Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:19
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Ik heb kikker niet Daar gaat mijn date..
Die een lijntje op de weg van Jonathan is. |
Taxi blijft Taxi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:24
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Ik heb kikker niet Daar gaat mijn date..
Die een lijntje op de weg van Jonathan is. |
Hallo! Breng er 638 mee hoor...zit er daar dan echt geen één tussen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 (onder voorbehoud)
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de andere heren met aanmelden??
. |
Zou ook wel mee willen, even kijken hoe mijn diensten lopen dus onder voorbehoud.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:10
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Hallo! Breng er 638 mee hoor...zit er daar dan echt geen één tussen? |
Hahaha JIPPIE!! Toch nog een date 3 Juli! Nu nog bedenken wat kikkers eten op een picknick..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:11
|
|
|
JUDA209 schreef: | Zou ook wel mee willen, even kijken hoe mijn diensten lopen dus onder voorbehoud. |
Leuk Juda!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:02
|
|
|
ik zoek ook nog vervoer voor de 3e juli
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:04
|
|
|
JUDA209 schreef: | Zou ook wel mee willen, even kijken hoe mijn diensten lopen dus onder voorbehoud. | Werk je nog op je 97ste
Tip: pas even je profiel aan, wel zo prettig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:06
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Werk je nog op je 97ste
Tip: pas even je profiel aan, wel zo prettig. |
maar je bent zo oud als je je voelt toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:09
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | maar je bent zo oud als je je voelt toch? |
Haha.....ik hoop dat ik op die leeftijd al met pensioen ben, maar een ieder is vrij om te blijven werken. Goed voor de economie!
Misschien moet ik tegen die tijd nog wel werken, je weet nooit wat de politiek bedenkt hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:19
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Werk je nog op je 97ste
Tip: pas even je profiel aan, wel zo prettig. |
Je zult het geld maar nodig hebben....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 00:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | bijna tess, hoeveel matrasjes mag ik reserveren? (en hoe groot zijn kikker-matrasjes?? ) |
kun je onder elk matrasje een erwt leggen , en de kikker die niet slapen kan . . .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DREEKE472
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 00:28
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
<knip>
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de andere heren met aanmelden??
. |
Hoi,
Het is me wel een ritje voor een picknick, maar oké, onder voorbehoud wil ik wel komen voor een gezellige dag met jullie.
Lijkt me namelijk wel leuk om jullie te ontmoeten in het echt ipv alleen contact via een forum of mail. Faco-to-face zegt mij iig veel meer.
Is het de bedoeling dat ik iets meeneem buiten een goed humeur? Wel zo handig als ik dan niet hetzelfde meeneem als iedereen.
Goed weer kan ik niet regelen wel hopen, dus iets lekkers misschien?
Het antwoord mag hier, maar ook graag ff op tijd per mail.
Groetjes, André
Laatst aangepast door
|
DREEKE472
|
op maandag 31 mei 2010, 00:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 07:49
|
|
|
DREEKE472 schreef: | Hoi,
Het is me wel een ritje voor een picknick, maar oké, onder voorbehoud wil ik wel komen voor een gezellige dag met jullie.
Lijkt me namelijk wel leuk om jullie te ontmoeten in het echt ipv alleen contact via een forum of mail. Faco-to-face zegt mij iig veel meer.
Is het de bedoeling dat ik iets meeneem buiten een goed humeur? Wel zo handig als ik dan niet hetzelfde meeneem als iedereen.
Goed weer kan ik niet regelen wel hopen, dus iets lekkers misschien?
Het antwoord mag hier, maar ook graag ff op tijd per mail.
Groetjes, André |
Gewoon even je eigen natje en droogje meenemen, dré
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 08:37
|
|
|
ELOY025 schreef: | kun je onder elk matrasje een erwt leggen , en de kikker die niet slapen kan . . . |
ja...........en maak de zin eens af, eloy??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 08:47
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud)
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud)
35 aanmeldingen dus; 21 dames en 14 heren en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 31 mei 2010, 21:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 09:27
|
|
|
hij is inderdaad super mariska!! ene grote vrolijke vriendelijke vruchtbare kikkerfamilie he? wie is beertje in de coulissen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 09:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hij is inderdaad super mariska!! ene grote vrolijke vriendelijke vruchtbare kikkerfamilie he? wie is beertje in de coulissen? |
Ik hoorde hem op de radio vannochtend, en ik kon het niet laten hem hier te plaatsen. Het beertje is chris? Die toekijkt of we het allemaal wel goed doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 09:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hij is inderdaad super mariska!! ene grote vrolijke vriendelijke vruchtbare kikkerfamilie he? wie is beertje in de coulissen? |
Moet natuurlijk wel eerst even goed kijken welke kikker der bij welke CM-er past
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 13:42
|
|
|
Haha, volgens mij kijken al jullie kids met grote ogen naar ons dan! Er staan dus allemaal beertjes in de coulissen!
Ik word helemaal melig als ik dat filmpje naast de picknick zet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RICK261
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:11
|
|
|
onder voorbehoud meld ik me aan + 2kids Greetz,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:24
|
|
|
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud)
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) rick261 + 2 kids (onder voorbehoud)
28 aanmeldingen, en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:28
|
|
|
RICK261 schreef: | onder voorbehoud meld ik me aan + 2kids Greetz, |
hey, rick! volgens mij kent ik uwes?? super dat je meegaat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NELIA680
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:36
|
|
|
Hey mensen, Ziet er leuk uit, maar ik ken helemaal niemand en dat soort dingen vind ik n beetje eng :) Ik beloof niets, zit waarschijnlijk verlangend naar jullie picknick te kijken vanuit een boom met een verrekijker... Greetz Nelia
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:44
|
|
|
NELIA680 schreef: | Hey mensen, Ziet er leuk uit, maar ik ken helemaal niemand en dat soort dingen vind ik n beetje eng :) Ik beloof niets, zit waarschijnlijk verlangend naar jullie picknick te kijken vanuit een boom met een verrekijker... Greetz Nelia |
je kunt het ook gewoon niet beloven, en wél doen nelia; als ik je eigen profiel even mag citeren;
Samen pret maken is veel leuker dan dat altijd zelf te doen :) Ik houd wel van leuk, gezellig, samen eten, samen kletsen, samen wandelen, op het strand of in het bos, lekker op de bank met n glas wijn of een biertje
dus bij deze nodig ik je uit om samen op hetzelfde kleedje in het bos aan de rand van de heide, leuk en gezellig, samen te eten, en samen te kletsen.......... (dat ik helemáál niet leuk en gezellig bén, zeggen we er gewoon even niet bij, haha)
deal??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:05
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) rick261 + 2 kids (onder voorbehoud) david151
29 aanmeldingen, en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:13
|
|
|
Omdat Hannah te lui is plaats ik de route beschrijving :
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud)
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) dreeke472 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) rick261 + 2 kids (onder voorbehoud) david151
|
nog effe en de dames zijn in de minderheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:50
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nog effe en de dames zijn in de minderheid |
klopt griff, daarom heb ik de regel waar blijven de mannen om zich aan te melden, maar even weggehaald........
ennehhhh maris; pas op he meid!! met je hannah is te lui........ je hoeft natuurlijk niet álles hardop te zeggen!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 31 mei 2010, 20:53
|
|
Naar boven |
|
|