Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 20:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mag best Daniel, ik ben meestal vrij direct maar dat zal mijn soort, om in jouw termen te blijven wel zijn .en ik vind Grace een aardige vrouw....... hoe bedenk je het....jullie soort.......pfff |
W-tje-mijn, laat Daniel nu eerst eens uitleggen wat hij bedoeld met "jullie soort". Dat zal hij zeker willen verduidelijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 20:58
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Maar dat is in jouw ogen... mogen we er ook met andere ogen naar kijken? | Ik denk dat dat voor zich spreekt, maar aftellen omdat je er tegen opziet om weg te gaan, lijkt me in dit geval niet aan de orde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 21:07
|
|
|
DANIEL777 schreef: | De toon van chat was wel van die aard dat als tie beter had gekeken had haar reactie met een knipoog was en dat leest jullie soort ook never nooit niet. Dus daarom mijn toon en wat het laatste betreft gaat steekt het mij ook dat jullie alleen maar je mond over iemand open te trekken als ze weg zijn. Dat noem ik een laffe daad. | Het is een toon die er zelf in legt Daniël. En in de bijdrages hier heb ik het nooit over een persoon gehad, alleen maar duidelijk gemaakt, dat ik dit aftellen als zeer negatief ervaar en ook onterecht. Temeer omdat CM wel voor een heleboel zegeningen gezorgd heeft. Ik vraag me ook af hoe anderen hier naar kijken, mensen die de achtergronden niet meemaken, maar alleen maar lezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 08:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is een toon die er zelf in legt Daniël. En in de bijdrages hier heb ik het nooit over een persoon gehad, alleen maar duidelijk gemaakt, dat ik dit aftellen als zeer negatief ervaar en ook onterecht. Temeer omdat CM wel voor een heleboel zegeningen gezorgd heeft. Ik vraag me ook af hoe anderen hier naar kijken, mensen die de achtergronden niet meemaken, maar alleen maar lezen... | Chatuliem Ik weet dat cm voor zegeningen kan zorgen waarom zou je daarom juist voor de mensen juist niet blij zijn die wel een relatie hier vinden. En qwa aftellen blijf ik toch met je oneens omdat de persoon zelf al had aangegeven dat ze weg ging dus wijd voordat ze "ging"aftellen. En waarom zou iemand die een gelukkige relatie heeft gevonden niet mogen aftellen om cm te verlaten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 08:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mag best Daniel, ik ben meestal vrij direct maar dat zal mijn soort, om in jouw termen te blijven wel zijn .en ik vind Grace een aardige vrouw....... hoe bedenk je het....jullie soort.......pfff | Je wilt weten wat ik met met jullie soort bedoel. Ik bedoel hiermee dat jij en chatuliem vaak gelijk gepikkeerd zijn als mensen zoals grace beginnen met aftellen naar het eind van hun abo. Terwijl Grace wijd van te voren al had aangegeven te stoppen met cm. Terwijl grace ook met een mooie afloop voor haar cm verlaat. Dus als je werkelijk om mensen zou geven laat dat eens wat duidelijker op cm horen ipv dat geklaag steeds
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 09:01
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Je wilt weten wat ik met met jullie soort bedoel. Ik bedoel hiermee dat jij en chatuliem vaak gelijk gepikkeerd zijn als mensen zoals grace beginnen met aftellen naar het eind van hun abo. Terwijl Grace wijd van te voren al had aangegeven te stoppen met cm. Terwijl grace ook met een mooie afloop voor haar cm verlaat. Dus als je werkelijk om mensen zou geven laat dat eens wat duidelijker op cm horen ipv dat geklaag steeds |
Dat mag je vinden......maar om mensen te betitelen als jullie soort vind ik toch echt een brug te ver.... En er is een heel verschil tussen kritisch zijn en geklaag Daniel......en de zin: als je werkelijk om mensen zou geven? Weet je wel wat je schrijft? Ik denk het niet....... En ik zou je willen zeggen: kijk eens naar je eigen bijdragen op het forum, die lopen nu niet echt over van vriendelijkheid en positiviteit...... Een forum is er om kritisch over onderwerpen te praten, jij vind dat geklaag.....en ik vind het geklaag als iemand iedere dag er op zet dat hij over een x aantal dagen weggaat.......maar voor jou is dat blijkbaar de meerwaarde van het forum, dat kan, maar veroordeel anderen niet op zo'n botte manier als je nu doet......en dat is heel wat anders dan het niet eens zijn met iemand........ En bye the way......Grace is mondig genoeg om zelf haar mondje te roeren dus dat hoef jij helemaal niet voor haar toe doen toch? C'est le ton qui fait la musique .........