Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 16:21
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
dus ook een 5ling? gefeliciteerd meid. Heb je nog meer schapen die 5 lingen hebben? ik had er 2 maar daar zijn er al een paar van dood. |
Hay, vorig jaar had ik ook een 5 ling.....jammer dat er een paar dood zijn gegaan bij jou. Bij mij was het begin niet zo leuk, maar gaat nu gelukkig heel goed. En we moeten vooruit kijken, en positief blijven. Het komt toch meestal anders als dat wij willen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 16:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je kent het wel,veel gewerkt dus op zaterdagochtend maar eens in huis aan de gang Maar dan,in de middag,begint je huis zich te vullen met pubers die lachen,stoeien,plezier maken.........het zonnetje breekt door en voor je het weet sta je aardappelen te schillen voor 6 man ipv 3......en krijg je een knuffel van die pubers omdat je zo'n coole moeder bent Straks een tafel vol gezelligheid en vanavond een bank vol voetbal kijkende pubers........mijn dag kan niet meer stuk! |
Is er vanavond voetbal? Handig om te weten. Kan ik mee komen kijken, klinkt heel gezellig! Een fijne dag verder! Leuk trouwens, dat het zonnetje ook in het noorden schijnt. En anders ben jij natuurlijk het zonnetje in huis, samen met vele andere zonnetjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 16:35
|
|
|
Ik heb plek voor de kinderen dus ik ga mee!!!!!
Tenminste.......als jullie dat leuk vinden,aan welke baas moet ik toestemming vragen? ........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 16:54
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Is er vanavond voetbal? Handig om te weten. Kan ik mee komen kijken, klinkt heel gezellig! Een fijne dag verder! Leuk trouwens, dat het zonnetje ook in het noorden schijnt. En anders ben jij natuurlijk het zonnetje in huis, samen met vele andere zonnetjes. |
Heeeeeel veel voetbal is er voor maar AZ-SC Heerenveen schijnt het belangrijkst te zijn? Ik vrees dat de mannetjes de pan stamppot wel leeg krijgen zonder jou....sorry
En nu ben ik misschien nog een zonnetje maar vanavond laat........pfff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:01
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Een brief bij de post van Centraal Justitieel Incasso Bureau, helaas herken ik zo'n envelop direct.
Rijd je 8 km te hard, ben je 39 euro - waarvan 6 euro administratiekosten (goed voor de werkvoorziening?) - kwijt. |
Deed je snelheidsbegrenzer het niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:01
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Heeeeeel veel voetbal is er voor maar AZ-SC Heerenveen schijnt het belangrijkst te zijn? Ik vrees dat de mannetjes de pan stamppot wel leeg krijgen zonder jou....sorry
En nu ben ik misschien nog een zonnetje maar vanavond laat........pfff |
Jammer, maar begrijpelijk. Dan moet ik maar op zoek gaan naar een ander kijk-maatje. Alhoewel.....een Engelse detective trekt me ook wel. Komt wel goed, ik vermaak me wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:06
|
|
|
IMRE695 schreef: | Deed je snelheidsbegrenzer het niet? |
Zo'n luxe auto als jij hebt, heb ik niet joh. Ik heb maar een oude Peugeot 106. Maar 'k heb net m'n belastingaangifte ingevuld, ik krijg - als ik 't maar goed ingevuld heb - aardig wat terug. Dus misschien is het wel een idee, om in het komende jaar een nieuwe auto mét snelheidsbegrenzer aan te schaffen. Dat kan alleen maar voordelen opleveren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:13
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zo'n luxe auto als jij hebt, heb ik niet joh. Ik heb maar een oude Peugeot 106. Maar 'k heb net m'n belastingaangifte ingevuld, ik krijg - als ik 't maar goed ingevuld heb - aardig wat terug. Dus misschien is het wel een idee, om in het komende jaar een nieuwe auto mét snelheidsbegrenzer aan te schaffen. Dat kan alleen maar voordelen opleveren. |
Ik heb alleen maar een fiets, Marijan. Dus, ik kan zelfs niet fout parkeren. Het is eigenlijk een grapje, want in een oudere auto zonder snelheidsbegrenzer of cruise-control is eigenlijk de voet waarmee je gas geeft je snelheidsbegrenzer.
