ChristianMatch

Forum

onbedoeld christelijk
Ga naar pagina Vorige 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOJO659

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:10

CROSSROAD317 schreef:
Niet helemaal mee eens Jojo.

Kan ik blanco stemmen?
De mogelijkheid bestaat om blanco te stemmen. U kruist dan geen van de vakjes aan en maakt geen andere aantekeningen op het stembiljet. U vouwt uw stembiljet dus onbeschreven dicht en stopt het in de stembus.

Een blanco stem wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst (het aantal mensen dat naar het stembureau is gekomen om te stemmen). Een blanco stem telt niet bij de berekening van de uitslag en de kiesdeler/kiesdrempel. Daarvoor worden uitsluitend de stemmen die uit zijn gebracht op een van de kandidaten geteld.

Het uitbrengen van een blanco stem heeft, evenals het niet-stemmen, geen enkele invloed op de zetelverdeling. Dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat, is een misvatting.

Wat gebeurt er met mijn stem als ik niet stem?
Het niet deelnemen aan de verkiezing heeft, evenals het uitbrengen van een blanco stem of een ongeldige stem, geen enkele invloed op de zetelverdeling. Dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat, is een misvatting.

Bron: Postbus 51
https://www.uheefthetvoorhetzeggen.nl/veelgestelde-vragen/#faqcat_6

Okay dank jullie wel voor deze heldere uitleg dat wist ik niet Knipoog smiley

Weer wat geleerd op deze regenachtige zondagmiddag.

Nog drie dagen dan mogen we naar de stembus Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:13

[quote=PIETER649]Je hebt gelijk...Jezus heeft nooit gestemd en daarom overweeg ik dat ook
om dat evt. niet te doen, want Jezus heeft zich inderdaad nooit met politiek bemoeit. Judas....die heeft zich wel met politiek beziggehouden...en hij was zo hypocriet als het maar zijn kan dus.

En kun je je niet eens wat meer genuanceerd uitdrukken voor een keer. Ik kan niets met je extreme uitlatingen, ik vind je de plank zo mis slaan als het maar even zijn kan..

De VVD helpt meestal mensen die zichzelf kunnen helpen..,.,.,dat is nou niet bepaald dagene, wat Jezus na aan het hart lag. Dat zijn de mensen, die dus hun eigen buik alleen maar weer spekken.\

Jezus had het erover, dat je juist diegenen moet helpen, die niets hadden om terug te doen of te geven.......

Geef, maar verwacht of vraag niets terug....tenminste als je Hem en Zijn woorden HOORT natuurlijk.......

Niet iedereen zal deze woorden echter kunnen vatten vrees ik en ze de goede plek kunnen geven.

Sommige mensen zijn nu eenmaal zwak en daar zal m.i. beschermend en voorzichtig mee omgegaan moeten worden. Ik zie niet, dat de VVD dit begrijpt....in tegendeel........

Wie zijn steeds weer diegenen, die de rekening gepresenteerd krijgen???
Ja....juist....de sociaal zwakken, die niet voor zichzelf kunnen opkomen, zoals de chronisch zieken, de ouderen, die grof gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt door de o zo genuanceerde (maar niet heus) ondernemers natuurlijk, want ben je over de 50 dan ben je volgens hen nergens meer toe in staat.
Omdat ze alleen maar in geld denken.

Kijk, wat er gebeurde in het kabinet CDA/VVD/D66 van Balkenende III. De AOW'ers en de chronisch zieken, die absoluut geen kans meer hebben op de arbeidsmarkt werden beknot in hun inkomen en diegenen, die een goede baan hadden, die kregen opeens een loonsverhoging. De werden bejubeld als zijnde Nederlands trots.....Vreselijk..... Dat vind ik nou niet te rijmen. De oudjes en de zieken zaten in de kou en diegnen, die het goed hadden, die kregen er niog eens iets bovenop........Dit valt niet te rijmen voor mij, Christelijk gezien.......zo krom als een hoepel........

Ik vind het triest hoor. Zieke smiley Kotsende smiley

Ik kots vaak van de VVD, het spijt me ontzettend..... Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley

Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op zondag 28 februari 2010, 17:20
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:13

DANIEL777 schreef:
is dit dat wel de plaats waar je dan moet zijn als je geen vriendschappen wilt?

Daniël.