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 25 april 2011, 09:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 09:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat mag je vinden......maar om mensen te betitelen als jullie soort vind ik toch echt een brug te ver.... En er is een heel verschil tussen kritisch zijn en geklaag Daniel......en de zin: als je werkelijk om mensen zou geven? Weet je wel wat je schrijft? Ik denk het niet....... En ik zou je willen zeggen: kijk eens naar je eigen bijdragen op het forum, die lopen nu niet echt over van vriendelijkheid en positiviteit...... Een forum is er om kritisch over onderwerpen te praten, jij vind dat geklaag.....en ik vind het geklaag als iemand iedere dag er op zet dat hij over een x aantal dagen weggaat.......maar voor jou is dat blijkbaar de meerwaarde van het forum, dat kan, maar veroordeel anderen niet op zo'n botte manier als je nu doet......en dat is heel wat anders dan het niet eens zijn met iemand........ | das weer jouw mening die niet de mijne is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 11:14
|
|
|
Mensen laten we het hier gezellig houden!! Iedereen weet ondertussen jullie mening hierover!! en nu weer terug naar het onderwerp: niet verlengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 12:59
|
|
|
Ik twijfel of ik mijn proeflidmaatschap zal verlengen in een betaald lidmaatschap. En zo ja, hoe lang??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 17:40
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Chatuliem Ik weet dat cm voor zegeningen kan zorgen waarom zou je daarom juist voor de mensen juist niet blij zijn die wel een relatie hier vinden. En qwa aftellen blijf ik toch met je oneens omdat de persoon zelf al had aangegeven dat ze weg ging dus wijd voordat ze "ging"aftellen. En waarom zou iemand die een gelukkige relatie heeft gevonden niet mogen aftellen om cm te verlaten? | Heb ik ooit anders beweerd dan dat ik blij ben voor ze. Ik ben degene die Grace het allerlangste kent hier op CM. Maar dat aftellen vind ik ongepast. CM is toch geen gevangenis waar je van bevrijd wordt als je een relatie hebt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 20:43
|
|
|
Lieve mensen,
Laten we Grace, graceful laten gaan en niet over haar eigen mening nog eens n onnodige discussie gaan voeren, dat vind ik eigenlijk ongepast!
Ze is hier met plezier geweest, en dankzij CM haar partner gevonden. Zo mooi, en om zo dankbaar voor te zijn, dus laten we t met dank zien.
Liefs, Sweets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 22:31
|
|
|
Namens Grace plaats ik het volgende:
hoi maris wil je dit voor mij op het forum zetten op verzoek van Grace namens GRACE 585 beste cm-ers/forum schrijvers wat jammer dat mijn vertrek zoveel ellende veroorzaakt heeft nogmaals voor degene die het niet eerder gelezen hebben of niet goed konden lezen en oppikken in hun mind mijn aftellen was GEEN negatieve lading eerder een afscheid dat ik niet kon verlengen en dan nog maar 5-4-3-2-1-0-dagen had om met jullie te spreken,/chatten/delen ed. jammer chat dat je er zo’n negatieve lading aan blijft geven en dan ook nog eens beweert mij als langste te kennen nou kennen is een groot woord maar wel in dagen ivm ons oud studiegenoten te zijn juist daarom vind ik het dubbeljammer hier als negatieveling afgeschilderd te worden cm heeft mij als betalend lid veel goeds gebracht ,fijne vriendschappen en een fantastische partner waar ik van de zomer mee in het huwelijk zal treden dus nogmaals: zoek hier je vriendschappen en kijk wat voor moois God hier voor jullie heeft en stop a.u.b. met deze zinloze discussie en verder on topic waar een ieder zijn al dan niet verlengen kan aangeven m.v.g.Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 15:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Heb ik ooit anders beweerd dan dat ik blij ben voor ze. Ik ben degene die Grace het allerlangste kent hier op CM. Maar dat aftellen vind ik ongepast. CM is toch geen gevangenis waar je van bevrijd wordt als je een relatie hebt??? | wie heeft het over een gevangenis ik niet dat doe jij nu ja en je wilt mij dingen laten zeggen watik niet in mijn mond zal nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 15:13
|
|
|
DANIEL777 schreef: | wie heeft het over een gevangenis ik niet dat doe jij nu ja en je wilt mij dingen laten zeggen watik niet in mijn mond zal nemen. |
maar jongens toch. Chat spreekt gewoon over een gevangenis om een beeld weer te geven. Hij zegt niet daadwerkelijk dat het hier een gevangenis is. Leer nu toch eens een tekst te lezen en er even over na te denken en dan indien nodig te reageren.
