Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 17:14
|
|
|
Het was heel fijn om 2e kerstdag samen met mijn beste vriendin door te brengen. Samen gewandeld met de hond en uitgebreid geluncht... En gepraat over dingen die ons beide bezighield... kortom een heel mooi moment vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 18:26
|
|
|
mijn mooiste moment was eigenlijk het gehele weekend maar vandaag dat we met 4en naar de gemeente gingen en me zoontje zo heerlijk spontaan bij sjaak zat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 23:23
|
|
|
Vanavond tijdens gourmetten met ons drieen was mijn mooiste moment.
Mijn dochter hield plots een speech voor mij waarin ze o.a. verwoord:
"Maar papa ik heb zoveel respect gekregen voor jou! Je doet het allemaal wel zo even. Je staat er in een klap alleen voor. Je probeert een goede vader te wezen en ik zal je vertellen dat ja dat ook bent! Ik wil je bedanken voor alles wat je doet voor mij!
Ik hou van je!
Liefs je dochter Hadassa!"
Dacht dat het alleen in films voorkwam, dus niet......
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 26 december 2010, 23:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 23:54
|
|
|
MAR907 schreef: | Vanavond tijdens gourmetten met ons drieen was mijn mooiste moment.
Mijn dochter hield plots een speech voor mij waarin ze o.a. verwoord:
"Maar papa ik heb zoveel respect gekregen voor jou! Je doet het allemaal wel zo even. Je staat er in een klap alleen voor. Je probeert een goede vader te wezen en ik zal je vertellen dat ja dat ook bent! Ik wil je bedanken voor alles wat je doet voor mij!
Ik hou van je!
Liefs je dochter Hadassa!"
Dacht dat het alleen in films voorkwam, dus niet...... |
Wow Mar.........geweldig voor je!!!! Je hoopt dat ze ooit beseffen hoe je je best doet maar het nu al te horen is gewoonweg prachtig! (ik heb een kerstfeest achter de rug met tegenstribbelende pubers )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 10:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wow Mar.........geweldig voor je!!!! Je hoopt dat ze ooit beseffen hoe je je best doet maar het nu al te horen is gewoonweg prachtig! (ik heb een kerstfeest achter de rug met tegenstribbelende pubers ) |
Dat moet een heerlijk moment geweest zijn Mar! Mijn pubers zitten in Zuid-Afrika momenteel, tot 5 januari. Wat zou ik graag effe met die (tegenstribbelende?) pubers gepraat hebben met kerst....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 12:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wow Mar.........geweldig voor je!!!! Je hoopt dat ze ooit beseffen hoe je je best doet maar het nu al te horen is gewoonweg prachtig! (ik heb een kerstfeest achter de rug met tegenstribbelende pubers ) |
ow lean wat jammer,maar op een dag beseffen ze echt wel hoeveel je voor hen gedaan hebt en nog steeds doet voor hen ik spreek uit ervaring
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 27 december 2010, 12:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 12:40
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 12:46
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | mijn mooiste moment vandaag was een lief kaartje; op kerstavond was ik vroeger thuis van het werk dan gepland, had dus ook niets gedaan of voorbereid. ik zag dat een bovenbuurvrouw van mij thuis was en heb met haar een dozijn oesters en een flesje cava gedeeld. Meer kon ik niet doen, wat ik had niet meer, zelfs geen taartje........ vandaag dus een kaartje in de bus met een dank voor een zeer gezellige kerstavond!
