Auteur |
Bericht |
|
INSEARCH571
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 20:50
|
|
|
Begrepen dat er ongeveer 100 mensen komen. Dus kan wel heel gezellig worden !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 20:54
|
|
|
Ik mocht vroeger geen fouten maken. Kreeg er flink van langs. Zelfs mijn Godsbeeld werd zo, dat ik God alleen maar zag als een God die alleen maar straffte.
Ik krijg het idee van sommigen hier dat ik mijn naaste MOET vergeven. Moet ik hun vergeven wat ze mij aandeden? Het leed is al geschied. De pijn blijft. Is zeker Gods straf omdat ik niet vergevingsgezind ben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 20:56
|
|
|
Gelukkig denkt God anders dan een aantal mensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 21:10
|
|
|
opwekkings lied 629
Als er vergeving is...
Hoe kan ik verder leven, hoe moet ik verder gaan. Kan ik ooit vergeven, wat mij is aangedaan. De woorden in mijn ziel, de haat en bitterheid, lijken niet te helen niet door woorden, niet door tijd.
Refrein: Maar als er vergeving is, kan er genezing zijn, van de pijn en het verdriet diep van binnen. Als er vergeving is,kan er genezing zijn, en de weg van herstel kan beginnen.
O God, ik heb U nodig, Ik kan het zelf niet. Ik lijk haast te verstikken, in angst en in verdriet. Hoe kan ik ooit vergeven, zoals U mij vergeeft, dwars door alles heen wat mij beschadigd heeft.
Geef mij de kracht van Uw liefde om verder te gaan, ook al zal er een litteken blijven bestaan. Want is Uw liefde niet sterker dan de dood, en Uw vergeving niet dieper dan mijn nood?
Want waar Uw vergeving is, zal genezing zijn, van de pijn en het verdriet diep van binnen, waar Uw vergeving is zal genezing zijn en de weg van herstel kan beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INSEARCH571
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 21:12
|
|
|
Na de 37,3 kilo die ik dit jaar (2009) afval, in 2010 nog 20 kilo en dan ben ik denk ik wel tevree...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNES760
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 21:13
|
|
|
HENK710 schreef: | Jammer dat je met je op zich mooi klinkende bijdrage ook weer bijdraagt aan het geven van een negatieve beoordeling voor die mensen die niet die stap van vergeving weten te zetten. Alsof die mensen voor God meteen minder zijn.... Helaas een geluid dat nogal wat vaker doorklinkt hier. |
Beste Henk710, ik ben me er niet van bewust dat ik me negatief over anderen uitgelaten heb. Wat ik bedoelde is dat de pijn die ik leed om datgene wat mij aangedaan was, pas verdween toen ik na mijn bekering met grote hulp van God te zien kreeg dat er eerst vergeving moest zijn, voordat de pijn kon verdwijnen. Dat heeft bij mij dus vele jaren geduurd, dus hoe zou ik kunnen denken dat mensen die nog niet zo ver zijn minder voor God zijn. Afgezien van het feit dat ik niet oordeel, maar God. Dit ook als antwoord op de verdere reacties. De bijbel zegt niet voor niets, oordeel niet, opdat gij niet veroordeeld wordt. Ik hoop dat ik nu beter mijn korte reactie weergegeven heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INSEARCH571
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 21:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik mocht vroeger geen fouten maken. Kreeg er flink van langs. Zelfs mijn Godsbeeld werd zo, dat ik God alleen maar zag als een God die alleen maar straffte.
