Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 00:25
|
|
|
Morgen spring ik op grijs....en omdat ik niet weet hoe laat dat zal zijn, bedank ik Lisa en Martin, voor jullie warme woorden. Thanks! Ik ben blij met sommigen van jullie contact te blijven houden! en..als ik dan tóch meelees..en me weer eens loop 'op te vreten' over het forum, zal ik zéker niet schromen om weer lid te worden!
Het ga jullie allemaal goed...ga met God.
Maria
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 08:49
|
|
|
Iedereen bedankt voor de warme woorden hier op het forum. Nog ff en ik ben weg Mag ik jullie allen een gezegende tijd wensen. Bedankt!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 09:36
|
|
|
Maria en Billy, het ga jullie goed !! Goede en fijne tijd buiten CM gewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 11:48
|
|
|
BILLY701 schreef: | Iedereen bedankt voor de warme woorden hier op het forum. Nog ff en ik ben weg Mag ik jullie allen een gezegende tijd wensen. Bedankt!!!!! |
Hee Billy, jammer dat je weggaat, wens je Gods rijke zegen toe en wie weet zie ik je nog eens op een picknick...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 12:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lieve mensen,
Ik zeg niet dat ik niet verleng, maar ik leg mijn lidmaatschap wel voor een week of 6 neer, vanaf 18 mei. Zoals sommigen van jullie weten heb ik het psychische niet makkelijk en veel te verwerken. Om tot rust te komen en weer regelmaat in mijn leven te krijgen ga ik 3 tot 6 weken naar pastoraal en diaconaal centrum de Herberg te Oosterbeek. Aangezien ik daar geen intenet heb leg ik mijn lidmaatschap voor die tijd stil. Ik wens jullie alle goeds toe en bovenal God's zegen. Maak geen ruzie he
Hopelijk tot over 6 weken liefs Erika |
Lieve Erika, Ik wens je veel rust toe en alles wat je nodig hebt en hoop dat je die mensen treft die jou kunnen helpen met de dingen waar je mee zit. Het is niet altijd gemakkelijk, maar met God kunnen we een heel eind komen...
Ik ga je zeker missen, vind het jammer dat je bij de komende picknick niet aanwezig kunt zijn, maar voor jou zijn andere dingen nu belangrijker... Ik wens je Gods zegen, kracht en wijsheid voor de dingen die je gaat ondernemen en in je verdere leven. We zien elkaar vast nog wel eens...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 15 mei 2011, 12:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 13:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lieve mensen,
Ik zeg niet dat ik niet verleng, maar ik leg mijn lidmaatschap wel voor een week of 6 neer, vanaf 18 mei. Zoals sommigen van jullie weten heb ik het psychische niet makkelijk en veel te verwerken. Om tot rust te komen en weer regelmaat in mijn leven te krijgen ga ik 3 tot 6 weken naar pastoraal en diaconaal centrum de Herberg te Oosterbeek. Aangezien ik daar geen intenet heb leg ik mijn lidmaatschap voor die tijd stil. Ik wens jullie alle goeds toe en bovenal God's zegen. Maak geen ruzie he
Hopelijk tot over 6 weken liefs Erika |
Beste Erika, Ik wens je veel sterkte toe, het is dapper dat je je laat helpen hoor, en weet je staat er niet alleen voor! Ik bid je Gods Zegen toe. en tot later hé!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 18:03
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Beste Erika, Ik wens je veel sterkte toe, het is dapper dat je je laat helpen hoor, en weet je staat er niet alleen voor! Ik bid je Gods Zegen toe. en tot later hé! |
Dank je wel Marylien.
Morgen spring ik dus op grijs! Hoop met een week of zes weer terug te zijn. Wees lief voor elkaar mensen
Liefs Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dank je wel Marylien.
Morgen spring ik dus op grijs! Hoop met een week of zes weer terug te zijn. Wees lief voor elkaar mensen
Liefs Erika. |
Hallo Erika Van mij ook veel sterkte en hoop je weer snel terug te zien. Gods zegen gewenst. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: woensdag 25 mei 2011, 13:53
|
|
|
28 mei verloopt mijn abonnement. 'k Wens jullie allemaal veel cm plezier met uitjes, chatten, mailen en natuurlijk: het vinden van de liefde van je leven. Het ga jullie goed
Laatst aangepast door
|
INEZ910
|
op woensdag 25 mei 2011, 13:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 01:50
|
|
|
Nog 4 dagen...en ik twijfel....het is wel erg leerzaam en gezellig hier...TOCH???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 15:44
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nog 4 dagen...en ik twijfel....het is wel erg leerzaam en gezellig hier...TOCH??? |
Niet twijfelen....blijven!
Er zijn hier al zo weinig zeeuwen, dus Zeeland, alstublieft....Blijf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJ383
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 15:51
|
|
|
ha Zeeland, gewoon lekker blijven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 15:51
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nog 4 dagen...en ik twijfel....het is wel erg leerzaam en gezellig hier...TOCH??? |
blijven Zeeland, kunnen we elkander een vreugde en een steun zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 29 mei 2011, 19:25
|
|
|
Same here, alleen heb ik nog minder dagen. Moet morgen definitief de knoop doorhakken.
