Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 08:57
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Wanneer moet m'n auto eigenlijk gekeurd worden?.. |
Kijk effe bij je flessenpost misschien staat het erin vermeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:01
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk effe bij je flessenpost misschien staat het erin vermeld |
;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:10
|
|
|
Vraag me af of ik vandaag verder ga met de heg of niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:10
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Maar zou je niet langer dan "even wicht" willen zijn, Frank?? Het hééft zoveel voor op man-zijn..... maandelijkse periodes, gehaktballen, een eigen topic op CM, etc.etc.etc......... |
indien ik een 'wicht' zou zijn dan nog zou ik op mijn profiel zetten dat ik een man ben...ik zou erg verlegen zijn om tot de 'wichten-club' te moeten behoren...pffff, maandelijks gehaktballen en een eigen periode op CM zegt me allemaal niks...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | indien ik een 'wicht' zou zijn dan nog zou ik op mijn profiel zetten dat ik een man ben...ik zou erg verlegen zijn om tot de 'wichten-club' te moeten behoren...pffff, maandelijks gehaktballen en een eigen periode op CM zegt me allemaal niks... |
Dat vraag ik me dus af Je bent er namelijk wel veel mee bezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:13
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | He Frank; je zou een "zuivere weegschaal" kunnen gebruiken?
zie Lev.19:36 |
vergelijk je me nu met koren en olie???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vraag me af of ik vandaag verder ga met de heg of niet |
Ik heb m'n heg gelukkig pas geschilderd..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:19
|
|
|
Eigenlijk net ff voor het moment dat je een bekeuring krijgt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:20
|
|
|
YES356 schreef: | Eigenlijk net ff voor het moment dat je een bekeuring krijgt! |
echt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:21
|
|
|
Jaaaaaaaaaa
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | indien ik een 'wicht' zou zijn dan nog zou ik op mijn profiel zetten dat ik een man ben...ik zou erg verlegen zijn om tot de 'wichten-club' te moeten behoren...pffff, maandelijks gehaktballen en een eigen periode op CM zegt me allemaal niks... |
(Ge)wicht(ige) zaak hoor!! (ik ga snel weg vvor de komt)
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 4 juli 2012, 09:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:24
|
|
|
YES356 schreef: | Eigenlijk net ff voor het moment dat je een bekeuring krijgt! |
Ja Yes,dat is zo:) ik haal bekeuring en keuring nog te vaak door elkaar. en dat moet ik af leren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:43
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja Yes,dat is zo:) ik haal bekeuring en keuring nog te vaak door elkaar. en dat moet ik af leren |
Vroeg je, je nu af wanneer je nog eens een bekeuring krijgt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 11:20
|
|
|
Ik vroeg me niets af vandaag . maar kreeg een antwoord op waarom ik ook al weer een tom tom had!!!!
Stap in de auto, mijn tom tom vergeten!! Moest naar een onbekend adres voor mij Ik ff de weg vragen. Dus dat deed ik maar. Aan een niet nader omschreven persoon of “soort” mens , gewoon een mens! Dan de beschrijving krijgen
“ alle rotondes rechtdoor dan op de 1 na laatste rotonde voor je de stad uit rijd de 3e afslag,dus eigenlijk links. Ik zei dank u wel “mens”
O= rotonde -----------------> is rijrichting
O---------->O->O----------->O----------------------------------------------------------------------------------1,5 km O bordje einde bebouwden kom !! <---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------O 1,5 km en toen maar op de 1e O Rechts gegaan !!!
Wist ik ook weer de reden waarom ik die tom tom had aangeschaft!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 11:31
|
|
|
YES356 schreef: | Ik vroeg me niets af vandaag . maar kreeg een antwoord op waarom ik ook al weer een tom tom had!!!!
Stap in de auto, mijn tom tom vergeten!! Moest naar een onbekend adres voor mij Ik ff de weg vragen. Dus dat deed ik maar. Aan een niet nader omschreven persoon of “soort” mens , gewoon een mens! Dan de beschrijving krijgen
“ alle rotondes rechtdoor dan op de 1 na laatste rotonde voor je de stad uit rijd de 3e afslag,dus eigenlijk links. Ik zei dank u wel “mens”
O---------->O->O----------->O----------------------------------------------------------------------------------1,5 km O bordje einde bebouwden kom !! <---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------O 1,5 km en toen maar op de 1e O Rechts gegaan !!!