Het groots gedeelte van mijn leven is ontmoeten.
Vele gesprekken heb ik gevoerd,zonder schaamte,daar zij ook hun schaamheid aan mij kenbaar maakten,in zondebesef.
Het enigste talent van mij is goed luisteren.
Aan stemgeluid,en schrift,herken ik vrij duidelijk,of het waarheid of onwaarheid is.
Dat is gewoon mijn geluk? niet dus.
Ik bezit nu veel wantrouwen,door ooit een huwelijk aan te gaan.
Met mijn ervaring dacht ik,iemand te veranderen,in mijn kennis en godsgeloof.
Kijk jongen,intelekt van jou,kan je dood betekenen,in domheid van een verkeerde keuze.
Ieder mens spreekt mooie woorden,terwijl de ziel,ver van God is.
Kijk door de tranen heen,wat onwaarheid is,in woord en geschrift.
Je moet de ziel van de mens zien,en niet zijn of haar tranen,van een leugen.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:19

[quote=SOLAFIDE630]
Je hebt gelijk...Jezus heeft nooit gestemd en daarom overweeg ik dat ook
om dat evt. niet te doen, want Jezus heeft zich inderdaad nooit met politiek bemoeit.

"Juist christen moet actief zijn in politiek"

Christenen moeten stevig aan het publieke debat meedoen en zich niet in een hoekje laten drukken. Dit zei mr. drs. Geert Jan Spijker donderdagavond. Hij zegt dat geloof alles te maken heeft met politiek. De voormalig student rechten en filosofie sprak voor ongeveer tachtig studenten van het Groningse CSFR-dispuut Yir’at Adonay, schrijft het Reformatorisch Dagblad.

Juist omdat christelijke partijen deel uitmaakten van de coalitie, vindt Spijker dat christenpolitici hun verantwoordelijkheid moeten beseffen. Christelijke politiek wordt volgens hem gekenmerkt door de macht ondergeschikt en dienstbaar te maken aan de gerechtigheid. Hij voegt toe dat het christendom nooit dwingend door een overheid kan worden opgelegd, maar alleen door God wordt gewerkt.
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:25

ben nu opweg naar de mac Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:36

Ik vergeet dit nooit.

Mijn broer had verkering,met een mooi meisje.
Ondanks ik best een knappe jongen was van aangezicht,toch vrijgezel.

Ik had moeite om relatie te zoeken,ook die verlegenheid speelde mee.
Zij zij,jongen waarom? geen leuk meisje voor Jou ? je ben zo knap om te Zien.
Mijn vader zij gelijk,neem dan gelijk met hem verkering,en laat zijn broer vallen,als jij echt van hem houd.
Zij zweeg gelijk,want ik had niet de brualiteit,en macho,wat mijn broer wel had.
Mijn vader zette haar gelijk op haar punten,wat je zegt,moet ook gegrond zijn.
Ik wist best,dat zij een zwak voor mij had,en nog steeds mijn liefste schoonzus.
Het kan verkeren dus.
Tja je maakt wat mee,waar het hart naar verlangt.

Laatst aangepast door
ALFAROMEO918
op zondag 28 februari 2010, 17:37
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:37

Geloof is gebaseerd op een relatie met GOD en nooit op een prestatie voor GOD.

Ervaren jullie dit ook zo?

Groet Mary
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:54

JONATHAN890 schreef:
Ik denk dat t niets uitmaakt, hoe het in welke taal ook staat.
Het gaat om het hart, zoals jij ook al schreef.

Ik kan mij voorstellen dat als je geleerd hebt ouderen, je ouders en dergelijke met u aan te spreken, je dit dan ook doet als t gaat om God.
Ik hoor idd christenen die dan je of jij gebruiken.

Dan het woord papa....ik vind dat wel heel mooi. Zelf heb ik niet zo'n aardse vaderband in t verleden gehad, waarvan ik alleen maar liefde ervaarde. Daarom is t voor mij ook heel lang moeilijk geweest God als mijn vader te zien. t Boek t vaderhart van God heeft mij veel geleerd, en ik beschouw Hem nu als mijn hemelse vader, daarom vind ik papa mooi, vertrouwelijk, intiem.

