ChristianMatch

Forum

Ik ben Hetero.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 268 269 270 271 272 273 274 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 23:52

verwijderd.

Laatst aangepast door
ALFAROMEO918
op zaterdag 6 maart 2010, 00:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 23:59

een asiel zoeker moeten wij welkom heten..... mits het echt een asiel zoeker is.
t Is maar goed dat Engeland in 2e wereldoorlog al die nederlanders niet terug stuurde.
Weet je waar dit land van kapot gaat... van al die mensen waar geen beleid voor is om ze terug te krijgen. Probleem voorbij, u kunt weer gaan.
Helaas werkt dit ook niet altijd goed. Kinderen hebben op school gezeten, zijn hier geboren etc. Mensen hebben ook geen bestaan meer in eigen land.
Maar dan kunnen we ze toch mooi een smak geld meegeven??
FF een investering maar .....

Maar ik blijf erbij dat we asielzoekers moeten opvangen. vind t onze plicht dat te doen.
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 00:15

CROSSROAD317 schreef:
Hoi Rinus, je hebt geleerd "den God der wrake, is in tomeloze boosheid" en toch gaf die God der wrake, Zijn Enige Zoon. Om te sterven voor jouw en mijn zonden, Hij overwon de dood voor jou en mij, getuigt dat van wrake en tomeloze boosheid, of van oneindige LIEFDE ??
God is rechtvaardig, ja, en Hij zal oordelen, maar nu is het De God van Liefde, omdat hij nog steeds, elke dag, mensen de kans geeft om, door de Zoon, tot Hem te komen. DAT IS LIEFDE !!!!!
Cross.

Veel heb ik gelezen over hersensspoeling,dat geneest bijna niet.
Die angst blijft altijd aanwezig,ondanks Jezus verlossend werk,zo mooi.
Je blijft altijd gevangen in dat web,de hel voor ieder,is Gods Wil.
Kerken hebben ook veel schade aangericht,zonder kogerls af te vuren,maar mensenharten wel monddood gemaakt.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 00:22

ALFAROMEO918 schreef:
Cross.

Veel heb ik gelezen over hersensspoeling,dat geneest bijna niet.
Die angst blijft altijd aanwezig,ondanks Jezus verlossend werk,zo mooi.
Je blijft altijd gevangen in dat web,de hel voor ieder,is Gods Wil.
Kerken hebben ook veel schade aangericht,zonder kogerls af te vuren,maar mensenharten wel monddood gemaakt.

En toch Rinus, Gods Liefde is zo groot, daar kan geen kerk of leer tegen op.
Als jij met een oprecht hart bidt tot God, dan zal Hij je zeker bevrijden van die gedachten. Dan zul je merken dat je mag staan in alle vrijheid voor Hem, zonder die dwanggedachten van "ik ben niet goed genoeg"
Naar boven

Auteur Bericht
ROELTJE813

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 00:30

ARJAN007 (44)

Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 23:33

ROELTJE813 schreef:
-------------------------------------------------------------------------------------

dat soort volk

Dit soort uitspraken vind ik niet gepast, Roeltje. Het zou je sieren als je deze typering niet meer gebruikt.

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

arjan, vertel mij ff wat je hier mee bedoeld, ik kan wzig zijn,maar ik volg je niet en gezien ik geprobeerd heb je prive te bereiken,is me dat niet gelukt.
mijn excuses voor het ongemak. en you know
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 00:38

http://www.youtube.com/watch?v=u0zGZMhmZxw&feature=related

Zit je er soms ff doorheen, heb je het wel eens moeilijk, luister dan in alle rust dit (kinder)liedje...... over een opkikkertje gesproken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELTJE813

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 00:39

Jill,

je zegt hier boven "gevraagd aan papa" wat bedoel je?
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 00:48

ja ... zó lust ik er nog wel een paar
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 01:01

PIETER649 schreef:
ik snap jullie geen van beiden Knipoog smiley en dat bevalt mij prima!! Coole smiley met zonnebril jullie snap? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

de uitspraak jullie snap ... van wie kwam die? Knipoog smiley
je snapt het nog echt niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ROELTJE813

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 01:49

INKA401 schreef:
ja ... zó lust ik er nog wel een paar

het is geen hema worst ofzo inka!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELTJE813

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 01:58

JONATHAN890 schreef:
Er is meer tussen hemel en aarde.... er is een strijd in de hemelse gewesten.
Het opzoeken van die dingen is t stomste wat je kunt doen, je laat je in met een wereld, die niet de onze is.

