Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 21:00
|
|
|
HANNAH810 schreef: | klopt griff, daarom heb ik de regel waar blijven de mannen om zich aan te melden, maar even weggehaald........
|
En de vriendinnen van Roos dan? Ik zou maar wat meer heren verzamelen,de opkomst van de mannen was vorige keer ook matig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 21:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | klopt griff, daarom heb ik de regel waar blijven de mannen om zich aan te melden, maar even weggehaald........
ennehhhh maris; pas op he meid!! met je hannah is te lui........ je hoeft natuurlijk niet álles hardop te zeggen!! |
Ach ik vergat knipoogje.. solly solly solly
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 21:10
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En de vriendinnen van Roos dan? Ik zou maar wat meer heren verzamelen,de opkomst van de mannen was vorige keer ook matig |
je hebt gelijk leanneke; ik heb zowiezo niet echt goed geteld; er hebben zich 21 dames aangemeld, en 14 heren; zullen we sámen eens hard roepen leanne??
heren, heren, verzaaaamelt uuuu!!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 31 mei 2010, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 23:11
|
|
|
Wie heeft er ruimte over in zijn/haar auto? Willen degenen dit ook even melden op het forum. Er zijn mensen die geen vervoer hebben,
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 31 mei 2010, 23:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 23:20
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud)
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) Code953 (onder voorbehoud)
36 aanmeldingen dus; 21 dames en 15 heren en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 15:22
|
|
|
3 juli gaat 'm niet worden: heb dan namelijk late dienst.
maar zonder mij is het ook wel gezellig. (misschien nog wel gezelliger...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 15:56
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 3 juli gaat 'm niet worden: heb dan namelijk late dienst.
|
jammer griffin; misschien een evt volgende keer weer........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 17:44
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je hebt gelijk leanneke; ik heb zowiezo niet echt goed geteld; er hebben zich 21 dames aangemeld, en 14 heren; zullen we sámen eens hard roepen leanne??
heren, heren, verzaaaamelt uuuu!!!
. |
Ik heb geen behoefte om mannen te ronselen,ik kom nl. zelf niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 20:17
|
|
|
Als ik al die reactie`s lees over de BBQ krijg ik er spontaan zin in! Klein detail.....ik moet dan werken maar ik ga kijken of er iemand is die met mij wil ruilen! Dus onder voorbehoud gaat er nog een vrouw mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 20:19
|
|
|
CARIN303 schreef: | Als ik al die reactie`s lees over de BBQ krijg ik er spontaan zin in! Klein detail.....ik moet dan werken maar ik ga kijken of er iemand is die met mij wil ruilen! Dus onder voorbehoud gaat er nog een vrouw mee |
Das heeeeelemaal geweldig...zou alleen wel je picknickmand meenemen, want wij laten de bbq thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 20:31
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud)
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) Code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud)
37 aanmeldingen dus; 22 dames en 15 heren en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 1 juni 2010, 20:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:19
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Das heeeeelemaal geweldig...zou alleen wel je picknickmand meenemen, want wij laten de bbq thuis |
Haha, ik ben zo enthousiast dat ik helemaal vergeet dat het een picknick is , lekker slim! Maar de kans wordt met de dag groter dat ik er bij kan zijn,lijkt me erg leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:30
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Das heeeeelemaal geweldig...zou alleen wel je picknickmand meenemen, want wij laten de bbq thuis |
eh.... bbq past idd niet in de taxi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:48
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | eh.... bbq past idd niet in de taxi |
Niet! ...was zo enthousiast geworden van de verstrooidheid van Carin dat ik in alle enthousiasme de staalborstel uit de kast getrokken had en de BBQ schoon ben gaan maken...en nu zeg je dus dat het voor niets is?
Sjonguhjonguh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:53
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Niet! ...was zo enthousiast geworden van de verstrooidheid van Carin dat ik in alle enthousiasme de staalborstel uit de kast getrokken had en de BBQ schoon ben gaan maken...en nu zeg je dus dat het voor niets is?
Sjonguhjonguh |
dan organiseer je gewoon een bbq bij jou thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:54
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | dan organiseer je gewoon een bbq bij jou thuis |
Das goed, maar mag ik dan jouw tuin lenen want ik kan hier op dat balkonnetje natuurlijk lang niet al die leuke CM-ers kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:56
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Das goed, maar mag ik dan jouw tuin lenen want ik kan hier op dat balkonnetje natuurlijk lang niet al die leuke CM-ers kwijt |
Ja kunnen we doen...een breng je eigen spullen mee bbq bij mij in de tuin
as zaterdag is t mooi weer !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:00
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ja kunnen we doen...een breng je eigen spullen mee bbq bij mij in de tuin
as zaterdag is t mooi weer !! |
Hear yee, Hear yee!
Komende Zaterdag bbq bij Jonathan in de tuin...iedereen zen eigen spullen meenemen...én bbq. Ik heb een verjaardag en ik las bij Jonathan iets over vissen, dus niet vergeten de deur achter je te sluiten!
Zoiets?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:05
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Hear yee, Hear yee!
Komende Zaterdag bbq bij Jonathan in de tuin...iedereen zen eigen spullen meenemen...én bbq. Ik heb een verjaardag en ik las bij Jonathan iets over vissen, dus niet vergeten de deur achter je te sluiten!
Zoiets? |
Ja ik zit niet zover weg van mijn tuin vandaan te vissen ..... dus als de laatste toetert...dan weet ik dat de tuin weer leeg is. Of ik moet ook zelf welkom zijn ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 22:07
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ja ik zit niet zover weg van mijn tuin vandaan te vissen ..... dus als de laatste toetert...dan weet ik dat de tuin weer leeg is. Of ik moet ook zelf welkom zijn ?? |
Sjah...das aan jou natuurlijk! Je kunt er ook een combi van maken...eerst vissen, en dan daarna op de bbq
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:51
|
|
|
marieke897 met twee kinderen hannah810 met pleegdochter zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud)
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) Code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud)
37 aanmeldingen dus; 22 dames en 15 heren en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 11:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud)
37 aanmeldingen dus; 22 dames en 15 heren en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!! |
Han......heb je dr zin an?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 15:08
|
|
|
ja hoor han het-er zin an..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 15:09
|
|
|
ja hoor han het-er zin an..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 15:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ja hoor han het-er zin an.......... |
Hihi.......lol......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DREEKE472
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 juni 2010, 23:18
|
|
|
Houden de dames van chocolade? en de heren? Zou het leuk vinden om wat mee te nemen om uit te delen aan de hele groep.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 juni 2010, 23:20
|
|
|
DREEKE472 schreef: | Houden de dames van chocolade? en de heren? Zou het leuk vinden om wat mee te nemen om uit te delen aan de hele groep. |
Ehh... Bij 30 graden wordt chocolade chocolademelk...
Ik hou wel van een stukje chocola
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 juni 2010, 23:55
|
|
|
Daar ben ik ook wel voor in en mn kids vinden dat ook smullen en lekker kliederen ..........
MARISKA601 schreef: | Ehh... Bij 30 graden wordt chocolade chocolademelk...
Ik hou wel van een stukje chocola |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 6 juni 2010, 08:35
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Daar ben ik ook wel voor in en mn kids vinden dat ook smullen en lekker kliederen .......... |
wáár zijn de billendoekjes!!! wáár, wáár, wáár!!!!!!
bíllendoekjes gezooooocht!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 6 juni 2010, 08:36
|
|
Naar boven |
|
|