En toen ik nog een auto had, waren het zulke trage karretjes dat ik zelfs trots was dat ik überhaupt de snelheidslimiet kon overschrijden.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op zaterdag 6 maart 2010, 17:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:16
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Een brief bij de post van Centraal Justitieel Incasso Bureau, helaas herken ik zo'n envelop direct.
Rijd je 8 km te hard, ben je 39 euro - waarvan 6 euro administratiekosten (goed voor de werkvoorziening?) - kwijt. |
Hier flitsen ze niet van achteren maar vanaf de voorkant, en dan zijn ze zo aardig om die foto erbij te doen. Maar ook al zijn de bekeuringen hier goedkoper.....blijft een smak geld voor zo'n pasfotootje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:28
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Nee Mariska dat was het niet!
Het waren 5 lammetjes kris kras door elkaar,
nog erger dan de puzzels van JF.
Probeer er maares achter te komen welke pootjes bij welk koppetje hoord, wel leuk om zo n opdracht te doen. |
JF zou misschien wel bruut gaan hakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:30
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Soms....echt hoor....dan kan ik gewoon niet geloven wat ik lees.
Zijn dit hier allemaal christenen en die vragen zich nog af, wat ze moeten doen met waarzeggerij en waarzeggers of bepaalde, zoals geformuleerd, entiteiten in hun huis....????????
Nou....als christen dien je je helemaal niet met zoiets als waarzeggerij of waarzeggers in te laten...... en als je bepaalde "entiteiten" in je huis hebt....dan zal ik maar meteen je hele huis door de Heer laten reinigen en het door Hem laten vullen met zijn Heilige Geest en Zijn engelen en dat er een wacht komt bij iedere deur of opening in het huis, dat er geen kwaad meer in kan komen.......
Dit alles moet voor een christen toch echt geen punt meer zijn....lijkt me. Maar kennelijk geldt dit lang niet voor iedereen, zo moet ik tot mijn schrik hier constateren..........Goei grutten nog aan toe......waar zijn we soms hier mee bezig.....men speelt hier soms met meer dan vuur...... |
Sorry hoor Solafide... Als ik de bijdrages lees die geplaatst zijn voor jij je misnoegen uitte, vind ik jouw misnoegen erg misplaatst. Jill vraagt zich af of en zo ja in hoeverre mensen hiermee bezig zijn. Uit haar vraag lees ik nergens dat zij dat promoot of zelf doet. Waarom, als je al vind dat je moet reageren, niet een algemeen geluid over je mening. Nu beschuldig je mensen ongegrond dat ze zich met foute dingen inlaten... das niet aardig solo´tje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:36
|
|
|
Wat zou er gebeuren als de PVV de grootste partij zou worden over een paar maand, en dat ze geen coalitie kunnen vormen ......
Mogen we dan met zijn allen weer stemmen, zou leuk zijn, val van het kabinet al voor er een kabinet is ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:39
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | Hmmm, ok, 'k zal mn mond houden. |
Lijkt me heel verstandig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:40
|
|
|
IMRE695 schreef: | Dat is zeker zo. Iedereen heeft z'n eigen referentiekader. En toch worden er ook bewust dingen gezegd, die een ander pijn kunnen doen. Zelf was ik gisteravond in de chatroom. Op zich vond ik het erg gezellig, maar door 1 iemand werd ik meteen aangesproken op mijn politieke stellingname. Er vielen woorden als 'onbetrouwbaar' en 'bidden om bevrijding'. Ik zal geen naam noemen, maar ik vond het bepaald respectloos! Weinig verheffend. Het was in mijn beleving bedoeld om te provoceren. Misschien met een knipoog, maar die knipoog heb ik niet gezien. |
Ik was erbij, weet wat je bedoeld en snap niet dat jij er nu zo over schrijft hier. Degene die de opmerking maakte, heeft wel degelijk direct zijn knipoog kenbaar gemaakt. Niet door een smiley, maar door een volledige zin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:45
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | JF zou misschien wel bruut gaan hakken |
en vervolgens bruut gaan puzzelen om alles weer op zijn plek te krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:47
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wat zou er gebeuren als de PVV de grootste partij zou worden over een paar maand, en dat ze geen coalitie kunnen vormen ......
