Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 20:37
|
|
|
Bij gebrek aan wat anders beetje chatten mailen topics lezen wat er op schrijven tijdverdrijf ?? soms heel nuttig/onnuttige mooie dingen gelezen vandaag geweldig . En verder een paar uur in gesprek met iemand , morgen ochtend weer . vermoeiend maar wel oke . En bij komen van een getrokken kies gistermiddag beetje zeuren dus een boek lezen en rust op de bank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 00:21
|
|
|
Vanavond lekker gewerkt met vèèl positieve, vriendelijke, aardige, sociale en dankbare patiënten.....
Zouden ze ook op CM zitten????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 00:23
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vanavond lekker gewerkt met vèèl positieve, vriendelijke, aardige, sociale en dankbare patiënten.....
Zouden ze ook op CM zitten???? | \ Jaaaaa, eentje....moi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 00:26
|
|
|
JOLAN931 schreef: | \ Jaaaaa, eentje....moi
|
Waar zat je dan vanavond???? ik zag je niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 10:14
|
|
|
Ik heb zoete broodjes gebakken......
ik:valt tegen he,zo'n mannenhuishouden? hij:ja het lukt me niet om het strak te krijgen ik:ik wil je graag helpen hoor hij:nou......dat sla ik niet af,als ik jou eens ergens mee kan helpen? ik:je bent toch schilder he? hij:ja ik:ik heb net 15 liter buitenverf besteld
Nu nog warm zien te houden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 16:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb zoete broodjes gebakken......
ik:valt tegen he,zo'n mannenhuishouden? hij:ja het lukt me niet om het strak te krijgen ik:ik wil je graag helpen hoor hij:nou......dat sla ik niet af,als ik jou eens ergens mee kan helpen? ik:je bent toch schilder he? hij:ja ik:ik heb net 15 liter buitenverf besteld
Nu nog warm zien te houden...... |
Hmm... blijkbaar doe ik dan iets verkeerd... Cootje hoopt vrijdag in d'r enigheidje in huis mèt de schilderskwast aan het werk te gaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 19:26
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Hmm... blijkbaar doe ik dan iets verkeerd... Cootje hoopt vrijdag in d'r enigheidje in huis mèt de schilderskwast aan het werk te gaan... |
wat enig
maar als het maar mooi word, en niemand loopt dan in de weg. Scheelt weer overal NAT-bordjes ophangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 19:42
|
|
|
Bij moederlief gewerkt.... Onder het werken stond de radio aan waarbij ze kan luisteren wat er beneden in de zaal wordt gezongen... Zo hebben we beiden psalmen mee gezongen ...tere momenten...zo mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 19:58
|
|
|
WILLEM618 schreef: | wat enig
maar als het maar mooi word, en niemand loopt dan in de weg. Scheelt weer overal NAT-bordjes ophangen |
Ach... aan het einde van de dag ga 'k met mezelf evalueren..... Vrees alleen dat ik die bordjes voor mezelf op mag hangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 20:25
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ach... aan het einde van de dag ga 'k met mezelf evalueren..... Vrees alleen dat ik die bordjes voor mezelf op mag hangen |
Echt een werker in de zorg, aan het eind van de dag evalueren ook al is het met jezelf......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 20:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Echt een werker in de zorg, aan het eind van de dag evalueren ook al is het met jezelf...... |
Tja... dat wordt er les 1 al ingepompt.... Sorry ik weet dus niet meer beter...
En wat denk je van alle èindeloze zelfreflextie 's.....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op woensdag 16 mei 2012, 20:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 21:06
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Tja... dat wordt er les 1 al ingepompt.... Sorry ik weet dus niet meer beter...
En wat denk je van alle èindeloze zelfreflextie 's..... |
Het was heel herkenbaar....tja...die zelfreflectie's....zou ook wel iets voor cm leden kunnen zijn denk je niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 21:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het was heel herkenbaar....tja...die zelfreflectie's....zou ook wel iets voor cm leden kunnen zijn denk je niet? |
ehmm... ja zou kunnen.... Dat wordt dè nieuwe topic??
Op de voorwaarde dat 'k niet mee hoef te doen... tis tè confronterend...
Wat gebeurde er.... Hoe voelde je je toen... Wat deed het vervolgens met je...Hoe zou je het anders doen.... Wat maakte het nou net voor jou....Hoe interpreteerde je de situatie....Welke fase... Hoe ervaarde je het... Omschrijf je gevoel...Welke leerstijl is van toepassing......pffff.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 21:30
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ehmm... ja zou kunnen.... Dat wordt dè nieuwe topic??
Op de voorwaarde dat 'k niet mee hoef te doen... tis tè confronterend...
