heen, maar als je gemeenschap in de Geest wenst, moet je elke verbinding met hen verbreken, zij zullen geen hulp zijn, maar een belemmering.
Zie in ieder mens het goede, heb het goede in hen lief.
Zie je eigen onwaardigheid, vergeleken bij hun uitnemendheid, heb lief en lach en maak de wereld, je kleine wereld gelukkig.
Zoals een steen, die je gooit, rimpels veroorzaakt, die de oppervlakte van een hele vijver in beroering brengen, zo zullen de uitingen van je blijdschap zich, boven bidden en denken, in steeds wijdere cirkels verspreiden.
Verblijd je in Mij, zulke blijdschap is eeuwig.
Eeuwen later draagt de blijdschap nog haar kostbare vruchten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:08
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Willen jullie alsjeblieft wat rustiger en vriendelijker op elkaar reageren? Ik heb zo het idee dat hier stellingen (posities) worden ingenomen zonder dat men begrip voor elkaar krijgt. (begrip voor elkaar betekent NIET dat men de eigen visie op moet geven, maar eerder dat er een ècht gesprek op gang komt) |
Begrip voor iemand, die zich met occulte zaken bezighoudt en die beweert, dat daarvoor binnen het geloof ook alle ruimte is? Hoe bedoel je?
Zoiets lees ik niet in mijn bijbel.
Ik lees wel, dat je iets moet weerleggen.
Had jij Jezus dan zoiets ook dan verweten, toen Hij tegen Petrus zei: Ga weg achter mij satan, want gij zijt mij tot aanstoot, want je bent niet bedacht op de wil van God, maar op de wol van mensen?
Inderdaad.....als je gelooft in Jezus Christus dan worden er stellingen ingenomen.....of je bent in het licht....of in de duisternis.... Zo is het Arjan.
Ik geloof, dat je werkelijk niet weet, waar je het over hebt. Je kunt niet ergens ertussen zitten.
Ook Paulus waarschuwde voor mensen met dwaalleringen en daarbij noemde hij man en paard en waarschuwde voor deze mensen in niet mis te verstane woorden.
Maar jij schijnt een apart evangelie te hebben.....maar hou die dan maar voor jezelf...heb ik geen behoefte aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:08
|
|
|
Nog maar even een kopietje van wat ik al eerder schreef in dit topic.
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 00:35 Ik had aangegeven een busje te willen huren indien er genoeg aanmeldingen voor waren. Dit kan niet doorgaan, de kosten voor het huren van een personenbusje zijn dermate hoog, dat het zou uitkomen op ± € 50,- pp.
Ik kan 3 mensen meenemen, 2 plaatsen zijn al voor Chatuliem en Susannah......
Ik hoor het wel wie allemaal mee willen rijden, kan eventueel wel een busje huren, maken we er een gezellige rit van
Dus mensen die dichtbij de A28 of de A50 wonen ...... Maar ook mensen die naar Ede toe willen komen om vanaf daar mee te rijden kunnen zich melden
Kosten van het huren van het busje moeten we dan maar delen (voorwaarde is wel, vooraf meebetalen aan de huur) .....
De plaatsing van dit stukje was 2 maart, de eerste die zich daarna melde heb ik beloofd dat ze mee kon rijden. Die aanmelding kwam niet via het forum maar per mail ..... Vind het jammer voor degenen die nu niet mee kunnen naar Arnhem, maar ik kan helaas niet meer mensen meenemen dan 3. En vol is toch echt vol.
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 11 maart 2010, 15:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:19
|
|
|
Bedankt voor jullie reacties! We hebben een lokatie gekozen en de speeddate is gepland in Zwolle op zaterdag 24 april. Dus vrienden uit het noorden, schrijf je in, en tot ziens op de eerste speeddate in het noorden van Nederland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:29
|
|
|
gaat niet lukken arjan..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:31
|
|
|
EVA685 schreef: | Bidden op dankdag:
Hallo Christianmatchvrienden:
We bidden ook voor het familiedrama, waarbij een vader zijn kinderen en zichzelf doodde, laten we bidden dat instanties eens tot actie overgaan en niet blijven wachten, hun regeltjes maar volgen. GOD grijp toch in.
Ook besteden we aandacht aan de aardbevingen in Haiti en Turkije.
En voor de ouders die ziek zijn van iemand op deze site, die wachten op een ziekenhuisopname, ook voor vrouwen die zwanger zijn en vrouwen die graag kinderen willen. Herstel in ouders/kindrelaties.