Mogen we dan met zijn allen weer stemmen, zou leuk zijn, val van het kabinet al voor er een kabinet is ...... |
Als de PVV als grootste partij geen coalitie kan smeden, geeft de formateur zijn opdracht terug aan de koningin, die daarop een andere formateur benoemd. Begin jaren 80 ( of was het nou toch in 1977?) was de Pvda ook weleens de grootste partij en kreeg Joop den Uyl het ook niet voor elkaar. Van Agt wel, dus bleef de grootste partij in de 2e kamer buiten de coalitie... geen angst dus Crossy.. je hoeft niet alweeeer heel dat stuk naar het stembureau te lopen vanwege Wilders.
( slecht kortetermijngeheugen trouwens... juist dankzij Bakellende moest je vaak stemmen de laatste tijd )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik was erbij, weet wat je bedoeld en snap niet dat jij er nu zo over schrijft hier. Degene die de opmerking maakte, heeft wel degelijk direct zijn knipoog kenbaar gemaakt. Niet door een smiley, maar door een volledige zin. |
Dat is wel zo, maar er zijn 3 bemerkingen gemaakt, waarvan 1 met uitleg. Ik was 'nieuw' in de chatroom en het is voor mij dan nog even uitvinden hoe de verhoudingen liggen en wie wat zegt en hoe het wordt bedoelt. Want daartussen kan nog een verschil in beleving zitten. Ik wil best aannemen dat het grappig bedoeld is. Maar ik vind (maar dat is persoonlijk) de chatroom ook geen ruimte voor een politiek debat. Ik weet toch wel hoe de kaarten op politiek gebied hier liggen. Verder 'no hard feelings'. Het kwam alleen vreemd over op mij.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op zaterdag 6 maart 2010, 17:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:49
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als de PVV als grootste partij geen coalitie kan smeden, geeft de formateur zijn opdracht terug aan de koningin, die daarop een andere formateur benoemd. Begin jaren 80 ( of was het nou toch in 1977?) was de Pvda ook weleens de grootste partij en kreeg Joop den Uyl het ook niet voor elkaar. Van Agt wel, dus bleef de grootste partij in de 2e kamer buiten de coalitie... geen angst dus Crossy.. je hoeft niet alweeeer heel dat stuk naar het stembureau te lopen vanwege Wilders.
( slecht kortetermijngeheugen trouwens... juist dankzij Bakellende moest je vaak stemmen de laatste tijd ) |
Ik wist dat jij zou reageren Pieter, fijn he, hap hap hap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:52
|
|
|
MARISKA601 schreef: | en vervolgens bruut gaan puzzelen om alles weer op zijn plek te krijgen |
Nee, het hout wat JF, bruut, in mootjes heeft gehakt gaat hij dan verspijkeren tot een stalletje .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:53
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik was erbij, weet wat je bedoeld en snap niet dat jij er nu zo over schrijft hier. Degene die de opmerking maakte, heeft wel degelijk direct zijn knipoog kenbaar gemaakt. Niet door een smiley, maar door een volledige zin. |
Trouwens, ik moest er wel expliciet om vragen of het een grapje was of niet. Pas toen ik het vroeg, werd het als 'grapje' verkocht. Zal wel typische CM-humor zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:53
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nee, het hout wat JF, bruut, in mootjes heeft gehakt gaat hij dan verspijkeren tot een stalletje ..... |
dat zou goed te pas komen....een schapenstalletje erbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:58
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik wist dat jij zou reageren Pieter, fijn he, hap hap hap |
hap hap hap??? ik trachtte slechts jouw gebrek aan staatsrecht wat bij te spijkeren, hoewel ik me realiseer dat dat onbegonnen werk is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 18:00
|
|
|
IMRE695 schreef: | Trouwens, ik moest er wel expliciet om vragen of het een grapje was of niet. Pas toen ik het vroeg, werd het als 'grapje' verkocht. Zal wel typische CM-humor zijn.... |
Was het druage humor Pieter?
