Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 13:45
|
|
|
Vanmorgen verlaat ik een appartement, waar ik heb gewerkt... In mijn handen een gigantische doos van Merci....(allemaal kleurtjes van die bruine zoetigheid...je weet wel!!!)
Op de stoep kom ik 2 met honden wandelende al wat oudere heren tegen...waarvan er 1 spontaan de woorden uit spreekt.... ""Kijk mevrouw...daar hadden we het nu net over...""
Mijn ogen theeschoteltjes...en snapte ik het niet eens direct...
Wijzend naar de doos met ""bruine staafjes"" ""Als er nu eens iemand ons spontaan chocolade aanbood...wat zou dat heerlijk zijn!!!""
Toen schoot ik in de lach...en genoot zo van dit tafereel...dat ik ook niets anders kon doen...dan gehoor te geven aan deze ""zoete"" oproep...
Kijk...dat zijn de dingen...die me blij maken...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 12 april 2013, 13:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 12:18
|
|
|
Beseffend....waar deze korte vakantie...al niet goed voor is geweest.... Wat een heerlijke dagen...van liefde eensgezindheid...saamhorigheid...heel veel gelachen....maar ook gehuild....
En dat ik mijn 3 kanjers al weer mis!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 21:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Beseffend....waar deze korte vakantie...al niet goed voor is geweest.... Wat een heerlijke dagen...van liefde eensgezindheid...saamhorigheid...heel veel gelachen....maar ook gehuild....
En dat ik mijn 3 kanjers al weer mis!!!! |
Wat leuk dat je zo mooie dagen gehad heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 22:13
|
|
|
zo een gezellige dagje vandaag dochter had vrij en kwam samen met haar vriend hier! En ze had wat moois bij haar, ga ik morgen even halen....leuk voor de kinderen en voor mij om te doen
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 19 april 2013, 22:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 22:54
|
|
|
Bij m'n zus gegeten die lekker hollands ging koken..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 april 2013, 20:58
|
|
|
Een gezelige barbeque op de Ginkelse Hei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 06:45
|
|
|
Het beeldje vinden dat.jaren geleden zo symbolisch op een toegezonden kaart stond. Staat nu in mijn huiskamer want kon ik dus niet laten staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 20:52
|
|
|
Nou,er zijn genoeg dingen om blij van te worden Soms zie je verliefde stelletje hand en hand fietsen..in de wolken!
En rijden spontaan door rood met z'n tweeen Ze geloven er gewoon in dat dat rode hartje voor hun bedoeld was..
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 21 april 2013, 20:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 20:53
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Nou,er zijn genoeg dingen om blij van te worden Soms zie je verliefde stelletje hand en hand fietsen..in de wolken!
En rijden spontaan door rood met z'n tweeen Ze geloofden gewoon dat dat rode hartje voor hun bedoeld was.. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 23:15
|
|
|
Dat ik nu heerlijk bed in mag om te slapen.........knuffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 april 2013, 00:33
|
|
|
Met een andermans geluk!
ciao..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 10:02
|
|
|
Willem618 weer is gesproken..
Was leuke ervaring met deze man op de pn
Dank Willem..
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 24 april 2013, 10:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:42
|
|
|
Oude bekenden gezien ........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 17:55
|
|
|
uH.. Ik wordt blij als er een 2e kassa opengaat
Ik wordt blij als ik een uur lang mijn bonuskaart bij de gamma kan geven aan klanten voor mij
Ik wordt blij,als mn afrokam gewoon ligt,waar die lag
Ik wordt blij,als 1 iemand uitstapt uit de tram,zodat ik toch mee kan
En ik wordt blij,wanneer iemand 1 foto plaatst uit 2013;)........