Ik krijg het idee van sommigen hier dat ik mijn naaste MOET vergeven. Moet ik hun vergeven wat ze mij aandeden? Het leed is al geschied. De pijn blijft. Is zeker Gods straf omdat ik niet vergevingsgezind ben? |
Van mij MOET je niks. Ik zou graag alleen zien dat je je angst of weerstand weet te overwinnen door te vertrouwen op de in de mens door God verkregen kracht om dat wel te kunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNES760
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 21:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik Ik krijg het idee van sommigen hier dat ik mijn naaste MOET vergeven. De pijn blijft. Is zeker Gods straf omdat ik niet vergevingsgezind ben? |
Beste Mariska 601, ik hoop niet dat mijn reactie mede geleid heeft tot jouw idee. Zie ook mijn verderop geplaatste reactie. Persoonlijk zou ik willen zeggen, geen mens kan voor jou beslissen wat jij moet doen. Wat God betreft, voor Jezus komst zoujouw laatste zin enige waarheid kunnen bevateen. Het OT staat vol met straffen van God. Maar juist omdat Jezus Christus voor ons gestorven is, voor de vergeving van onze zonden, hebben wij nu te maken met God die Onze Vader is. God staat weer open voor en relatie met ons, en met iedereen van ons, wie we ook zijn, hoe we ook denken. Niemand is te min, om het zo uit te drukken. Ik hoop dat je iets hebt aan deze reactie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 21:52
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Hoe wil je dat dan doen zonder dat "Die Polizei" het hoort? |
ik woon in een nette buurt he... hier komt geen Polizei voorbij, nou zal die ook weinig horen want ik hoef niet te schieten dr wonen hier namelijk net zoveel tokkies als duivenhouders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 21:53
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Pfff ....dan heb ik veel poepzakjes nodig zeg , heb je nog ander ideeen? |
grijze vuilniszak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 21:54
|
|
|
[quote=JOHANNES760]Beste Mariska 601, ik hoop niet dat mijn reactie mede geleid heeft tot jouw idee. Zie ook mijn verderop geplaatste reactie. Persoonlijk zou ik willen zeggen, geen mens kan voor jou beslissen wat jij moet doen. Wat God betreft, voor Jezus komst zoujouw laatste zin enige waarheid kunnen bevateen. Het OT staat vol met straffen van God. Maar juist omdat Jezus Christus voor ons gestorven is, voor de vergeving van onze zonden, hebben wij nu te maken met God die Onze Vader is. God staat weer open voor en relatie met ons, en met iedereen van ons, wie we ook zijn, hoe we ook denken. Niemand is te min, om het zo uit te drukken. Ik hoop dat je iets hebt aan deze reactie.[/qu
Deze reactie komt bij positief over. Zo ervaar ik het .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 21:58
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik mocht vroeger geen fouten maken. Kreeg er flink van langs. Zelfs mijn Godsbeeld werd zo, dat ik God alleen maar zag als een God die alleen maar straffte.
Ik krijg het idee van sommigen hier dat ik mijn naaste MOET vergeven. Moet ik hun vergeven wat ze mij aandeden? Het leed is al geschied. De pijn blijft. Is zeker Gods straf omdat ik niet vergevingsgezind ben? |
Lieve Mariska,
God straft jou niet. Ik weet precies wat je bedoelt, wat je voelt en ben op precies hetzelfde punt geweest als jij nu bent. Ik kende geen Liefde, wist niet hoe dat eruit zag en hoe meer ik mijn best deed? Hoe meer ik bij Hem weggleed. Totdat....ik zei: "ik kan dit niet God, ik heb het niet in me!" Ik liet het los....en Hij vulde mij in. Met Liefde, IN Liefde. Je moet niets, alleen jezelf zijn. En de rest? wil HIJ voor je doen.
Weet je wat mij verder hielp? De gedachte: "ik héb een verleden....maar ik bén het verleden NIET!!!! NU heb IK een keus! Ik koos ervoor om het verleden los te laten omdat ik al jaren kwijt geweest ben aan de zwarte kant van dit leven. Dáár kon ik tóén NIET voor kiezen. NU kies ik voor het LICHT en dat...is wel mijn keus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:05
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | grijze vuilniszak | met schep he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:16
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | Lieve Mariska,
God straft jou niet. Ik weet precies wat je bedoelt, wat je voelt en ben op precies hetzelfde punt geweest als jij nu bent. Ik kende geen Liefde, wist niet hoe dat eruit zag en hoe meer ik mijn best deed? Hoe meer ik bij Hem weggleed. Totdat....ik zei: "ik kan dit niet God, ik heb het niet in me!" Ik liet het los....en Hij vulde mij in. Met Liefde, IN Liefde. Je moet niets, alleen jezelf zijn. En de rest? wil HIJ voor je doen.