Het is sowieso leerzaam, dat is een grote plus voor zowel jou als voor mij. Gezellig? Geen idee, daarvoor ben ik te weinig actief. De persoonlijke contacten vallen me eerlijk gezegd wat tegen, dus dat is een kleine min.
Hmm, ik zal er nog eens een nachtje over slapen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 13:39
|
|
|
MVV749 schreef: | Same here, alleen heb ik nog minder dagen. Moet morgen definitief de knoop doorhakken.
Het is sowieso leerzaam, dat is een grote plus voor zowel jou als voor mij. Gezellig? Geen idee, daarvoor ben ik te weinig actief. De persoonlijke contacten vallen me eerlijk gezegd wat tegen, dus dat is een kleine min.
Hmm, ik zal er nog eens een nachtje over slapen.... |
Grappige is wel, dat er vele zeggen ..niet verlengen en vervolgens binnen de kortste keren weer op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 19:39
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Grappige is wel, dat er vele zeggen ..niet verlengen en vervolgens binnen de kortste keren weer op CM |
tja sommige aanbiedingen kan je niet aan je voorbij laten gaan of is dit nu weer iets vrouw eigen hihihi en mijn lief miste zijn ochtendmailtjes door de weeks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 21:48
|
|
|
Hallo Zeeland Natuurlijk moet je blijven Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 01:13
|
|
|
MVV749 schreef: | Same here, alleen heb ik nog minder dagen. Moet morgen definitief de knoop doorhakken.
Hmm, ik zal er nog eens een nachtje over slapen.... |
Ondertussen toch gebruik gemaakt van de verjaardagsaanbieding van CM zeker, want je bent er nog. Mijn abonnement loopt nog een dikke week, maar ik twijfel op dit moment heel erg over verlenging. Heb in de afgelopen weken min of meer besloten een time-out te nemen en nu komt die aanbieding. Moet daar uiterlijk morgen over beslissen en ben er nog steeds niet uit, dus ga er nog maar ff een nachtje over slapen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 08:39
|
|
|
He Lisa,
Het is heel simpel: gewoon gebruik maken van de aanbieding!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 20:58
|
|
|
LISA610 schreef: | Ondertussen toch gebruik gemaakt van de verjaardagsaanbieding van CM zeker, want je bent er nog. Mijn abonnement loopt nog een dikke week, maar ik twijfel op dit moment heel erg over verlenging. Heb in de afgelopen weken min of meer besloten een time-out te nemen en nu komt die aanbieding. Moet daar uiterlijk morgen over beslissen en ben er nog steeds niet uit, dus ga er nog maar ff een nachtje over slapen.... |
Lisa , je kan natuurlijk ook een maand verlengen. Kost veel minder dan voor een heel jaar tegelijk . En.........dan kan je er 30 nachtjes over slapen. Lijkt mij dat je er dan wel over heb kunnen beslissen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 21:50
|
|
|
[quote=LISA610]
Hallo Lisa
Ja ik vind ook dat je gewoon er bij moet blijven want ik mag graag lezen wat je schrijft dus even nog niet er tussen uitknijpen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 21:53
|
|
|
Voor vier euro per maand heb je toch een hoop lol met die aanbieding.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 23:17
|
|
|
OKE....VERLENGD!!!!
(Vooruit...kwartaaltje dan!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 00:42
|
|
|
LISA610 schreef: | Ondertussen toch gebruik gemaakt van de verjaardagsaanbieding van CM zeker, want je bent er nog. Mijn abonnement loopt nog een dikke week, maar ik twijfel op dit moment heel erg over verlenging. Heb in de afgelopen weken min of meer besloten een time-out te nemen en nu komt die aanbieding. Moet daar uiterlijk morgen over beslissen en ben er nog steeds niet uit, dus ga er nog maar ff een nachtje over slapen.... |
Lisa, ik vind je bijdragen altijd zo waardevol!!! please blijf nog een beetje...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 11:23
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Lisa, ik vind je bijdragen altijd zo waardevol!!! please blijf nog een beetje...? |
Sluit ik me volledig bij aan Marylien .... nou Lisa met zoveel steunbetuigingen ..kun gewoon niet weggaan. Ehh mijn abonnement verloopt 5 juni ...misschien wel/niet verlengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 19:51
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Sluit ik me volledig bij aan Marylien .... nou Lisa met zoveel steunbetuigingen ..kun gewoon niet weggaan. Ehh mijn abonnement verloopt 5 juni ...misschien wel/niet verlengen |
Dit is vragen naar de bekende weg Leonard: Natuurlijk moet je verlengen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 22:15
|
|
|
Mijn abbo loopt ook over 2 maanden af.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 22:16
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Sluit ik me volledig bij aan Marylien .... nou Lisa met zoveel steunbetuigingen ..kun gewoon niet weggaan. Ehh mijn abonnement verloopt 5 juni ...misschien wel/niet verlengen |
Tegen iemand anders zeggen dat ze niet weg mogen gaan he. En zelf lekker geheimzinnig doen over wel/ niet verlengen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 22:17
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mijn abbo loopt ook over 2 maanden af............. |
De mijne ook als ik 2 x een maand verleng.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 22:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | De mijne ook als ik 2 x een maand verleng. |
Hallo Visser Ook jij moet gewoon blijven en de boel langer maken dus blijf maar zitten waar je zit en dan komt de rest vanzelf goed hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|