Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:00
|
|
|
GLENNY451 schreef: | Mensen toch! Tuurlijk kan God alles genezen. Door Zijn striemen zijn wij genezen. Alles hing daar aan het kruis, het is een belofte! Ik de Here ben uw Geneesheer! Als God het niet kan is Hij niet Almachtig! Hiju is Alwetend anders is Hij geen God en moet nog bijleren..toch?
Dus sta op die belofte want God maakt geen onderscheid voor wie genezing wil. |
Wel vreemd dat we altijd naar de huisarts moeten als we een niet te genezen ziekte hebben.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:01
|
|
|
RENSKE067 schreef: | zo lief ben ik niet hoor dit is een openbare chat dus kan je verwachten dat er mannen zijn die lezen en reageren lijkt me dus voor jou als vrouw ongepast om hier te spreken als je consequent bent maar goed dit is mijn draai he |
Je mag ze wel terecht wijzen op dingen als het niet staat naar de Schrift. Het moet geen natte vinger werk zijn om zo te zeggen. En verder is het in persoon van kwestie wat hij of zij ermee doet he
We zijn allemaal stuk voor stuk met zonde en ook niet lief Maar binnen ons hartje weten we wel hoe de dingen inelkaar steekt en mogen we veranderen om meer te mogen worden als Hij zoals Gal. 5:22 over spreekt we zitten allemaal stuk voor stuk elke dag weer in die Leerschool.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:02
|
|
|
We zullen zien hoe het op 9 juni zal gaan...... ik verwacht eigenlijk dat de VVD verlies zal lijden vanwege de PVV. Er zijn nu al mensen die twijfelen tussen VVD en PVV.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GLENNY451
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:07
|
|
|
De RK-kerk heeft allang haar slagbomen neergehangen, dus dit is niet zo verwonderlijk dat ze weer water bij de wijn doen. Behagen van de mens i.p.v. te staan voor het Woord van God.
p.s. nu richt ik me niet tegen de mens hoor maar wel tegen het RK-systeem!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:07
|
|
|
ARJAN007 schreef: | We zullen zien hoe het op 9 juni zal gaan...... ik verwacht eigenlijk dat de VVD verlies zal lijden vanwege de PVV. Er zijn nu al mensen die twijfelen tussen VVD en PVV. |
er zijn ook mensen die twijfelen tussen groen links en sp... dat noemen we zwevende kiezers Arjan, die bestaan al sinds de eerste verkiezingen gehouden werden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:08
|
|
|
Vandaag op internet gelezen: Vrouw met hondje aangevallen door 3 pitbulls......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:10
|
|
|
Vrouwen - Bijbelstudie
<><
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GLENNY451
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:10
|
|
|
God gaf ons dokters inderdaad! Maar de genezing is toch van de Here, of wil je zeggen dat de dokter je geneest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:11
|
|
|
9 Juni wordt wel een interessante. Want die zwevende kiezer zou wel eens kunnen gaan bepalen of er een vrij soepele kabinetsformatie komt of een erg langdradige. Zoals de peilingen nu zijn, zijn er namelijk altijd minstens 4 partijen nodig voor een meerderheidsregering, waarbij de PVV door een aantal partijen min of meer buitenspel gezet wordt en CDA en PvdA niet zomaar meer samen zullen werken... De zwevende kiezer danwel proteststemmers lijken dit keer dus nog belangrijker dan voorheen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELTJE813
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:13
|
|
|
Volgens mij heeft de duivel ook genezings kracht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELTJE813
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:18
|
|
|
En heeft dat hondje die pitbulls opgegeten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:21
|
|
|
GLENNY451 schreef: | God gaf ons dokters inderdaad! Maar de genezing is toch van de Here, of wil je zeggen dat de dokter je geneest? |
Ik geloof dat God de mens geneest dmv gebed eb geneesheren/vrouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:21
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | Volgens mij heeft de duivel ook genezings kracht. |
Waar basseer jij dat op?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELTJE813
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Waar basseer jij dat op? |
De duivel is ook heel machtig. en die mensen die niet in God geloven, door wie worden die dan genezen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:25
|
|
|
GLENNY451 schreef: | Mensen toch! Tuurlijk kan God alles genezen. Door Zijn striemen zijn wij genezen. Alles hing daar aan het kruis, het is een belofte! Ik de Here ben uw Geneesheer! Als God het niet kan is Hij niet Almachtig! Hiju is Alwetend anders is Hij geen God en moet nog bijleren..toch?
