Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 23:08
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Ja, dat snap ik. Maar Visser, eerlijk is eerlijk......je woont - hoe mooi Zeeland ook is - best wel in een uithoek. Al hebben wij, Veluwnaren (denk ook even aan Willemijn), de reis naar Zeeland best voor je over hoor. Je moet maar denken, dat je op de Veluwe weer geen slibtongetjes kunt vangen. Wanneer hoop je 44.5 jaar te worden? Dan kan ik de datum alvast in mijn agenda zetten. |
Kijk, dat vind ik nog es lief....toch iemand die de reis voor me over heeft .Maar ik geloof dat W-tje er niet zoveel zin meer in heeft. Ook wel weer te begrijpen want ze heeft nu heel andere dingen aan d'r hoofd natuurlijk. Maar wanneer ik 44,5 hoopt te worden? Sja dat weet ik ook niet, kan nog net mn geboortedatum onthouden. Misschien ff google radplegen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 08:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kijk, dat vind ik nog es lief....toch iemand die de reis voor me over heeft .Maar ik geloof dat W-tje er niet zoveel zin meer in heeft. Ook wel weer te begrijpen want ze heeft nu heel andere dingen aan d'r hoofd natuurlijk. Maar wanneer ik 44,5 hoopt te worden? Sja dat weet ik ook niet, kan nog net mn geboortedatum onthouden. Misschien ff google radplegen? |
Visser, hoe kan je dat nu zeggen.... Natuurlijk heb ik er zin in en tijd voor......Ik weet zelfs wanneer je jarig bent, is dat niet twee dagen na mijn verjaardag...... Dus wanneer je 44,5 wordt kan ik zo uitrekenen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:18
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Ja, dat snap ik. Maar Visser, eerlijk is eerlijk......je woont - hoe mooi Zeeland ook is - best wel in een uithoek. Al hebben wij, Veluwnaren (denk ook even aan Willemijn), de reis naar Zeeland best voor je over hoor. Je moet maar denken, dat je op de Veluwe weer geen slibtongetjes kunt vangen. Wanneer hoop je 44.5 jaar te worden? Dan kan ik de datum alvast in mijn agenda zetten. |
Je kunt toch ook gewoon een plekje in de bus met Noorderlingen reserveren die allemaal naar Zeeand gaan..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je kunt toch ook gewoon een plekje in de bus met Noorderlingen reserveren die allemaal naar Zeeand gaan.......... |
LEUUUK.
Maar ik wist niet dat Maryan buschauffeusse was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | LEUUUK.Maar ik wist niet dat Maryan buschauffeusse was. |
Ikke buschauffeur , ach ik ben van alle markten thuis. Dus een bus besturen moet ik ook best kunnen. Weet alleen niet of mensen in durven te stappen. Het lijkt me alleen praktischer - i.v.m. de route - als een Noorderling de bus bestuurt, als er tenminste ook Noorderlingen mogen komen Ik denk dan aan Leanne, Thomas, Chatuliem, Bert, Crossroad en eh........misschien zijn er nog meer te bedenken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:40
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Ikke buschauffeur , ach ik ben van alle markten thuis. Dus een bus besturen moet ik ook best kunnen. Weet alleen niet of mensen in durven te stappen. Het lijkt me alleen praktischer - i.v.m. de route - als een Noorderling de bus bestuurt, als er tenminste ook Noorderlingen mogen komen Ik denk dan aan Leanne, Thomas, Chatuliem, Bert, Crossroad en eh........misschien zijn er nog meer te bedenken? |
Dan zo langs Mario effe een klein uitstapje naar Hannah en dan op richting Zeeland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:55
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dan zo langs Mario effe een klein uitstapje naar Hannah en dan op richting Zeeland. |
Dus Visser.....opgelet.....er komt een invasie Cmmers.....(drinken we eerst even koffie bij jou Mario.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:05
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dan zo langs Mario effe een klein uitstapje naar Hannah en dan op richting Zeeland. |
Natuurlijk, heel CM mag meerijden. En helemaal eens met Willemijn, als we bij Mario zijn hebben we wel zin in koffie.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op zondag 23 oktober 2011, 21:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:14
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Natuurlijk, heel CM mag meerijden. En helemaal eens met Willemijn, als we bij Mario zijn hebben we wel zin in koffie. |
