Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 11:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zorgen jullie nu eerst maar 's dat jullie het klooster inkomen |
Ze worden geweigerd Josina Ze gebruiken hun mond teveel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 11:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze worden geweigerd Josina Ze gebruiken hun mond teveel |
...wij gebruiken alleen onze mond om te (gezond) te eten en om te zwijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 20:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wij gebruiken alleen onze mond om te (gezond) te eten en om te zwijgen. |
Om te zwijgen weet ik nog wel en huishoudelijk foefje:
ducktape
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 20:26
|
|
|
ANNA415 schreef: | Om te zwijgen weet ik nog wel en huishoudelijk foefje:
ducktape |
als je de wilskracht hebt om te zwijgen heb je dat plaksel niet nodig...nou ja de mensen niet, vrouwen misschien wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 20:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze worden geweigerd Josina Ze gebruiken hun mond teveel |
Leuk......ik wil ook lopen in een. Ha. Bijt. Me maartje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 22:09
|
|
|
Hallo ik was gewend ff 1 maal in de week als ontspanning ff een verhaaltje te schrijven!dat ga ik deze week niet doen!
Dat ligt niet aan wat er geschreven is want daar ligt stof genoeg voor mn fantasie!! Heerlijk om hier te lezen ff lekker te ontspannen!!!
Het ligt dus ff aan mij. Om even in mijn eigen taal te spreken ( omdat de belgen zeeuwen en ………….. dat ook zo heerlijk doen!! Zeg ik het maar ff zo:
IK heb dr efkes mien knar neet noar stoan. En lao ut efkes een weksken. Um wat te schieven. Maor leas met veule plezier met !!! en wej wet volgende wekke bunk dr weer!!!
Goat goan!!!
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zaterdag 7 juli 2012, 22:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 22:15
|
|
|
YES356 schreef: | Hallo ik was gewend ff 1 maal in de week als ontspanning ff een verhaaltje te schrijven!dat ga ik deze week niet doen!
Dat ligt niet aan wat er geschreven is want daar ligt stof genoeg voor mn fantasie!! Heerlijk om hier te lezen ff lekker te ontspannen!!!
Het ligt dus ff aan mij. Om even in mijn eigen taal te spreken ( omdat de belgen zeeuwen en ………….. dat ook zo heerlijk doen!! Zeg ik het maar ff zo:
IK heb dr efkes mien knar neet noar stoan. En lao ut efkes een weksken. Um wat te schieven. Maor leas met veule plezier met !!! en wej wet volgende wekke bunk dr weer!!!
Goat goan!!! |
Dut t heanig an... goat goan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 22:16
|
|
|
YES356 schreef: | Hallo ik was gewend ff 1 maal in de week als ontspanning ff een verhaaltje te schrijven!dat ga ik deze week niet doen!
Goat goan!!! |
zo hey nieuw taaltje aangemeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 22:23
|
|
|
Goat goan!!! |
Geen verhaaltje En een uitleg waarom...niet te begrijpen wil je het ff vertalen naar het Utrechts?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 22:36
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Geen verhaaltje En een uitleg waarom...niet te begrijpen wil je het ff vertalen naar het Utrechts? |
Hahaha is er een Utrechter in de zaal ?? hahha want dat gaat me niet lukken!
ik zal een poging wagen in ABN:
Goat goan!!!
=
Ik heb er mijn hoofd even niet naar staan. en laat het even deze week. om wat te schrijven. maar lees met veel plezier mee. en wie weet ben ik er volgende week weer.
tot ziens/ het ga je goed/ het beste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 22:45
|
|
|
YES356 schreef: | Hahaha is er een Utrechter in de zaal ?? hahha want dat gaat me niet lukken!
ik zal een poging wagen in ABN:
Goat goan!!!
=
Ik heb er mijn hoofd even niet naar staan. en laat het even deze week. om wat te schrijven. maar lees met veel plezier mee. en wie weet ben ik er volgende week weer.
tot ziens/ het ga je goed/ het beste |
Haha, het is je vergeven hoor, ABN begrijp ik ook nog wel Maar neem je tijd en sterkte met datgeen wat je bezig houdt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 23:19
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Dut t heanig an... goat goan! |
goak zekers doan kump wel teregte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 00:06
|
|
|
Goat goan!!! |
je hoeft je toch niet verplicht te voelen om wat te schrijven,alhoewel het wel altijd heeeel leuk is. jee wat een dialect
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 01:04
|
|
|
PETRA944 schreef: | je hoeft je toch niet verplicht te voelen om wat te schrijven,alhoewel het wel altijd heeeel leuk is. jee wat een dialect |
Nee hoor ik voel me ook niet verplicht! ik doe het met plezier en als ontspannig. En omdat dit topic zo geweldig is!!
maar om het gezeur van de dames voor te zijn!! die dat blijkbaar hier wel mogen En wij als mannen ergens anders niet Dacht ik laat ik maar ff dat voor proberen te zijn!
Goat Goan!
