ChristianMatch

Forum

verbeter punten op cm
Ga naar pagina Vorige 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 13:33

Vele verschillende vijvers
De ene groot de ander klein
Waar je bij die vijver
Een diepe duik maakt
of er liever bij weg blijft
Soms vaak erg eenzaam en alleen
Andere keer van heej ik hoor erbij
Gaat erom dat we allemaal
ons hart op Jezus Christus houden
Het oog omhoog gericht
Staande blijven op die Rots
Woorden van waarheid
Antwoorden in onze Vader
Laat de Bijbel spreken
Daarom zitten we in die Leerschool
Ja allemaal als we dat ook willen
Op die voet verder

Stap voor stap,
dag na dag,
wil ik Jezus volgen.
Hand in hand,
heel de weg
wil ik gaan met Hem.
Als ik struikel staat Hij klaar.
Hij is bij mij in `t gevaar.
Dus: Stap voor stap,
hand in hand wil ik
gaan met Hem.

Hartelijke groet,
Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER758

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 13:35

Ik geloof dat Jezus koning is geworden nadat HIJ het werk wat Hem was toevertrouwd door de Vader voltooid heeft aan het kruis van golghota toen Hij zei: Het is volbracht.
Toen Hij naar de hemel ging, is Hij gaan zitten aan de rechterhand van de Vader, dat geeft Hem en hoge positie.
Ik geloof dat Jezus koning is, en na het duizendjarig rijk, al Zijn vijanden voor Zijn voeten te hebben nedergeworpen, Hij zichzelf ook voor God zal nederwerpen en God de Vader het koningschap zal overdragen.
Dat alles lees je in de vier evangelieen en de openbaringen.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 13:51

Zondag 7 maart 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt:

VERRASSINGEN:

Velen denken, dat IK hen beproef en train en ombuig naar Mijn wil, IK, die de dicipelen heb gevraagd hun kruis op zich te nemen, IK genoot ervan een feestmaal voor hen klaar te maken aan de oever van het meer - een kleine, blije verrassing, geen noodzaak zoals bij het voeden van de scharen het geval was.

IK vond het heerlijk om op de bruiloft wijn ten geschenk te geven.

Zoals je graag verrassingen bedenkt voor degenen, die dat begrijpen en daar blij mee zijn, zo is het ook met Mij, IK houd ervan hen te verrassen, die daarin Mijn liefde en innige vreugde herkennen.

In het hart van Mijn Vader nemen vooral zij een grote plaats in, die niet allèèn Mijn tranen zien, de tranen van een Verlosser, maar ook de glimlach, de blijde glimlach van een vriend.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 13:52

PETER758 schreef:
Hallo Eva, ik lees het bericht nu pas, anders was ik er geweest.
Tot de volgende keer dan maar.

Jammer Peter, tot volgende week Knipoog smiley

Groetjes van Eva.
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 14:00

PIETER649 schreef:
Als jij t in je hoofd haalt om de hele groep voor aap te zetten met je kraaiegekras, stouw ik een vingerplant met kluit en al tussen je verstandskiezen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Als suus jullie voor aap zet dan zijn ze in apenheul weer blij met een stelletje apen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
weer voor hun een mooie omzet Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 14:04

DANIEL777 schreef:
Als suus jullie voor aap zet dan zijn ze in apenheul weer blij met een stelletje apen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
weer voor hun een mooie omzet Clown smiley

en als suus daar ook gaat zingen, is de apenheul echt niet blij, iedereen vraagt zn geld terug en komt nooit meer Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 14:30

Tja je kunt je het ontkennen dat het er is.
Je kunt zeggen het is net als een horescoop.
Je wilt je er niet in verdiepen.

Maar kunnen wij dat zomaar, ontkennen, linkslaten liggen enz. als het onder onze neus gebeurt.
Kinderen gaan naar school en de juf zegt: we gaan glaasje draaien.(dit is echt gebeurt)
Kinderen weten hier niets vanaf en ook niet hoe gevaarlijk het is.
Kinderen die met verhalen komen sinds ik dat heb gedaan spookt het letterlijk in mijn slaapkamer. De lichten gaan aan en uit en met de radio en tv ook.
Dit wordt onder het mom, ach het is iets onschuldig, gedaan. Heeft niks om het lijf.

