Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 15:43
|
|
|
MARIAN096 schreef: | Over 2 dagen vertrek ik van hier en word ik niet meer verlengt. Ik ben gelukkig met Herman(388)
Groetjes Marian en Herman |
Veel succes en plezier samen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 21:41
|
|
|
MARIAN096 schreef: | Over 2 dagen vertrek ik van hier en word ik niet meer verlengt. Ik ben gelukkig met Herman(388)
Groetjes Marian en Herman |
Hallo Marian en Herman Ik wens je al het geluk en GODs zegen. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 22:08
|
|
|
beste cm-ers,
muischje muisch heeft cm verlaten. jullie zullen nooit meer weten hoe het verder met haar gaat. het contact met mij heeft ze ook verbroken.
ze heeft nog wel een briefje achtergelaten, en ze vroeg mij dit te plaatsen.
lieve allemaal,
er is teveel gebeurt, ik kan het allemaal niet vertellen, maar ik ben toe aan rust. verhaaltjes vertellen gaat me niet meer af.
groetjes van muischje muisch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 22:10
|
|
|
MARISKA601 schreef: | beste cm-ers,
muischje muisch heeft cm verlaten. jullie zullen nooit meer weten hoe het verder met haar gaat. het contact met mij heeft ze ook verbroken.
lieve allemaal,
er is teveel gebeurt, ik kan het allemaal niet vertellen, maar ik ben toe aan rust. verhaaltjes vertellen gaat me niet meer af.
groetjes van muischje muisch |
Ik ken haar niet, maar het klinkt heftig. Hopelijk ontvangt ze de kracht die ze nodig heeft om alles te doorstaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 22:11
|
|
|
lieve allemaal,
Hee Muischje muisch... Kun je Mariska niet vragen of ze wil blijven ? of is zij ook aan rust toe... ? Maar doe wat je denkt dat goed is.... we hebben allemaal wel eens zo'n rustperiode nodig, toch ? Mariska, ik wens je Gods rijke zegen toe !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: maandag 2 mei 2011, 17:28
|
|
|
Morgen ben ik hier weg.
De plicht roept thuis........het ga jullie goed !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA111
|
|
Geplaatst: maandag 2 mei 2011, 17:38
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Morgen ben ik hier weg.
De plicht roept thuis........het ga jullie goed !! |
succes met het thuisfront
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 2 mei 2011, 23:15
|
|
|
lieve allemaal,
Mariska, vind het jammer dat je niet meer op forum te lezen zal zijn! Het ga je goed, en vooral wens ik je elke komende dag Gods Zegen toe!
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op maandag 2 mei 2011, 23:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 14:32
|
|
|
Zondag 15 mei verloopt mijn abbo. Ik ga eerst niet verlengen. Neem ff een time-out, puur om tot mezelf te komen. Ik mocht hier een fijne tijd beleven op CM. Heb er goede vrienden aan over gehouden. Of ik terug kom en wanner is nog een vraag! Iedereen bedankt voor een bijna heel jaar dat ik hier mocht zijn!!!!!!!
Billy 701
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 15:07
|
|
|
BILLY701 schreef: | Zondag 15 mei verloopt mijn abbo. Ik ga eerst niet verlengen. Neem ff een time-out, puur om tot mezelf te komen. Ik mocht hier een fijne tijd beleven op CM. Heb er goede vrienden aan over gehouden. Of ik terug kom en wanner is nog een vraag! Iedereen bedankt voor een bijna heel jaar dat ik hier mocht zijn!!!!!!!
Billy 701 |
Jammer Billy, ik zou bijna zeggen jij ook al ....
Soms is een time-out nemen voor jezelf echt een must, ben blij om je te kennen en zie je zeker als goede vriend. We spreken elkaar binnenkort wel weer ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 00:16
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Jammer Billy, ik zou bijna zeggen jij ook al ....