Er zit aan de rand van het dorp, langs de provinacial weg een heel leuk restaurantje. Krijg ik misschien wel korting.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:21
|
|
|
MARIO216 schreef: | Er zit aan de rand van het dorp, langs de provinacial weg een heel leuk restaurantje. Krijg ik misschien wel korting. |
Jij kunt ook vast lekker koffie zetten, is nóg goedkoper. Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoeveel er meegaan, dan is het restaurant een goed alternatief!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:22
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Jij kunt ook vast lekker koffie zetten, is nóg goedkoper. Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoeveel er meegaan, dan is het restaurant een goed alternatief! |
Midsschien heeft Mario wel een Nespresso......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dus Visser.....opgelet.....er komt een invasie Cmmers.....(drinken we eerst even koffie bij jou Mario..... |
Mooi. Dan nu nog een datum. Wie doet er een voorstel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mooi. Dan nu nog een datum. Wie doet er een voorstel? |
Ik moet nog even uitrekenen wanneer je 44 en een half wordt, iets in januari denk ik..... je hoort het nog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 22:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik moet nog even uitrekenen wanneer je 44 en een half wordt, iets in januari denk ik..... je hoort het nog... |
Hou je er wel rekening mee dat de buschauffeur nog verplichte vakantie heeft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 18:16
|
|
|
is goed hoor, mario, doen we dan gelijk even een soepje vooraf? want het is hiervandaan nog een een heel eindje tuffen naar zeeland.
overigens is griffin bus chauffeur, dus die kan het wel overnemen van je, zonodig, maryan!
(weer een stoel extra te reserveren voor visser, haha)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:13
|
|
|
HANNAH810 schreef: | is goed hoor, mario, doen we dan gelijk even een soepje vooraf? want het is hiervandaan nog een een heel eindje tuffen naar zeeland.
overigens is griffin bus chauffeur, dus die kan het wel overnemen van je, zonodig, maryan!
(weer een stoel extra te reserveren voor visser, haha) |
Lijkt mij fijn, als iemand het overneemt. De Noorderlingen zijn niet zo enthousiast, dus ik denk dat ik de bus (of is een klein busje, zijn een paar auto's genoeg?) toch zelf moet besturen. Visser, 't is denk ik handiger als het in mijn vakantie valt. Het weekend kan natuurlijk ook. Misschien kan ik in de kerstvakantie nog een snelcursus volgen.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op maandag 24 oktober 2011, 19:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | is goed hoor, mario, doen we dan gelijk even een soepje vooraf? want het is hiervandaan nog een een heel eindje tuffen naar zeeland.
(weer een stoel extra te reserveren voor visser, haha) |
Griffin?
Die had z'n buik vol van alles wat met CM te maken heeft toch? Dus die zal écht niet komen. En die afstand van dat durpke in Broabant naar Zeeland? Pffffffff, een goed uurtje ...als ge dat al ver noemt. Van Zeeland naar Drenthe , da's pas ver.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:45
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Lijkt mij fijn, als iemand het overneemt. De Noorderlingen zijn niet zo enthousiast, dus ik denk dat ik de bus (of is een klein busje, zijn een paar auto's genoeg?) toch zelf moet besturen. Visser, 't is denk ik handiger als het in mijn vakantie valt. Het weekend kan natuurlijk ook. Misschien kan ik in de kerstvakantie nog een snelcursus volgen. |
Welke vakantie? Kerstvakantie, voorjaarsvakantie , meivakantie , zomervakantie, herfstvakantie??????????????? Wanneer heb jij nou géén vakantie
Maar vraag het anders even aan W-tje.... die zou de datum uitrekenen.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 24 oktober 2011, 19:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Welke vakantie? Kerstvakantie, voorjaarsvakantie , meivakantie , zomervakantie, herfstvakantie??????????????? Wanneer heb jij nou géén vakantie
Maar vraag het anders even aan W-tje.... die zou de datum uitrekenen. |
Met die datum gaat het vast goedkomen! W-tje, we horen het nog hè.