Wij weten dat het anders is en net als Sola weet ik hoe gevaarlijk het is.
Wat voor een gevolgen het kan hebben voor de mensen.
Dit zijn geen grappen en entiteiten kunnen je door elkaar rammelen en ook letterlijk pijn doen.

Ik weet satan is de wereld gegeven en ook weet ik dat satan alle plannen van God voor ons leven weet. Want voor de grondlegging van de wereld kende God ons al en had God een plan voor ons! Satan was daar ook, want hij was de aanbiddingsleider, voor hij uit de Hemels werd verbannen.

Dus als een waarzegger spreekt dan maakt deze persoon een verbintenis met jou en de waarzegger en de demonen. Waardoor je zelf ook ineens gebonden bent aan deze waarzegger, in de geestelijke wereld. Deze waarzegger is weer verbonden aan iemand die de waarzegger zelf heeft benaderd enz enz. Vele koppelingen van verschillende demonen en machten. Jij als persoon, ook al ben je er maar een keer geweest, bent gekoppeld aan al deze machten en bent een onderdeel daar van geworden.
Dat is waarom ze zoveel persoonlijks weten van je. Wat voor mensen een valkuil is, want zie ze hebben toch de waarheid vertelt. Hun geloof daarin wordt opgebouwd.

Maar hoe leg je dat nu uit aan mensen die niets weten over deze geestelijke wereld en hoe God en Jezus daarmee omgaan. Want Jezus heeft alle overheden en machten openlijk tentoon gesteld en overwonnen!
`k Ben benieuwd hoe jullie daar mee omgaan en uitlegt aan mensen.

Shaloom Jill
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 14:33

IMRE695 schreef:
Een goed stemadvies vindt je in Psalm 2, waarin duidelijk wordt wie werkelijk Koning over deze wereld is. Iedere politicus, staatsman, staatshoofd en rechtsprekende zal zich eens moeten verantwoorden.

dat zal niet makkelijk zijn denk ik Twijfelende smiley
Ik zou niet graag in hun schoenen staan Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 14:46

THOMAS968 schreef:
Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
En hoe komt dat bij jullie over?

Waarzeggerij is volstrekte flauwekul. Termen als occult en duister om het te bestrijden, zijn zelfs helemaal overbodig. Ik schreef het al eerder wat ironisch: voor domheid moet worden betaald. Waarzeggen past in het hoofdstukje horoscooplezen en is niet meer dan een glimlachrubriekje. Een fopmiddel bij onzekerheid. Aardig om te lezen, maar meer ook niet. Als je waarzeggerij serieus neemt, ben je niet goed bij je hoofd.

Thomas, nuchtere diepfries.

Je vraagt hoe jouw stelling overkomt, nou op mij persoonlijk vind ik je standpunt voor een nuchtere diepfries, niet getuigen van enige (bijbelse)realiteitszin. Oftewel, ik vind je standpunt onbijbels.
Lees Handelingen 16 vers 16 maar eens..... 16 Een andere keer, toen we weer op weg waren naar de gebedsplaats, kwamen we een jonge slavin tegen die bezeten was door een geest en zo de toekomst kon voorspellen. Met haar waarzeggerij verdiende ze veel geld voor haar eigenaars. (NBV)
En speciaal voor jou Thomas ..... 16 En it barde, do’t wy hinne gyngen ta it
gebet, dat in tsjinstfaem ús tomiette kaem, dy’t in wiersizzende geast hie, en mei hjar wiersizzen hjar hearen gâns gewin brocht. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 15:08

CROSSROAD317 schreef:
Je vraagt hoe jouw stelling overkomt, nou op mij persoonlijk vind ik je standpunt voor een nuchtere diepfries, niet getuigen van enige (bijbelse)realiteitszin. Oftewel, ik vind je standpunt onbijbels.
Lees Handelingen 16 vers 16 maar eens..... 16 Een andere keer, toen we weer op weg waren naar de gebedsplaats, kwamen we een jonge slavin tegen die bezeten was door een geest en zo de toekomst kon voorspellen. Met haar waarzeggerij verdiende ze veel geld voor haar eigenaars. (NBV)
En speciaal voor jou Thomas ..... 16 En it barde, do’t wy hinne gyngen ta it
gebet, dat in tsjinstfaem ús tomiette kaem, dy’t in wiersizzende geast hie, en mei hjar wiersizzen hjar hearen gâns gewin brocht. Knipoog smiley