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 25 april 2013, 18:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 19:07
|
|
|
Blij om de bloeduitslag van een kind van me. het is pfeiffer, komt goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 21:51
|
|
|
PETRA373 schreef: | Blij om de bloeduitslag van een kind van me. het is pfeiffer, komt goed |
Fijn, Petra. En beterschap voor hem/haar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 22:03
|
|
|
PETRA373 schreef: | Blij om de bloeduitslag van een kind van me. het is pfeiffer, komt goed |
Sterkte ermee,en beterschap toegewenst..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 22:34
|
|
|
gelukkig Petra, verwen hem maar goed en beterschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 00:53
|
|
|
dank jullie, ben zo blij het allemaal iets onschuldigs is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 07:12
|
|
|
Een dag niet gelachen = een dag niet geleefd
Het is voor sommigen een lijfspreuk . Maar het is ook maar hoe je deze bekijkt. Het klopt, soms zijn er dagen dat je niet kunt lachen, en intense pijn voelt. Maar uiteindelijk leef je wel deze dag. Geluk en verdriet zijn factoren die bij het leven horen en de een gaat er anders mee om als de ander.
Wist je dat… •Een kind lacht gemiddeld 300 tot 400 keer per dag, volwassenen nog maar zo’n 10 tot 15 keer. •Lachen zet maar liefst 15 gezichtsspieren in beweging. (Fronsen 40…) •Door te lachen masseren je spieren zachtjes de organen. In de andere spieren is de spierspanning tijdens het lachen juist laag. Hierdoor krijgt u een ontspannen gevoel. •Als u lacht haalt u dieper adem en uw bloeddruk en hartritme worden op elkaar afgestemd. Uw bloed stroomt sneller en transporteert zo meer voedingsstoffen en zuurstof naar uw hersenen. •Tijdens het lachen komen in de hersenen endorfinen vrij. Deze hormonen geven een prettig gevoel, hebben pijnstillende eigenschappen en verminderen een teveel aan stresshormonen, zoals adrenaline en cortisol. •Een lachsessie van 20 minuten brengt evenveel vitaliteit en welzijn als een step- of joggingsessie. En: zonder zweten! •Lachen versterkt het immuunsysteem. •Lachen bevordert de bloedsomloop en verlaagt de bloeddruk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 07:59
|
|
|
Dat heb jij mooi neer gezet, klopt Anna! Ook een genezing proces als je in een zware, moeilijke tijden leeft! Ondanks alles, kan ik blijven lachen, ik geniet zelf ervan.
Iemand sprak mij van de week aan, hoe kan jij nog blijven lachen en genieten......... Ik zou dat niet meer kunnen, God geef het aan mij........het is zo kostbaar, lachen is heerlijk!
Mijn eigen moeder was ook zo, ze lachte graag en ze zei, geniet God geeft het aan jou. Zij was mijn voorbeeld! Tot haar laatste end bleef ze lachen, ze is 95 jaar geworden!
En ik begrijp het best hoor, als je midden in zit in de storm, ook ik heb een tijd gehad dat ik niet meer lachen kon, pas op hoor, dat je niet gaat verkillen! De ijzige verkilte maakt je hard!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 22:36
|
|
|
ik werd helemaal vrolijk van dat groepje kids, die al een voorsprong namen op de optocht van 30 april met toeters en slingers. Ze begeleiden me een stukje op de fiets terwijl ik aan het hardlopen was. Ondertussen riepen ze leuzen als: Hup met die beentjes kriebel aan de teentjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 00:27
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | En ik begrijp het best hoor, als je midden in zit in de storm, ook ik heb een tijd gehad dat ik niet meer lachen kon, pas op hoor, dat je niet gaat verkillen! De ijzige verkilte maakt je hard! |
Mooi gezegd Joannie.Ik ben wel eens bitter maar dan krijg je weer wat toegeworpen,heb net met puber zitten praten(dus toch weer laat op bed),lastig mannetje maar hij heeft nu zijn draai gevonden op een stage adres.Hij wordt langzaamaan volwassen..........en ik geniet er van!