Dus sta op die belofte want God maakt geen onderscheid voor wie genezing wil. |
natuurlijk maakt Hij onderscheid... niet iedereen die er voor bid of zich op die gelofte beroept geneest. Met een opmerking als bovenstaand geef jij aan dat iedereen die aan een ziekte is overleden terwijl hij-zij voor genezing heeft gebeden, iets fout heeft gedaan... beetje vreemd zoals jij het hier zegt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:27
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | De duivel is ook heel machtig. en die mensen die niet in God geloven, door wie worden die dan genezen? |
Door dezelfde artsen die jou en mij mij genezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:36
|
|
|
Het vreemde aan deze discussie is dat de kerk schuldig wordt verklaard, omdat ze iets doet, wat vroeger heel gewoon was: de communie weigeren aan hen die ongehoorzaam zijn of lijken aan de kerk.
Ook reformatorische kerken kenden 'de afsnijding' van het Avondmaal. Of andere tuchtmaatregelen. Ik pleit daar niet voor, maar de bewijslast wordt omgedraaid en de kerken zitten in het beklaagdenbankje, want zij discrimineren als ze aan iemand de deelname aan de viering weigeren.
Terecht of onterecht. Dat is een kwestie van perspectief.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:41
|
|
|
En wat als je als vrouw zijnde meent, dat de man iets bij het verkeerde eind heeft, moet je hem dan toch gelijk geven? Dat vesta ik onder gehoorzaamheid aan de man.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:56
|
|
|
MARIO216 schreef: | De katholieke kerk in Den Bosch heeft besloten a.s. weekend de hostie toe te bedienen ook aan mensen die openlijk homo zijn. Dit is niet even de verantwoording van de kerk, maar van de personen zelf. Mogen mensen zo openlijk misbruik maken met toestemming van de hostie en is de kerk hiervoor ook niet verantwoordelijk. |
Mensen uitsluiten omdat ze anders zijn, is gevaarlijk en uit de tijd. Wie zonder zonden is werpe de eerste steen. Er zijn andere manieren, bijvoorbeeld in een gesprek om over hun levenswijze te spreken met hen persoonlijk, om te onderzoeken hoe zondig ze wel zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 22:59
|
|
|
DENNISS669 schreef: | Oke, Liesbeth, dan zullen we het op dit punt niet eens woorden denk ik zo... en dat mag, tis geen wedstrijd Wat me persoonlijk opvalt dat je je mening weinig met bijbelteksten onderbouwt, en dat o zich zegt niks over gelijk, heb ook zat misplaatste en zelfs verdraaide bijbelcitaten zien langs komen op fora. Tot op zekere hoogte begrijpen we elkaar ook verkeerd denk ik op te maken uit je laatste reactie... Ik besef me heeeel goed Jezus offer, maar ik laat dat niet ertoe leiden dat ik me constant zondig naar God toe voel, om de simpele reden dat dit niet Gods zienswijze op mij als persoon representeerd. Hij ziet MIJ, in mn nieuwe schepping, rechtvaardig door Christus, niet mijn oude gestorven ik die nog elke dag de werken der zonde doet. Als schuldbesef bij jouw liefde oproept, prima, bij mij zorgt het voor afscheiding, dat is namelijk wat zonde doet. Dat zeg niet ik, dat zegt de bijbel. Ik leef in genade, dwz ik weet dat ik elke dag tekort schiet, en weet dat Gods volmaakte offer ervoor heeft gezorgd dat het mij nooit meer in de weg hoeft te staan. Er is geen veroordeling voor wie in Christus Jezus is (Rom.8,1) Dus laat ik (=mijn nieuwe identiteit) me niet veroordelen, niet door mensen (Jes.54,17) niet door mezelf (mijn oude wettische ik, die kijkt naar mijn daden ipv mijn geloof) en ik weet dat God mij niet veroordeeld, omdat Hij mij gerechtvaardigd heeft. En een rechtvaardige verdient niks dan zegen, schuldgevoel is totaal misplaatst. Ik snap er niks van, als het Gods wens was om onze zonden voor eens en altijd door een volmaakt offer te vergeven, en ze niet langer te gedenken, waarom denken er dan mensen dat God blij is als ze elke dag met een waslijst van hun tekortkomingen komen? Alsof God dat niet alwist voordat je geschapen bent? Hij had een hekel aan die tekortkomingen, en kwam met de perfecte oplossing, en dan nog blijven mensen God maar eraan herinneren... "Sorry dat ik zo slecht ben, Heer heb genade..." Dat heeft ie dus al gehad, en mensen blijven er maar mee bezig... Weet je wat ik soms denk: Dat mensen op een vreemde manier denken Gods genade te kunnen verdienen door zich mar zo zondig mogelijk naar God op te stellen. Zelfs in hun tekortkomingen proberen mensen nog eer of in dit geval genade bij God te verdienen... Nee, daar denk ik dus anders over, en waarom heb ik hopenlijk in vele vorige posts kunnen verduidelijken. Gods zegen voor je, groetjes Dennis[/color] |
Ik heb niet gezegd dat schuldbesef bij mij liefde oproept. Ik heb wel gezegd dat het belijden van mijn schuld mij besef geeft van Gods genade en vergeving. En dat roept liefde op!