Voor alle duidelijkheid: de schuingedrukte tekst was een deel van de opening van Jill en geen vraag van mij. Maar het staat er wel een beetje zo. Toch is dit wel een leuke reactie daardoor. En het geeft al aan dat dit soort zaken toen ook al schaamteloos gexploiteerd werd door 'eigenaars'

Wat ik schrijf moet dus los gezien van die twee regels. Het beste nieuws is natuurlijk Cross, dat je deze prachtige taal ook leest!

Thomas, die van taal en zeker van het Fries houdt.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 7 maart 2010, 17:34
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 15:18

Het valt mij op, dat de karakter van de Heer niet gezien wordt. Twijfelende smiley
Dit stuk wordt door de meesten als "negatief" gezien.

Bijbels gezien zit er een typelogie in welke al vanaf de schepping is.
De Heer schiep eerst de Hemel en aarde voordat de mens geschapen werd.
Hij maakte alles klaar voor voordat de mens kwam.
Ook de 9 maanden zwanger zijn van een vrouw is daar een typelogie van.
Als man en vrouw heb je tijd om je voor te bereiden op een kind dat gaat komen.
Stel dat een zwangere vrouw naar 8 uur een kind krijgt???

Trouwens dit stuk gaat over een jonge meisje welke voor het eerst gaat trouwen.
Het is een hele normale gebeuren dat een jonge man en meisje zich voor bereiden op een huwelijk.
Zo heb ik het wel ervaren.
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 15:34

JILL658 schreef:
Tja je kunt je het ontkennen dat het er is.
Je kunt zeggen het is net als een horescoop.
Je wilt je er niet in verdiepen.

Maar kunnen wij dat zomaar, ontkennen, linkslaten liggen enz. als het onder onze neus gebeurt.
Kinderen gaan naar school en de juf zegt: we gaan glaasje draaien.(dit is echt gebeurt)
Kinderen weten hier niets vanaf en ook niet hoe gevaarlijk het is.
Kinderen die met verhalen komen sinds ik dat heb gedaan spookt het letterlijk in mijn slaapkamer. De lichten gaan aan en uit en met de radio en tv ook.
Dit wordt onder het mom, ach het is iets onschuldig, gedaan. Heeft niks om het lijf.

Wij weten dat het anders is en net als Sola weet ik hoe gevaarlijk het is.
Wat voor een gevolgen het kan hebben voor de mensen.
Dit zijn geen grappen en entiteiten kunnen je door elkaar rammelen en ook letterlijk pijn doen.

Ik weet satan is de wereld gegeven en ook weet ik dat satan alle plannen van God voor ons leven weet. Want voor de grondlegging van de wereld kende God ons al en had God een plan voor ons! Satan was daar ook, want hij was de aanbiddingsleider, voor hij uit de Hemels werd verbannen.

Dus als een waarzegger spreekt dan maakt deze persoon een verbintenis met jou en de waarzegger en de demonen. Waardoor je zelf ook ineens gebonden bent aan deze waarzegger, in de geestelijke wereld. Deze waarzegger is weer verbonden aan iemand die de waarzegger zelf heeft benaderd enz enz. Vele koppelingen van verschillende demonen en machten. Jij als persoon, ook al ben je er maar een keer geweest, bent gekoppeld aan al deze machten en bent een onderdeel daar van geworden.
Dat is waarom ze zoveel persoonlijks weten van je. Wat voor mensen een valkuil is, want zie ze hebben toch de waarheid vertelt. Hun geloof daarin wordt opgebouwd.

Maar hoe leg je dat nu uit aan mensen die niets weten over deze geestelijke wereld en hoe God en Jezus daarmee omgaan. Want Jezus heeft alle overheden en machten openlijk tentoon gesteld en overwonnen!
`k Ben benieuwd hoe jullie daar mee omgaan en uitlegt aan mensen.