Op mijn werk merk ik de verharding,we krijgen steeds meer te maken met geweld.Sommige dagen kun je het naast je neerleggen,andere dagen ben je net iets te veel uitgescholden en dan leg je het niet zomaar naast je neer(de woorden die mensen gebruiken zijn echt ongelooflijk hard,de dreigingen met fysiek geweld zijn enorm beangstigend) Ik wil niet verharden maar hoe houd je het tegen als de wereld om je heen steeds harder wordt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 08:38
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik werd helemaal vrolijk van dat groepje kids, die al een voorsprong namen op de optocht van 30 april met toeters en slingers. Ze begeleiden me een stukje op de fiets terwijl ik aan het hardlopen was. Ondertussen riepen ze leuzen als: Hup met die beentjes kriebel aan de teentjes. |
Haha de koninging van de marathon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MUZE309
|
|
Geplaatst: maandag 29 april 2013, 13:34
|
|
|
vroeg in de morgen op mijn balkon twee duiven een paartje kijkt mij aan ze zitten op een handje aan de muur het handje valt op de grond weg duifjes
Laatst aangepast door
|
MUZE309
|
op maandag 29 april 2013, 13:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 29 april 2013, 16:29
|
|
|
Verdrietig rij ik naar huis... Even is het me alles te veel....
De zon schijnt...daar ben ik in ieder geval WEL blij om... Ik rij door de polders...en zoek een parkeerplaats met uitzicht op weilanden met daarin de lammetjes....
Wat is dit mooi...lief... Echt heel klein...zijn ze lammetjes al niet meer...maar ze springen dat het een lieve lust is.... En DAAR...wordt ik nou blij van....en rustig... De natuur...Gods schepping...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 29 april 2013, 18:12
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mooi gezegd Joannie.Ik ben wel eens bitter maar dan krijg je weer wat toegeworpen,heb net met puber zitten praten(dus toch weer laat op bed),lastig mannetje maar hij heeft nu zijn draai gevonden op een stage adres.Hij wordt langzaamaan volwassen..........en ik geniet er van!
Op mijn werk merk ik de verharding,we krijgen steeds meer te maken met geweld.Sommige dagen kun je het naast je neerleggen,andere dagen ben je net iets te veel uitgescholden en dan leg je het niet zomaar naast je neer(de woorden die mensen gebruiken zijn echt ongelooflijk hard,de dreigingen met fysiek geweld zijn enorm beangstigend) Ik wil niet verharden maar hoe houd je het tegen als de wereld om je heen steeds harder wordt? |
Gebed doet wonderen, blijft ervoor bidden! en zegen de mensen die verhard zijn, dat kan je allemaal in jezelf doen, zonder dat ze jou horen! Geweld en dreiging ja ik ken het ook veel te goed! Het heeft mij anders leren kijken het zijn mensen die zelf ontzettend bang zijn, banger dan jij! Ik zegen hen, steeds weer! Dat is mijn wapens, de wapens van God! Ik weet het klinkt zo gemakkelijk en toch het is onze wapenuitrusting, die God ons geeft! Zorg dat jijzelf niet hard wordt, bid ervoor! sterkte in de wijsheid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 29 april 2013, 18:19
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Gebed doet wonderen, blijft ervoor bidden! en zegen de mensen die verhard zijn, dat kan je allemaal in jezelf doen, zonder dat ze jou horen! Geweld en dreiging ja ik ken het ook veel te goed! Het heeft mij anders leren kijken het zijn mensen die zelf ontzettend bang zijn, banger dan jij! Ik zegen hen, steeds weer! Dat is mijn wapens, de wapens van God! Ik weet het klinkt zo gemakkelijk en toch het is onze wapenuitrusting, die God ons geeft! Zorg dat jijzelf niet hard wordt, bid ervoor! sterkte in de wijsheid! |
Ja helemaal waar Joanne. en soms helemaal niet zo gemakkelijk vind ik. Maar wel een zinvolle iets. Het geeft mij altijd meteen nieuwe moed om door te gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 29 april 2013, 20:10
|
|
|
Een meisje komt thuis en haar geliefde omhels haar een kust haar. ik heb je gemist..................liefde wat mooi om te zien............tja
Ik zou best wel weer verliefd willen worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 29 april 2013, 22:23
|
|
|
Mannen nog ff geduld.....
De leukste foto; s komen nOg:)) Geintje toch..er zijn eral genoeg zie ik.
Kijk die tompoezen:)......lekker ofniet?:)
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op maandag 29 april 2013, 22:46
|
|
Naar boven |
|
|