Soms is een time-out nemen voor jezelf echt een must, ben blij om je te kennen en zie je zeker als goede vriend. We spreken elkaar binnenkort wel weer ... |
THXNS Cross Een goede vriend draag je in je hart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 00:45
|
|
|
BILLY701 schreef: | THXNS Cross Een goede vriend draag je in je hart |
Voor een bakkie leut extra goede vrienden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 01:26
|
|
|
Tsja...ook voor mij niet meer zo lang...hier... (Ik geloof 1 juni..) Heb het al meer gezegd maar doe het nog maar eens. Veel gereageerd heb ik niet,maar temeer wel heel veel gelezen!!!!! En dat was meestal heel fijn en ook leerzaam. De topics waar men elkaar "in de haren" vloog of scherpe opmerkingen plaatste bemoeide ik me maar niet mee.... Ik kan al helemaal niet tegen zulke dingen... Maar ik blijf zeggen dat er vele goede onderwerpen zijn aangesneden.. Lieve woorden van lieve mensen heb ik gelezen!!!! Als ik dacht dat ik iemand kon bemoedigen of een troostend woord kon geven...deed ik het.. Ik vond hier op wonderlijke wijze een vriend....(nu een maand geleden) Er is nog een lange weg te gaan...we hopen dat niet ALLEEN te hoeven doen. Daar willen we tijd in investeren. Ik zal dan ook niet verlengen, maar dat zal niet zijn vanwege een negatieve gedachten aan CM!!!!! Bovendien heeft deze vriend ook CM verlaten. Dat deed hij omdat hij vond dat hij mij de zekerheid wilde geven, dat hij niet meer ZOCHT...en dat respecteer ik... Juist omdat het nu verloopt, zal ik ook niet langer blijven. Maar anders had ik gewoon hier gebleven...tot het abo afliep...
Dus CM...het was een genoegen hier op de site geweest te zijn!!!!!
(Oke...ik ben er nog even...en lees gewoon door..met een nog steeds goed gevoel!!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 10:03
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Tsja...ook voor mij niet meer zo lang...hier... (Ik geloof 1 juni..) Heb het al meer gezegd maar doe het nog maar eens. Veel gereageerd heb ik niet,maar temeer wel heel veel gelezen!!!!! En dat was meestal heel fijn en ook leerzaam. De topics waar men elkaar "in de haren" vloog of scherpe opmerkingen plaatste bemoeide ik me maar niet mee.... Ik kan al helemaal niet tegen zulke dingen... Maar ik blijf zeggen dat er vele goede onderwerpen zijn aangesneden.. Lieve woorden van lieve mensen heb ik gelezen!!!! Als ik dacht dat ik iemand kon bemoedigen of een troostend woord kon geven...deed ik het.. Ik vond hier op wonderlijke wijze een vriend....(nu een maand geleden) Er is nog een lange weg te gaan...we hopen dat niet ALLEEN te hoeven doen. Daar willen we tijd in investeren. Ik zal dan ook niet verlengen, maar dat zal niet zijn vanwege een negatieve gedachten aan CM!!!!! Bovendien heeft deze vriend ook CM verlaten. Dat deed hij omdat hij vond dat hij mij de zekerheid wilde geven, dat hij niet meer ZOCHT...en dat respecteer ik... Juist omdat het nu verloopt, zal ik ook niet langer blijven. Maar anders had ik gewoon hier gebleven...tot het abo afliep...
(Oke...ik ben er nog even...en lees gewoon door..met een nog steeds goed gevoel!!!!) |
Zeeland ik wens jullie van harte veel geluk en een Gezegende en gelukkige toekomst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 10:26
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Voor een bakkie leut extra goede vrienden |
Blijven we mee doorgaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 13:00
|
|
|
Billy en Zeeland het allerbeste en misschien tot ziens. Ook dat jullie de liefde van Christus, voor nu en in de toekomst mogen blijven ervaren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 14:59
|
|
|
Lieve mensen,
Ik zeg niet dat ik niet verleng, maar ik leg mijn lidmaatschap wel voor een week of 6 neer, vanaf 18 mei. Zoals sommigen van jullie weten heb ik het psychische niet makkelijk en veel te verwerken. Om tot rust te komen en weer regelmaat in mijn leven te krijgen ga ik 3 tot 6 weken naar pastoraal en diaconaal centrum de Herberg te Oosterbeek. Aangezien ik daar geen intenet heb leg ik mijn lidmaatschap voor die tijd stil. Ik wens jullie alle goeds toe en bovenal God's zegen. Maak geen ruzie he
Hopelijk tot over 6 weken liefs Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EMMA807
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 19:27
|
|
|
[b][i]Na ruim 7 maanden hier te zijn geweest ga ik cm over 7 dagen verlaten. Ik ben dankbaar voor de mooie gesprekken die ik had met virtuele vrienden, zij hebben mij liefdevol gesteund toen het erg slecht met mijn dochter ging, nogmaals heel hartelijk dank daarvoor! Zoals sommigen van jullie weten ontmoette ik hier mijn lieve Jeroen....juist toen ik me afvroeg of dit wel de weg was voor mij.....we zijn inmiddels 7 weken samen en dolgelukkig met elkaar!!! Ik denk met warmte terug aan de tijd bij cm, al was er soms wat geruzie en gemopper maar ach, daar zijn we mensen voor! Ik wens jullie allen God s rijke zegen toe en een liefdevolle en prachtige toekomst! Dikke knuffel, Emma.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 21:20
|
|
|
Ook ik vertrek...de 16e. Bij deze wil ik iedereen bedanken, voor een goede tijd op C.M. Het heeft me veel gebracht en dan denk ik met name aan mijn doop, 3 April j.l. Dit forum heeft me zoveel geleerd! Dank daarvoor!!! (En hoewel sommigen van jullie het niet leuk vinden)...ik blijf gezellig meelezen...want er blijft genoeg te leren over... en wie weet? Tot Ziens?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 21:41
|
|
|
Hallo Allemaal Wel jammer dat jullie allemaal vertrekken het lijkt wel een uittocht hahaha. Maar iniedergeval jullie allemaal het goede gewenst en veel sterkte en kracht en GODs zegen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:21
|
|
|
BILLY701 schreef: | Zondag 15 mei verloopt mijn abbo. Ik ga eerst niet verlengen. Neem ff een time-out, puur om tot mezelf te komen. Ik mocht hier een fijne tijd beleven op CM. Heb er goede vrienden aan over gehouden. Of ik terug kom en wanner is nog een vraag! Iedereen bedankt voor een bijna heel jaar dat ik hier mocht zijn!!!!!!!