Shaloom Jill

Gisteravond was ik in de thuiszorg bij iemand thuis aan het werk.
Paar maanden geleden ook bij die klant geweest op de avond.
Het vreemde was dat je als christen bepaalde dingen aanvoelt alsof er een vreemde geest daar in het huis spookte vooral in de woonkamer en keuken. In het begin vernam je er niks van maar hoe langer ik die klant ging helpen vernam je dingen waarin die klant zich mee zat.
Paar maanden had ik die klant niet meer geholpen en tegen mijn baas gezegt dat ik niet wilde heen gaan om die klant te helpen.
Deze week werd ik gebeld door mijn baas voor die klant niemand kon meer inspringen en mijn baas wist dat men mij kon bellen voor noodsituatie`s en voor die avond kon ik werken. Was van 21 tot 22.30 uur. In die tijd dat ik niet bij de klant was heb ik meer in die tijd van messiaans zijn mij tot Christus gekomen naar meer geestelijke conforenties en zondags diensten bezoeken. Sta je sterk door het Bloed van Jezus Christus als een Wapenrustig die je dan draagt tegenover de boze gewesten.

Want werkelijk waar en is geen grapje wat ik nu vertel die klant vroeg mij waarom ik de hele tijd niet bij haar was geweest heb ik voorzichtig proberen uit te leggen waarom ik niet meer kwam.
Ik vertelde aan die klant dat ik een bepaalde geest voelde alsof het mij bijna op de nek zat een heel zwaar beklemend gevoel.
Vertelde al vragend het lijkt wel of u een geest met u zich mee hebt genomen in uw huis en gaf ze ook te kennen dat er boze duivelen en demonen in haar zaten waarop ze bij elke beweging kreunt en geluiden maakt en trilt met haar handen de ogen die verwilderd je aankijken.
Ik vertelde aan haar dat ik mij voor die tijd dat ik hier heen kwam mij in gebed bracht bij het kostbaar Bloed van Jezus Christus en mij daarop voor waakt en ja ik gaf al die tijd een diepe rust en was niet meer gestrest. Gaf de klant dan te kennen ik ben te zwaar voor jou je bent lief en aardig maar is misschien beter dat je niet komt. Want gaf de klant ook te kennen bij mij moet je wel je mannentje staan. De klant van familie is wel gelovig en de klant zegt ook van wel maar dan zou je niet duivelen en demonen in je hebben lijkt mij.

Dit verhaalde vertelde ik gisteren ook aan mijn ouders en nu begrijp ik ook waarom ik niet in de buurt bij die klant wilde toegaan en is ook beter om je ver uit de buurt te blijven want de overste van de duisternis is sterk maar niet sterker dan door het kostbaar Bloed van Jezus Christus.
Bidt altijd voor Zijn bescherming waar je ook naar toe gaat en als je al zeker weet dat het niet pluis is zoek de dingen niet op maar blijf daar verre vandaan.

Hartelijke groet,

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 16:13

Het is vrij bekend dat mijn schrijfkunst,cryptogrammen zijn,in het Bijbelse Doolhof,waar het smalle pad,eindig,in het Nieuw Jeruzalem.

Maar ? Wat ? is ? Kerkmuziek ? eigenlijk.
Het liefts zing ik met een Couboyhoed op mijn knar,Country,en Hymes,waar rithme in zit.
Het drumstel en Rock,met gillende gitaren,tot des Heeren lof,is geen pré voor mij.
Maar? de oude berijming,van de mooie psalmen,heerlijk meegalmen,ook.

Veel minder heb ik,met de droefheid,elk lied moet droefenis zijn,uit de psalmen,in hele noten,dat verlangt God dus.

In Exodes lees je van de Temelzangers,met vele instrumenten,de psalmen bestonden toen nog niet dus,maar God werd toen ook aanbeden,in die muziek.
De muzikale fruitmand van de EO,is Psalmen opwekking,hymes,door vele beluisterd.
Maar zodra de kermuren ,hen sluit,in de zondagpredeking,geen opwekking meer,en hymes,in vele gemeenten.
Ook ik ga met mijn armen in de lucht,als Majesteit Groot Is Uw Heerlijkheid,met grote vreugde beleeft,wat in de kerk van mijn opvoeding ondenkbaar was,dat verstoord de zaligheid der predeking.

Altijd heb ik moeite,als een predikant een beroep afwijst,vanwege de zangbundel,die hij prefereerd.
Juigd God Juigd Zijn Naam Allom,is ook Opwekking,wat met vreugdetranen gejubeld moet worden,Psalm 100.

