Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 19:38
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Schoonebeek --> aardolie |
In ieder geval door nagenoeg heel Drenthe een prachtig stuk Pieterpad, van Coevorden tot Haren een lang stuk fraaie natuur. Drenthe is een heerlijk stuk Nederland, met rustige en vriendelijke mensen.
Thomas, lag kort in een hunebed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 21:50
|
|
|
Mooiste moment vandaag was ,dat ik thuis kwam van me werk en de post ging na kijken en zach vool verbazing een brief van mijn kinderen waar ze een hele mooie tekening gemaakt hebben en je zach dat de heilegegeest met ze bezich zijn geweest .wauw wat heb ik hier naar verlangd een bericht van me kids
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 22:22
|
|
|
HENK030 schreef: | Mooiste moment vandaag was ,dat ik thuis kwam van me werk en de post ging na kijken en zach vool verbazing een brief van mijn kinderen waar ze een hele mooie tekening gemaakt hebben en je zach dat de heilegegeest met ze bezich zijn geweest .wauw wat heb ik hier naar verlangd een bericht van me kids |
Wow wat fijn voor je Henk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 23:23
|
|
|
mijn mooiste moment van vandaag ,was dat na een week hard werken mijn weekend om half 3 begon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 23:54
|
|
|
INKA401 schreef: | mijn mooiste moment van vandaag ,was dat na een week hard werken mijn weekend om half 3 begon |
tsss part-timer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 14:51
|
|
|
Dat mijn zus en zwager vandaag 40 jaar getrouwd zijn
Mijn ouders hebben vorig jaar de 60 jaar gehaald.........ik heb de 25 helaas niet vol mogen maken maar ik hoop dat ik nog een keer een poging mag doen
En nu.......FEESTJE !!!!!!!!
Maak wat van elke dag die je hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 14:58
|
|
|
Mooi weer. Voorraadje aas. Dus.......zo naar het strand . Kijken of mn zoon en ik er nog een zootje vis uit kunnen draaien. Vlissingen......we komen eraan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 17:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dat mijn zus en zwager vandaag 40 jaar getrouwd zijn
Mijn ouders hebben vorig jaar de 60 jaar gehaald.........ik heb de 25 helaas niet vol mogen maken maar ik hoop dat ik nog een keer een poging mag doen
En nu.......FEESTJE !!!!!!!!
Maak wat van elke dag die je hebt |
vast wel veel plezier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 17:25
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag was de Griekse lunch met mijn dochter samen. Heerlijk uitgebreid genieten van elkaar, van de lekkere griekse hapjes, een goed gesprek! Geweldig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 18:03
|
|
|
Vandaag iets heel gedenkwaardigs meegemaakt. Ik heb de Sint een hand mogen geven..Hij kwam door onze straat en eindelijk durfde ik iets, waar ik vroeger zo bang voor was. Ik liep op hem af en gaf hem een hand. Een lang gekoesterde wens eindelijk in vervulling gegaan....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 20 november 2010, 21:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 18:25
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vandaag iets heel gedenkwaardigs meegemaakt. Ik heb de Sint een hand mogen geven..Hij kwam door onze straat en eindelijk durfde ik iets, waar ik vroeger zo bang voor was. Ik liep op hem toe en gaf hem een hand. En lang gekoesterde wens eindelijk in vervulling gegaan.... |
En vroeg hij nog hoe je je gedragen had afgelopen jaar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 22:34
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vandaag iets heel gedenkwaardigs meegemaakt. Ik heb de Sint een hand mogen geven..Hij kwam door onze straat en eindelijk durfde ik iets, waar ik vroeger zo bang voor was. Ik liep op hem af en gaf hem een hand. Een lang gekoesterde wens eindelijk in vervulling gegaan.... |
Oh, leuk, was jij dat?
Thomas, regelmatig Sinterklaas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 20 november 2010, 22:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 22:43
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Oh, leuk, was jij dat?