Weet je wat mij verder hielp? De gedachte: "ik héb een verleden....maar ik bén het verleden NIET!!!! NU heb IK een keus! Ik koos ervoor om het verleden los te laten omdat ik al jaren kwijt geweest ben aan de zwarte kant van dit leven. Dáár kon ik tóén NIET voor kiezen. NU kies ik voor het LICHT en dat...is wel mijn keus. |
Heel mooi gezegd.... Dat is eigenlijk ook wat ik probeer te zeggen.... Ik kan niet vergeten en vergeven.... Maar heb het wel overgegeven... Het is niet meer aan mij, ik wil me niet laten leiden door pijn en angst door het verleden, maar heb er af en toe nog best veel moeite mee als ik om me heen zien wat het achter gelaten heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:29
|
|
|
HENK710 schreef: | Hiet laat je eigenlijk het meest belangrijke horen in deze discussie. Wel jammer dat het tussen haakjes staat . Want ja, we zijn deel van het Lichaam van Jezus en ja, we mogen door Zijn Geest worden vernieuwd, maar gelijk aan Jezus worden we nooit! Er blijft dus wel een verschil in wat mogewlijk is voor Jezus en voor ons... |
Jezus heeft anders wel degelijk gezegd, dat Zijn discipelen nog grotere werken zullen doen, dan Hij gedaan heeft.
En het blijft gewoon, wat Hij heeft gezegd in de gelijkenig van de vergiffenis: als wij onze schuldnaren niet kunnen vergeven.....zal God ons ook niet kunnen vergeven.
Jezus zal eens het oordeel vormen en niet wij. Wij zien alleen vaak ons eigen belang en oordelen ook meestal naar het vlees. En we weten, dat het vlees Gode niet kan behagen.
De Farizeën hadden ook zo hun manier van vleselijk oordelen naar de mens en hielden met God geen rekening. Daarom moest Jezus ook steeds hun hypocrisie aan de kaak stellen. Ze waren stekeblind (geworden).
Als ik het zo lees, dan hollen we ook heel hard die richting uit: stekeblind !
Ik dacht juist dat het de bedoeling was om ons te laten reinigen en heiligen en de Heilige Geest toe te laten om ons naar Zijn beeld om te vormen en niet....., dat wij juist ons eigen beeld zouden vasthouden en daarin zouden volharden met alle motiveringen onzerzijds, dat WIJ iets onmogelijk vinden.
Gelukkig staat er in de bijbel, dat wij mensen ook totaal niets kunnen zonder Hem.
Als de Heer het huis niet bouwt...tevergeefs bouwen de bouwlieden.
De Heer is onze norm en niet wij zelf.
We vallen steeds weer in dezelfde kuil !
Ik geloof het enige wat wij moeten doen is naar God gaan en Hem belijden: Heer ik ben zwak....ik kan die en die persoon niet vergeven....maar Heer helpt U mij, om dat te doen wat ik moet doen.....wat U welgevallig is. U wil geschiede Heer.
Ook Jezus had ontzettend veel moeite om de kruisdood te sterven en Hij heeft de Vader gevraagd om die beker van Hem af te willen nemen onder luid geroep, badend in bloederig zweet en zeer beangstigd. Toch zei Hij toen meteen: maar niet mijn wil geschiede maar Uw wil geschiede!
Laten we elkaar geen rad voor de ogen draaien......daar schiet niemand iets mee op !