Ps ik vond het we ff verwarrend als "zwemsters"in 1 keer een ander nummer op hun badmuts hebben staan)
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zondag 8 juli 2012, 09:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...kan je vandaag je abo al niet laten verlopen? |
ha ha,vrouwen en zeuren, mannen kunnen ook best zeuren en mopperen zie bv bovenstaande reactie weer van frank. zou het midlife crisis zijn? mannen hebben toch geen last van hormonen :-
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:41
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha,vrouwen en zeuren, mannen kunnen ook best zeuren en mopperen zie bv bovenstaande reactie weer van frank. zou het midlife crisis zijn? mannen hebben toch geen last van hormonen :- |
Zeg plaagje, het is niet omdat je nu 2 profielen hebt dat je me dubbel moet plagen of bekritiseren hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:46
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha,vrouwen en zeuren, mannen kunnen ook best zeuren en mopperen zie bv bovenstaande reactie weer van frank. zou het midlife crisis zijn? mannen hebben toch geen last van hormonen :- |
Dan zit tie wel lang in de midlife crisis Ken hem al 2 jaar en zo doet tie ook al die tijd al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zeg plaagje, het is niet omdat je nu 2 profielen hebt dat je me dubbel moet plagen of bekritiseren hoor... |
eh heb ik er2? hebben ze die andere er dan weer opgezet? toch es nakijken das interesant haha, brengt me op ideeen... en nooit meer eenzaam,stuur ik toch lieve mails na mezelf, aangezien ik die van jullie niet kan verwachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dan zit tie wel lang in de midlife crisis Ken hem al 2 jaar en zo doet tie ook al die tijd al |
misschien blijft hij er inhangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:50
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dan zit tie wel lang in de midlife crisis Ken hem al 2 jaar en zo doet tie ook al die tijd al |
voor ik op cm kwam was ik niet zo...
en een middingescrisis heb ik nooit gehad...en zal ik ook niet krijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | voor ik op cm kwam was ik niet zo...
en een middingescrisis heb ik nooit gehad...en zal ik ook niet krijgen... |
hmmm je zit nog in de ontkenningsfase van midlife crisis.
maar ha ha je hebt gelijk heb nu 2 profielen das stom, ik doe deze wel opzeggen,of zou ik die andere opzeggen?pffffffffff moeilijk,welke moet ik nu opzeggen? ha ha jij weet ook alles frank, je lijkt wel zo,n nieuwsgierige buurvrouw die alles in de gaten houd mannen.... nog erger als vrouwen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | voor ik op cm kwam was ik niet zo...
en een middingescrisis heb ik nooit gehad...en zal ik ook niet krijgen... |
en het is geen middingecrisis, maar midelife zieje wel dat scrabble niks voorjou is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:12
|
|
|
PETRA411 schreef: | hmmm je zit nog in de ontkenningsfase van midlife crisis.
maar ha ha je hebt gelijk heb nu 2 profielen das stom, ik doe deze wel opzeggen,of zou ik die andere opzeggen?pffffffffff moeilijk,welke moet ik nu opzeggen? ha ha jij weet ook alles frank, je lijkt wel zo,n nieuwsgierige buurvrouw die alles in de gaten houd mannen.... nog erger als vrouwen.... |
Het abo dat het minste lang nog kan aanwezig zijn kan je gerust wegdoen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:19
|
|
|
Stemmingswisselingen in de overgang = Vrouwelijk
………….'overschot' aan progesteron door een tekort aan oestrogeen, dus een verstoring in de balans, dan versterkt dit het serotoninetekort nog eens.
Resultaat: Onredelijkheid, prikkelbaarheid, boze buien. Kenmerkend is dat de emotionele reacties geen logisch gevolg zijn van eventuele niet altijd aanwezige oorzaken of triggers……
dan volgen niet onvaak: Agressie, minder geduld, gemopper,pesten, of gekrijs,. Sommige vrouwen zijn vatbaarder voor deze dingen. En de leeftijd kan erg verschillen………………………….
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:31
|
|
|
YES356 schreef: | Stemmingswisselingen in de overgang = Vrouwelijk
………….'overschot' aan progesteron door een tekort aan oestrogeen, dus een verstoring in de balans, dan versterkt dit het serotoninetekort nog eens.
Resultaat: Onredelijkheid, prikkelbaarheid, boze buien. Kenmerkend is dat de emotionele reacties geen logisch gevolg zijn van eventuele niet altijd aanwezige oorzaken of triggers……
dan volgen niet onvaak: Agressie, minder geduld, gemopper,pesten, of gekrijs,. Sommige vrouwen zijn vatbaarder voor deze dingen. En de leeftijd kan erg verschillen…………………………. |
Hmmm voordat overgang alleen wordt gezien als vrouwendingetje
Mannen kunnen er ook wat van:
http://www.plusonline.nl/beauty/artikelen/artikel/395/help-ook-hij-is-in-de-overgang
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 8 juli 2012, 11:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:31
|
|
|
YES356 schreef: | Stemmingswisselingen in de overgang = Vrouwelijk
dan volgen niet onvaak: Agressie, minder geduld, gemopper,pesten, of gekrijs,. Sommige vrouwen zijn vatbaarder voor deze dingen. En de leeftijd kan erg verschillen…………………………. |
...dank je wel voor deze verontrustende berichten...en dat op een dag Des Heren...nou ja het regent toch al uren...dat kan er ook maar bij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:45
|
|
|
HUM! ik heb niet zon snor! dus herken me er niet in die persoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:47
|
|
|
YES356 schreef: | HUM! ik heb niet zon snor! dus herken me er niet in die persoon |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:18
|
|
|
whaaa haaa haa haaa sterkte frank en yes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:19
|
|
|
YES356 schreef: | HUM! ik heb niet zon snor! dus herken me er niet in die persoon |
omdat je je scheert,anders krijg je ook zo,n snor
|
|
Naar boven |
|
|