Ja veel mensen doen dit, Waarom...omdat satan dat geweldig vind...aandacht voor de boze betekent geen aandacht voor God.

Hoe wij christenen hier mee om moeten gaan? Duidelijk in zijn, weten dat die dingen echt zijn. bidden voor diegene die in de greep is van dat boze.

T Gebed is een sterke vuist, Bid voor een engel die t gevecht aangaat met de boze in t leven van die ander.

-------------------------------------------------------------------------------------

idd jonathan, er is meer tussen hemel een aarde, maar ik ben zwart/wit. de HEERE is in de hemel en met Zijn kinderen. de duivel loppt hier over de aarde om de mensen voort te drijven in welke vorm dan ook. wie goed doet,slecht ontmoet op den duur.
maar bij God is het zo, wie naar Zijn wetten gehoorzaamd en naleeft,en het ook met hart en ziel beleid,zal jubelen in eewigheid.

vergeet niet wat er staat, er zullen vel verleiders zijn. en velen zullen het koninkrijk Gods zoeken,maar het zijn er weinigen die het zullen beerven.
dont forget that please.much people is seeking about his own "perfekt good doing" i said, please give me a break.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELTJE813

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 02:04

k heb ooit eens iest gelezen over oordelen, daar werd menig forum ganger mee aangesproken. wie praat hier over sukkel?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELTJE813

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 02:10

RENSKE067 schreef:
ik geloof niet dat er echt verschillende kampen zijn op cm maar uiteraard heb je mensen die je wel en niet liggen
volgens mij is dat overal zo waar veel mensen bij elkaar zijn
ik ben het ook niet altijd met iedereen eens uiteraard, en dat zeg ik dan ook en ook niet altijd even tactisch
maar dat wil niet zeggen dat ik bij een 'kamp' hoor of tegen een bepaalde 'groep' ben
ik ben mezelf en blijf dat ook, ook al zal niet iedereen dat altijd kunnen waarderen
ik probeer altijd met humor te reageren ook al probeert een ander mij te kwetsen en die humor vind niet iedereen leuk
dat mag , ik vind ook niet alle humor leuk Clown smiley

soms heb je wel es van die opmerkingen ja, waarvan ik denk, hoe moet ik dat zien/opvatten?
maja, iedere gek zijn gebrek luid het gezegde.
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 02:25

ROELTJE813 schreef:
Jill,

je zegt hier boven "gevraagd aan papa" wat bedoel je?

Met Papa bedoel ik Vader God. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Dus dat die persoon het gevraagd had aan God de Vader.

Jill
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 02:30

MAR907 schreef:

Klik op het plaatje

Mooi Mar, thanks Jill
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 03:59

Soms....echt hoor....dan kan ik gewoon niet geloven wat ik lees.

Zijn dit hier allemaal christenen en die vragen zich nog af, wat ze moeten doen met waarzeggerij en waarzeggers of bepaalde, zoals geformuleerd, entiteiten in hun huis....????????

Nou....als christen dien je je helemaal niet met zoiets als waarzeggerij of waarzeggers in te laten...... en als je bepaalde "entiteiten" in je huis hebt....dan zal ik maar meteen je hele huis door de Heer laten reinigen en het door Hem laten vullen met zijn Heilige Geest en Zijn engelen en dat er een wacht komt bij iedere deur of opening in het huis, dat er geen kwaad meer in kan komen.......

Dit alles moet voor een christen toch echt geen punt meer zijn....lijkt me. Maar kennelijk geldt dit lang niet voor iedereen, zo moet ik tot mijn schrik hier constateren..........Goei grutten nog aan toe......waar zijn we soms hier mee bezig.....men speelt hier soms met meer dan vuur......
Zieke smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 05:55

ROELTJE813 schreef:

soms heb je wel es van die opmerkingen ja, waarvan ik denk, hoe moet ik dat zien/opvatten?
maja, iedere gek zijn gebrek luid het gezegde.