Hopenlijk tot ziens, warme groeten van ons:
Martha en eva. |
Ik bid jullie veel Kracht en Wijsheid van God de Vader toe. Dat jullie zullen ervaren dat Hij Heer en Meester is ten alle tijden. Dat Zijn Vrede om jullie heen zal zijn. Ik plaats jullie onder Zijn Koepel, onder Zijn Vleugels en in Zijn Tent. Daar is Zijn bescherming voor julie. Gezegende tijd, Jill
Laatst aangepast door
|
JILL658
|
op donderdag 11 maart 2010, 15:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:34
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nog maar even een kopietje van wat ik al eerder schreef in dit topic.
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 00:35 Ik had aangegeven een busje te willen huren indien er genoeg aanmeldingen voor waren. Dit kan niet doorgaan, de kosten voor het huren van een personenbusje zijn dermate hoog, dat het zou uitkomen op ± € 50,- pp.
Ik kan 3 mensen meenemen, 2 plaatsen zijn al voor Chatuliem en Susannah......
Ik hoor het wel wie allemaal mee willen rijden, kan eventueel wel een busje huren, maken we er een gezellige rit van
Dus mensen die dichtbij de A28 of de A50 wonen ...... Maar ook mensen die naar Ede toe willen komen om vanaf daar mee te rijden kunnen zich melden
Kosten van het huren van het busje moeten we dan maar delen (voorwaarde is wel, vooraf meebetalen aan de huur) .....
De plaatsing van dit stukje was 2 maart, de eerste die zich daarna melde heb ik beloofd dat ze mee kon rijden. Die aanmelding kwam niet via het forum maar per mail ..... Vind het jammer voor degenen die nu niet mee kunnen naar Arnhem, maar ik kan helaas niet meer mensen meenemen dan 3. En vol is toch echt vol. |
Ik had het je al gevraagd op 24 februari j.l. op het forum weleswaar maar ik ga daar niet moeilijk over doen . Als er geen plek meer is, dan is er geen plek meer...... In ieder geval een heel goed reis toegewenst en een heel fijne avond toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:35
|
|
|
ZOEK DE SCHOONHEID:
Geniet de schoonheid van elke bloem en beleef vreugde aan de zang van de vogels en kleur van de bloemen, neem de schoonheid van lucht en kleuren in je op, IK ben met je, wanneer ik een mooie gedachte tot uitdrukking wil brengen, dan schep IK een prachtige bloem, denk er over na!
Als IK de mens wil laten zien wie IK ben - wie Mij Vader is - dan streef ik ernaar een zeer goed karakter te vormen.
Je moet jezelf zien als een schepping, waarin IK eigenschappen tot uitdrukking breng, zoals IK een gedachte tot uitdrukking breng in een liefelijke bloem.
Wanneer je dit ziet, dan zul je in alle dingen je uiterste best doen om Mijn beeltenis in je weer te geven, in geestelijke schoonheid, in denkkracht, in gezondheid, in kleding.
Drink de schoonheid in, zodra je ziel de schoonheid van een bloem of van een boom in zich heeft opgenomen, laat deze een beeld achter, dat zich weerspiegelt in al je handelingen, bedenk, dat geen gedachte aan zonde of lijden, aan het komende kruis en de verachting, Mij ooit heeft verhindert de schoonheid van de bloemen te zien.
Zoek naar schoonheid en vreugde in de wereld om je heen, kijk naar een bloem totdat de schoonheid ervan een deel wordt van je eigen ziel, het zal door jou weer aan de wereld worden teruggegeven in de vorm van een glimlach, een woord van liefde, een vriendelijke gedachte of een gebed.
Luister naar een vogel, neem zijn lied aan als boodschap van Mijn Vader, laat het in je ziel doordringen, ook dat zal aan de wereld worden teruggegeven in de vorm van een glimlach, een woord van liefde, een vriendelijke gedachte of een gebed.
Lach meer en lach vaak, verspreid meer liefde.
IK ben met je, IK ben je Heer.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op zondag 21 maart 2010, 16:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:40
|
|
|
JILL658 schreef: | Ik bid jullie veel Kracht en Wijsheid van God de Vader toe. Dat jullie zullen ervaren dat Hij Heer en Meester is ten alle tijden. Dat Zijn Vrede om jullie heen zal zijn. Ik plaats jullie onder Zijn Koepel, onder Zijn Vleugels en in Zijn Tent. Daar is Zijn bescherming voor julie. Gezegende tijd, Jill |
Dank je Jill, ja, GODS bescherming hebben wij allen nodig, fijn hè, dat wij mogen komen, zoals we zijn, nooit wijst HIJ ons af.