Liturgich Heeft God nooit,bepaald,welke gezangbundel,of het greorgiaans is,of Psalmen of gezangen,tot eer is.
Wel dat het Hart overvloeit,in Aanbidding.
Groot is uw Majesteit,ook met Drumstel,en gillende gitaren.

Amen.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 16:22

Soms heb je van die dingen in je leven .
Verlangen in gebed bij God te hebben gebracht, vooraf een heel goed gevoel hebben, leven in een soort roes
van weten dat God mijn leven leidt.

En dan toch ervaren dat dingen anders lopen dan je zo graag had gewild.

Ik had daar de laatste dagen echt wat tegen aan lopen hikken. Welke kant wil Hij nu dat mijn leven opgaat?

Vanmorgen in de kerk raakte God mij toch heel sterk aan.
En dan vooral in de liederen die gezongen werden..

voor de dienst zongen we opw 481

Ik aanbid U , met heel mijn hart, Ik verhoog U, met al mijn kracht
Heer, ik zoek U , wil zijn waar U bent
Heer, ik volg U , wil gaan waar U zendt
Heer, ik geef U mijn aanbidding,
Heer, ik geef U al mijn dank en eer.
U alleen wil ik aanbidden,
U alleen komt toe mijn dank en eer.
Heer, ik dien U, en buig voor U neer, geef mijn leven , want U bent mijn Heer
Ik vertrouw U, Vader en Zoon , hef mijn ogen, op naar uw troon

De vragen van afgelopen week kwamen weer zo sterk in mijn hart......
Maar Heer.....u weet toch waar ik u om vraag, waar blijft die zegen? Waarom niet?
tja....dan zongen we Psalm 139

Heer die mij ziet zoals ik ben
dieper dan ik mijzelf ooit ken
kent gij mij,
gij weet waar ik ga
Gij volgt mij waar ik zit of sta,
Wat mij ten diepste houdt bewogen,
't ligt alles open voor uw ogen.

Precies God....u weet t toch?!?!

Daarna zongen we.... opwekking 614

Ja, ik dank U voor uw genade, o Heer,
dat U het kruis voor mij droeg.
U bewijst uw genade aan mij telkens weer.
Uw genade is mij genoeg,
uw genade is mij genoeg.

Die tekst drukt God zo vaak op mijn hart.....Mijn genade is u genoeg.
Altijd als ik vragen heb waar ik niet uitkomt.....maar wat moet ik hier nu mee?
Altijd maar dat zelfde antwoord.

Maar God liet mij zien wat die genade werkelijk is/betekent, de diepste betekenis

opwekking 615, waarin staat:

Hoog verheven Heer
Jezus, zoon van God.
De hemel gaf ons haar grootste schat.
Waardig is het Lam
Waardig is het Lam

Wat zoek ik eigenlijk in mijn leven?? Wat is het mooiste te ontvangen,
Ja....de hemel heeft haar grootste schat ons gegeven !!

De preek ging trouwens over de brief in openbaringen aan Sardes.
Waarin die gemeente een soort wake-up call krijgt
Van buiten lijkt t levend, maar van binnen dood.

Hoe staan wij in t leven, de dingen die wij zingen naar God,
doen we dat ook wel echt, geven we Hem wel alles, vertrouwen we Hem wel volkomen? Mag Hij je leven wel bepalen? Laten we God wel echt ons hart geheel vullen met Zijn Geest?
Welke gebieden in ons leven, is er geen plaats voor God?
Of zijn we hypocriet (komt van t griekse woord wat acteur betekent)

Ik heb God weer heel dicht in mijn hart mogen voelen en ben God zo dankbaar voor alles.
En ik geef mijzelf aan Hem....t zal best een bedoeling hebben en Hij zal mijn weg best wel heel goed uitgestippeld hebben en zegenen.

Tja achteraf is t wel duidelijk allemaal.....vooraf is t echter vertrouwen hebben.

en de hemel heeft mij haar grootste schat gegegen...die genade is mij genoeg !!
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 16:26

ALFAROMEO918 schreef:
Het is vrij bekend dat mijn schrijfkunst,cryptogrammen zijn,in het Bijbelse Doolhof,waar het smalle pad,eindig,in het Nieuw Jeruzalem.