Dat is zeker zo. Iedereen heeft z'n eigen referentiekader. En toch worden er ook bewust dingen gezegd, die een ander pijn kunnen doen.
Zelf was ik gisteravond in de chatroom. Op zich vond ik het erg gezellig, maar door 1 iemand werd ik meteen aangesproken op mijn politieke stellingname. Er vielen woorden als 'onbetrouwbaar' en 'bidden om bevrijding'. Ik zal geen naam noemen, maar ik vond het bepaald respectloos! Weinig verheffend. Het was in mijn beleving bedoeld om te provoceren. Misschien met een knipoog, maar die knipoog heb ik niet gezien.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 08:12

SOLAFIDE630 schreef:
Soms....echt hoor....dan kan ik gewoon niet geloven wat ik lees.

Zijn dit hier allemaal christenen en die vragen zich nog af, wat ze moeten doen met waarzeggerij en waarzeggers of bepaalde, zoals geformuleerd, entiteiten in hun huis....????????

Nou....als christen dien je je helemaal niet met zoiets als waarzeggerij of waarzeggers in te laten...... en als je bepaalde "entiteiten" in je huis hebt....dan zal ik maar meteen je hele huis door de Heer laten reinigen en het door Hem laten vullen met zijn Heilige Geest en Zijn engelen en dat er een wacht komt bij iedere deur of opening in het huis, dat er geen kwaad meer in kan komen.......

Dit alles moet voor een christen toch echt geen punt meer zijn....lijkt me. Maar kennelijk geldt dit lang niet voor iedereen, zo moet ik tot mijn schrik hier constateren..........Goei grutten nog aan toe......waar zijn we soms hier mee bezig.....men speelt hier soms met meer dan vuur......
Zieke smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Amen!!

Efeziërs 6: 11 Trek de wapenrusting van God aan om stand te kunnen houden tegen de listen van de duivel. 12 Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen.

Dit is de strijd die er gaande is.
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 08:27

PIETER649 schreef:
Het is zeer onwaarschijnlijk dat Wilders in een kabinet komt. Of hij moet zoveel van zijn programma inleveren dat hij ongeloofwaardig word.
Ik denk dat hij daar te slim voor is.

Wilders wil dat zijn partij groot wordt. Maar wat voor zin heeft het om groot te worden als hij niet aan regeringsdeelname wil doen?
Of is het de bedoeling om de andere partijen het regeren onmogelijk te maken door veel "schreeuwwerk"?

Natuurlijk is het goed om iets te doen aan de onvrede onder de bevolking. Probleem is alleen dat de politiek lang niet alles kan oplossen.
Met een beperkt budget kan je nou eenmaal niet alles doen, zeker niet nu er flink bezuinigd moet worden.
Natuurlijk kunnen overlastgevende criminelen in de cel worden gestopt, maar al die cellen kosten de samenleving ook veel geld.....

Overigens las ik gisteren op www.knmi.nl dat het deze winter wel in grote delen van Europa koud is geweest, maar zeer zacht in andere delen van de wereld. Het zou dus best kunnen dat de wereldgemiddelde temperatuur toch aardig hoog ligt. En daar hoor ik Wilders al helemáál niet over.....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 09:12

Rechters laten zich beinvloeden door de recessie door lagere straffen uit te delen. Dus rechters zijn beinvloedbaar ????
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 09:50

MARIO216 schreef:
Rechters laten zich beinvloeden door de recessie door lagere straffen uit te delen. Dus rechters zijn beinvloedbaar ????

Dat kan ik zo niet zeggen. Het is wel zo dat mensen het moeilijker hebben door de recessie, en dat wegen ze misschien wel mee.
Rechters zijn in principe niet beïnvloedbaar, maar als ze zich helemaal niets zouden aantrekken van wat er in de samenleving gebeurt, dan zou dat ook weer een storm van kritiek opleveren......
Pas als we weten hoe de lagere strafmaat tot stand komt, kunnen we oordelen, eerder niet!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 09:57

INKA401 schreef:
de uitspraak jullie snap ... van wie kwam die? Knipoog smiley
je snapt het nog echt niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik spreek iedereen aan op zuh eiguh nivoo inka Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
(zelfs al heb ik last van hoogtevrees Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 10:12

ROELTJE813 schreef:
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

PVV-leider Wilders heeft in het Britse parlement zijn anti-islamfilm Fitna vertoond.

© ANPOp de daarop aansluitende persconferentie haalde hij opnieuw flink uit naar de islam, zo meldt RTL Nieuws.

De profeet Mohammed noemde hij 'een barbaar, een massamoordenaar en een pedofiel'. De Turkse premier Erdogan deed hij af als 'een mafkees'. Als Turkije lid wordt van de Europese Unie, dan wil hij dat Nederland er uit stapt.

