ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 92 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 08:57

HEIDE115 schreef:
Wanneer moet m'n auto eigenlijk gekeurd worden?..

Kijk effe bij je flessenpost misschien staat het erin vermeld Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:01

ERIKA129 schreef:
Kijk effe bij je flessenpost misschien staat het erin vermeld Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

;)
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:10

Vraag me af of ik vandaag verder ga met de heg of niet Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:10

STEENTJE178 schreef:
Maar zou je niet langer dan "even wicht" willen zijn, Frank??
Het hééft zoveel voor op man-zijn..... maandelijkse periodes, gehaktballen, een eigen topic op CM, etc.etc.etc.........

Boze smiley indien ik een 'wicht' zou zijn dan nog zou ik op mijn profiel zetten dat ik een man ben...ik zou erg verlegen zijn om tot de 'wichten-club' te moeten behoren...pffff, maandelijks gehaktballen en een eigen periode op CM zegt me allemaal niks...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:11

FRANKT627 schreef:
Boze smiley indien ik een 'wicht' zou zijn dan nog zou ik op mijn profiel zetten dat ik een man ben...ik zou erg verlegen zijn om tot de 'wichten-club' te moeten behoren...pffff, maandelijks gehaktballen en een eigen periode op CM zegt me allemaal niks...

Dat vraag ik me dus af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Je bent er namelijk wel veel mee bezig Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:13

MARIEKE009 schreef:
He Frank; je zou een "zuivere weegschaal" kunnen gebruiken?

zie Lev.19:36
Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley vergelijk je me nu met koren en olie???
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:16

ERIKA129 schreef:
Vraag me af of ik vandaag verder ga met de heg of niet Twijfelende smiley

Ik heb m'n heg gelukkig pas geschilderd..
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:19

HEIDE115 schreef:

Eigenlijk net ff voor het moment dat je een bekeuring krijgt!
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:20

YES356 schreef:
Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Slapende smiley

echt? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:21

HEIDE115 schreef:
Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Slapende smiley

echt? Verraste, verbaasde smiley

Jaaaaaaaaaa Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:23

FRANKT627 schreef:

(Ge)wicht(ige) zaak hoor!! (ik ga snel weg vvor de Boze smiley komt)

Laatst aangepast door
YES356
op woensdag 4 juli 2012, 09:25
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:24

YES356 schreef:

Ja Yes,dat is zo:)
ik haal bekeuring en keuring nog te vaak door elkaar.
en dat moet ik af leren Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 09:43

HEIDE115 schreef:
Ja Yes,dat is zo:)
ik haal bekeuring en keuring nog te vaak door elkaar.
en dat moet ik af leren Slapende smiley

Vroeg je, je nu af wanneer je nog eens een bekeuring krijgt? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 11:20

Ik vroeg me niets af vandaag . maar kreeg een antwoord op waarom ik ook al weer een tom tom had!!!!

Stap in de auto, mijn tom tom vergeten!! Moest naar een onbekend adres voor mij Ik ff de weg vragen.
Dus dat deed ik maar. Aan een niet nader omschreven persoon of “soort” mens , gewoon een mens!
Dan de beschrijving krijgen

“ alle rotondes rechtdoor dan op de 1 na laatste rotonde voor je de stad uit rijd de 3e afslag,dus eigenlijk links. Ik zei dank u wel “mens”

O= rotonde -----------------> is rijrichting

O---------->O->O----------->O----------------------------------------------------------------------------------1,5 km
O bordje einde bebouwden kom !! Verraste, verbaasde smiley Gefrustreerde smiley

<---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------O 1,5 km en toen maar op de 1e O Rechts gegaan !!!

Wist ik ook weer de reden waarom ik die tom tom had aangeschaft!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 11:31

YES356 schreef:
Ik vroeg me niets af vandaag . maar kreeg een antwoord op waarom ik ook al weer een tom tom had!!!!

Stap in de auto, mijn tom tom vergeten!! Moest naar een onbekend adres voor mij Ik ff de weg vragen.
Dus dat deed ik maar. Aan een niet nader omschreven persoon of “soort” mens , gewoon een mens!

“ alle rotondes rechtdoor dan op de 1 na laatste rotonde voor je de stad uit rijd de 3e afslag,dus eigenlijk links. Ik zei dank u wel “mens”

O---------->O->O----------->O----------------------------------------------------------------------------------1,5 km

<---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------O 1,5 km en toen maar op de 1e O Rechts gegaan !!!

Tsssssssss en dan durven ze wat te zeggen over vrouwen achter het stuur Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Eindelijk een man die toegeeft soms niet slim te zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 11:32

HEIDE115 schreef:
Ik heb m'n heg gelukkig pas geschilderd..