Ik ben blij om te lezen dat jij toch ook warm wordt van de genade en de vergeving van God. Dat miste ik in je vorige post, maar dat maak je nu dus goed. En ik was in mijn vorige post wel eenzijdig met de overtuiging dat zonden mijn relatie met God in de weg staan. Dat blijf ik vinden, alleen ruimt het belijden van mijn zonden die obstakels voor mij weg. Is belijden van zonden dan een voorwaarde voor vergeving, nee! Door het geloof mag ik Hem toebehoren.
'Een rechtvaardige verdient niks dan zegen', schrijf je... Dat gaat mij veels te ver en ik weet ook niet waar het staat in de bijbel. Hoe gerechtvaardigd en hoe heilig we ook mogen leven, al onze daden zijn met zonden besmet (Jes. 64:6).
Elders in dit topic heb ik al gezegd dat we tegelijk met het belijden van onze tekortkomingen mogen danken voor de vergeving die ons al geschonken is! Dat is wat anders dan om vergeving vragen...
Leven uit genade... is voor mij niet alleen een besef van zonde en daarmee een besef van genade. Nee, het is veel en veel meer. Het is ook volop leven als overwinnaar, zoals zo schitterend verwoord is in Rom. 8.
Laatst aangepast door
|
LIESBETH326
|
op donderdag 4 maart 2010, 23:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 23:00
|
|
|
Gal 3,28 Er zijn geen Joden of Grieken meer, slaven of vrijen, mannen of vrouwen – u bent allen één in Christus Jezus.
Wat is hier dan van te zeggen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 23:04
|
|
|
DENNISS669 schreef: | Oke, Liesbeth, dan zullen we het op dit punt niet eens woorden denk ik zo... en dat mag, tis geen wedstrijd Wat me persoonlijk opvalt dat je je mening weinig met bijbelteksten onderbouwt, en dat o zich zegt niks over gelijk, heb ook zat misplaatste en zelfs verdraaide bijbelcitaten zien langs komen op fora. Tot op zekere hoogte begrijpen we elkaar ook verkeerd denk ik op te maken uit je laatste reactie... Ik besef me heeeel goed Jezus offer, maar ik laat dat niet ertoe leiden dat ik me constant zondig naar God toe voel, om de simpele reden dat dit niet Gods zienswijze op mij als persoon representeerd. Hij ziet MIJ, in mn nieuwe schepping, rechtvaardig door Christus, niet mijn oude gestorven ik die nog elke dag de werken der zonde doet. Als schuldbesef bij jouw liefde oproept, prima, bij mij zorgt het voor afscheiding, dat is namelijk wat zonde doet. Dat zeg niet ik, dat zegt de bijbel. Ik leef in genade, dwz ik weet dat ik elke dag tekort schiet, en weet dat Gods volmaakte offer ervoor heeft gezorgd dat het mij nooit meer in de weg hoeft te staan. Er is geen veroordeling voor wie in Christus Jezus is (Rom.8,1) Dus laat ik (=mijn nieuwe identiteit) me niet veroordelen, niet door mensen (Jes.54,17) niet door mezelf (mijn oude wettische ik, die kijkt naar mijn daden ipv mijn geloof) en ik weet dat God mij niet veroordeeld, omdat Hij mij gerechtvaardigd heeft. En een rechtvaardige verdient niks dan zegen, schuldgevoel is totaal misplaatst. Ik snap er niks van, als het Gods wens was om onze zonden voor eens en altijd door een volmaakt offer te vergeven, en ze niet langer te gedenken, waarom denken er dan mensen dat God blij is als ze elke dag met een waslijst van hun tekortkomingen komen? Alsof God dat niet alwist voordat je geschapen bent? Hij had een hekel aan die tekortkomingen, en kwam met de perfecte oplossing, en dan nog blijven mensen God maar