Immigratie stoppen

Geert Wilders verklaarde te hopen premier van Nederland te worden. Hij zou dan meteen alle islamitische scholen sluiten, en de immigratie uit moslimlanden stoppen, zei hij.

Wilders zou ook een bouwstop voor moskees afkondigen en criminele moslims met een dubbel paspoort Nederland uitzetten.

Fitna

Bij de vertoning van Fitna waren in Londen zo'n 60 mensen aanwezig. Wat zij van de film vonden, is nog niet bekend. In Nederland kreeg de film een lauwe ontvangst van zijn collega-politici.

Wilders wilde de film vorig jaar al in Londen tonen, maar toen werd hij bij de douane tegengehouden. Volgens de regering vormden zijn ideeën over de islam een bedreiging voor de publieke veiligheid.

Wilders ging tegen het besluit in beroep en mocht daarom alsnog naar Groot-Brittannië reizen.

groot gedeelte wel met hem eens, als je kijkt hoe de mensen hier op christian mach met elkaar al omgaan, hoe zou het dan ooit goed kunnen komen als die mesnen alles wordt goed gezegd en toegestemd wat hun willen en wat hun(allang dode afgod) wil. sorry wat dat betrefttttt ben ik het zeer zeker eeens met Geert. wel verklaar ike r bij dat ikniet alels eens ben met hem,maar wat dat aangaande. "een envelop,zonder postzegel, en dan hoppa, versturen retour zonder afzender.

sorry dat ik het zo zeg, de HIK!!!

Je bent het voor een groot deel met Wilders eens, terwijl je tegelijkertijd kritiek hebt op de omgangsmanieren van CM-leden? Ik begrijp de vergelijking niet zo goed. Vergeleken bij zijn manier van omgaan met andersdenkenden, zijn de meeste CM-ers lieverdjes. Knipoog smiley Lachende smiley (Al zijn er natuurlijk wel verbeterpunten voor een ieder van ons.)
Geert Wilders gaat zeker beter met andersdenkenden om. Smiley die vol vragen zit Van hem kunnen we leren. Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley

Sorry Roeltje, maar ik begrijp niet goed wat je wilt zeggen. Naar mijn idee bevordert Wilders de onverdraagzaamheid. Ik las net in Trouw 'De PVV-kiezers verwachten alles, maar zullen niks krijgen.' Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Problemen benoemen en wijzen op de fouten van andere partijen, is totaal iets anders dan problemen oplossen.

Ik ben het wel met Pieter eens, dat er een taak ligt voor de gevestigde partijen.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 6 maart 2010, 10:14
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS669

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 10:24

Rechters houden rekening met de omstandigheden, persoonlijke en dus ook andere blijkt
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 10:28

ROELTJE813 schreef:
k heb ooit eens iest gelezen over oordelen, daar werd menig forum ganger mee aangesproken. wie praat hier over sukkel?

wel eens van humor gehoord, roeltje???
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 10:40

ik las het stukje op internet.
de rechters delen lagere straffen uit, zodat de daders kans blijven houden dat ze niet ontslagen worden bij hun huidige werkgever.

misdaad loont?

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/468112/2010/03/06/Lagere-straf-door-crisis.dhtml

Laatst aangepast door
MARISKA601
op zaterdag 6 maart 2010, 10:41
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 10:51

MARISKA601 schreef:
ik las het stukje op internet.
de rechters delen lagere straffen uit, zodat de daders kans blijven houden dat ze niet ontslagen worden bij hun huidige werkgever.

misdaad loont?

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/468112/2010/03/06/Lagere-straf-door-crisis.dhtml

Dus komt er weer zo'n leuk programma al Boef zoekt vrouw. De cirkel is weer rond.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:21

HANNAH810 schreef:
wel eens van humor gehoord, roeltje???

Humor, wat is dat Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:46

rel ik heb dringend een nieuwe auto nodig maar no money Geschokte, onthutste smiley
wat moet ik nu Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:48

GRACE585 schreef:
rel ik heb dringend een nieuwe auto nodig maar no money Geschokte, onthutste smiley
wat moet ik nu Huilende smiley, smiley in tranen
euhm dan ga je naar de stad naar intertoy's daar hebben ze auto's voor een paar euro....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 268 269 270 271 272 273 274 ... 6194 Volgende
Pagina 271 van 6194