Billy 701 |
Hé Billy. Jammer dat je vertrekt. Ik vond het fijn om je te leren kennen, niet alleen digitaal maar ook irl. Keep in touch!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Tsja...ook voor mij niet meer zo lang...hier... (Ik geloof 1 juni..) Heb het al meer gezegd maar doe het nog maar eens. Veel gereageerd heb ik niet,maar temeer wel heel veel gelezen!!!!! En dat was meestal heel fijn en ook leerzaam. De topics waar men elkaar "in de haren" vloog of scherpe opmerkingen plaatste bemoeide ik me maar niet mee.... Ik kan al helemaal niet tegen zulke dingen... Maar ik blijf zeggen dat er vele goede onderwerpen zijn aangesneden.. Lieve woorden van lieve mensen heb ik gelezen!!!! Als ik dacht dat ik iemand kon bemoedigen of een troostend woord kon geven...deed ik het.. Ik vond hier op wonderlijke wijze een vriend....(nu een maand geleden) Er is nog een lange weg te gaan...we hopen dat niet ALLEEN te hoeven doen. Daar willen we tijd in investeren. Ik zal dan ook niet verlengen, maar dat zal niet zijn vanwege een negatieve gedachten aan CM!!!!! Bovendien heeft deze vriend ook CM verlaten. Dat deed hij omdat hij vond dat hij mij de zekerheid wilde geven, dat hij niet meer ZOCHT...en dat respecteer ik... Juist omdat het nu verloopt, zal ik ook niet langer blijven. Maar anders had ik gewoon hier gebleven...tot het abo afliep...
(Oke...ik ben er nog even...en lees gewoon door..met een nog steeds goed gevoel!!!!) |
Hé Zeeland. Hoewel je heel tijdig aangeeft dat je waarschijnlijk niet gaat verlengen, wil ik je nu toch ook alvast het allerbeste wensen (voor het geval dat ik het over twee weken vergeet te doen). Ik wens jou en je vriend heel veel geluk voor de toekomst. Fijn dat jullie elkaar hebben gevonden via CM en nu besloten te hebben om te investeren in jullie relatie en elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lieve mensen,
Ik zeg niet dat ik niet verleng, maar ik leg mijn lidmaatschap wel voor een week of 6 neer, vanaf 18 mei. Zoals sommigen van jullie weten heb ik het psychische niet makkelijk en veel te verwerken. Om tot rust te komen en weer regelmaat in mijn leven te krijgen ga ik 3 tot 6 weken naar pastoraal en diaconaal centrum de Herberg te Oosterbeek. Aangezien ik daar geen intenet heb leg ik mijn lidmaatschap voor die tijd stil. Ik wens jullie alle goeds toe en bovenal God's zegen. Maak geen ruzie he
Hopelijk tot over 6 weken liefs Erika |
Lieve Erika. Wat een geweldig dapper besluit heb je genomen. Ik hoop dat je helemaal tot rust komt en je leven weer op de rit weet te krijgen. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk horen we daarna van je hoe het is verlopen. Vanaf hier wens ik ook jouw Gods rijke zegen toe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:32
|
|
|
LISA610 schreef: | Lieve Erika. Wat een geweldig dapper besluit heb je genomen. Ik hoop dat je helemaal tot rust komt en je leven weer op de rit weet te krijgen. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk horen we daarna van je hoe het is verlopen. Vanaf hier wens ik ook jouw Gods rijke zegen toe. |
Sluit me hier helemaal bij aan Erika....hou je taai!!!!! God is altijd met je, bij je en zorgt altijd voor je.....Hij gaat met je mee!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:33
|
|
|
EMMA807 schreef: | [b][i]Na ruim 7 maanden hier te zijn geweest ga ik cm over 7 dagen verlaten. Ik ben dankbaar voor de mooie gesprekken die ik had met virtuele vrienden, zij hebben mij liefdevol gesteund toen het erg slecht met mijn dochter ging, nogmaals heel hartelijk dank daarvoor! Zoals sommigen van jullie weten ontmoette ik hier mijn lieve Jeroen....juist toen ik me afvroeg of dit wel de weg was voor mij.....we zijn inmiddels 7 weken samen en dolgelukkig met elkaar!!! Ik denk met warmte terug aan de tijd bij cm, al was er soms wat geruzie en gemopper maar ach, daar zijn we mensen voor! Ik wens jullie allen God s rijke zegen toe en een liefdevolle en prachtige toekomst! Dikke knuffel, Emma. |
