ChristianMatch

Forum

Stemmen......op..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 240 241 242 243 244 245 246 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:17

HENK710 schreef:
Het quoten gaat inderdaad niet meer goed als iemand ook al een ander gequote heeft. Zou mooi zijn als dat toch weer terug kwam. Maakt alles toch wat overzichtelijker en makkelijker

Dus gewoon stemmen op de oude quotefunctie
RENSKE067 schreef:
ja das wel weer jammer dan idd
wordt het niet echt overzichtelijker van
sorry chat

INEZ910 schreef:
Ik kan het wel haha Knipoog smiley
Kwestie van voorgaande kopiëren en plakken in nieuwe reactie en dan je eigen tekst er onder schrijven. Iets meer werk maar wel handig om te weten Clown smiley

Het kan ook zeker wel, maar is inderdaad wat bewerkelijker.
Wel zou ik dan meer gebruik maken van de vierkante haken en de "quote" om het echt overzichtelijk te houden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Anders moet er nog goed gekeken worden waar het door jou geciteerde deel ophoudt (zoals nu tussen de reactie van Renske en je eigen reactie: er staat wel een witregel, maar met de "quote" en de vierkante haken wordt het nog overzichtelijker (zie boven).

Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 28 februari 2010, 21:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:17

HANNAH810 schreef:
ik denk dat cm onze bijdrages zo waardevol vind, dat ze die dubbel plaatsen, sola............. Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley Knipoog smiley

Ik dacht dat jij niet naast je schoenen zou gaan lopen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:21

HENK710 schreef:
Eerst lezen, dan pas reageren, Chatuliem. Dat toegeven is er allang geweest. En als jullie nu eens met mij ophouden met deze vuiligheid op het forum, dan hoeft Chris niet gemaild te worden! Zoals Pieter al zei, verbeter de wereld begin bij jezelf! Waarom dan verder blijven uitdagen?
Henk je zit nu gewoon te liegen. Je hebt nooit toegegeven dat hij dat niet had mogen zeggen. Zelfs in je bijdrages hier op het forum spreek je van een onschuldig grapje. Ik wil wel ophouden, maar ik vraag me iedere keer af, waarom je zoveel verdraaiingen maakt.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:23

HENK710 schreef:
Heel gezond hoor, Jonathan. Laat je in elk geval nooit iets opdringen alsof je er al overheen zou moeten zijn. Ontwikkel je in je eigen tempo! Want de pijn is voor ieder mens weer anders, net als de weg eruit...

JONATHAN890 schreef:
als God de match made in heaven op mijn weg brengt.

Die match met Hem heb je al te pakken! Da's toch geweldig! Knipoog smiley

en die andere loopt vast al rond ergens..... misschien ken ik haar al, misschien wel niet....God weet t Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:23

HENK710 schreef:
Het kan ook zeker wel, maar is inderdaad wat bewerkelijker.
Wel zou ik dan meer gebruik maken van de vierkante haken en de "quote" om het echt overzichtelijk te houden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Anders moet er nog goed gekeken worden waar het door jou geciteerde deel ophoudt (zoals nu tussen de reactie van Renske en je eigen reactie: er staat wel een witregel, maar met de "quote" en de vierkante haken wordt het nog overzichtelijker (zie boven).

Ja Henk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:25

CHATULIEM619 schreef:
Henk je zit nu gewoon te liegen. Je hebt nooit toegegeven dat hij dat niet had mogen zeggen. Zelfs in je bijdrages hier op het forum spreek je van een onschuldig grapje. Ik wil wel ophouden, maar ik vraag me iedere keer af, waarom je zoveel verdraaiingen maakt.

Ik voel me toch weer even genoodzaakt om te reageren.

Ik heb niets over hem aangegeven inderdaad. Enkel aangegeven op jouw reactie dat ik heb toegegeven ook niet in alles correct gereageerd te hebben. Je zoekt echt iets om te slaan, zonder echt te letten op wat er gezegd wordt. Jij vroeg mij om iets toe te geven, waarvan ik aangegeven heb dat ik dat al gedaan heb in een eerdere bijdrage. Ik ga niet spreken voor Rel en dat was ook niet jouw vraag:
CHATULIEM619 schreef:
Gewoon erkennen waar je zelf fout bent geweest, komen we al een heel eind.

Stop nu aub met dit gedonder! Wat denk je hier nog mee te bereiken?
Wees constructief voor CM en houd het hierbij! Er is al genoeg negativiteit over de site heengegaan!

Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 28 februari 2010, 21:29
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:42

HANNAH810 schreef:
ik denk dat cm onze bijdrages zo waardevol vind, dat ze die dubbel plaatsen, sola............. Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley Knipoog smiley

Dat zal het zijn........... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELTJE813

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:50

HENK710

Wees constructief voor CM en houd het hierbij! Er is al genoeg negativiteit over de site heengegaan

er valt ook geen zalf aan je te strijken.
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:50

CHATULIEM619 schreef:
Even een luchtig onderwerp. Hoe gebruik je de televisie? En hoe zou je hem willen gebruiken? Kun je leven zonder tv of wil je juist tv vanwege het nieuws? Kortom, hoe kijk je naar het gebruik van tv en hoeveel laat je je er door beïnvloeden.

Ik kijk het nieuws op mijn pc en evt. programma's die ik wil zien....komt overigens niet echt veel voor...via "Uitzending gemist".
Naar boven

Auteur Bericht
ELLY361

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:56

misschien oftopic dit onderdeel laten we samen of apart op de Knieen gaan en onze handen vouwen , want inderdaad alleen het gebed kan ons bewaren
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 22:09

ELLY361 schreef:
misschien oftopic dit onderdeel laten we samen of apart op de Knieen gaan en onze handen vouwen , want inderdaad alleen het gebed kan ons bewaren

slotje er op?
Naar boven

Auteur Bericht
ELLY361

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 22:15

PIETER649 schreef:
slotje er op?

EEN HEEL ERG GROOT SLOT
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 22:30

ELLY361 schreef:
EEN HEEL ERG GROOT SLOT

Een slot zo groot als een kasteel Knipoog smiley

Waarbij ik denk dat dit onderwerp zo zoetjes aan uitgediscussieerd is.
Hopelijk heeft het ertoe geleid dat (de) forumbijdragen die in de komende tijd gepost worden, uitsluitend nette bewoordingen zullen gaan bevatten. Tenslotte komt de boodschap het best over als deze op een fatsoenlijke manier wordt geformuleerd.

Laatst aangepast door
ARJAN007
op zondag 28 februari 2010, 22:32
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 22:39

CHATULIEM619 schreef:
Even een luchtig onderwerp. Hoe gebruik je de televisie? En hoe zou je hem willen gebruiken? Kun je leven zonder tv of wil je juist tv vanwege het nieuws? Kortom, hoe kijk je naar het gebruik van tv en hoeveel laat je je er door beïnvloeden.

Ik kijk niet veel TV; het meest om het journaal te zien en 1Vandaag.
Dat vind ik ook wel genoeg, want op internet kan ik veel informatie verzamelen, ook op de voor mij leuke terreinen zoals het openbaar vervoer en ontwikkelingen op het gebied van energie.
De TV is ook heel handig om verkiezingsdebatten te zien.

TV hebben betekent dus in mijn geval niet "veel TV kijken"
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 22:40

HENK710 schreef:

Wees constructief voor CM en houd het hierbij! Er is al genoeg negativiteit over de site heengegaan!

Laten we dan constructief praten. Allereerst wil ik dat iedereen de vrijheid krijgt om te klagen als hij/zij dit nodig acht. De termen als verrader mag dan niet meer vallen.
Ten tweede groepjesvroming heeft een heel negatieve invloed op de site. Beheers je als je de neiging hebt om als je een conflict hebt medestanders te zoeken, want anders gaat het op de persoon gespeeld worden.
De enige echte verbondenheid die we kunnen hebben is verbondenheid in Christus. Als we dat niet voor ogen houden, en op ons eigen houtje groepen gan vormen wordt het christelijke karakter ondermijnd hieer op de site.
En ten slotte: durf de waarheid onder ogente zien. Want de waarheid maakt je vrij. Leugens brengen je in slavrenij.
Dat wil ik bereiken. Dat kan alleen maar als men onderkent dat dit niet kon en dat we dit in de toekomst moeten voorkomen.
Naar boven

Auteur Bericht
MAAIKEA509

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 22:43

Ik heb afgelopen week gevulde pannenkoeken gegeten. Heerlijk!

Je bakt gewone pannenkoeken en als je ze klaar hebt, besmeer je ze met roomkaas. Daarna doe je er verse (grof gesneden) spinazie op en hamreepjes. Rol ze op en leg ze in een ovenschaal en bestrooi ze met geraspte kaas. Stop ze ongeveer een kwartiertje in de oven en je hebt een heerlijke maaltijd.
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS669

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 22:44

Ik denk zelf dat de tv allang achterhaald is. Ikzelf heb geen tv omdat me dat zo geleerd is. Als ik dan kijk wat ik allemaal via internet kan doen en doe, dan is dat een groter medium is dan de tv.