Wist ik ook weer de reden waarom ik die tom tom had aangeschaft!!!!! |
Tsssssssss en dan durven ze wat te zeggen over vrouwen achter het stuur Eindelijk een man die toegeeft soms niet slim te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 11:32
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ik heb m'n heg gelukkig pas geschilderd.. |
Als je toch zo'n makkelijke heg hebt ken je de mijne wel ff doen Maar goed ondertussen de buitenkant klaar, zoek alleen nog iemand die ff circa 25 meter lang 30 cm breed stuk gras bij de gemeente wil verwijderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 11:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als je toch zo'n makkelijke heg hebt ken je de mijne wel ff doen Maar goed ondertussen de buitenkant klaar, zoek alleen nog iemand die ff circa 25 meter lang 30 cm breed stuk gras bij de gemeente wil verwijderen |
Ja wat hoort bij de gemeente,en wat niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 12:20
|
|
|
YES356 schreef: | Ik vroeg me niets af vandaag . maar kreeg een antwoord op waarom ik ook al weer een tom tom had!!!!
Wist ik ook weer de reden waarom ik die tom tom had aangeschaft!!!!! |
...ik zal maar niet vertellen wat ik eens met een tomtom heb meegemaakt. Zo'n sprekende wegvinder is echt geen wondermiddel hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 14:11
|
|
|
Kijk ff op je kenteken Heide als het goed is VOOOOR de datum van de eerste ten naam stelling , en dat mag tot 2 mnd er voor , bij 2 mnd erna kost het 126,- pietermannen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 14:21
|
|
|
ik vraag me af waarom Josina zo onaanwezig is op het forum...anders doet ze niets anders dan plagen of onzin uitkramen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 14:56
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja wat hoort bij de gemeente,en wat niet? |
Mijn tuin dus niet En hun zooi komt mijn tuin in dus vind ik dat ik daar wat aan mag doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mijn tuin dus niet En hun zooi komt mijn tuin in dus vind ik dat ik daar wat aan mag doen |
het is altijd wat met jou. Zie je me nu ooit eens klagen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het is altijd wat met jou. Zie je me nu ooit eens klagen? |
tssss,dacht ik kan wel weer lid worden, jij bent misschien inmiddels geen lid meer, maar wie lees ik? ja hoor frank weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:59
|
|
|
PETRA944 schreef: | tssss,dacht ik kan wel weer lid worden, jij bent misschien inmiddels geen lid meer, maar wie lees ik? ja hoor frank weer |
Sorry hoor voor mijn aanwezigheid...maar jullie hebben toch een vrouwentopic om op te klagen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Sorry hoor voor mijn aanwezigheid...maar jullie hebben toch een vrouwentopic om op te klagen... |
ja maar is veelste leuk om jou af en toe te plagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:01
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Kijk ff op je kenteken Heide als het goed is VOOOOR de datum van de eerste ten naam stelling , en dat mag tot 2 mnd er voor , bij 2 mnd erna kost het 126,- pietermannen. |
Ja thanks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik zal maar niet vertellen wat ik eens met een tomtom heb meegemaakt. Zo'n sprekende wegvinder is echt geen wondermiddel hoor... |
Zal ìk het dan maar vertellen , Frank?
Er was eens een man , met de naam Frank . Een auto , met Belgisch kenteken. Op een voor CM bekende zaterdag was hij op pad geweest in Ede. De heenweg was noooit een probleem maar de terugweg he.............
O , frank .... sorry , ik zal nog even wachten op je toestemming.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zal ìk het dan maar vertellen , Frank?
Er was eens een man , met de naam Frank . Een auto , met Belgisch kenteken. Op een voor CM bekende zaterdag was hij op pad geweest in Ede. De heenweg was noooit een probleem maar de terugweg he.............
O , frank .... sorry , ik zal nog even wachten op je toestemming. |
nou...de heebweg geen rpobleem??? ik heb es een verslag gelezen...was de heen én terug weg een groot zoek en verdwaal probleem......we hebben hem nooit op de picknick gezien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:04
|
|
|
TINK100 schreef: | nou...de heebweg geen rpobleem??? ik heb es een verslag gelezen...was de heen én terug weg een groot zoek en verdwaal probleem......we hebben hem nooit op de picknick gezien |
...kletskous, ik vertel je niets meer...het is maar goed dat je met de volgende pn in France de mensen aan het lastig vallen bent anders had ik je op de heide in hoogste boom gezwierd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zal ìk het dan maar vertellen , Frank?
O , frank .... sorry , ik zal nog even wachten op je toestemming. |
Ik was zo goed om achter jou te rijden om je te kunnen wijzen op je snelheid...je leek net wel Visser Shumacher
|
|
Naar boven |
|
|