eraan herinneren... "Sorry dat ik zo slecht ben, Heer heb genade..." Dat heeft ie dus al gehad, en mensen blijven er maar mee bezig... Weet je wat ik soms denk: Dat mensen op een vreemde manier denken Gods genade te kunnen verdienen door zich mar zo zondig mogelijk naar God op te stellen. Zelfs in hun tekortkomingen proberen mensen nog eer of in dit geval genade bij God te verdienen... Nee, daar denk ik dus anders over, en waarom heb ik hopenlijk in vele vorige posts kunnen verduidelijken. Gods zegen voor je, groetjes Dennis |
Iemand die zijn of haar zonden belijdt, zal eens te meer besef hebben van die onverdiende genade, zich opnieuw dicht bij de Vader voelen en Zijn liefde en trouw ervaren. Hij steeds meer en ik steeds minder.
Vergeving van zonden (want daarom belijden we onze zonden) is juist een krachtig iets, dat ons weer dichter bij God brengt. Net als beproevingen en tegenslagen, waarbij we ons vertrouwen op Hem willen stellen. En niet op eigen kracht doormodderen.
Ik denk en weet uit ervaring dat het afsterven van de oude mens niet iets is als een draaideur (je staat ineens aan de andere kant), maar is als een groeiproces; je leert dagelijks bij. De nieuwe mens is geboren, maar moet nog groeien. Ze vloeien als het ware in elkaar over. Van duisternis naar licht. Maar niet als een gloeilamp, maar als een opgaande zon.
De zonde scheidt niet af van de Heere God. Nee, het belijden ervan helpt ons te groeien als gelovige, een nieuw mens te worden. Geloofsgroei. Beseffen dat we leven uit genade. 't Lijkt me sterk dat jij ineens van zondaar bent uitgegroeid tot een volwassen gelovige.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 23:05
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Gal 3,28 Er zijn geen Joden of Grieken meer, slaven of vrijen, mannen of vrouwen – u bent allen één in Christus Jezus.
Wat is hier dan van te zeggen? |
niks meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 23:08
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | De duivel is ook heel machtig. en die mensen die niet in God geloven, door wie worden die dan genezen? |
God geneest ook mensen die niet in Hem geloven.....die heeft Hij ook lief, zegt Hij in de Bijbel.......en God zelf beslist wie Hij geneest of niet en hoe, Zijn wegen zijn niet die van ons mensen, zo staat het in de Bijbel en ik geloof dat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 23:09
|
|
|
PIETER649 schreef: | natuurlijk maakt Hij onderscheid... niet iedereen die er voor bid of zich op die gelofte beroept geneest. Met een opmerking als bovenstaand geef jij aan dat iedereen die aan een ziekte is overleden terwijl hij-zij voor genezing heeft gebeden, iets fout heeft gedaan... beetje vreemd zoals jij het hier zegt |
helemaal mee eens....!!!!
dit schept een heel moeilijk punt, wat tot veel schade in God's vertrouwen kan lijden.
ik heb ook voor heel veel dingen gebeden, die echt heel oprecht waren, en veel beter voor mijn kinderen waren geweest. maar t heeft zo niet geweest. Ben daar tijd teleurgesteld over geweest, naar God toe.
Maar als t om leven gaat, dan kan je soms bidden tot je een ons weegt en er gebeurt niets. Dan kan je wel zeggen, dat je genoeg vertrouwen moet hebben..
pff sommigen halen bij mij Job aan...... Ja die man kreeg alles dubbel zoveel terug, maar ging nog iedere keer naar de graven van zijn 10 kinderen.