Wat gebeurde er.... Hoe voelde je je toen... Wat deed het vervolgens met je...Hoe zou je het anders doen.... Wat maakte het nou net voor jou....Hoe interpreteerde je de situatie....Welke fase... Hoe ervaarde je het... Omschrijf je gevoel...Welke leerstijl is van toepassing......pffff..... |
En dan hebben we het nog niet eens over de Maslow pyramide....en de toepassing daarop.....
En.....wat vind je zelf?????
Het is natuurlijk ook wel zo dat al die evaluatie momenten ook een stukje zelfbehoud en verwerking zijn he? En vaak wel zinvol.......zeker bij lastige gebeurtenissen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 22:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En dan hebben we het nog niet eens over de Maslow pyramide....en de toepassing daarop.....
En.....wat vind je zelf?????
Het is natuurlijk ook wel zo dat al die evaluatie momenten ook een stukje zelfbehoud en verwerking zijn he? En vaak wel zinvol.......zeker bij lastige gebeurtenissen..... |
Ben ik helemaal met je eens hoor... Maar de zelfreflectie' s kunnen ook tè worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 22:41
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ben ik helemaal met je eens hoor... Maar de zelfreflectie' s kunnen ook tè worden... |
Ga daarom eens vandaag na het tandenpoetsen maar eens in de spiegel kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 22:49
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ga daarom eens vandaag na het tandenpoetsen maar eens in de spiegel kijken. |
dat heet weer : jezelf spiegelen Mario....Op mijn werk zijn zelfs spiegelbijeenkomsten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 08:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | dat heet weer : jezelf spiegelen Mario....Op mijn werk zijn zelfs spiegelbijeenkomsten.... |
Met of zonder krokodil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 09:55
|
|
|
MARIO216 schreef: | Met of zonder krokodil. |
Die krokodil blijft me achtervolgen geloof ik, je kan ook niets meer op het forum schrijven.......
Mario, geen senioren plagen he?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 17 mei 2012, 10:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 11:00
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Die krokodil blijft me achtervolgen geloof ik, je kan ook niets meer op het forum schrijven.......
Mario, geen senioren plagen he? |
DE KROKODIL??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 11:23
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | DE KROKODIL?? |
van kapitein Haak?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 11:45
|
|
|
JOL252 schreef: | van kapitein Haak? |
Dat zeiden vele mensen ook tegen mij na vele malen mislukte handoperaties Volgende vrijdag wordt het bekend wat met mijn hand gaat gebeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 12:03
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | DE KROKODIL?? |
Deze???
http://www.youtube.com/watch?v=FJNd007TqLg
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op donderdag 17 mei 2012, 12:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 12:12
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat zeiden vele mensen ook tegen mij na vele malen mislukte handoperaties Volgende vrijdag wordt het bekend wat met mijn hand gaat gebeuren. |
wat is er aan de hand? met je hand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 12:13
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat zeiden vele mensen ook tegen mij na vele malen mislukte handoperaties Volgende vrijdag wordt het bekend wat met mijn hand gaat gebeuren. |
oeps dat is heftig... sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 12:28
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | wat is er aan de hand? met je hand |
Mijn duim schoot uit de kom door boormachine in 1992 tijdens werk in de bouw, toen ik timmerman was. Na 7 operaties leverde nog steeds geen succes op, die schoot iedere keer los van de botten. Bij laatste operaties heeft de chirurg dit rechterduim met 3 schroeven vastgemaakt aan de botten. De kans is vrij groot dat de schroeven laten zitten door het leven. Het zal wel raar zijn bij het functioneren van mijn hand als het gips verwijderd wordt. Ik zit meer dan 3 jaar in de wao.
Verder afwachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 14:50
|
|
|
vandaag heb ik opgeruimd en ben ik wezen wandelen met mijn hond. onder het wandelen heb ik (terwijl mijn hond aan het snuffelen en spelen was ) en het zonnetje warm op ons neerscheen,weer aardig wat bloemen op de foto vast mogen leggen .
Laatst aangepast door
|
TINEKE986
|
op donderdag 17 mei 2012, 14:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 15:25
|
|
|
De tuin driekwart koppie kleiner gemaakt , de rest komt in het weekend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 15:26
|
|
|
JOL252 schreef: | De tuin driekwart koppie kleiner gemaakt , de rest komt in het weekend. |
Goed bezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 16:19
|
|
|
JOL252 schreef: | De tuin driekwart koppie kleiner gemaakt , de rest komt in het weekend. |
Ja...zo dacht ik ook Jol...niet alleen gedacht maar ook gedaan!!! Van 1-4 bezig geweest....opgeknapt... en een voldaan gevoel... Ook ik zeg...morgen verder!!!!
|
|
Naar boven |
|
|