Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 22:44
|
|
|
HENK710 schreef: | Een hele dikke knuffel voor iedereen die zo graag achter de rug van iemand om aan anderen wil vertellen hoe hij denkt dat iemand in elkaar steekt... ...en een hele dikke knuffel voor iedereen die deze verhalen slikt als zoete koek en te beroerd is om gewoon eens met de persoon in kwestie in gesprek te gaan. |
Iedereen?Iemand?Anderen?Ik heb het 3x overgelezen maar ik weet nog steeds niet of ik zo'n "knuffel" verdiend heb *piep* are you talking about???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 22:55
|
|
|
HENK710 schreef: | Een hele dikke knuffel voor iedereen die zo graag achter de rug van iemand om aan anderen wil vertellen hoe hij denkt dat iemand in elkaar steekt... ...en een hele dikke knuffel voor iedereen die deze verhalen slikt als zoete koek en te beroerd is om gewoon eens met de persoon in kwestie in gesprek te gaan. |
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 01:01
|
|
|
tja helaas zit ik niet op jouw knuffel te wachten dus krijg je er ook geen 1 terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 01:20
|
|
|
Blijkbaar wil je zelf graag een knuffel, want je praat alsof je met iemand, achter iemands rug om hebt gepraat....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 08:50
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Blijkbaar wil je zelf graag een knuffel, want je praat alsof je met iemand, achter iemands rug om hebt gepraat.... | :
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 16:28
|
|
|
Nee, dank je!
Volgens mij wordt het knuffelhoekje nu 'misbruikt'. Persoonlijk zou ik andere wegen zoeken, om mijn ongenoegen kenbaar te maken. Misschien per mail, is wat persoonlijker. Nu weet minstens 99% - waaronder ik - niet waar het over gaat. Wil ik ook niet eens weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 16:58
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Nee, dank je!
Volgens mij wordt het knuffelhoekje nu 'misbruikt'. Persoonlijk zou ik andere wegen zoeken, om mijn ongenoegen kenbaar te maken. Misschien per mail, is wat persoonlijker. Nu weet minstens 99% - waaronder ik - niet waar het over gaat. Wil ik ook niet eens weten. |
Helemaal mee eens Marijan en daarom krijg jij van mij een knuffel!!!!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:04
|
|
|
MARY052 schreef: | Helemaal mee eens Marijan en daarom krijg jij van mij een knuffel!!!!!
Mary |
Bedankt, wat lief! Ook voor jou een knuffel, Mary!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:10
|
|
|
PIETER649 schreef: | Adolf als het n jongen word Izebel als het n meisje word
(mens waar bemoei je je mee) |
met alles, alles, en alles, hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 20:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | met alles, alles, en alles, hihi |
lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 20:34
|
|
|
Ik hou gewoon van knuffelen...dus dan krijgen ook mensen die het misschien niet zomaar verdienen er een. That's all! Gewoon omdat ik van mensen kan blijven houden, ondanks wat ze doen!
Iedereen een knuf dus, gewoon omdat we allemaal mensen zijn die door God gemaakt zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 20:38
|
|
|
HENK710 schreef: | Ik hou gewoon van knuffelen...dus dan krijgen ook mensen die het misschien niet zomaar verdienen er een. That's all! Gewoon omdat ik van mensen kan blijven houden, ondanks wat ze doen!
Iedereen een knuf dus, gewoon omdat we allemaal mensen zijn die door God gemaakt zijn! |
Ahh......dat is dan weer lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 19:45
|
|
|
namens mn kinderen een knuffel voor Mariska, ze waren erg blij met hun nieuwe speeltjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 19:47
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | namens mn kinderen een knuffel voor Mariska, ze waren erg blij met hun nieuwe speeltjes |
ik hoorde net van mariska dat ze ook blij was met iets waar jouw vingerafdrukken op gevonden zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 19:50
|
|
|
deze muis is blij met haar nieuwe toetsenbord. een knuffie voor pietje die hem helemaal van duitsland kwam brengen.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 30 juni 2010, 19:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 19:55
|
|
|
ideaal die ruilhandel via cm he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 19:59
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | ideaal die ruilhandel via cm he |
idd tis dat ik een opruiming hield en pietje zeurde om de lego
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 01:03
|
|
|
Knuffel voor M, je mag ook voor jezelf opkomen hoor .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 10:08
|
|
|
een knuffel voor de chaufeur die zo lief was om me van t station op te halen en weer naar t station te brengen na een top gezellige picknik.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 4 juli 2010, 10:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 22:04
|
|
|
GRACE585 schreef: | een knuffel voor de chaufeur die zo lief was om me van t station op te halen en weer naar t station te brengen na een top gezellige picknik. |
Ik las ergens op 't forum dat je (trein-)reis zolang heeft geduurd Grace, daarom voor jou een knuffeltje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 22:15
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik las ergens op 't forum dat je (trein-)reis zolang heeft geduurd Grace, daarom voor jou een knuffeltje... |
thanks die kon ik na die treinreis idd wel ff gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 11:51
|
|
|
Een knuffel/compliment voor m'n vaste kapster (al zal ze dit niet lezen), die begrepen heeft waarom ik m'n haar niet vond zitten. Zit nu weer naar m'n zin gelukkig.
En verder een knuffel voor eh......iedereen die er een wil hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 14:13
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Een knuffel/compliment voor m'n vaste kapster (al zal ze dit niet lezen), die begrepen heeft waarom ik m'n haar niet vond zitten. Zit nu weer naar m'n zin gelukkig.
En verder een knuffel voor eh......iedereen die er een wil hebben. |
tnx ! knuffel terug Marijan... (Vond het toch jammer hoor dat je er niet was op de picknick... blijkbaar niets voor jou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 14:25
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Een knuffel/compliment voor m'n vaste kapster (al zal ze dit niet lezen), die begrepen heeft waarom ik m'n haar niet vond zitten. Zit nu weer naar m'n zin gelukkig.
En verder een knuffel voor eh......iedereen die er een wil hebben. |
Dank je M, die kan ik wel even gebruiken vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 15:23
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Dank je M, die kan ik wel even gebruiken vandaag |
{{{{{{{HUG}}}}}}}
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 15:58
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En verder een knuffel voor eh......iedereen die er een wil hebben. |
Thanks! Ik neem em graag aan vandaag, heb men dag even niet geloof k
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 16:07
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Thanks! Ik neem em graag aan vandaag, heb men dag even niet geloof k |
hier nog een extra knuff voor tess dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 16:30
|
|
|
JOLAN931 schreef: | hier nog een extra knuff voor tess dan |
We zijn een goed knuffelteam he Jolan? Maar euh......hebben de mannen nooit behoefte aan knuffels?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 17:16
|
|
|
JOLAN931 schreef: | hier nog een extra knuff voor tess dan |
Dank je knuffie terug!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 19:03
|
|
|
HAAS141 schreef: | een afscheidsknuffel voor allen! morgen verloopt onze abbo en we gaan niet verlengen. we gaan ons concentreren op nieuwe dingen wordt vervolgd!
groet aer & sas |
ff 3 dagen terug
en onze nieuwe ding is alweer 20 weken en over 20 weken hopen wij papa en mama te worden van ons eerste kindje
|
|
Naar boven |
|
|