Trouwens, als we nu allemaal eens de motivatie van Grace lezen, die hierboven staat, hoeven we ons nergens meer druk over te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 15:37
|
|
|
Ik denk dat Grace haar opheldering duidelijk is en het verkeerd geïnterpreteerd is.
Wel vraag ik me af waar we mee bezig zijn en dat geldt voor meerdere leden die betrokken zijn bij de onrust op het forum en in de chat. In plaats van dat we ons richten op elkaars positieve kanten, liggen een aantal van jullie als katten op de loer totdat de ander weer een opmerking gemaakt heeft waar vervolgens keihard op ingegaan wordt. Zo van: 'mooi, je gaat weer een tikje over de grens, dan heb ik weer een reden om je af te zeiken.' Ook zie ik geregeld dat er niets aan de hand was, tot iemand uit het niets een opmerking maakt over iets waar al eens ruzie over gemaakt is. Alsof diegene het erom doet. Dan lok je uiteraard een nieuwe ruzie uit, tenzij diegene die zich aangevallen voelt iedere keer weer op zijn/haar tanden bijt.
Ik noem hier geen namen en vind dit ook niet nodig, beide 'partijen' maken zich schuldig. Of dit nou om een gegronde reden is of niet: houd hiermee op en leer elkaar te respecteren of met rust te laten. Je hoeft niet altijd te reageren en je hoeft het niet met elkaar eens te zijn.
Bedenk daarnaast dat dit een gekke manier van communiceren is, de echte emotie ontbreekt en dit zorgt vaak voor ruis. Zo kun je elkaar continu verkeerd begrijpen.
Ik hoop dat we vanaf nu weer op een rustige en volwassen manier met elkaar kunnen omgaan. We moeten hier anders strenger tegen optreden en dat zou zo flauw zijn.
Back on-topic.
MARISKA601 schreef: | Namens Grace plaats ik het volgende:
hoi maris wil je dit voor mij op het forum zetten op verzoek van Grace namens GRACE 585 beste cm-ers/forum schrijvers wat jammer dat mijn vertrek zoveel ellende veroorzaakt heeft nogmaals voor degene die het niet eerder gelezen hebben of niet goed konden lezen en oppikken in hun mind mijn aftellen was GEEN negatieve lading eerder een afscheid dat ik niet kon verlengen en dan nog maar 5-4-3-2-1-0-dagen had om met jullie te spreken,/chatten/delen ed. jammer chat dat je er zo’n negatieve lading aan blijft geven en dan ook nog eens beweert mij als langste te kennen nou kennen is een groot woord maar wel in dagen ivm ons oud studiegenoten te zijn juist daarom vind ik het dubbeljammer hier als negatieveling afgeschilderd te worden cm heeft mij als betalend lid veel goeds gebracht ,fijne vriendschappen en een fantastische partner waar ik van de zomer mee in het huwelijk zal treden dus nogmaals: zoek hier je vriendschappen en kijk wat voor moois God hier voor jullie heeft en stop a.u.b. met deze zinloze discussie en verder on topic waar een ieder zijn al dan niet verlengen kan aangeven m.v.g.Grace |
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 26 april 2011, 16:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 16:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | maar jongens toch. Chat spreekt gewoon over een gevangenis om een beeld weer te geven. Hij zegt niet daadwerkelijk dat het hier een gevangenis is. Leer nu toch eens een tekst te lezen en er even over na te denken en dan indien nodig te reageren.
Trouwens, als we nu allemaal eens de motivatie van Grace lezen, die hierboven staat, hoeven we ons nergens meer druk over te maken. |
Helemaal mee eens Frank en wat ook helpt de buitenlucht opzoeken en een strandwandeling ...heerlijk en je krijgt weer een heldere blik. Dus nu maar weer on-topic
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op dinsdag 26 april 2011, 16:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 17:59
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Helemaal mee eens Frank en wat ook helpt de buitenlucht opzoeken en een strandwandeling ...heerlijk en je krijgt weer een heldere blik. Dus nu maar weer on-topic |
Mag het ook op de hei of in het bos zijn strand is zo verweg.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 16:10
|
|
|
IMKE917 schreef: | Mag het ook op de hei of in het bos zijn strand is zo verweg..... |
Valt wel mee hoor, vijf minuten lopen. Maar het bos is voor mij dan weer een stukje verder weg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 16:13
|
|
|
MVV749 schreef: | Ik twijfel of ik mijn proeflidmaatschap zal verlengen in een betaald lidmaatschap. En zo ja, hoe lang?? |
Ik ben vandaag uitgetwijfeld. Ik heb anders dan het topiconderwerp wél verlend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 16:17
|
|
|
MVV749 schreef: | Valt wel mee hoor, vijf minuten lopen. Maar het bos is voor mij dan weer een stukje verder weg. |
Er gaat uiteindelijk niets boven de Beach toch MVV.