Gods Zegen en warme groetjes van Martha en Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:43
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Ik had het je al gevraagd op 24 februari j.l. op het forum weleswaar maar ik ga daar niet moeilijk over doen . Als er geen plek meer is, dan is er geen plek meer...... In ieder geval een heel goed reis toegewenst en een heel fijne avond toegewenst. |
Twee is nog geen drie Sola, dus kan je nog mee m.i. met Cross. Dan is de wagen volgeladen met ................ Succes, Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:45
|
|
|
JILL658 schreef: | Dat vind ik jammer Sola, ik had je er graag bij gehad en je willen leren kennen. Kunnen we iets voor je regelen dan? Met iemand mee rijden? Ik dacht dat Cross je mee nam? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Jill |
Ik had het ook leuk gevonden Jill, maar ik denk, dat Cross niet zo'n "oude tang" in zijn auto wilde hebben (grapjuhhhhh) . Misschien een volgende keer..........?
Als ik met de trein kom, dan moet ik al om even over 21:00 uur met de trein weer mee........ anders bereik ik mijn woonplaats niet meer...... en dat kan ik Michiko (mijn hond) niet aandoen......
Have fun !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:46
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Tsja Wilma, dat is cm he, stikt hier van de gratis psychologen |
de eerste gratis les kun je krijgen ......
Tien onveranderlijke factoren in je leven.
1 Je ouders 2 De tijd waarin je leeft 3 Ras 4 Je nationaliteit 5 Je geslacht 6 Plaats in de kinderrij 7 Je broers en zussen 8 Onze lichamelijke kenmerken 9 Je intelligentie 10 Ouder worden en doodgaan
Tien onveranderlijke factoren in je leven. Als we dan lezen in Jeremia 1:5 "Eer ik u vormde in de moederschoot, heb ik u gekend....."(NBG51) Of in psalm 139:13 Want Gij hebt mijn nieren gevormd, mij in de schoot van mijn moeder geweven. 14 Ik loof U, omdat ik gans wonderbaar ben toebereid, wonderbaar zijn uw werken; mijn ziel weet dat zeer wel. 15 Mijn gebeente was voor U niet verholen, toen ik in het verborgene gemaakt werd, gewrocht in de diepten van het aardrijk; 16 uw ogen zagen mijn vormeloos begin; in uw boek waren zij alle opgeschreven, de dagen, die geformeerd zouden worden, toen nog geen daarvan bestond. (NBG51)
Dan mag je weten dat God je kent, en jou aanvaardt hoe je ook bent, je bent voor Hem UNIEK !!!!! Ook al ben je niet "tevreden of blij" met jezelf, het je een geestelijke of lichamelijke beperking, God kan en wil binnen jouw mogelijkheden werken.
Zoals Klei In De Hand Van De Pottenbakker Tekst & Muziek: Elly & Rikkert Zuiderveld
Zoals klei in de hand van de pottenbakker Zo ben jij in mijn hand, zegt de Heer Zoals klei in de hand van de pottenbakker Zo maak Ik jou een vat tot Mijn eer
Kneed mij, Here God Ook als het soms wel eens pijn doet Kneed mij, Here God U weet precies hoe ik zijn moet
Zoals klei in de hand van de pottenbakker Zo ben jij in mijn hand, zegt de Heer Zoals klei in de hand van de pottenbakker Zo maak Ik jou een vat tot Mjin eer
Kneed mij, Here God 'k Wil mij opnieuw aan U geven Kneed mij, Here God U maakt iets moois van mijn leven
Zoals klei in de hand van de pottenbakker Zo ben ik in Uw handen, O Heer Zoals klei in de hand van de pottenbakker Zo maakt U mij een vat tot Uw eer
http://www.youtube.com/watch?v=JFFDnFPvVGk
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 11 maart 2010, 15:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:49
|
|
|
Misschien een goed idee om 1 topic Dagelijks bemoediging te openen en daar iedere dag in te plaatsen, net als Solafide dat vroeger met Manna vandaag deed? Het word een beetje rommelig zo en andere topics zakken zo hard naar beneden nu.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op donderdag 11 maart 2010, 15:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:49
|
|
|
JILL658 schreef: | Twee is nog geen drie Sola, dus kan je nog mee m.i. met Cross. Dan is de wagen volgeladen met ................ Succes, Jill |
Nou ik maak uit de tekst van Cross op , dat emand zich al aangemeld heeft voor die derde plek, anders hou ik me aanbevolen uiteraard.......
