Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 14:52
|
|
|
GRACE585 schreef: | het eerste telefoontje in de zeer vroege ochtend :-
$ |
Het moet niet erger worden Grace, het is vakantie en je kunt niet eens uitslapen?
Ik zou toch maar eens een afspraakje maken..... niet voor 10 uur te bellen.
Hoe ouder hoe gekker zeggen ze hier hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 14:57
|
|
|
Hoe ouder hoe gekker zeggen ze hier hihi [/quote]
Carientje ...... tja hier zeggen ze ........." 't oud zot " of ook wel " eens een oude kapel in brand staat "..... sorry Grace is grapje hé ben ook oude kapel
Ik schaam me nu al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 15:09
|
|
|
SOFIE807 schreef: | " 't oud zot " of ook wel " eens een oude kapel in brand staat "..... sorry Grace is grapje hé ben ook oude kapel
Ik schaam me nu al |
Oude kapellekes worden weer als nieuw als je ze met flink wat liefde behandeld Sofieke
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 22 december 2010, 15:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 15:12
|
|
|
[quote=JOS689]Wat was je mooiste moment vandaag
Dat ik net een telefoontje krijg dat ik vanavond niet hoef te werken.......lekker er niet meer uit hoeven...lekker op de bank met warme koffie en stukje banket bv.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 15:48
|
|
|
[quote=ALOUS961]
dolle pret thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 21:33
|
|
|
vanavond hebben we kinderkerstfeest gevierd van school. toen de kinderen gezongen hadden op het podium, rende mijn meisje de kerk door, om even een kusje te komen halen bij me; "mama, ik moet efun een kussie fan jou...." de juf keek verschrikt, waar haar leerlinge toch heen ging, maar ze moest ook wel even glimlachen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 21:44
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 23:17
|
|
|
HANNAH810 schreef: | vanavond hebben we kinderkerstfeest gevierd van school. toen de kinderen gezongen hadden op het podium, rende mijn meisje de kerk door, om even een kusje te komen halen bij me; "mama, ik moet efun een kussie fan jou...." de juf keek verschrikt, waar haar leerlinge toch heen ging, maar ze moest ook wel even glimlachen... |
Ach wat leuk Hannah, dat doet je wel wat heh als moeder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 00:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | vanavond hebben we kinderkerstfeest gevierd van school. toen de kinderen gezongen hadden op het podium, rende mijn meisje de kerk door, om even een kusje te komen halen bij me; "mama, ik moet efun een kussie fan jou...." de juf keek verschrikt, waar haar leerlinge toch heen ging, maar ze moest ook wel even glimlachen... |
Da's het leuke van kinderen he'... ze zijn zo lekker spontaan... Mooi moment Hannah...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 05:18
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ach wat leuk Hannah, dat doet je wel wat heh als moeder. |
'kleuters, leuk, he?' (Herman Finkers)
nee, géén vervelende kleuter!
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op donderdag 23 december 2010, 05:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 09:43
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 'kleuters, leuk, he?' (Herman Finkers)
nee, géén vervelende kleuter!
|
Kinderen zijn en blijven leuk, spontaan, eerlijk en grappig vooral op zo n leeftijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 11:00
|
|
|
aandoenlijk puur soms!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 14:14
|
|
|
Niets is zachter Niets is warmer Niets is kostbaarder dan moederliefde.
"mensen die de zon in andermansleven leven brengen, zullen zelf haar stralen ook voelen..."
:¨·.·¨: `·.stuur dit hartje naar een persoon die je zeker niet kwijt wilt in 2011....Hadassa.