Maar een stukje heide/bos kan ook heel leuk zijn voor een wandeling.
Was van het weekend begonnen in Schoorl/Groet toen naar Bergen en Egmond aan Zee en natuurlijk ook Scheveningen en effen stiekem een blik op de Crazy Piano's om vervolgens lekker op het terras te genieten van het Strandsfeertje.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op woensdag 27 april 2011, 16:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 17:03
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Er gaat uiteindelijk niets boven de Beach toch MVV.
Maar een stukje heide/bos kan ook heel leuk zijn voor een wandeling.
Was van het weekend begonnen in Schoorl/Groet toen naar Bergen en Egmond aan Zee en natuurlijk ook Scheveningen en effen stiekem een blik op de Crazy Piano's om vervolgens lekker op het terras te genieten van het Strandsfeertje. |
Zozo jij hebt dus een flink strand weekend achter de rug.
Uiteraard is een stukje heide/bos ook erg mooi. We hebben hier ook de duinen die ook weer hun eigen charme hebben.
Wat vond je van Crazy Piano's? (naast duur) Was er nog een optreden of heb je alleen van het terras genoten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 20:23
|
|
|
ff een bericht voor Dini (die het forum gelukkig nog wel kan lezen).
Jammer dat ik je nu als grijs zie Dini, het was heel leuk om je te ontmoeten op de pn, je bent een gezellige vrouw waar je erg mee kan lachen... Ik ga je missen hier en wens jou alle goeds toe en Gods zegen, in je leven (buiten C.M. ).
Liefs,
Sus
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 27 april 2011, 20:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 20:43
|
|
|
MVV749 schreef: | Zozo jij hebt dus een flink strand weekend achter de rug.
Uiteraard is een stukje heide/bos ook erg mooi. We hebben hier ook de duinen die ook weer hun eigen charme hebben.
Wat vond je van Crazy Piano's? (naast duur) Was er nog een optreden of heb je alleen van het terras genoten? |
Nou MVV ben er nu niet in geweest ...een paar maandjes geleden wel ..tjonge wat een feest. Duur is het zeker en ook zeker wel de moeite waard. Ook is het best kunstig om te zien hoe de muziek in elkaar overliep.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 15:57
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Nou MVV ben er nu niet in geweest ...een paar maandjes geleden wel ..tjonge wat een feest. Duur is het zeker en ook zeker wel de moeite waard. Ook is het best kunstig om te zien hoe de muziek in elkaar overliep. |
Het is inderdaad de moeite waard. De muziekoptredens zijn idd altijd leuk en feestelijk. Jammer dat het zo enorm duur is, dus ik kom er ook niet vaak. Maar als ik er was, was het altijd een geslaagde avond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 20:16
|
|
|
Abo zojuist verlengd met een kwartaal ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 20:33
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Abo zojuist verlengd met een kwartaal .... |
Dit toppic heet NIET verlengen Cross.......
wel ontoppic blijven hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 21:16
|
|
|
IMKE917 schreef: | Dit toppic heet NIET verlengen Cross.......
wel ontoppic blijven hé |
Ach Imke, Cross is in één of andere hemel nu...zijn gedachten dwalen af en soms gaat er wel eens iets fout...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 21:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach Imke, Cross is in één of andere hemel nu...zijn gedachten dwalen af en soms gaat er wel eens iets fout... |
Zullen we het hem dan maar vergeven......??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN096
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 08:37
|
|
|
Over 2 dagen vertrek ik van hier en word ik niet meer verlengt. Ik ben gelukkig met Herman(388)
Groetjes Marian en Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 11:27
|
|
|
MARIAN096 schreef: | Over 2 dagen vertrek ik van hier en word ik niet meer verlengt. Ik ben gelukkig met Herman(388)
Groetjes Marian en Herman |
Ja ja, jij kan wel gelukkig zijn met Herman maar is hij ook wel gelukkig met jou en al je getrompetter
|
|
Naar boven |
|
|