De letterlijke vertalng van Abba is papa Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JEANFRITS816

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:55

de onvrede onder de christenen is wel enorm hoor net zo bruut als 200.000 abortussen per jaar in frankrijk van de 800.000 kinderen die er jaarlijks geboren worden. of het vroeger zo gek was als nu betwijfel ik. vroeger was het ook heel bar. we vinden alles nu meer normaal als vroeger dat weet ik wel.
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO659

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:59

MARIO216 schreef:
Een keer door rood licht rijden met de fiets, waarvan later de boete is kwijtgescholden door een kennis bij de politie. Een keer een snelheidsovertreding, eentje voor het veroorzaken van een ongeluk Smiley met dichtgeplakte mond

Ooit eens geen boete gekregen en dat terwijl ik aan het bellen was niet handsfree geen gordel om had en mijn rijbewijs niet bij. Had ik anders ook een strafblad ??

Lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley Knipoog smiley

Wel handig die kennissen bij de politie!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:03

ALFAROMEO918 schreef:
Daniël.

Vele gesprekken heb ik gevoerd,zonder schaamte,daar zij ook hun schaamheid aan mij kenbaar maakten,in zondebesef.
Aan stemgeluid,en schrift,herken ik vrij duidelijk,of het waarheid of onwaarheid is.

{
Kijk jongen,intelekt van jou,kan je dood betekenen,in domheid van een verkeerde keuze.
}

dit heb ik vaker gehoord
maar beter een keuze in domheid te maken dan dan een verkeerde beslissing in volle gezondheid als je bewust verkeerd kiest
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:03

JOJO659 schreef:
Met ze bedoel ik de woningbouw vereniging die op de zaterdagmiddag een politieauto door de straat laat rijden dat is hun manier van oplossen hahahahahaha dat werkt dus niet Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Terug verspreiden over de buren vond ik niet zo n geslaagde actie dit in het verleden als is geprobeerd maar dan ligt het er nog 2 maanden dus ik heb het maar netjes opgeruimd Engeltje smiley Engeltje smiley

Ha goed Knipoog smiley dat je het al een keer teruggegeven hebt aan je buren..
Zou de aanhouder niet winnen?
Hm nee, domweg een politieauto laten rondrijden lijkt niet erg nuttig.. Maar ja, ik kan me ook voorstellen dat de mensen van de woningbouwvereniging niet zelf komen opruimen.. Eh.. denk denk..
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:04

MARY052 schreef:
Geloof is gebaseerd op een relatie met GOD en nooit op een prestatie voor GOD.

Ervaren jullie dit ook zo?

Groet Mary
Mijn prestatie is ook dronkenschap geweest.
Gewoon lam van alcohol geweest,in mijn jeugd.
Ooit heb ik het avondmaal,gedaan terwijl de alcohol nog in mijn bloed zat.
Dat kweld mij nog steeds.
Inderdaad God houd niet van mij,ik verontreinigde de tafel des Heeren.
Ik leef nu in een tijd van belijden,en veel emotie heb ik.
Soms ga ik gewoon huilen,zonder enig reden,om te huilen,die smart in mijn hart dus,daar ik weet dat mijn jaren niet veel meer zijn.
Mary.
Ook jij heb zonde besef,in jou dagboek.
Ik verbrand mijn dagboek.
Liefs.
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:07

INKA401 schreef:
ben nu opweg naar de mac Clown smiley
Daar hebbe ze ook aviko Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:17

[b]Waar ik van baal is als je normaal en eerlijk je profiel in hebt gevuld dat je mails krijgt met de vraag je niet liegt over lengte en gewicht ben hier echt klaar mee Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:30

ALFAROMEO918 schreef:
Daniël.

Lieg je nooit zelf eens.....? Durf jij dat te beweren.....?

Nou ik niet.

Ik ken ook de mens en dan bedoel ik niet die ander, maar in eerste instantie mezelf....mijn eigen hypocritie.

Jezus zei aan het eind van het Johannes evangelie, dat je niet op een ander moet letten, maar zelf Jezus moet volgen....dan heb je m.i. meer dan genoeg te doen.

Wat je ontmoet in een ander, wordt vaak veroorzaakt door jezelf.....je krijgt meestal dat wat je zelf bewerkstelligt.....Dat is meestal de realiteit.

Dat je bepaalde dingen feilloos aanvoelt, zoals jezelf beweerd en waar je kennelijk nogal trots op bent en wat mij enorm bij jou alarmeert, komt misschien doordat jij zelf steeds weer fouten maakt en misschien wel steeds dezelfde fouten. Of lijkt je dat ten enenmale onmogelijk?