Maar....vind jij 1 week herfstvakantie op 18 weken werken veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:20
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Met die datum gaat het vast goedkomen! W-tje, we horen het nog hè.
Maar....vind jij 1 week herfstvakantie op 18 weken werken veel |
Uhm ......vind jij 12 weken vakantie op een heel jaar weinig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Uhm ......vind jij 12 weken vakantie op een heel jaar weinig? |
En toch zijn er soms dagen, hoe graag ik mijn werk meestal ook doe, dat ik graag vakkenvuller - met minder vakantie - of iets dergelijks zou willen zijn.
Maar oké, 'k geef het toe....ik mag niet klagen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:29
|
|
|
MARYAN401 schreef: | En toch zijn er soms dagen, hoe graag ik mijn werk meestal ook doe, dat ik graag vakkenvuller - met minder vakantie - of iets dergelijks zou willen zijn.
Maar oké, 'k geef het toe....ik mag niet klagen! |
Ha, moet je bij ons komen werken....krijg je maar 32 dagen op een heel jaar.
Visser die inmiddels ook al 2 ouwelullendagen erbij krijgt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ha, moet je bij ons komen werken....krijg je maar 32 dagen op een heel jaar.
Visser die inmiddels ook al 2 ouwelullendagen erbij krijgt |
dus 34!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 11:25
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Met die datum gaat het vast goedkomen! W-tje, we horen het nog hè.
Maar....vind jij 1 week herfstvakantie op 18 weken werken veel |
Jaja juf ... en hoeveel weken vakantie gaan er aan die 18 weken vooraf of volgen er ....
6 weken zomervakantie -- 1 week herfstvakantie -- 2 weken kerstvakantie ...
hoe was het ook al weer niet klagen maar ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 11:44
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Jaja juf ... en hoeveel weken vakantie gaan er aan die 18 weken vooraf of volgen er ....
hoe was het ook al weer niet klagen maar ... |
klein beetje medeleven vragen toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 19:04
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Jaja juf ... en hoeveel weken vakantie gaan er aan die 18 weken vooraf of volgen er ....
hoe was het ook al weer niet klagen maar ... |
Grrrrrrrrrr.... , had toch echt de illusie/hoop dat niemand me door zou hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:31
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Ikke buschauffeur , ach ik ben van alle markten thuis. Dus een bus besturen moet ik ook best kunnen. Weet alleen niet of mensen in durven te stappen. Het lijkt me alleen praktischer - i.v.m. de route - als een Noorderling de bus bestuurt, als er tenminste ook Noorderlingen mogen komen Ik denk dan aan Leanne, Thomas, Chatuliem, Bert, Crossroad en eh........misschien zijn er nog meer te bedenken? |
momo ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:32
|
|
|
YELNIN491 schreef: | dus 34!! |
Inderdaad. 34 maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Inderdaad. 34 maar. |
Wacht maar tot je groot bent Visser, krijg je weer seniorendagen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:46
|
|
|
MARYAN401 schreef: | En toch zijn er soms dagen, hoe graag ik mijn werk meestal ook doe, dat ik graag vakkenvuller - met minder vakantie - of iets dergelijks zou willen zijn.
Maar oké, 'k geef het toe....ik mag niet klagen! |
En ook nog de woensdag vrij, toch
|
|
Naar boven |
|
|