ChristianMatch

Forum

Niet verlengen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 60 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 11:12

Van mij ook alle goeds en koester je geluk... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 12:09

Vandaag mijn laatste dag op CM.

Nogmaals voor iedereen GOD's onmisbare Zegen toegewenst!!

Liefs Mary
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 12:44

GRACE585 schreef:

morgen de zero dan sluit ik af Knipoog smiley

'k zal je gaan missen hier Grace...
ik wens jou en Sjaak veel geluk toe !!
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 13:43

hoe zat het ook alweer:

'Laat uw ja ja zijn en uw nee nee'

barst, weer niet gelukt... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 15:14

GRIFFIN748 schreef:
hoe zat het ook alweer:

zeg het nou maar eerlijk....
je kon niet zonder ons..

welkom terug (bus((saab) beertje.
Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:02

GRIFFIN748 schreef:
hoe zat het ook alweer:

Haha, ik moet wel lachen om jou ..... hoeveel dagen was je weg...??Knipoog smiley

welkom terug ..... en blijf je nu ook ??
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:45

GRIFFIN748 schreef:
hoe zat het ook alweer:

Geeft niet hoor Griff. We vergeven het je wel, want we begrijpen natuurlijk best dat je niet zonder ons kunt.. so welcome back.. again and again Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:50

GRACE585 schreef:

morgen de zero dan sluit ik af Knipoog smiley
Sorry, Grace. Ik vind dit niet gepast hoe je aftelt. Aftellen is er naar uitzien dat je weggaat en eigenlijk vind ik dat nergens op slaan. CM heeft je een vriend gegeven, binnenkort ga je trouwen. Verder heeft het je ook fijne relaties gegeven en je hebt er veel kunnen leren. Waarom tel je dan af? Als je het zo ellendig vindt, waarom zeg je dan niet meteen je abbo op? Sorry, ik vind dit absoluut niet positief en ik vind ook dat CM dat niet verdiend heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:57

CHATULIEM619 schreef:
Sorry, Grace. Ik vind dit niet gepast hoe je aftelt. Aftellen is er naar uitzien dat je weggaat en eigenlijk vind ik dat nergens op slaan. CM heeft je een vriend gegeven, binnenkort ga je trouwen. Verder heeft het je ook fijne relaties gegeven en je hebt er veel kunnen leren. Waarom tel je dan af? Als je het zo ellendig vindt, waarom zeg je dan niet meteen je abbo op? Sorry, ik vind dit absoluut niet positief en ik vind ook dat CM dat niet verdiend heeft.

Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel.......het lijkt wel of Grace verplicht lid is van CM......en ik vind het persoonlijk ook niet fair om het zo te doen.......
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:24

[quote=CHATULIEM619]

Hallo Chatuliem
Je hebt wel een beetje gelijk maar ik wil ze toch alles wensen wat goed is en GODs zegen.
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 22:55

ik snap grace wel
tuurlijk heeft ze hier een goede tijd gehad
een goeie en lieve vriend(man) leren kennen
maar ik vind ook dat het hier de laaste tijd niet erg gezellig meer is
ik maak mijn tijd hier ook vol en ben dan ook met de noorderzon vertrokken
het licht niet aan cm dat de gezelligheid hier weg is,maar aan een aantalpersonen die overal commentaar op hebben
noem maar is een voorbeeld als ik in de chatbox ben valt het mij op dat het wel erg rustig is,dat was voor een half jaar geleden wel anders,nu zijn er ook veel leden weg gegaan,die het in de chatbox wel erg gezellig maakten ,jammer maar helaas, daar kan in mijn ogen de redactie van cm niets aan doen

grace en sjaak wens jullie gods zegen toe
en een hele fijne tijd samen met jullie kinderen

groetjes henduk en marianne
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 23:48

HENDUK927 schreef:
ik snap grace wel
het licht niet aan cm dat de gezelligheid hier weg is,maar aan een aantalpersonen die overal commentaar op hebben
noem maar is een voorbeeld als ik in de chatbox ben valt het mij op dat het wel erg rustig is,dat was voor een half jaar geleden wel anders,nu zijn er ook veel leden weg gegaan,die het in de chatbox wel erg gezellig maakten ,jammer maar helaas, daar kan in mijn ogen de redactie van cm niets aan doen

Eerlijk gezegd ook weer een subjectief verhaal. Ik zit heel wat langer op de site dan jullie en er zijn altijd veel mensen weggegaan. Volgens mij laten jullie je veel te veel leiden door het moment. En vroeger was de chatbox net zoals nu, altijd met ups en downs. Maar er is niemand die jullie verplicht om te blijven. Als je blijft, doe je dat omdat je het ook wel leuk vindt. Maar ook voor jullie geldt, je hebt een partner gevonden door CM, je hebt veel goede dingen meegemaakt. Moet je dan op zo'n manier afscheid nemen?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 23:51