Mens...ken uzelf....en dan heb je in eerste instantiemeestal meer met jezelf te doen, dan iedere keer zo op de zonden van anderen te letten......

Weer de balk en de splinter in het geding..... Clown smiley

Of reinig de beker aan de binnenkant, dan wordt de buitenkant vanzelf schoon........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:37

Tjonge.
De bejaardenclub dus,oud van dagen dus.
Ooit zat ik,ondanks verbod van mijn vader,om voor de duivel te springen,op dansles.
Het meisje waar ik mee danste,was ook verliefdheid,zij was wel RKK,maar een schatje zo lief.
Het kwam niet verder,in relatie,tot mijn nog steeds grote spijt,in dat zondig gehuppel voor die duivel.
Die tijd is voorbij.
Ik ben een keurig oudere man geworden,in de laatste dagen des leven.

Soms dus.
Die ferfoeilijke kerk,stond er tussen,in mijn verliefdheden,en beminnen.

Henk weet dat ik soms de Kerk enorm haat,in onzingedragregels.
Want alles ging mis,na die dansles in mijn leven.
Geen Liefde voor mijn keuze,op dansles.

Ik maakte alles mee,wat echt duivels was,in een huwelijk,en er ergens ook in mee ging.
De kerk heeft mijn persoonlijkheid gerooft,en mijn zonnigge natuur,gestolen,en mijn hart vol van boosheid,gedicteerd.
Met plezier denk ik terug,dat ik met dat meisje danste.
Dat steelt niemand van mij.
Dan maar de hel in.
Ik hield van haar.
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:47

SOLAFIDE630 schreef:
Lieg je nooit zelf eens.....? Durf jij dat te beweren.....?

Nou ik niet.

Ik ken ook de mens en dan bedoel ik niet die ander, maar in eerste instantie mezelf....mijn eigen hypocritie.

Jezus zei aan het eind van het Johannes evangelie, dat je niet op een ander moet letten, maar zelf Jezus moet volgen....dan heb je m.i. meer dan genoeg te doen.

Wat je ontmoet in een ander, wordt vaak veroorzaakt door jezelf.....je krijgt meestal dat wat je zelf bewerkstelligt.....Dat is meestal de realiteit.

Dat je bepaalde dingen feilloos aanvoelt, zoals jezelf beweerd en waar je kennelijk nogal trots op bent en wat mij enorm bij jou alarmeert, komt misschien doordat jij zelf steeds weer fouten maakt en misschien wel steeds dezelfde fouten. Of lijkt je dat ten enenmale onmogelijk?

Mens...ken uzelf....en dan heb je in eerste instantiemeestal meer met jezelf te doen, dan iedere keer zo op de zonden van anderen te letten......

Weer de balk en de splinter in het geding..... Clown smiley

Of reinig de beker aan de binnenkant, dan wordt de buitenkant vanzelf schoon........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:49

[quote=SOLAFIDE630]

wie is hier nu ongenuanceerd???

die rot-ondernemers toch ook altijd he... walgelijk volk, ze denken alleen maar aan geld...

Als er iemand de plank misslaat nu SOLAFIDE630 ben jij het.
Schaam je dat je een complete groep zo demoniseerd.
Je praat als n kip zonder kop want je weet niet waar je het over hebt!

Die rot-ondernemers met hun dollartekens in hun ogen zijn wel degenen die het brood op tafel brengen bij miljoenen gezinnen in Nederland.
En wat is hun beloning?
4 a 5% van de omzet, als ze geluk hebben.
Als ze pech hebben, hebben ze een personeelslid die in zn vrije tijd gaat wintersporten en zn been breekt... dan mag de ondernemer daarvoor bloeden en in sommige gevallen gaan ondernemers daar aan failliet.
Voor een failliete ondernemer is geen vangnet.
Die mag toezien hoe een curator alle bezittingen verkoopt, vaak tegen ramsjprijzen, die mag zijn huis uit, toezien hoe de spaarbankboekjes van minderjarige kinderen worden geleegd in de honger van de aasgieren.
En dan mag hij de bijstand in.

Het is hoog tijd voor wat meer verantwoording. Wentel niet alle shit af op de werkgever, laat werknemers zelf een verzekering afsluiten voor hun eigen problemen.
Daar staat de VVD voor en daarom is dat ook mijn partij.

