Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:22
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hij ook, vandaar dat ik ze niet te vaak koop |
whahahha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:52
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik neem kikker voor jou mee als date, beloofd! |
Je maakt me helemaal gelukkig Tess!
Ik krijg een date met Kikker op de picknick!!
Laatst aangepast door
|
LIELIE304
|
op zaterdag 29 mei 2010, 17:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:53
|
|
|
PIETER649 schreef: | en ik zag negerzoenen, nou en? lijkt mij meer iets voor het off-topic topic marisje |
negerzoenen???? waaaaaaaaaaar!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 19:37
|
|
|
ik wilde al zeggen, dat ik je op de lijst zou noteren, maar ik was die minuscule lettertjes vergeten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 19:40
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 (onder voorbehoud)
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de andere heren met aanmelden??
.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 19:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 (onder voorbehoud)
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de andere heren met aanmelden??
. |
Ik ging eens gluren *is nieuwsgierig* maar dirkjan071 bestaat niet hoor Hannah, wel een DIRKJAN078 moet het die niet zijn dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:05
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 (onder voorbehoud) hans521 (onder voorbehoud)
. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de andere heren met aanmelden??
. |
tjonge..... wat voel ik me aangesproken zeg.. Gillen ze niet om je..... dan gaan ze op je gevoel inpraten.
Jonathan...die zelf wel gaat beslissen of hij komt of niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:16
|
|
|
Hey Jonathan,
IK denk dat het echt niet meer dan een constatering was hoor.... Enne voel je vooral niet verplicht zou ik zeggen we zijn allemaal vrij nl in God !
Greets, Peacedove
JONATHAN890 schreef: | tjonge..... wat voel ik me aangesproken zeg.. Gillen ze niet om je..... dan gaan ze op je gevoel inpraten.
Jonathan...die zelf wel gaat beslissen of hij komt of niet |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIRKJAN078
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:17
|
|
|
Klopt hoor, ik ben Dirk Jan 078, en ik heb mij opgegeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:21
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey Jonathan,
IK denk dat het echt niet meer dan een constatering was hoor.... Enne voel je vooral niet verplicht zou ik zeggen we zijn allemaal vrij nl in God !
Greets, Peacedove |
tuut tuut tuut ... ben niet zo serieus hoor.
zal ik eens stiekem iets zeggen..... ik volg het topic wel, dus....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:37
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | tuut tuut tuut ... ben niet zo serieus hoor.
zal ik eens stiekem iets zeggen..... ik volg het topic wel, dus.... |
Dus stiekem kunnen we best op een lift rekenen??? hihi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:12
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Dus stiekem kunnen we best op een lift rekenen??? hihi! |
rijden er geen taxi's dan??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 01:03
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | rijden er geen taxi's dan?? |
Jij bent toch veel leuker dan een tax?i?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 01:25
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | rijden er geen taxi's dan?? |
jawel hoor, er is door "de nederlandse orde der huisvrouwen" besloten dat de TAXI rijd tot half negen, dus geen twijfel mogelijk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 01:30
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 (onder voorbehoud) TAXI (z)onder voorbehoud hlcvb791
25 aanmeldingen, en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 30 mei 2010, 01:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 08:58
|
|
|
martien579 dirkjan078 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 (onder voorbehoud) TAXI (z)onder voorbehoud hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud)
25 aanmeldingen, en 4 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
|
zeg ehhhhhhhh Hannah..voeg ik een man toe aan de lijst..mik jij 'm dr weer af
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op zondag 30 mei 2010, 08:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 09:01
|
|
|
uhh oh! (welkom hans 5nogwat......)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 09:26
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Jij bent toch veel leuker dan een tax?i? |
Uh oh! Volgens mij kan IK beter een andere taxi regelen...en Lielie's kikker maar gewoon thuislaten
Haaaaaaan, is men bed al opgemaakt?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 30 mei 2010, 09:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 09:48
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Uh oh! Volgens mij kan IK beter een andere taxi regelen...en Lielie's kikker maar gewoon thuislaten
|
huh... Taxi is alleen maar taxi hoor ! Niet meer en niet minder. Taxi volgt gewoon de lijnen die op zijn weg komen. En momenteel zit taxi lekker in t water.
Lielie moet gewoon kikker ook meenemen.
die t vatte vatte het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 10:15
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | huh... Taxi is alleen maar taxi hoor ! Niet meer en niet minder. Taxi volgt gewoon de lijnen die op zijn weg komen. En momenteel zit taxi lekker in t water.
die t vatte vatte het |
Hoezo, regent het daar ook al dan?
Maar goed...alsnog op zoek naar kikkers dus...ben al weg.... *zucht*...het regent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 10:18
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Hoezo, regent het daar ook al dan?
Maar goed...alsnog op zoek naar kikkers dus...ben al weg.... *zucht*...het regent |
Hier schijnt de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 10:19
|
|
|
hier schijnt het te gaan regenen...
béétje off-topic, dat wel.
wat heb jij met kikkers? al net zo'n kikker-freak als mijn zus?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 11:39
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Uh oh! Volgens mij kan IK beter een andere taxi regelen...en Lielie's kikker maar gewoon thuislaten
Haaaaaaan, is men bed al opgemaakt? |
bijna tess, hoeveel matrasjes mag ik reserveren? (en hoe groot zijn kikker-matrasjes?? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 12:09
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | hier schijnt het te gaan regenen...
wat heb jij met kikkers? al net zo'n kikker-freak als mijn zus? |
Hou op over die kikkers, Hier voor in de sloot is het soms net kwakenbal. Denk ik een keertje uit te kunnen slapen word ik wakker gekwaakt door een orkest van kikkers.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 12:19
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hou op over die kikkers, Hier voor in de sloot is het soms net kwakenbal. Denk ik een keertje uit te kunnen slapen word ik wakker gekwaakt door een orkest van kikkers. |
als het zo'n orkest is..
http://www.youtube.com/watch?v=kkZ8Mzpj948&feature=related
dan doe mij maar een sloot met kikkers onder mn balkon
Marieke (die het woord kikker hierna niet meer zal noemen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 12:53
|
|
|
Volgens mij is er een kikkerplaag ontstaan? Nog steeds over die kikkers?
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op zondag 30 mei 2010, 12:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 14:18
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | hier schijnt het te gaan regenen...
wat heb jij met kikkers? al net zo'n kikker-freak als mijn zus? |
Ik deel ze alleen uit Griffin...heb er zelf niet zo veel mee
HANNAH810 schreef: | bijna tess, hoeveel matrasjes mag ik reserveren? (en hoe groot zijn kikker-matrasjes?? ) |
Ehm...dat worden er dan 638, incl. kikkers! Tja, zijn er veel...maar das logisch...ze springen continu weg dus eer iedere aanwezige dame een kikker gevangen heeft
Maar dat komt ook wel weer goed, We all stand together...girls
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 30 mei 2010, 14:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:15
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | huh... Taxi is alleen maar taxi hoor ! Niet meer en niet minder. Taxi volgt gewoon de lijnen die op zijn weg komen. En momenteel zit taxi lekker in t water.
die t vatte vatte het |
Ik heb kikker niet Daar gaat mijn date..
Die een lijntje op de weg van Jonathan is.
|
|
Naar boven |
|
|