Hé Emma. Langs deze weg wil ik jou en Jeroen heel veel geluk toewensen voor de toekomst. Ik kan me nog goed herinneren dat jullie in de chatbox vertelden dat jullie een stel waren geworden (en ook de manier waarop ha ha ha). Ik wens dan ook jou en Jeroen Gods zegen toe en hoop ook voor jullie op een liefdevolle en prachtige toekomst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 22:35
|
|
|
MARIA576 schreef: | Ook ik vertrek...de 16e. Bij deze wil ik iedereen bedanken, voor een goede tijd op C.M. Het heeft me veel gebracht en dan denk ik met name aan mijn doop, 3 April j.l. Dit forum heeft me zoveel geleerd! Dank daarvoor!!! (En hoewel sommigen van jullie het niet leuk vinden)...ik blijf gezellig meelezen...want er blijft genoeg te leren over... en wie weet? Tot Ziens? |
Hé Maria. Jammer dat je vertrekt. Jou bijdragen op t forum gaan we zeker missen, althans ik wel. Neemt niet weg dat ik jouw evengoed alle goeds toewens voor de toekomst en idd wie weet.. tot ziens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:26
|
|
|
LISA610 schreef: | Hé Billy. Jammer dat je vertrekt. Ik vond het fijn om je te leren kennen, niet alleen digitaal maar ook irl. Keep in touch! |
THXNS We will!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 16:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lieve mensen,
Hopelijk tot over 6 weken liefs Erika |
Hoi Erica
Ik wens je een mooie helende tijd toe. Het zal niet altijd makkelijk. Het zal je veel energie kosten. Tranen, herinneringen, twijfels, fouten die je beging...het zal allemaal je pad kruisen. Het zal pijnlijk maar tevens ook een louteringsproces zijn. Zoals goud in de smeltkroes van zijn onzuiverheden wordt ontdaan zo ook kan jij gelouterd worden. Een nieuwe frisse Erika zal opstaan. Het vergt moed en volharding om door deze zure appel heen te bijten. Misschien zal de weegschaal het niet direct bevestigen maar als het meezit zal je je een stuk lichter voelen na die periode in het PDC.
In België hebben we een para-commando eenheid en hun motto luidt: Who Dares Wins. Wie durft wint...jij durft, en je zal winnen.
Sterkte en alle liefs...
Frank, Floske en Prikkie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 17:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoi Erica
Ik wens je een mooie helende tijd toe. Het zal niet altijd makkelijk. Het zal je veel energie kosten. Tranen, herinneringen, twijfels, fouten die je beging...het zal allemaal je pad kruisen. Het zal pijnlijk maar tevens ook een louteringsproces zijn. Zoals goud in de smeltkroes van zijn onzuiverheden wordt ontdaan zo ook kan jij gelouterd worden. Een nieuwe frisse Erika zal opstaan. Het vergt moed en volharding om door deze zure appel heen te bijten. Misschien zal de weegschaal het niet direct bevestigen maar als het meezit zal je je een stuk lichter voelen na die periode in het PDC.
In België hebben we een para-commando eenheid en hun motto luidt: Who Dares Wins. Wie durft wint...jij durft, en je zal winnen.
Amen broeder. Sterkte en alle liefs...
Frank, Floske en Prikkie. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 21:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoi Erica
Sterkte en alle liefs...
Frank, Floske en Prikkie. |
Thanks voor je mooie en lieve woorden FrankT Het zal idd in het begin niet meevallen maar heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Liefs Erika
En ik zal je dit keer vergeven dat je me weer eens eriCa noemde
|
|
Naar boven |
|
|