HENDUK927 schreef:
ik snap grace wel

Heeft dat ook niet te maken Duck, met dat je nu een relatie hebt ? Dan wordt C.M. ook minder belangrijk denk ik... dan vind je de tijd die je samen hebt leuker, lijkt me logisch.
Ik ben al lang lid van C.M. en de leden wisselen elkaar af en er zijn er maar een paar die er echt lang opzitten...
En gezelligheid en dat het wat rustiger is, wisselt elkaar af...
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 10:22

Bovendien is elk verhaal of recensie zo persoonlijk, dus subjectief, als maar zijn kan. Ook ik heb gemerkt dat de sfeer veranderd is en ik vind het daarom ook begrijpelijk dat mensen niet verlengen en weggaan.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 10:39

GRIFFIN748 schreef:
Bovendien is elk verhaal of recensie zo persoonlijk, dus subjectief, als maar zijn kan. Ook ik heb gemerkt dat de sfeer veranderd is en ik vind het daarom ook begrijpelijk dat mensen niet verlengen en weggaan.

Wie weet zijn ze ook zo weer terug toch? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 13:06

DANIEL777 schreef:
De toon van chat was wel van die aard dat als tie beter had gekeken had haar reactie met een knipoog was en dat leest jullie soort ook never nooit niet. Dus daarom mijn toon en wat het laatste betreft gaat steekt het mij ook dat jullie alleen maar je mond over iemand open te trekken als ze weg zijn. Dat noem ik een laffe daad.

Waar maken jullie je in vredesnaam zo druk over. Is dat uit verveling? Als iemand graag aftelt naar een bepaalde gebeurtenis laat die dan toch doen. Immers, elk einde heeft een nieuw begin.

Gewoon laten doen. Niet reageren want dat wekt toch alleen maar wrevel op.

Frank Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 24 april 2011, 17:50
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 15:10

vandaag is de laatste dag dat mijn acount er nog is
wat jammer dat jullie of nee ik moet zeggen een enkeling mijn aftelling als negatief ervaart en dit hier zo neerkalkt ;want het was en is echt niet mijn bedoeling geweest.jammer dat daar weer zo'n negatieve lading over gekomen is en daar zo heftig over gediscuseert werd
ook al baalde ik over enkele zaken ;daar ben ik dan wel pv mee bezig.

ik dank de cm redactie voor deze site waar ik vele vrienden en mijn partner heb mogen vinden

verder wens ik een ieder hier een hele fijne tijd toe en hoop ik dat men net als ik een fijne partner en/of vriendschappen zal vinden al dan niet via cm.
ik dank mijn lieve vrienden die ik hier heb mogen leren kennen voor hun meeleven en gezelligheid.
lieve groet en big hugg Kussende smiley
Grace

Laatst aangepast door
GRACE585
op zondag 24 april 2011, 15:18
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN096

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 15:35

Grace en Sjaak, we wensen jullie Gods zegen toe

Ik verlaat volgende week zondag bij CM.

Groetjes van Marian en Herman
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 16:11

FRANKT627 schreef:
Waar maken jullie je in godsnaam zo druk over. Is dat uit verveling? Als iemand graag aftelt naar een bepaalde gebeurtenis laat die dan toch doen. Immers, elk einde heeft een nieuw begin.

Gewoon laten doen. Niet reageren want dat wekt toch alleen maar wrevel op.

Frank Knipoog smiley

Nou inderdaad!
Ik vind het sowieso jammer dat sommige mensen meteen zo negatief op iemand reageren (het zijn trouwens vaak wel dezelfde mensen). Zo verpest je voor anderen die aan het forum meedoen wel de sfeer!!
Laten we het gezellig houden en als je wat tegen iemand hebt, zeg het dan tegen die persoon zelf en niet zo dat iedereen kan meegenieten.
Wij, als christenen hebben een voorbeeldfunctie. En op deze manier geef je m.i. wel het verkeerde voorbeeld!!
Naar boven

Auteur Bericht
SWEETLADY943

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 16:20

Lieve Grace en Sjaak, Ik wens jullie heel veel geluk en succes met verhuizen en de toekomst. Ik ben heel erg blij voor jullie. Veel liefs

Kussende smiley
[/b]

Hey Marianne en Hermanito Knipoog smiley Ga jullie ook goed en veel geluk met jullie plannen voor de toekomst. byeeeeeee.

Ieder ander die CM verlaat fijne zomer en veel geluk.

Liefs, Sweets.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 16:56

dat leest jullie soort ook never nooit niet.