De wereld is een gebroken wereld, met heel veel dingen die God niet wilde. Dood niet, pijn niet, verdriet niet, tranen niet.......... die dingen komen niet van God. Ja God laat dingen geschieden, dingen gebeuren. Almachtig, ja dat is Hij....en ik heb ook mijn vragen daarbij hoor. Maar we leven hier met dood, ziekte etc God geneest wel vaker ja... zelf meegemaakt met ziekenzalving van mijn zoon, maar genezing is ook gewoon iets wat de dokter doet.
Als je maar denkt dat dat van God komt...moet je ook geen inentingen nemen....nee dat wordt dan lekker polio of zo. Goed dit klinkt hard misschien, maar God heeft ons stelletje hersens gegeven, waar wij mensen heel veel mee kunnen. Alleen de dood terughalen lukt niet.
Gelukkig...er komt een nieuwe aarde, waar geen pijn, ziekte dood en tranen zullen worden afgewist. Op die wereld is alles weer perfect. Hier helaas niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 23:12
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | dat vraag ik mij nou ook af Mariska,
nog even en het down syndroom is ook te genezen.
Niet dat ik zeggen wil dat God niet groot is...... maar om dit zo te stellen, daar heb ik mijn twijfels bij.
Ik geloof dat iemand met homofiele gevoelens inderdaad zo geboren is, Ik geloof ook dat God het niet zo gewild heeft Ik geloof ook dat alle andere afwijkingen in deze wereld niet zo gewild zijn Ik geloof ook dat die dingen helaas toch gebeuren |
Ik geloof dat God de mensen imperfect heeft gemaakt en dat in elke imperfectie iets goeds te vinden is als je het maar wilt zien. Hoe kunnen wij weten wat God wil of niet wil, wat Hij wel of niet zo heeft bedoeld? Juist in die afwijkende dingen is Hij te vinden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO659
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 23:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik heb mijn stalker aangemeld bij mijn provider. |
Okay en gingen ze hier ook actie op ondernemen??
Wel vervelend voor je dat je gestalkt word!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 23:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | Officieel is de slavernij al een heel poosje afgeschaft. Over de exacte data bestaat wat onduidelijkheid want incidenteel komt het nog weleens voor maar dan onder een andere naam.
Maar goed, daar gaat het niet om...
In de bijbel is slavernij een zeer geaccepteerd iets, zowel in het oude als nieuwe testament word er over gesproken als zijnde een geaccepteerd iets. Sterker nog: Er zijn duidelijke wetten gegeven in het oude testament over hoe slaven behandeld moeten worden en in de zendingsbrieven word hier ook over geschreven.
Inmiddels is slavernij iets uit het verleden en als barbaars gezien... Nou komt bij mij de vraag op... als slavernij nu als iets barbaars word gezien, wat niet meer van deze tijd is, waarom is er dan geen voortschrijdend inzicht op de houding naar homofielen? Want die houding is minimaal zo barbaars als slavernij ooit was. |
Eh.... wel eens van Sodom en Gomorra gehoord? Toen God zelf oordeelde? Het is maar een gedachte. Niet dat ik er zo over zou willen denken....Of oordelen. Dat zij verre van mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 23:18
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Ik geloof dat God de mensen imperfect heeft gemaakt en dat in elke imperfectie iets goeds te vinden is als je het maar wilt zien. Hoe kunnen wij weten wat God wil of niet wil, wat Hij wel of niet zo heeft bedoeld? Juist in die afwijkende dingen is Hij te vinden.... |
Zie jij dat dan zo...dat God imperfectie heeft gemaakt??? en dan zeggen dat hij die imperfectie verafschuwd en het Hem een gruwel is? Dat lijkt mij hypocriet.
Ik weet zeker dat God, de wereld met een heel andere bedoeling heeft gemaakt. perfect...zoals dat ook weer gaat komen.
Waarom dan nu wel met deze shit van t leven soms?? Daar weet ik ook wel eens de antwoorden niet op...Gelukkig zegt God mij dan....Mijn genade is jou genoeg.... Ik weet t dan weer, ff terug naar de basis.......Jezus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 23:26
|
|
|
INKA401 schreef: | bij jou kom ik al helemáááááál nooit eten |
ik meen je wel eens bij pieter te hebben gezien, bbq en gourmetten dacht ik...... of is dat geen eten O nee, het is geen Aviko he
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|