Maar ? Wat ? is ? Kerkmuziek ? eigenlijk.
Het liefts zing ik met een Couboyhoed op mijn knar,Country,en Hymes,waar rithme in zit.
Het drumstel en Rock,met gillende gitaren,tot des Heeren lof,is geen pré voor mij.
Maar? de oude berijming,van de mooie psalmen,heerlijk meegalmen,ook.

Veel minder heb ik,met de droefheid,elk lied moet droefenis zijn,uit de psalmen,in hele noten,dat verlangt God dus.

In Exodes lees je van de Temelzangers,met vele instrumenten,de psalmen bestonden toen nog niet dus,maar God werd toen ook aanbeden,in die muziek.
De muzikale fruitmand van de EO,is Psalmen opwekking,hymes,door vele beluisterd.
Maar zodra de kermuren ,hen sluit,in de zondagpredeking,geen opwekking meer,en hymes,in vele gemeenten.
Ook ik ga met mijn armen in de lucht,als Majesteit Groot Is Uw Heerlijkheid,met grote vreugde beleeft,wat in de kerk van mijn opvoeding ondenkbaar was,dat verstoord de zaligheid der predeking.

Altijd heb ik moeite,als een predikant een beroep afwijst,vanwege de zangbundel,die hij prefereerd.
Juigd God Juigd Zijn Naam Allom,is ook Opwekking,wat met vreugdetranen gejubeld moet worden,Psalm 100.

Liturgich Heeft God nooit,bepaald,welke gezangbundel,of het greorgiaans is,of Psalmen of gezangen,tot eer is.
Wel dat het Hart overvloeit,in Aanbidding.
Groot is uw Majesteit,ook met Drumstel,en gillende gitaren.

Amen.

hahha...ik schreef net een onderwerp...waarin ik zo heerlijk genoten heb van de opwekkingsliederen en psalm die wij zongen in de kerk.

en ja...met gitaar, keyboard, drum, bas en dat allemaal in een PKN
gemeente....met geheven handen van aanbidding en overgave en verwachting.

Een paar jaar geleden was t ook alleen maar psalmen en gezangen, maar God's Geest kan zoveel veranderen in een gemeente, als we Hem zijn gang maar laten gaan
Naar boven

Auteur Bericht
BERT453

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 16:50

buurthuis spoolde gebouw met de naam eben-ha""ezer telefoon 038 4218295
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 16:51

Mooi dat je deze ervaring met ons wil delen... Het is zo herkenbaar...
Naar boven

Auteur Bericht
RAPS588

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 16:51

hard werken word niet beloond,
lang werken wel
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 16:53

INKA401 schreef:
van mij een knuffel voor iedereen die het moelijk heeft.

iemand met veel verdriet ...
iemand die leeft in spanning en onzekerheid ...
iemand die zich eenzaam voeld ...
iemand die het leven gestolen kan worden ...
iemand die leeft met grote zorg ...
iemand die in scheiding ligt ...
iemand die een familie lid mist ...
iemand die zich afvraagd waar God nu is ...

iemand die graag wil werken maar werkloos is ...
iemand die te maken heeft met de resessie ...

groetjes inka ... ik leef met jullie mee.

tnx Inka, en als je het goed vindt geef ik 'm weer door aan Grace585, veel sterkte Grace !!

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 7 maart 2010, 16:55
Naar boven

Auteur Bericht
MARKVOS129

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 16:54

mag ik oooooook meeeeee??????????????????
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 16:59

HANNAH810 schreef:
tussen je amandelen doen dan maar, suzie? Geschokte, onthutste smiley
hihi Hannah, volgens mij ben ik die ook al kwijt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:00

LEANNE226 schreef:
Ik heb plek voor de kinderen dus ik ga mee!!!!! Lachende smiley

Tenminste.......als jullie dat leuk vinden,aan welke baas moet ik toestemming vragen? ........ Knipoog smiley

oo jee zal ik dan maar oorkappen mee nemen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt of zijn ze veilig haha Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:01

PIETER649 schreef:
en als suus daar ook gaat zingen, is de apenheul echt niet blij, iedereen vraagt zn geld terug en komt nooit meer Knipoog smiley

Wedden dat ik beter kan zingen dan die apen .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Je zou nog verbaasd staan kijken Pieter... Coole smiley met zonnebril
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JEN698

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:20

*

Laatst aangepast door
JEN698
op dinsdag 7 september 2010, 21:43
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:24

zelf weggehaald

Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op zondag 7 maart 2010, 17:27
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:26

ALFAROMEO918 schreef:
Jammer dat dit forum,geen politieke,en actueel bladzijde heeft.
Ik volg de politiek vrij nauwkeurig.