Thomas, regelmatig Sinterklaas. |
als je maar lang genoeg braaf bent, he Chat... dan komen kleinejongetjesdromen uit......wat een goede geest, die Sint.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 22:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En vroeg hij nog hoe je je gedragen had afgelopen jaar? |
hoeft sint niet te vragen... hij WEET dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 22:51
|
|
|
PIETER649 schreef: | hoeft sint niet te vragen... hij WEET dat |
Klopt, die vraag was eigenlijk "een beetje dom"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 22:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Klopt, die vraag was eigenlijk "een beetje dom" |
Dat zei Maxima ook: 'een beetje dom'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 23:29
|
|
|
hmm, ik zou niet meer reageren, maar mag ik nog wel mijn mooiste moment kwijt ? dat is mijn optreden vandaag met het Popkoor "Poplicious"... ging goed ;) Ow ja en van de week te horen gekregen dat ik weer mag gaan proefdraaien op een peuterspeelzaal... ik mag weer aan de slag :D al weet ik niet voor hoelang... maar elke ervaring vind ik meegenomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 13:11
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hmm, ik zou niet meer reageren, maar mag ik nog wel mijn mooiste moment kwijt ? dat is mijn optreden vandaag met het Popkoor "Poplicious"... ging goed ;) Ow ja en van de week te horen gekregen dat ik weer mag gaan proefdraaien op een peuterspeelzaal... ik mag weer aan de slag :D al weet ik niet voor hoelang... maar elke ervaring vind ik meegenomen. |
Wat heerlijk meis! Koester die positieve momenten maar lekker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NOORTJE072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 15:12
|
|
|
The holiday aan het kijken met het zonnetje in mn gezicht en de katten heerlijk naast me liggend op de bank :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:29
|
|
|
Vanmorgen vierden we het Heilig Avondmaal in de gemeente. Altijd weer een mooi moment!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:05
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Vanmorgen vierden we het Heilig Avondmaal in de gemeente. Altijd weer een mooi moment! |
Is het bij jullie niet de laatste zondag van het kerkelijk jaar????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het bij jullie niet de laatste zondag van het kerkelijk jaar???? |
in een normale geloofsgemeenschap wordt elek week en zelfs elke dag het brood gebroken en gegeten...de eucharistie dus...bij afscheuringen heb je dan weer een eigen invulling van het werkelijke...wat is daar nog echt aan? Het heeft geen waarde meer...maar goed wie ben ik???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | in een normale geloofsgemeenschap wordt elek week en zelfs elke dag het brood gebroken en gegeten...de eucharistie dus...bij afscheuringen heb je dan weer een eigen invulling van het werkelijke...wat is daar nog echt aan? Het heeft geen waarde meer...maar goed wie ben ik??? |
Wij vieren iedere laatste zondag van de maand het avondmaal en reken maar dat het waarde heeft, voor iedereen aanwezig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | in een normale geloofsgemeenschap wordt elek week en zelfs elke dag het brood gebroken en gegeten...de eucharistie dus...bij afscheuringen heb je dan weer een eigen invulling van het werkelijke...wat is daar nog echt aan? Het heeft geen waarde meer...maar goed wie ben ik??? |
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat in mijn geloofgemeenschap de laatste zondag van het kerkelijk jaar altijd een herdenkingsdienst is van de overledenen. Wij herdenken de mensen wiens leven voltooid is...... In zo'n dienst is dan geen H.A., vandaar mijn vraag...... En eigenlijk was dat ook wel een mooi moment vandaag.......een dienst in het teken van ontslapenden zoals ze dat noemen....Dan ben je blij dat jij er nog bent om te herdenken.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 21 november 2010, 20:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat in mijn geloofgemeenschap de laatste zondag van het kerkelijk jaar altijd een herdenkingsdienst is van de overledenen. Wij herdenken de mensen wiens leven voltooid is......In zo'n dienst is dan geen H.A., vandaar mijn vraag...... En eigenlijk was dat ook wel een mooi moment vandaag.......een dienst in het teken van ontslapenden zoals ze dat noemen....Dan ben je blij dat jij er nog bent om te herdenken....... |
Bij ons in de gemeente wordt dat gedaan op Oudejaarsavond. 't Heeft ook iets moois, om dat op de laatste zondag van het kerkelijke jaar te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:32
|
|
|
Tja, wat je gewend bent vind je vaak normaal hè. Het gaat bij ons anders. Voor mij heeft het in ieder geval heel veel waarde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het bij jullie niet de laatste zondag van het kerkelijk jaar???? |
Weet je wat me opvalt elke keer weer bij de laatste zondag? Dat er in een jaar best veel mensen dood gaan. Dat besef je eigenlijk nooit zo en bij deze zondag word je er zo nadrukkelijk meegeconfronteerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:48
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Tja, wat je gewend bent vind je vaak normaal hè. Het gaat bij ons anders. Voor mij heeft het in ieder geval heel veel waarde. |
die gewoonte stamt wel af van het beginsel...maar dan heb je weer enkele mensen die een afscheuring willen en daar komt dan weer een afscheuring van en dan weer...en op de duur zitten we met een hoop geloofsstrekkingen die beweren de ware 'leer en wijsheid' te bezitten...nouja, het zij dan maar zo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 11:18
|
|
|
Om 9.15 uur wakker worden en beseffen dat je een vrije dag hebt
Maar er komen vandaag vast nog mooiere momenten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 11:32
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Om 9.15 uur wakker worden en beseffen dat je een vrije dag hebt
Maar er komen vandaag vast nog mooiere momenten! |
Dat weet ik heeeeeeeeeeel zeker
|
|
Naar boven |
|
|