zoiets doet deugd echt waar, op de avond zelf dacht ik nog, ik moest meer lekkers in huis gehaald hebben, maar blijkbaar heeft ze er van genoten maar ik ook hoor. |
Zo zie je maar weer.......het gaat niet om de hoeveelheid eten maar om de gewone spontane aandacht en belangstelling voor elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 13:40
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag: Tegen koffietijd vanmorgen gaat de bel, mijn buuffie stond op de stoep, kwam spontaan een bakkie koffie halen, want zei ze, hij hebt het vast erg stil gehad met de kerst..... Is dat burenliefde of niet????? Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 14:03
|
|
|
LEANNE226 schreef: | (ik heb een kerstfeest achter de rug met tegenstribbelende pubers ) |
Tja, da's wel herkenbaar. Het geeft zo'n dubbel gevoel. Wel is er toch ook duidelijk de gedachte dat het feit dat we gedenken met Kerst niet voor niets is Maar leuk is anders natuurlijk...vooral ook als je toch uiteindelijk ook de enorme interne strijd van zo'n puber verneemt/voelt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 14:12
|
|
|
KeukenTRAPje doet wonderen Leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 14:56
|
|
|
HENK710 schreef: | Tja, da's wel herkenbaar. Het geeft zo'n dubbel gevoel. Wel is er toch ook duidelijk de gedachte dat het feit dat we gedenken met Kerst niet voor niets is Maar leuk is anders natuurlijk...vooral ook als je toch uiteindelijk ook de enorme interne strijd van zo'n puber verneemt/voelt... |
Soms verbazen ze je ook Henk.........een 14-jarige wilde met alle geweld naar de film "new kids"........ze kwam verontwaardigd thuis:"wat een respectloze film,en daar laten ze de jeugd naar kijken!" (en nee,mijn eigen kids mogen niet naar films waarin zo gevloekt wordt.......)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 16:17
|
|
|
Geweldig MAR de bemoediging van hadassah je zat dus zelf in die film
het zit hem niet in grote kadoos luxe of wat dan ook
het zijn de kleine dingen die het doen... maar dit kwam regelrecht uit haar hart spontaan
dat is het mooiste en dat bewaar je ook in je hart die kostbare momenten sinds een tijd schrijf ik ze op in een schrift voor momenten dat ik het even niet meer zie zitten blessings loretta
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 12:54
|
|
|
Mooiste moment van vandaag........ toen om 10.30 mijn .......VAKANTIE.....begon !!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 13:40
|
|
|
mijn mooiste moment en de dag is nog niet om
kreeg een week vacantie gratis alleen reiskosten naar Adelboden in Zwitserland wie gaat er mee alleen zorgen ter plekke voor de poes
mail zsm
loretta
van 4 tot en met 12 januari dus al heel snel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 17:11
|
|
|
LORETTA033 schreef: | mijn mooiste moment en de dag is nog niet om
kreeg een week vacantie gratis alleen reiskosten naar Adelboden in Zwitserland wie gaat er mee alleen zorgen ter plekke voor de poes
mail zsm
loretta
van 4 tot en met 12 januari dus al heel snel |
Zou graag met je meegaan alleen ga ik de 8e naar Egypte. Fijne week en een lieve reisgenoot........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 17:13
|
|
|
JOS689 schreef: | Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ? |
Mijn mooiste moment is dat ik weer veilig thuis ben, de wegen zijn hier spiegelglad.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 17:44
|
|
|
mail zsm
loretta
Ik hoop dat je gauw een lieve, aardige, leuke, fijne reisgeno(o)te vindt Loret, en dat je heerlijk mag genieten!!! Als er ééntje is die dat verdient ben jij het! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 17:51
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 11:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 17:53
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Loretta....mijn mooiste moment is dat ik het voor mekaar heb gekregen bij CM dat die man met z'n vieze vunzige bericht naar jou toe...is verwijderd van Chistianmatch. Ik zal je altijd helpen. Misschien kunnen we samen op reis? Mail maar even, wil je? Wie weet je maar nooit..... |
Nou Loret, meid, aanpakken...samen met mijn chatpaps op reis!! Whow! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 17:57
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 11:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 18:01
|
|
|
mail zsm
loretta
Wow Loretta je gaat geweldig het nieuwe jaar in.... Ik gun je het helemaal van harte.... Je verdient het, Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 23:30
|
|
|
....
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 23:32
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 00:06
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | dit gaat beter dan dat ze altijd maar moeten luisteren en ja knikken tegen de ouders! |
Van zulke dagen kan ik alleen maar dromen Marylien (mondje van hun moeder denk ik )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 10:54
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Loretta....mijn mooiste moment is dat ik het voor mekaar heb gekregen bij CM dat die man met z'n vieze vunzige bericht naar jou toe...is verwijderd van Christianmatch. Ik zal je altijd helpen. Misschien kunnen we samen op reis? Mail maar even, wil je? Je weet maar nooit..... |
Mooi zo Gibby! Nu ben ik van die zelfde smeerlap verlost, na mijn klacht werdt hij niet verwijderd Dus bedankt ook namens mij Dus dit is ook voor mij een zeer mooi moment van de dag.
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 29 december 2010, 10:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:48
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 11:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:11
|
|
|
Dat alle verhuisdozen leeg en weg zijn en alles zo netjes is opgeruimd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 19:26
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 19:29
|
|
|
Heerlijk om na 10 jaar toch weer op de schaats te staan... Super om met beide kids lekker op de ijsbaan te mogen genieten
|
|
Naar boven |
|
|