In Nederland heb ik, na een zoals boven beschreven ervaring, nooit geen personeel meer gewild... levensgevaarlijk!!

Nu in Duitsland heb ik wel personeel.
Oudere mensen, ook met handicaps, zoals in Nederland inderdaad kansarm op een baan.
Waarom ik het hier wel aandurf?
Simpel, bij ziektes of ongevallen, betaal ik hooguit 6 weken loon door.
Hiervan krijg ik 67% vergoed.
Na de 6 weken verdwijnen ze van mijn loonlijst, dan krijgen ze hun geld van de Krankenkasse.
Ik heb dus niet die hele administratieve romslomp.
En als ze weer gezond zijn, dan komen ze gewoon terug.

Zo zie je..
Juist door het op het eerste oog minder sociale systeem is het juist heel sociaal.
Mijn huidige werknemers hadden in Nederland NOOIT aan de bak gekomen, nu hebben ze wel een baan.
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:04

Solifade.
Ik ben geen beter mens,als menig ander mens.

Ik weet wel dat mijn sterven zeer nabij is.
Ik ben gewoon bedrogen,en ook ik heb bedrog gepleegd,in leugens.
Geen enkel mens is Rein voor Gods Aangezicht.
Ik kijk nu gewoon beter uit,in misleiding,daar ik vele wrange vruchten geproeft heeft.
Ik heb inderdaad wantrouwen,opgelopen ,wat tegen mijn natuur ingaat.
Ik ben nu gewapend,tegen misleiding.
En dat is Triest.

Want ik ben een Natuurmens,nog steeds.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:07

ALFAROMEO918 schreef:
Mijn prestatie is ook dronkenschap geweest.
Gewoon lam van alcohol geweest,in mijn jeugd.
Ooit heb ik het avondmaal,gedaan terwijl de alcohol nog in mijn bloed zat.
Dat kweld mij nog steeds.
Inderdaad God houd niet van mij,ik verontreinigde de tafel des Heeren.
Ik leef nu in een tijd van belijden,en veel emotie heb ik.
Soms ga ik gewoon huilen,zonder enig reden,om te huilen,die smart in mijn hart dus,daar ik weet dat mijn jaren niet veel meer zijn.
Mary.
Ook jij heb zonde besef,in jou dagboek.
Ik verbrand mijn dagboek.
Liefs.

Alfa: God houdt wel van jou!!! JEZUS heeft jouw zonden aan het kruis betaald, GOD houdt wel van jou echt waar.!
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:40

[quote=PIETER649
wie is hier nu ongenuanceerd???

Als er iemand de plank misslaat nu SOLAFIDE630 ben jij het.
Schaam je dat je een complete groep zo demoniseerd.
Je praat als n kip zonder kop want je weet niet waar je het over hebt!
[/quote]

Wat een fijn taalgebruik weer Pieter, mijn waardering, echt leerzame discussie.

demoniseren/kip zonder kop/godslastering/drol is een drol

dank je wel voor t bijbrengen van al die taalschoon. Ga vooral door met schrijven zonder na te denken, zonder schroom, zonder normen, zonder eenheid, zonder respect

Dan wordt t lijstje woorden vanzelf langer
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO659

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:42

DANIEL777 schreef:
[b]Waar ik van baal is als je normaal en eerlijk je profiel in hebt gevuld dat je mails krijgt met de vraag je niet liegt over lengte en gewicht ben hier echt klaar mee Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

Die mails zeggen eigenlijk meer over anderen dan over jou.

Kan wel iets bij voorstellen dat je baalt van de mails
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:43

JONATHAN890 schreef:
Wat een fijn taalgebruik weer Pieter, mijn waardering, echt leerzame discussie.

demoniseren/kip zonder kop/godslastering/drol is een drol

dank je wel voor t bijbrengen van al die taalschoon. Ga vooral door met schrijven zonder na te denken, zonder schroom, zonder normen, zonder eenheid, zonder respect

Dan wordt t lijstje woorden vanzelf langer

als dat het enige leerzame is wat jij uit mijn bijdrages haalt, waren het ook nog eens paarlen voor de .......... ( ik zal me 1x inhouden) Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOJO659

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:44

INEZ910 schreef:
Ha goed Knipoog smiley dat je het al een keer teruggegeven hebt aan je buren..
Zou de aanhouder niet winnen?
Hm nee, domweg een politieauto laten rondrijden lijkt niet erg nuttig.. Maar ja, ik kan me ook voorstellen dat de mensen van de woningbouwvereniging niet zelf komen opruimen.. Eh.. denk denk..