Laten we niets aan de bijbel af of toedoen, want dat zal uiteindelijk voor ons funest uitpakken, als we onze eigen eigengereide wegen willen bewandelen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:30
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Heel mooi gezegd.... Dat is eigenlijk ook wat ik probeer te zeggen.... Ik kan niet vergeten en vergeven.... Maar heb het wel overgegeven... Het is niet meer aan mij, ik wil me niet laten leiden door pijn en angst door het verleden, maar heb er af en toe nog best veel moeite mee als ik om me heen zien wat het achter gelaten heeft. |
Ik ook, Robbedoes, ik ook.... Soms doet het pijn om mezelf te zien, wat/wie ik ben geworden, deels door hén. De handicaps die ik eraan heb overgehouden. En ook dat....deel ik dan weer met Hém. Het troost me zó, te weten dat HIJ alles weet, alles ziet. Bij HEM ben ik pas wérkelijk veilig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOKE940
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:38
|
|
|
Nou hoor. 3 x raden wie er nu ziek is en dus niet kan komen zaterdag.... .....Ik dus. Ik wens jullie een hele fijne dag hoor. Groetjes Joke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:38
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | Lieve Mariska,
Weet je wat mij verder hielp? De gedachte: "ik héb een verleden....maar ik bén het verleden NIET!!!! NU heb IK een keus! Ik koos ervoor om het verleden los te laten omdat ik al jaren kwijt geweest ben aan de zwarte kant van dit leven. Dáár kon ik tóén NIET voor kiezen. NU kies ik voor het LICHT en dat...is wel mijn keus. |
Dit vind ik heel mooi gezegd Ariennez.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:39
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | Ik ook, Robbedoes, ik ook.... Soms doet het pijn om mezelf te zien, wat/wie ik ben geworden, deels door hén. De handicaps die ik eraan heb overgehouden. En ook dat....deel ik dan weer met Hém. Het troost me zó, te weten dat HIJ alles weet, alles ziet. Bij HEM ben ik pas wérkelijk veilig. |
Ik wou dat het enkel bij mij was.... DAN zou ik kunnen vergeven... Maar als ik naar men ventjes kijk... nee dan breek ik en kan ik het helaas niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:43
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Jezus heeft anders wel degelijk gezegd, dat Zijn discipelen nog grotere werken zullen doen, dan Hij gedaan heeft.
En het blijft gewoon, wat Hij heeft gezegd in de gelijkenig van de vergiffenis: als wij onze schuldnaren niet kunnen vergeven.....zal God ons ook niet kunnen vergeven.
Jezus zal eens het oordeel vormen en niet wij. Wij zien alleen vaak ons eigen belang en oordelen ook meestal naar het vlees. En we weten, dat het vlees Gode niet kan behagen.
De Farizeën hadden ook zo hun manier van vleselijk oordelen naar de mens en hielden met God geen rekening. Daarom moest Jezus ook steeds hun hypocrisie aan de kaak stellen. Ze waren stekeblind (geworden).
Ik dacht juist dat het de bedoeling was om ons te laten reinigen en heiligen en de Heilige Geest toe te laten om ons naar Zijn beeld om te vormen en niet....., dat wij juist ons eigen beeld zouden vasthouden en daarin zouden volharden met alle motiveringen onzerzijds, dat WIJ iets onmogelijk vinden.
Gelukkig staat er in de bijbel, dat wij mensen ook totaal niets kunnen zonder Hem.
Ik geloof het enige wat wij moeten doen is naar God gaan en Hem belijden: Heer ik ben zwak....ik kan die en die persoon niet vergeven....maar Heer helpt U mij, om dat te doen wat ik moet doen.....wat U welgevallig is. U wil geschiede Heer.
Ook Jezus had ontzettend veel moeite om de kruisdood te sterven en Hij heeft de Vader gevraagd om die beker van Hem af te willen nemen onder luid geroep, badend in bloederig zweet en zeer beangstigd. Toch zei Hij toen meteen: maar niet mijn wil geschiede maar Uw wil geschiede!
Laten we elkaar geen rad voor de ogen draaien......daar schiet niemand iets mee op !
Laten we niets aan de bijbel af of toedoen, want dat zal uiteindelijk voor ons funest uitpakken, als we onze eigen eigengereide wegen willen bewandelen! |
Ik weet dat je het ongetwijfeld goed bedoeld Sola... Maar heb je enig idee hoeveel pijn je sommige mensen doet met je stukje? Weet niet of dit ook je bedoeling is... denk het ergens niet en dat vind ik ergens een beetje boel jammer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:50
|
|
|
Jezus heeft anders wel degelijk gezegd, dat Zijn discipelen nog grotere werken zullen doen, dan Hij gedaan heeft.
Laten we niets aan de bijbel af of toedoen, want dat zal uiteindelijk voor ons funest uitpakken, als we onze eigen eigengereide wegen willen bewandelen!
Dit schept bij mij nou verwarring sola.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:53
|
|
|
RELLOK036 schreef: | met schep he |
Komen jullie mij dan meehelpen, tis wel 1 kilometer lopen. Zorg ik voor lekkere koffie met ontbijtkoek en echte boter .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:55
|
|
|
verwijderd door mezelf.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 9 januari 2010, 01:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:59
|
|
|
God schiep alle mensen verschillend ook ik ben kostbaar voor Hem niet altijd besef ik dat goed omdat je toch een zondaar bent
Maar toch wil Hij mij gebruiken al acht ik mezelf niet hoog; al schiet ik zo vaak weer tekort voor het Alziend oog.