Wie bedoel je nu met jullie soort?????? Verraste, verbaasde smiley Lijkt wel of je het over dieren hebt dan praat je ook in soorten toch?
Dacht eerlijk gezegd dat het met mensen wat anders lag en maar goed ook...... Engeltje smiley
Trieste ontwikkeling eigenlijk als op een christelijke dating site mensen ook al als 'jullie soort'betiteld worden

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 24 april 2011, 17:04
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 17:02

GRACE585 schreef:

vandaag is de laatste dag dat mijn acount er nog is
wat jammer dat jullie of nee ik moet zeggen een enkeling mijn aftelling als negatief ervaart en dit hier zo neerkalkt ;want het was en is echt niet mijn bedoeling geweest.jammer dat daar weer zo'n negatieve lading over gekomen is en daar zo heftig over gediscuseert werd
ook al baalde ik over enkele zaken ;daar ben ik dan wel pv mee bezig.

ik dank de cm redactie voor deze site waar ik vele vrienden en mijn partner heb mogen vinden

verder wens ik een ieder hier een hele fijne tijd toe en hoop ik dat men net als ik een fijne partner en/of vriendschappen zal vinden al dan niet via cm.
ik dank mijn lieve vrienden die ik hier heb mogen leren kennen voor hun meeleven en gezelligheid.
lieve groet en big hugg Kussende smiley
Grace

Grace ik wens jou met Sjaak en de kids een mooie en goede tijd toe samen!
Hopelijk komt er snel en leuk huis voor jullie! Wij houden contact.
Er voor degene die negatief doen over het aftellen en afscheid nemen.
Mensen waar hebben we het over ieder doet dat op zijn/ haar manier.

Laten we eens gewooon blijven doen en niet altijd zo hakken op elkaar.
Kijk naar welke dagen we nu inleven!!

Kussende smiley Erika.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 17:25

DANIEL777 schreef:
De toon van chat was wel van die aard dat als tie beter had gekeken had haar reactie met een knipoog was en dat leest jullie soort ook never nooit niet. Dus daarom mijn toon en wat het laatste betreft gaat steekt het mij ook dat jullie alleen maar je mond over iemand open te trekken als ze weg zijn. Dat noem ik een laffe daad.

Volgens mij is Grace nog helemaal niet weg Daniel...... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 17:27

WILLEMIJN232 schreef:
Volgens mij is Grace nog helemaal niet weg Daniel...... Verraste, verbaasde smiley
nee klopt zag het ook maar alleen des te beter kon ze tenminste nog meelezen
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 17:40

GRIFFIN748 schreef:

Ik vraag me af (misschien moet dat wel in het andere topic... Knipoog smiley ), waarom er zoveel heisa is na aanleiding van 1 iemand die nu vertrekt...
Ik vind er niks mis mee als je daar anders over denkt, maar om nu weer daar een topic aan te 'bevuilen'... Smiley die vol vragen zit
Ik vind dan dat dat een zaak is tussen Grace en Chatuliem, maar dan heb je ineens ook reacties van bijv. Griffin en Henduk die vertellen dat de sfeer daarom niet meer goed is... ik zou zeggen, lees dit dan niet of neem het met een korrel zout en ga verder met je leven...
Meningen kunnen verschillend zijn en niet iedereen ligt elkaar... that's life... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 17:44

DANIEL777 schreef:

Dus de laffe daad valt nog mee gelukkig...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 18:19

SUSANNAH475 schreef:
Ik vraag me af (misschien moet dat wel in het andere topic... Knipoog smiley ), waarom er zoveel heisa is na aanleiding van 1 iemand die nu vertrekt...
Ik vind er niks mis mee als je daar anders over denkt, maar om nu weer daar een topic aan te 'bevuilen'... Smiley die vol vragen zit
Ik vind dan dat dat een zaak is tussen Grace en Chatuliem, maar dan heb je ineens ook reacties van bijv. Griffin en Henduk die vertellen dat de sfeer daarom niet meer goed is... ik zou zeggen, lees dit dan niet of neem het met een korrel zout en ga verder met je leven...
Meningen kunnen verschillend zijn en niet iedereen ligt elkaar... that's life... Engeltje smiley

Helemaal mee eens suus............ CM is OKE
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 18:48

DANIEL777 schreef:
Goed, Daniel. in mijn ogen tel je af als je ergens naar verlangt of uitziet. En dan vind ik het schrijnend dat er klaarblijkelijk mensen zijn die er zo naar uitzien van de site af te zijn, dat ze al een week van tevoren beginnen af te tellen. En nee, dat kan ik niet als positief ervaren, jij misschien wel.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 19:29

CHATULIEM619 schreef:
Goed, Daniel. in mijn ogen tel je af als je ergens naar verlangt of uitziet. En dan vind ik het schrijnend dat er klaarblijkelijk mensen zijn die er zo naar uitzien van de site af te zijn, dat ze al een week van tevoren beginnen af te tellen. En nee, dat kan ik niet als positief ervaren, jij misschien wel.

Maar dat is in jouw ogen...
mogen we er ook met andere ogen naar kijken? Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 19:42

DANIEL777 schreef:

Mag best Daniel, ik ben meestal vrij direct maar dat zal mijn soort, om in jouw termen te blijven wel zijn .en ik vind Grace een aardige vrouw.......
hoe bedenk je het....jullie soort.......pfff

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 24 april 2011, 19:44
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 60 Volgende
Pagina 26 van 60