Na die 2 maanden heeft de gemeente het opgeruimd hahahaha de buren niet

Ja preventief een politieauto zijn voorbijkomen in een doodlopend straatje is ook wel grappig alleen beetje jammer dat ze de auto niet uitkomen om op te ruimen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:47

PIETER649 schreef:
als dat het enige leerzame is wat jij uit mijn bijdrages haalt, waren het ook nog eens paarlen voor de .......... ( ik zal me 1x inhouden) Lachende smiley

gokje....zwijnen

ik lees je berichten, denk er het zijne van, t goede onthou ik, rest vergeet ik
t stof veeg ik van mijn schoenen

over jouw opmerkingen direct gericht aan ander.......dat vind ik geen leerzaam iets.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:56

JONATHAN890 schreef:
gokje....zwijnen

ik lees je berichten, denk er het zijne van, t goede onthou ik, rest vergeet ik
t stof veeg ik van mijn schoenen

over jouw opmerkingen direct gericht aan ander.......dat vind ik geen leerzaam iets.

gelukkig is er geen leesplicht op cm.
wellicht kun je mijn bijdrages beter overslaan in het belang van je humeur en je bloeddruk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:59

EVA685 schreef:
Zondag 28 februari 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt:

PERFECT WERK:

Breng meer tijd door met Mij allèèn, daar komt kracht en blijdschap uit voort, dat tot hechtere vriendschap zal leiden en je werk zeer ten goede zal komen.

Gebedstijden zijn tijden van groei, beperk deze tijden en vele uren van hard werken kunnen waardeloos zijn, de hemelse maatstaven zijn zo anders dan de aardse.

Bedenk, dat uit het standpunt van de Grote Vakman bezien, een slecht werktuig, dat constant werkt, maar ondeugdelijk werk levert, van weinig waarde is in vergelijking met het scherpe, sterke, volmaakte stuk gereedschap, dat slechts korte tijd wordt gebruikt, maar perfect werk produceert.

Zie Joh. 15 De ware wijnstok...... snoeien en bijsnoeien Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:04

PIETER649 schreef:
gelukkig is er geen leesplicht op cm.
wellicht kun je mijn bijdrages beter overslaan in het belang van je humeur en je bloeddruk Knipoog smiley

leesplicht ik zie meer in een stemplicht

ik lees ieders bijdrage ook die van jou t is alleen jammer dat er hier op CM mensen zijn die met woorden een mening/zienswijze/beleving scherp aanvallen. Als je ergens mee zit, kan je t ook gewoon op een toon zeggen die behoort. Wij zijn allemaal kinderen van God.

en mijn humeur is perfect, bloeddruk geen enkele last van, gezondheid is perfect, gewicht ook, voel mij heel goed, zit prima in mijn vel, en geestelijk voel ik mij ook heerlijk. Fijne kerkdienst vanmorgen gehad, lekker veel praiseliederen gezongen, mooie verootmoedigingen, heerlijk allemaal. God is goed.
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:08

Man zoekt boerin,heb ik nog nooit bekeken dus.
Met de boerenstand ben ik vrij aardig in bekend.
Vele jaren aardappel transport dus.
Ik ben met boerenarbeid,beter bekend,als in kantoorbanen met stropdas.

Dat leven is geen zelfmedelijden dus.
Voor die dame is het gewoon emigratie,naar een totaal ander cultuur,in eigen land.
Geen salarisstrook,elke maand,maar beursberichten lezen,wat de oogst opleverd.
Wat in één jaar grote rijkdom is,is in een ander jaar grote armoede,door speculatie,en inverstering.
Quota van de melk,weersgesteldheden,is dan actueel,en wanbetalers.
Die tijd van rijke boeren is voorbij,in macht,en kerkelijk.
Tja.
Met mijn salaris,kan ik beter overleven,als een boer,met vele gemeten land,wat niets opbreng.
Van de natuur zonder eten,gaat de mens gewoon dood,dat is geen romanche helaas.
Boer zoekt vrouw dus,of een vrouw met handelsgeest vermoed ik.
Want boerenbedrijf is meer overleven,tegenwoordig.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 ... 6194 Volgende
Pagina 241 van 6194