Laatst aangepast door
KLAAS669
op zondag 28 februari 2010, 22:45
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 22:45

ALFAROMEO918 schreef:
Tjonge.
De bejaardenclub dus,oud van dagen dus.
Ooit zat ik,ondanks verbod van mijn vader,om voor de duivel te springen,op dansles.
Het meisje waar ik mee danste,was ook verliefdheid,zij was wel RKK,maar een schatje zo lief.
Het kwam niet verder,in relatie,tot mijn nog steeds grote spijt,in dat zondig gehuppel voor die duivel.
Die tijd is voorbij.
Ik ben een keurig oudere man geworden,in de laatste dagen des leven.

Soms dus.
Die ferfoeilijke kerk,stond er tussen,in mijn verliefdheden,en beminnen.

Henk weet dat ik soms de Kerk enorm haat,in onzingedragregels.
Want alles ging mis,na die dansles in mijn leven.
Geen Liefde voor mijn keuze,op dansles.

Ik maakte alles mee,wat echt duivels was,in een huwelijk,en er ergens ook in mee ging.
De kerk heeft mijn persoonlijkheid gerooft,en mijn zonnigge natuur,gestolen,en mijn hart vol van boosheid,gedicteerd.
Met plezier denk ik terug,dat ik met dat meisje danste.
Dat steelt niemand van mij.
Dan maar de hel in.
Ik hield van haar.

Zo lekker recht voor de raap hè Rinus Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 22:50

KLAAS669 schreef:
Ik denk zelf dat de tv allang achterhaald is. Ikzelf heb geen tv omdat me dat zo geleerd is. Als ik dan kijk wat ik allemaal via internet kan doen en doe, dan is dat een groter medium is dan de tv.

Nou, ik vind het heerlijk om de soap van onderweg naar morgen en goede tijden slechte tijden te kijken, heerlijk onderuit op de bank...en tussendoor even heerlijk wegdoezelen Slapende smiley

Ontspannen mag toch wel??
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS669

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 22:52

EVA685 schreef:
Nou, ik vind het heerlijk om de soap van onderweg naar morgen en goede tijden slechte tijden te kijken, heerlijk onderuit op de bank...en tussendoor even heerlijk wegdoezelen Slapende smiley

Ontspannen mag toch wel??

Hoi, ik vel hier geen oordeel hoor. Is alleen maar mijn mening Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS669

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 22:55

vandaag, zelfgemaakte soep, was best wel lekker al zeg ik het zelf Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 22:56

CHATULIEM619 schreef:

Chatuliem, je begint zo weer, kijk nu eens naar die mooie gedichten, Henk weet het nu wel een keer hoor, waar is onze eigenwaarde gebleven?
Naar boven

Auteur Bericht
JEANFRITS816

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:02

woorden zoals stel je niet zo aan moeten ook niet meer voorkomen. schrijf dan iets in de geest van zit je er zo erg mee in je maag of het is heel vervelend,maar probeer het ook niet zwaarder te maken dan nodig is. dan zeg je hetzelfde even direct maar wel met tact.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:18

CHATULIEM619 schreef:

Ik heb bijna alles gevolgd wat er besproken was in de chat, en vond persoonlijk dat er meer waren, die dingen zeiden dat nergens op sloeg.
Ik zou zeggen, begin eerst eens bij je eigen, voordat je gaat oordelen over een ander.
Er werden wel degelijk intieme dingen besproken, dat ik dacht van moet dat nu op een christelijke site, over exvrouwen die zwanger waren en de rest zal ik julllie maar besparen.... en dat waren niet de woorden van Rel.
Ik vond het persoonlijk niet vrouw vriendelijk wat er gezegd werd.

En nu een hele dikke streep eronder, we hopen dat de mensen weer terug mogen komen van Chris ,als het aan mij ligt gaan we het weer gezellig maken met zn allen.
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:26

ALFAROMEO918 schreef:
Henk.
Mijn vertrouwen in jou heb ik nooit verloren.
Jij ben mijn echte vriend,door alles wat ik geplaats heeft,veel onterecht,ben jij mij blijven steunen,in mijn zoektocht.
Dat is nu ongeveer wel vier jaar vermoed ik.
Je weet dat ik mijn gedachten uit,dat best confroteerd soms.
Kijk voor God,ben ik nog steeds die jongeling,waar hij hoop ik, genoegen in heeft,in soms de rake uitdrukingen.
Ik danste inderdaad graag,en muziek,hoort bij een mens,zeer zeker bij mij,zolang het Gods Eer is,om te loven.
Ook ik zal jou nooit veraden,als mijn beste vriend.
Shalom.

wat mooi om te lezen rinus ... geniet ervan
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:28

ELLY361 schreef:
hij is even een winterslaap aan het houden inka je weet zn nummer toch om hem wakker te bellen Lachende smiley

ja weet ik ... ik hoop hem eerdaags te verrassen met werk
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:34

CARIEN982 schreef:
Ik heb bijna alles gevolgd wat er besproken was in de chat, en vond persoonlijk dat er meer waren, die dingen zeiden dat nergens op sloeg.
Ik zou zeggen, begin eerst eens bij je eigen, voordat je gaat oordelen over een ander.
Er werden wel degelijk intieme dingen besproken, dat ik dacht van moet dat nu op een christelijke site, over exvrouwen die zwanger waren en de rest zal ik julllie maar besparen.... en dat waren niet de woorden van Rel.
Ik vond het persoonlijk niet vrouw vriendelijk wat er gezegd werd.