Ik zal er niet zijn Jill.....de wagen is al vol......
Have a good time.
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op vrijdag 12 maart 2010, 21:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:58
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Begrip voor iemand, die zich met occulte zaken bezighoudt en die beweert, dat daarvoor binnen het geloof ook alle ruimte is? Hoe bedoel je?
Zoiets lees ik niet in mijn bijbel.
Ik lees wel, dat je iets moet weerleggen.
|
Zonder verder inhoudelijk hierop in te gaan: Ja, weerleggen.... prima, maar dan gaat het wel om de manier waarop! Degenen die aan yoga doen kunnen dit met de beste bedoelingen doen en eventueel proberen daarbij oprecht christen te zijn. We moeten dus niet hun goede bedoelingen in twijfel gaan trekken.
Het is goed om dit voor ogen te houden als we de yoga zelf niet accepteren. Anders blijft het botsen of valt het gesprek stil. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Voor de goede orde: ik hou mij niet bezig met yoga, dus bij mij valt er niets te weerleggen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 16:06
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Misschien een goed idee om 1 topic Dagelijks bemoediging te openen en daar iedere dag in te plaatsen, net als Solafide dat vroeger met Manna vandaag deed? Het word een beetje rommelig zo en andere topics zakken zo hard naar beneden nu. |
Heb ik 1 week uitgeprobeert Annette toen kreeg ik te horen dat men teveel naar beneden moest scrollen Wat nu??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VINCENT394
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 16:06
|
|
|
Kan iemand mij uitleggen wat yoga te maken heeft met occultisme? Het is toch gewoon een soort van ochtendgymnastiek?
Wat betreft waarzeggers en ouja-borden kan ik meegaan in alle kritiek, maar we moeten ook uitkijken om alles wat anders is dan onze westerse cultuur meteen te bestempelen als occult.
Vincent -die compleet clueless is wat betreft yoga.
Edit: heb de link van Jonathan gelezen. Ik vind het een beetje vergezocht, maar ik kan erin komen dat sommige mensen het een reden vinden om het niet te doen.
Voor mijzelf is het geen issue, ik noem het wel gewoon ochtendgymnastiek en houd me ver van alle spirituele bijgedoe.
Laatst aangepast door
|
VINCENT394
|
op donderdag 11 maart 2010, 16:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 16:08
|
|
|
Heeel erg mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 16:10
|
|
|
EVA685 schreef: | Heb ik 1 week uitgeprobeert Annette toen kreeg ik te horen dat men teveel naar beneden moest scrollen Wat nu?? |
Dat mag jij weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 16:12
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat mag jij weten |
Leuk een kleintje op komst....proficiat!!
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 11 maart 2010, 18:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 16:24
|
|
|
VINCENT394 schreef: | Kan iemand mij uitleggen wat yoga te maken heeft met occultisme? Het is toch gewoon een soort van ochtendgymnastiek?
Wat betreft waarzeggers en ouja-borden kan ik meegaan in alle kritiek, maar we moeten ook uitkijken om alles wat anders is dan onze westerse cultuur meteen te bestempelen als occult.
Vincent -die compleet clueless is wat betreft yoga. |
Hangt het er niet gewoon vanaf hoe je het woord yoga zelf invult? Voor de een is zijn het ontspanningsoefeningen zonder verder zweverig gedoe, en voor de ander is het aanbidden van iets blijkbaar. Als je op internet kijkt zie je ook tig vormen van yoga bestaan.
Zo'n zelfde soort discussie was er onlangs in de chatroom ook over Reiki, omdat het woord reiki viel in een gesprek over innerlijke kracht , wat heel anders bedoelt werd dan het beoefenen van Reiki, vliegen de beschuldigingen van satansaanbidding opeens door chatroom. T is net wat voor naam je het beestje geeft, volgens mij weet iedereen echt wel hoe ver je gaan kan met zoiets en past iedere christen die aan yoga doet echt wel op dat je geen afgoden aanbid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 16:28
|
|
|
GLENNY451 schreef: | Als je nadenkt bij iedere stap die je neemt, ....sta je voortdurend op 1 been! |
Wie met twee benen op de grond blijft staan, komt geen stap verder!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 16:29
|
|
|
Diplomatie is de kunst om de ander jouw zin te geven...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|