Hou ik wel van heur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 18:02
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Was het druage humor Pieter?
Hou ik wel van heur. |
Ik vond het een vrij strakke opmerking, maar ik heb m niet gesteld, ik las rustig mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEN698
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 18:06
|
|
|
Als je spijt hebt van gisteren en bang bent voor morgen, probeer dan vandaag gelukkig te zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 18:10
|
|
|
DANIEL777 schreef: | [b]Waar ik van baal is als je normaal en eerlijk je profiel in hebt gevuld dat je mails krijgt met de vraag je niet liegt over lengte en gewicht ben hier echt klaar mee |
Daniel... daar moet je gewoon boven staan...en denken ze zijn niet wijzer. Dit zegt genoeg over die persoon zelf. Als ze mij zoiets vragen... zou ik er gewoon om lachen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 18:14
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hier flitsen ze niet van achteren maar vanaf de voorkant, en dan zijn ze zo aardig om die foto erbij te doen. Maar ook al zijn de bekeuringen hier goedkoper.....blijft een smak geld voor zo'n pasfotootje. |
De brief irriteert me sowieso al, er wordt heel nadrukkelijk gesproken over een opgelegde administratieve sanctie. Het meest irritant vind ik dat ze bij voorbaat al zeggen hoeveel je meer moet betalen, als je niet op tijd betaalt. Doen ze dat in Duitsland ook? Dat getuigt van vertrouwen zeg. Meestal betaal ik op het laatste nippertje. Maar goed, ik vergeet het wel weer hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 18:23
|
|
|
Mensen die niet waarderen wat ze hebben, zullen nooit gelukkig worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 18:25
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | De brief irriteert me sowieso al, er wordt heel nadrukkelijk gesproken over een opgelegde administratieve sanctie. Het meest irritant vind ik dat ze bij voorbaat al zeggen hoeveel je meer moet betalen, als je niet op tijd betaalt. Doen ze dat in Duitsland ook? Dat getuigt van vertrouwen zeg. Meestal betaal ik op het laatste nippertje. Maar goed, ik vergeet het wel weer hoor. |
Nee, er staat gewoon bij wanneer je betaald moet hebben. Ik had het meestal op provinciale wegen,net ff iets harder dan 80km/u. Hier mag je provinciaal 100km/u dus dat probleem heb ik niet meer.
Heb er in Duitsland nog maar 2 gekregen en heb even heel hard gelachen toen ik ze open maakte: 68 waar je 60 mocht......of ik even 16 euro over wilde maken en 1 voor fout parkeren, die koste 15 euro. Parkeerschijf vergeten is hier ok niet zo'n ramp, kost je 5 euro.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 18:51
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Er zijn wel veel meer dingen die aangepast zijn/worden danzij de resseccie. Je kunt de zelfde straffen doen,maar de straffen worden vaak aangepast naar het niveau van de nederlandse schat kist. |
On de krant stond letterlijk de blinddoek is er noch wel maar op de weegschaal wordt het anders gewogen. Dus kan je ook zeggen hij is niet meer in evenwicht. Hebben we weer een probleem.
|
|
Naar boven |
|
|