Vond het de mooiste stukjes van vandaag om te lezen.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 23 december 2010, 15:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:20
|
|
|
Dat, na de verhuizing, eindelijk m'n internet het weer doet! Nu nog mijn telefoon
José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:58
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag was eh....de hele dag! Om een uurtje of twee ontving ik een mail van Chris dat ik weer welkom was op CM....Oh wat had ik jullie gemist! Vervolgens komt er een gezellige CM-er....ik zat al 3 weken zonder tv ontvangst en hij regelt het effe..ik kan de kerst-toespraak van ons vorstin weer ontvangen ..... Na een genoeglijke maaltijd bezoeken wij een fantastisch kerstconcert...ook dat was genieten... Komen we thuis...en wat staat er op de stoep???? Een giga kerstpakket!!! Zo'n dag kan toch niet meer kapot?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:58
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag was eh....de hele dag! Om een uurtje of twee ontving ik een mail van Chris dat ik weer welkom was op CM....Oh wat had ik jullie gemist! Vervolgens komt er een gezellige CM-er....ik zat al 3 weken zonder tv ontvangst en hij regelt het effe..ik kan de kerst-toespraak van ons vorstin weer ontvangen ..... Na een genoeglijke maaltijd bezoeken wij een fantastisch kerstconcert...ook dat was genieten... Komen we thuis...en wat staat er op de stoep???? Een giga kerstpakket!!! Zo'n dag kan toch niet meer kapot?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 23:00
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Mijn mooiste moment van vandaag was eh....de hele dag! Om een uurtje of twee ontving ik een mail van Chris dat ik weer welkom was op CM....Oh wat had ik jullie gemist! Vervolgens komt er een gezellige CM-er....ik zat al 3 weken zonder tv ontvangst en hij regelt het effe..ik kan de kerst-toespraak van ons vorstin weer ontvangen ..... Na een genoeglijke maaltijd bezoeken wij een fantastisch kerstconcert...ook dat was genieten... Komen we thuis...en wat staat er op de stoep???? Een giga kerstpakket!!! Zo'n dag kan toch niet meer kapot????? |
je kunt wel zin dat je blij was 2 keer posten, of was je beetje in de war van je viste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 23:03
|
|
|
HENDUK927 schreef: | je kunt wel zin dat je blij was 2 keer posten, of was je beetje in de war van je viste |
pc storing ducky....hij sloeg op hol...doe ik ook wel eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 23:32
|
|
|
Dank je wel Hannah ........ jij zorgde nu voor mijn mooiste moment.... Kan nu weer contact hebben met Zinga , want ik miste haar al ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 01:07
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | pc storing ducky....hij sloeg op hol...doe ik ook wel eens |
sloeg h op hol of jij vat het niet meer,wast nir koud op de fiets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 08:18
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Dank je wel Hannah ........ jij zorgde nu voor mijn mooiste moment.... Kan nu weer contact hebben met Zinga , want ik miste haar al ... |
Ik mis haar ook! Gelukkig heb ik haar 06-nummer, kan ik nog 's bellen. En in januari ga ik een keer met haar lunchen, heb er nu al zin in.
José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:57
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag: het sluiten van de buitendeur....
(na dat ik alle uit de kerstboom gewaaide ballen in de steenkoude ijswind opgeraapt had met de gedachte: zo...en nu vandaag niet meer naar buiten!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 18:16
|
|
|
Nog even geschaatst op onze zelfgemaakte ijsbaan, heen en weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 20:53
|
|
|
Vanavond om 17 uur was er een dienst in de kerk naast ons huis, met begeleiding door het plaatselijke muziekkorps. Heerlijk languit in bad naar de kerstliedjes liggen luisteren, perfect begin van kerstavond
(nadeel: t was zo ontspannend dat ik in slaap viel en wakker werd omdat mn badwater steenkoud geworden was )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 23:19
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 15:53
|
|
|
een mooi moment was
toen ik vanmorgen in bad lag onverwachts mijn jongste zoon op visite kwam en een paar super lekkere tosti,s kwam brengen deed me denken aan vroeger toen mijn man ijsbrand er nog was toen genoten we samen nu kijkt hij vast mee van uit de hemel en eet hemelse tosti,s
loretta
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 15:54
|
|
|
een mooi moment was
toen ik vanmorgen in bad lag onverwachts mijn jongste zoon op visite kwam en een paar super lekkere tosti,s kwam brengen deed me denken aan vroeger toen mijn man ijsbrand er nog was toen genoten we samen nu kijkt hij vast mee van uit de hemel en eet hemelse tosti,s
loretta
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:47
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag: Kom een beetje koud en verloren aan bij de kerk vanmorgen... Voor het eerst alleen met kerst.... aan de late kant.... jas uit, sjaal af en dan weifelend een plekkie zoeken.... Dat lukt niet...net effe te laat van huis gegaan....kerst-kerkgangers waren eerder dan ik.... En dan opeens wordt ernaar me gewenkt...., word bij mijn naam geroepen....bijna de hele bank staat op, schuift ineen...en opeens is er een plekkie voor mij....warm nog van de vorige die er zat....óf ik welkom was! Toen begon voor mij ook het kerstfeest.... Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 25 december 2010, 16:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 11:32
|
|
|
Mijn mooiste moment tot nu toe is.... dat ik mn kleine broertje weer ff gedag kan zeggen hier.
Dag Pieterke...en lief zijn vandaag heh. voor Annetteke.
|
|
Naar boven |
|
|