Socialist ben ik beslist niet,en de beweegreden van de SP begrijp ik nog steeds niet.
Mevrouw Kant,had iets,wat toch mij vertederde,haar baas Jan Marijnissen te verwoorden,in haar ijver.
Zij ging te ver,in overstemmen in discussie,en emotie,zij stond voor haar partij.
Toch vind ik haar meer vertederend,als Feike Halsema,zij is geen Yuppie,maar echt sociaal bewogen.
Geen idee,ik denk,dat mevrouw Kant echte emotie heeft,maar niet kan verwoorden.
Kijk de SP is gewoon Jan Marijnissen,geen enkele partij,kan dat evenaren,ook Wilders niet,die persoonlijkheid,en Charisma,en ook helaas Agnes Kant lukt niet.
Min of meer had ik een zwak voor haar,een vechter,in die ideologie,wat toch los zand is.
Jammer ergens,met veel was ik het best eens met haar,en ook oneens.
Ik hoop dat zij troost vind,in goede vrienden.

Ach, en toch is het wel triest. Agnes Kant heeft het jarenlang goed gedaan in de kamer, had het sociale hart op de goede plaats en zaagde regelmatig aan het CDA als die minder sociaal bleek dan Agnes vond dat ze moesten zijn. Ze was betrokken, idealistisch en sociaal maar is er letterlijk onder doorgegaan en fysiek afgebroken, zoals we allemaal konden zien. Het kan ons allemaal leren dat je wel binnen de grenzen van je fysieke en geesteljke mogelijkheden moet blijven. Na al die jaren van gedrevenheid en goed functioneren naar een zijspoor gaan omdat je overwerkt raakt en het voor de tv niet meer goed doet, is menselijk gezien tragisch.

Thomas, die vindt dat Agnes rust moet nemen.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 7 maart 2010, 23:51
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:29

THOMAS968 schreef:
Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
En hoe komt dat bij jullie over?

Waarzeggerij is volstrekte flauwekul. Termen als occult en duister om het te bestrijden, zijn zelfs helemaal overbodig. Ik schreef het al eerder wat ironisch: voor domheid moet worden betaald. Waarzeggen past in het hoofdstukje horoscooplezen en is niet meer dan een glimlachrubriekje. Een fopmiddel bij onzekerheid. Aardig om te lezen, maar meer ook niet. Als je waarzeggerij serieus neemt, ben je niet goed bij je hoofd.

Thomas, nuchtere diepfries.

Nuchtere diepfries kip zonder kop lijkt me eerder......... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley

Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op zondag 7 maart 2010, 17:41
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:33

MARIJAN072 schreef:
Ook ik ben best nuchter, maar toch denk ik dat je de invloed van bijv. waarzeggerij niet moet onderschatten. Ik denk dat Satan zeker wel macht heeft en zulke dingen gebruikt, om zijn macht uit te breiden. Ik hou me er liever helemaal niet mee bezig. 'k Heb ook moeite met programma's (op RTL?) waar mediums optreden, daar kijk ik dus bewust niet naar. Door je met zulke dingen bezig te houden, stel je je open voor duistere machten. Ik houd me dan liever bezig met Gods Woord.

Weer verstandige woorden. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:40

LEANNE226 schreef:
ROFL Clown smiley

Wat betekent ROFL? Is dit geheimtaal......?Je zit hier op een openbaar forum, dus s.v.p. enige explicatie........ Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:41

SOLAFIDE630 schreef:
Wat betekent ROFL? Is dit geheimtaal......?Je zit hier op een openbaar forum, dus s.v.p. enige explicatie........ Coole smiley met zonnebril

Net zoiets als "LOL"(lots of laughs) Sola,geen belediging,een brede lach zeg maar
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 ... 6194 Volgende
Pagina 276 van 6194