En nu een hele dikke streep eronder, we hopen dat de mensen weer terug mogen komen van Chris ,als het aan mij ligt gaan we het weer gezellig maken met zn allen.

We gaan er met z.n allen voor bidden,of zij terug mogen komen Knipoog smiley
Want waar vergeving is, ZAL genezing zijn.

Gods Zegen van Eva.

Laatst aangepast door
EVA685
op zondag 28 februari 2010, 23:35
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:36

KNUFFEL611 schreef:
Lijkt het je wat om 10 dagen (overdag) van 's ochtends tot 's avonds in een kerk te zitten met veel onderwijs, aanbidding, bidden en vooral verdiepen in het christen zijn en onze relatie met God? Kom dan een keer naar een bidden & vasten conferentie o.l.v. Herman Boon, de kosten bedragen 25 euro (dit voor o.a. de studiemap die je krijgt en het drinken) exclusief overnachtingen. Van 13 tot 22 mei 2010 is er een conferentie in Aalsmeer en speciaal voor de jeugd (ook volwassenen mogen komen) is er in Alkmaar een conferentie van 21 tot 30 oktober 2010. Kijk voor meer informatie of voor inschrijving op www.biddenenvasten.nl . Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het hele bijzondere dagen zijn en dat je vaak veel nieuwe contacten opdoet.

oeps ... moet overdags werken ...
Naar boven

Auteur Bericht
APPELTJE084

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:37

Men neme:
voor 4 personen, 4 kipfilets, .
maizena
veel sesamzaad!!
2 bakjes shitake, 1 bakje oesterzwammen, beter neem je er 2!
1 paksoi,
boekweitnoedels, als je die kan krijgen, anders goede eiermie.
verse gember (veel!), ketoembar, djahe, (veel suiker, leg ik later uit..)
knoflook, 4 tenen
halve peper, (mag niet te scherp zijn, anders is de delicate smaak weg..
8 gamba's
sesamolie
2 limoenen (sap)
Wat gaan we doen?
Je neemt een wok ter hand, op het vuur,
daar bak je de knoflook ZACHTJES in anders is hij bitter, later de gember even meebakken, en gember, dat mag best veel zijn..
!meteen de droge kruiden erbij (moet je altijd doen, dat is veel lekkerder!!!
shitake en oesterzwammen erbij,
die je in grote stukken snijd.
Sojasaus erbij, mag veel zijn!limoensap ook toevoegen..
Proeven! En let op, dit is niet te eten... Nu ga je m lekker maken..
bouillionblokje( kip) naar smaak erbij en.. suiker!
Steeds toevoegen tot de smaak goed is, dit weet je meteen,

(ondertussen) paneer je de kip heel laten! , eigeel alleen, licht opkloppen tot je een stevige massa hebt, maar niet te dik!
In een schaal paneren, 2 keer en voorzichtig neerleggen, ik leg ze altijd ruim in het sesamzaad tot ik ze nodig heb
Die bak je in sesamolie en de pan niet bewegen!
Je keert ze eventjes na 4 minuten om, en schuift ze de oven in..
Gamba's schoonmaken en bakken, wel even pellen, staartje er aan laten! rode peper, die helft meebakken!
Je heb natuurlijk de paksoi nog, die je nu snel roerbakt ( sesamolie!)tot hij knapperig is, en die gooi je bij je saus!
afbinden met maizena... geen water maar sojasaus..

De noedels had je al klaar natuurlijk..
Men neme het grootste bord wat er is, en je legt er netjes wat noedels op
Dan de saus met groenten. Wel netjes he?
Daarbovenop leg je de gesneden kipfilet, mooi in plakjes, tranches! en dan de gebakken gamba's..
Eet smakelijk..'
Klinkt heel moeilijk, is simpel..ik doe er nog geen 15 minuten over...
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO659

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:37

DANIEL777 schreef:
zou blij zijn als ik helemaal over ben verhuist dan kan ik geen tv meer kijken

huh?? Heb je nu een tv dan? Die kan toch ook weg of uit als je geen tv wilt kijken? Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 240 241 242 243 244 245 246 ... 6194 Volgende
Pagina 243 van 6194