ChristianMatch

Forum

rells hoekie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:50

RELLOK036 schreef:
euhm dan ga je naar de stad naar intertoy's daar hebben ze auto's voor een paar euro....

maar daar pas ik niet in en me kindjes en woefies ook niet en die mogen niet op de snelweg

dus andere optie graag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:51

RELLOK036 schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAA daar is ie weer de lang verwachte hoek van mij....
Dus heb u weer vragen over weet ik veel en u wilt er een antwoord op (oke zal niet altijd kloppen) plaats ze gerust en ik geef antwoord

Rel ff een vraagje, er is een schaap aan het lammeren,
ik voel 5 pootjes en 2 koppen.

Mijn vraag is hoe kom ik erachter welk pootje en koppetje horen bij elkaar? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:53

GRACE585 schreef:
maar daar pas ik niet in en me kindjes en woefies ook niet en die mogen niet op de snelweg

dus andere optie graag

dat was niet je vraag he
euhm andere optie is wel minder gebruikelijk, is naar de de garage gaan en daar een auto stelen let wel op dat deze al gerepareerd is anders heb je er nog niks aan.
Wat ook kan is een date zoeken met een goede auto... kijk die date dan lief in zijn ogen doe je vereleidnings move en hoppa je hebt je date en de auto waar het om ging
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:56

CARIEN982 schreef:
Rel ff een vraagje, er is een schaap aan het lammeren,
ik voel 5 pootjes en 2 koppen.

Mijn vraag is hoe kom ik erachter welk pootje en koppetje horen bij elkaar? Twijfelende smiley
dat maakt niet uit dat is een mutant schaap (die heeft 5 poten en 2 kopjes)
verder heeft dat lammetje super krachten: hij kan vliegen en is de nieuwe superheld namelijk: superlam...met zijn supersonichese geblaad kan hij de criminelen vinden en opsporen..
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:57

GRACE585 schreef:

dus andere optie graag

hihi, sonja-bakkeren tot je er wel in past, grace; t is niet anders! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:58

RELLOK036 schreef:
dat maakt niet uit dat is een mutant schaap (die heeft 5 poten en 2 kopjes)
verder heeft dat lammetje super krachten: hij kan vliegen en is de nieuwe superheld namelijk: superlam...met zijn supersonichese geblaad kan hij de criminelen vinden en opsporen..

Das geen antwoord op mijn vraag dierenarts Rel
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 12:01

CARIEN982 schreef:
Das geen antwoord op mijn vraag dierenarts Rel
ff kijken dan euhm 5 poten 2 kopjes
je kan aan 1 van die pootjes trekken en dan volen welk kopje mee beweegd...
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 12:02

HANNAH810 schreef:
hihi, sonja-bakkeren tot je er wel in past, grace; t is niet anders! Lachende smiley met blinkend witte tanden
nee ik heb alleen sas dagen (schijt aan sonja ) Smiley met dichtgeplakte mond hihihi
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 12:03

dan maar voor die date gaan grace....dus lief kijken en je verledings move....
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 12:05

RELLOK036 schreef:
ff kijken dan euhm 5 poten 2 kopjes
je kan aan 1 van die pootjes trekken en dan volen welk kopje mee beweegd...

oke.... en wat voor nabehandeling zou jij het geboren lammetje geven?

Ik zal het je niet meer zo moeilijk maken rel met mn moeilijke vragen Boze smiley

Laatst aangepast door
CARIEN982
op zaterdag 6 maart 2010, 12:16
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 12:17

CARIEN982 schreef:
oke.... en wat voor nabehandeling zou jij het geboren lammetje geven?

Ik zal het je niet meer zo moeilijk maken rel met mn moeilijke vragen Boze smiley

hopelijk is het niet 1 schaap met 5 poten en 2 koppies Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 12:21

eeh....
nivo?
hoogtevrees?
beiden te eten?
ikke niet snap?

ik weet 1 ding:
ik ga vandaag shoarma eten.
nog nooit gegeten.
ben benieuwd hoe het smaakt.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 12:22

MARIO216 schreef:
Dus komt er weer zo'n leuk programma al Boef zoekt vrouw. De cirkel is weer rond.

ik heb nog nooit een vierkante cirkel gezien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 12:33

JILL658 schreef:
Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster of helderziende toe?
Of waarom spreken mensen met entiteiten of zeggen ze dat ze beschermt worden door deze entiteiten?
Waarom zijn er droomvangers?
Wat beweegt mensen om dit te gaan doen?
Waarom is daar zoveel op de tv nu van doen? Films, gesprekken ,bovennatuurlijke gesprekken met baby`s enz enz

Hoe reageren jullie als mensen met hun verhalen komen dat er entiteiten in hun huis zijn, die voor hun zorgen of even bij moeten tanken bij dat gezin?
Dat ze antwoorden krijgen die niemand weet, alleen hun zelf?

Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
En hoe komt dat bij jullie over?

Graag wil ik hier een discussie die gericht is op dit onderwerp en hoe wij hier mee om kunnen gaan.

Shaloom Jill

ik denk dat de mensen die dit soort dingen opzoeken erg hongerig zijn naar de geestelijke wereld maar dat ze hetzij bewust of onbewust de verkeerde weg kiezen en in het rijk der duisternis belanden
dromen vangers komen vanuit de indiaanse geloofswereld
waarom zoveel van deze zooi op de tv gewoon omdat er geld mee te verdienen is en de duvel maar al te graag de mensen de verkeerde kant opstuurd.het vloeit ook voort bij velen als angst voor de toekomst en /of de dood,ze zoeken dan houvast,helaas bij het verkeerde
en helaas moet ik dan constateren dat vele christenen zwak staan en niet op de bressen staan zoals God het van ons wilt
heeft Jezus niet zelf gezegd ;zal Ik nog geloof vinden als IK terug kom
laten wij daarom waakzaam blijven en dicht bij Jezus wandelen .
maar ook hoevele christenen zijn er niet die in bijgeloof wandelen zoals;niet onder ladders door vr de 13e zwarte katten etc etc

hoe ik met deze dingen omga,ik bid ervoor en vraag God om wijsheid hoe ik die personen mag benaderen en hen te waarschuwwen van de gevaren en daartegenover de liefde en redding van Jezus te brengen
we moeten krachtig worden in onze wandel en handel als christen.
maar faal zelf ook vaak hierin hoor,het klink vaak allemaal als zo gewoon dat je eraan voorbij gaat ook al wil je dat niet
verder wijs ik mijn kinderen erop en dat ze zich aan God moeten vasthouden en ik heb gemerkt dat vooral mijn zoontje het doorgeeft aan zijn vriendjes en hierin zelfs een grotere getuigen is als ikzelf.
ik zou zeggen werk in uitvoering ;opdrachtgever God,Jezus en H.Geest
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 13:05

Een goed stemadvies vindt je in Psalm 2, waarin duidelijk wordt wie werkelijk Koning over deze wereld is. Iedere politicus, staatsman, staatshoofd en rechtsprekende zal zich eens moeten verantwoorden.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 13:11

IMKE917 schreef:
Amen!!

Efeziërs 6: 11 Trek de wapenrusting van God aan om stand te kunnen houden tegen de listen van de duivel. 12 Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen.

Dit is de strijd die er gaande is.

Bid dat God deuren sluit die gesloten moeten blijven en deuren opent die geopend moeten worden !!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELTJE813

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 13:27

Hmmm, ok, 'k zal mn mond houden.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELTJE813

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 13:35

IMRE695 schreef:
Dat is zeker zo. Iedereen heeft z'n eigen referentiekader. En toch worden er ook bewust dingen gezegd, die een ander pijn kunnen doen.
Zelf was ik gisteravond in de chatroom. Op zich vond ik het erg gezellig, maar door 1 iemand werd ik meteen aangesproken op mijn politieke stellingname. Er vielen woorden als 'onbetrouwbaar' en 'bidden om bevrijding'. Ik zal geen naam noemen, maar ik vond het bepaald respectloos! Weinig verheffend. Het was in mijn beleving bedoeld om te provoceren. Misschien met een knipoog, maar die knipoog heb ik niet gezien.

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Imre, ik heb al veel vaker gezegd, sommige mensen proberen wat op te lossen,alleen ik zie dat het oplossen meestal van 1 kant moet komen. En als het dan eens redelijk recht is, wordt er soms nog ff weer een steek onderwater gegeven. En daar baal ik zo van.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELTJE813

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 13:38

MARIO216 schreef:
Rechters laten zich beinvloeden door de recessie door lagere straffen uit te delen. Dus rechters zijn beinvloedbaar ????

Er zijn wel veel meer dingen die aangepast zijn/worden danzij de resseccie. Je kunt de zelfde straffen doen,maar de straffen worden vaak aangepast naar het niveau van de nederlandse schat kist.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELTJE813

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 13:41

HANNAH810 (37)
geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 10:28

ROELTJE813 schreef:
k heb ooit eens iest gelezen over oordelen, daar werd menig forum ganger mee aangesproken. wie praat hier over sukkel?

wel eens van humor gehoord, roeltje???

MARIJAN072 schreef:
Humor, wat is dat Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley Lachende smiley

Ja sukkels, 'k heb er wel es van gehoord ja. Kwijlende smiley

Laatst aangepast door
ROELTJE813
op zaterdag 6 maart 2010, 13:42
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 13:43

JILL658 schreef:
Mooi Mar, thanks Jill

Heeeel mooi Mar Knipoog smiley

Groetjes van Eva.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 13:43

MARISKA601 schreef:
hopelijk is het niet 1 schaap met 5 poten en 2 koppies Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley

Nee Mariska dat was het niet!