Toch hoef ik niet te vrezen want wat Hij schiep is goed; al valt er nog veel te sleutelen Hij zegt toch: "Heb goede moed!"
Kom dan met al wat je hebt want Hij vindt jou niet te min anders had Hij geen plan met jou vanaf het allereerst begin.
Alie Bernet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 22:59
|
|
|
Hieronder iets om op te kauwen en te herkauwen:
1 Joh 4,18 De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op vrijdag 11 december 2009, 00:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 23:06
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ik wou dat het enkel bij mij was.... DAN zou ik kunnen vergeven... Maar als ik naar men ventjes kijk... nee dan breek ik en kan ik het helaas niet... |
Ik 'hoor' je robbedoes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 23:09
|
|
|
Nee joh, zo is GOD absoluut niet. GOD houdt van jou super vet veel en heeft jou geluk voor ogen en niet jouw ongeluk!!(staat in Jeremia)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: donderdag 10 december 2009, 23:31
|
|
|
wat een dilema's over poep pfff
was ik laats met mijn hond aan de wandel, ze gaat zitten voor de grote boodschap ik netjes mijn poepzakje mee, bleek ze aan de dunne te zijn geloof mij je hebt niks meer aan je poepzakje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 december 2009, 00:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | de persoon steeds maar weer vergeven die je opnieuw pijn doet? het lijkt mij beter op die persoon uit je leven te wissen en verder te gaan met leven. ik ben geen volmaakt mens, mag dit dan een fout van mij zijn? |
Nergens staat in de bijbel, dat je met een persoon om moet blijven gaan, die jou steeds maar weer pijn bezorgd en je schaadt. Nergens!
Het is niet een fout van jou. Totaal niet. Het is juist wijs om dan niet met een dergelijk iemand om te gaan m.i..
Ik heb het volgende ontdekt in de bijbel.....er staat dat God je tot vrede geroepen heeft. Iemand die steeds maar weer die vrede van God bij jou geweld aandoet en je ergernis en pijn bezorgd telkensweer....daar hoef je totaal niet mee om te gaan, want nogmaals God heeft je tot vrede geroepen, dat is je roeping, dat je vrede ervaart. Alles en iedereen die jouw vrede schaadt, hoef je niet mee om te gaan. Waar staat zoiets in de bijbel???
En dat heb ik ook gedaan t.o.v. een bepaald persoon. Daar kan ik totaal niet mee opschieten. In het contact met die persoon komt het steeds weer tot ergernissen, irritaties, heftigheden en misverstanden enz., enz...... Iedere keer weer wordt mijn vrede verstoord.
NU ik heb dan nu totaal geen contact meer met die persoon, want dat heeft totaal geen zin. Ik probeer die persoon te vergeven, maar ik zie af van verder contact, want dat brengt toch niets dan alleen meer ergernissen en strijd. Ik heb die persoon in handen van de Heer gelegd en ik wens die persoon al het goede toe en ik zegen die persoon en bid ook voor die persoon, maar ik ga er niet mee om. Tot het moment, dat misschien de Heer iets in miijn hart legt van Zijn wijsheid om eens een goed gesprek met die persoon te hebben en wel door de |Heer geleid. Maar als ik dat nog niet kan, zal ik zeker geen contact opnemen, want dat is verreweg het beste. Dat geeft mij rust en vrede, want ikzelf kan het echt niet. Daar ben ik te beperkt voor. De Heer zal het wel doen in mij op Zijn tijd en op Zijn manier. Ondertussen hou ik dan mijn vrede en dat is heerlijk en genezend! Ik heb het dan ook totaal losgelaten en dat geeft rust.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 december 2009, 00:29
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | misschien toch maar ook een ark bouwen?? Je schijnt daar tegenwoordig nml nogal wat vergunningen voor te moeten hebben |
Dat zou best kunnen!
Gelukkig hoef ik voor mijn eigen hoekje geen aparte vergunning te hebben.
Overigens funktioneert dit hoekje naar tevredenheid.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|