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit
Als je toch zo'n makkelijke heg hebt ken je de mijne wel ff doen Clown smiley
Maar goed ondertussen de buitenkant klaar, zoek alleen nog iemand die ff circa 25 meter lang 30 cm breed stuk gras bij de gemeente wil verwijderen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 11:55

ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit
Als je toch zo'n makkelijke heg hebt ken je de mijne wel ff doen Clown smiley
Maar goed ondertussen de buitenkant klaar, zoek alleen nog iemand die ff circa 25 meter lang 30 cm breed stuk gras bij de gemeente wil verwijderen Clown smiley

Ja wat hoort bij de gemeente,en wat niet?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 12:20

YES356 schreef:

Boze smiley ...ik zal maar niet vertellen wat ik eens met een tomtom heb meegemaakt. Zo'n sprekende wegvinder is echt geen wondermiddel hoor...
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 14:11

HEIDE115 schreef:

Kijk ff op je kenteken Heide als het goed is VOOOOR de datum van de eerste ten naam stelling , en dat mag tot 2 mnd er voor , bij 2 mnd erna kost het 126,- pietermannen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 14:21

Verraste, verbaasde smiley ik vraag me af waarom Josina zo onaanwezig is op het forum...anders doet ze niets anders dan plagen of onzin uitkramen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 14:56

HEIDE115 schreef:
Ja wat hoort bij de gemeente,en wat niet?

Mijn tuin dus niet Knipoog smiley
En hun zooi komt mijn tuin in Boze smiley dus vind ik dat ik daar wat aan mag doen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:39

ERIKA129 schreef:
Mijn tuin dus niet Knipoog smiley
En hun zooi komt mijn tuin in Boze smiley dus vind ik dat ik daar wat aan mag doen Knipoog smiley

Boze smiley het is altijd wat met jou. Zie je me nu ooit eens klagen?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:47

FRANKT627 schreef:
Boze smiley het is altijd wat met jou. Zie je me nu ooit eens klagen?

tssss,dacht ik kan wel weer lid worden, jij bent misschien inmiddels geen lid meer, maar wie lees ik? ja hoor frank weer Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:59

PETRA944 schreef:
tssss,dacht ik kan wel weer lid worden, jij bent misschien inmiddels geen lid meer, maar wie lees ik? ja hoor frank weer Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley

Sorry hoor voor mijn aanwezigheid...maar jullie hebben toch een vrouwentopic om op te klagen... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:01

FRANKT627 schreef:
Sorry hoor voor mijn aanwezigheid...maar jullie hebben toch een vrouwentopic om op te klagen... Boze smiley

ja maar is veelste leuk om jou af en toe te plagen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:01

CANADIAN073 schreef:
Kijk ff op je kenteken Heide als het goed is VOOOOR de datum van de eerste ten naam stelling , en dat mag tot 2 mnd er voor , bij 2 mnd erna kost het 126,- pietermannen.

Ja thanks
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 17:57

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik zal maar niet vertellen wat ik eens met een tomtom heb meegemaakt. Zo'n sprekende wegvinder is echt geen wondermiddel hoor...

Zal ìk het dan maar vertellen , Frank? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Er was eens een man , met de naam Frank . Een auto , met Belgisch kenteken. Op een voor CM bekende zaterdag was hij op pad geweest in Ede. De heenweg was noooit een probleem maar de terugweg he.............

O , frank .... sorry , ik zal nog even wachten op je toestemming. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:49

VISSER278 schreef:
Zal ìk het dan maar vertellen , Frank? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Er was eens een man , met de naam Frank . Een auto , met Belgisch kenteken. Op een voor CM bekende zaterdag was hij op pad geweest in Ede. De heenweg was noooit een probleem maar de terugweg he.............

O , frank .... sorry , ik zal nog even wachten op je toestemming. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nou...de heebweg geen rpobleem??? ik heb es een verslag gelezen...was de heen én terug weg een groot zoek en verdwaal probleem......we hebben hem nooit op de picknick gezien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:04

TINK100 schreef:
nou...de heebweg geen rpobleem??? ik heb es een verslag gelezen...was de heen én terug weg een groot zoek en verdwaal probleem......we hebben hem nooit op de picknick gezien Knipoog smiley

Boze smiley ...kletskous, ik vertel je niets meer...het is maar goed dat je met de volgende pn in France de mensen aan het lastig vallen bent anders had ik je op de heide in hoogste boom gezwierd...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:06

VISSER278 schreef:

Ik was zo goed om achter jou te rijden om je te kunnen wijzen op je snelheid...je leek net wel Visser Shumacher Boze smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 92 Volgende
Pagina 27 van 92