Het waren 5 lammetjes kris kras door elkaar, Gefrustreerde smiley

nog erger dan de puzzels van JF. Lachende smiley

Probeer er maares achter te komen welke pootjes bij welk koppetje hoord, wel leuk om zo n opdracht te doen. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELTJE813

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 13:47

CARIEN982 schreef:
Nee Mariska dat was het niet!

Het waren 5 lammetjes kris kras door elkaar, Gefrustreerde smiley

nog erger dan de puzzels van JF. Lachende smiley

Probeer er maares achter te komen welke pootjes bij welk koppetje hoord, wel leuk om zo n opdracht te doen. Clown smiley

dus ook een 5ling? gefeliciteerd meid. Heb je nog meer schapen die 5 lingen hebben? ik had er 2 maar daar zijn er al een paar van dood.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 13:47

Zaterdag 6 maart 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt:

HEB LIEF EN LACH:

Werk voor Mij en door Mij, alle werk moet in Mijn Geest worden gedaan, wil het blijvend zijn.
Hoe stil werkt Mijn Geest, hoe zacht en geleidelijk worden zielen Mijn Koninkrijk binnengeleid.

Liefde en een lach vormen de ploeg, die de grond bewerkt voor het zaad, onthoud dit:

Als de grond hard is, wil het zaad er niet groeien.

Bewerk de grond, bewerk die zoals IK zeg.
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 14:04

Quote:
MANILLA (ANP) – Een zesjarig meisje in de Filipijnen heeft heldenmoed getoond door haar broertje van vier maanden uit een brandende woning te redden. Ze liep daarbij zware brandwonden op, meldde een Filipijnse krant zaterdag.

Het meisje Virginia Rojo en haar broertje Joren waren aan het slapen in de houten woning in een sloppenwijk op het eiland Negros toen er brand uitbrak. „Jezus zei mij wakker te worden en mijn babybroertje te redden", aldus Virginia in de krant Daily Inquirer.

Tijdens de reddingsactie beschermde ze haar broertje met haar eigen lichaam tegen de vlammen, waardoor hij ongeschonden bleef. Virginia liep brandwonden aan haar gezicht en handen op. Vermoedelijk is een sigaret de oorzaak van de brand.

Hier word ik blij van... Lachende smiley

Wat een getuigenis geeft dat (gewonde) meisje van 6... Hiermee is ze een voorbeeld voor velen...

Laatst aangepast door
LIESBETH326
op zaterdag 6 maart 2010, 14:05
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 14:07

MARIO216 schreef:
Dus komt er weer zo'n leuk programma al Boef zoekt vrouw. De cirkel is weer rond.

Dat programma is er al Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GLENNY451

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 15:08

SOLAFIDE630 schreef:
Soms....echt hoor....dan kan ik gewoon niet geloven wat ik lees.

Zijn dit hier allemaal christenen en die vragen zich nog af, wat ze moeten doen met waarzeggerij en waarzeggers of bepaalde, zoals geformuleerd, entiteiten in hun huis....????????

Nou....als christen dien je je helemaal niet met zoiets als waarzeggerij of waarzeggers in te laten...... en als je bepaalde "entiteiten" in je huis hebt....dan zal ik maar meteen je hele huis door de Heer laten reinigen en het door Hem laten vullen met zijn Heilige Geest en Zijn engelen en dat er een wacht komt bij iedere deur of opening in het huis, dat er geen kwaad meer in kan komen.......

Dit alles moet voor een christen toch echt geen punt meer zijn....lijkt me. Maar kennelijk geldt dit lang niet voor iedereen, zo moet ik tot mijn schrik hier constateren..........Goei grutten nog aan toe......waar zijn we soms hier mee bezig.....men speelt hier soms met meer dan vuur......
Zieke smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Een dikke vette AMEN hierop!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 15:22

Een brief bij de post van Centraal Justitieel Incasso Bureau, helaas herken ik zo'n envelop direct. Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley

Rijd je 8 km te hard, ben je 39 euro - waarvan 6 euro administratiekosten (goed voor de werkvoorziening?) - kwijt. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 15:23

De zon die schijnt en de bolletjes die ik boven de grond zie komen. Op naar het voorjaar! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 16:08

Je kent het wel,veel gewerkt dus op zaterdagochtend maar eens in huis aan de gang Twijfelende smiley
Maar dan,in de middag,begint je huis zich te vullen met pubers die lachen,stoeien,plezier maken.........het zonnetje breekt door en voor je het weet sta je aardappelen te schillen voor 6 man ipv 3......en krijg je een knuffel van die pubers omdat je zo'n coole moeder bent Verlegen lachende smiley
Straks een tafel vol gezelligheid en vanavond een bank vol voetbal kijkende pubers........mijn dag kan niet meer stuk! Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 ... 6194 Volgende
Pagina 272 van 6194