Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:15
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Je leest niet, je denkt niet na over wat er staat en je taalgebruik is volstrekt ongepast en liefdeloos.
Thomas |
Zo denk ik er ook over. En dat het niet lekker loopt op het forum, ligt aan iedereen behalve aan Kat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:15
|
|
|
JILL658 schreef: | Lieve lieve lieve Kat, wil jij eerst de stukjes op een positieve manier lezen en dan het even laten bezinken. Wil je dan op een lieve manier reageren, Kat. Wij zijn niet allemaal zo slim als jij |
hou aub op met dat gekwijl dat je in het begin van de regel schreef. want je meneet er gezien je reacteis niks van.
wat ik post dat meen ik en jah de waarheid is sosm hard.
vroeger klonk het gezegde/spreekwoord.
DE WAARHEID IS HARD en WIE ZIJN BILLEN BRAND MOET OP DE BLAREN ZITTEN.
en dat zal ik ook moeten hoor,want k ben niks beter,alleen ik kan me behoorlijk kwaadmaken dat kromme dingen recht gepraat willen worden. kromme dingen recht makne is aan God en niet aan ons als mensen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:19
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zo denk ik er ook over. En dat het niet lekker loopt op het forum, ligt aan iedereen behalve aan Kat. |
er zit een knopje hier beneden, ik verander het niet en never.
en dat is dan jullie mening,niet de mijne.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:26
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | De Dode Zee-rollen misschien |
Misschien dat we daar nog eens achter komen Maar de King James vertaling is naar verluid het dichts bij de originele bijbel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VINCENT394
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:27
|
|
|
KAT125 schreef: | die liefde kan ik niet geven. |
Wat zijn de kerneigenschappen van mijn geloof? Hoop, geloof en Liefde. En het meeste van deze is de liefde.
Ookal ben ik het niet eens met anderen. (zoals ook regelmatig met jou) betekent niet dat ik hen niet liefheb. Mijn medebroeders en zusters in Christus zijn net als ik onderdeel van het Lichaam van Christus, Zijn Heilige kerk.
Vincent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het verschil is dat dat volk in de rosse buurt niet loopt te krijsen om emancipatie. Het verschil is ook dat je niet zo geconfronteerd wordt met dit asociale gedrag. Als je er niets mee te maken wilt hebben, hoef je er ook niets van te weten. Het verschil is dat dat volk je lastig valt op parkeerplaatsen en in parken. En dan met een grote mond beweert dat het zo moeilijk is geaccepteerd te worden in de maatschappij. Het verschil is dat dit soort volk zich niet wil aanpassen, maar van ons verwacht dit gedrag te accepteren. En als we daar moeite mee hebben, discrimineren we. En geloof me, dit is geen kleine minderheid, het is sterk vertegenwoordig in deze scene. Dit druist in tegen al mijn christelijke en democratische principes. En medelijden heb ik zeker niet met ze. |
Ging Jezus niet juist om met de tollenaars en hoeren. Had hij daar niet de meeste compassie mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:34
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Je leest niet, je denkt niet na over wat er staat en je taalgebruik is volstrekt ongepast en gewoon vulgair. Waar haal je de letterlijk godvergeten arrogantie vandaan om alleen refo's - met je eigen achtergrond - als echte christenen te beschouwen? Ik ken hier veel refo's die ik hoog heb en die zullen zich schamen voor een reactie zoals jij die geeft.
Thomas |
ik ben er helemaal klaar mee klaar mee.
[edit: heel fout]
Laatst aangepast door KAT125 op vrijdag 26 februari 2010, 14:11
gut-e-gut-e-gut kat! weet je wel zeker dat je een christen bent?
(wat ben ik blij, dat je in het topic over scheiding aangaf dat ik niet in aanmerking kom om je verkorene te zijn..........*zucht*)
lies, kan ik je niet overhalen om er toch eens een date aan te wagen?
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zaterdag 27 februari 2010, 18:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:34
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm verder nog vraagjes of dingen die belicht moeten worden hetzij met een zaklamp of bouwlamp? of wat dan ook? gewoon iets wat nadere(on)zinige toelichting nodig heeft? |
Iets wat jij wel weet denk ik , want het is jou vak tenslotte.
Als je scheuren in de muur heb, dat gekomen is door trillingen en verkeer, hoe kun je die nu zo mooi mogenlijk afwerken ofzo?
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:36
|
|
|
KAT125 schreef: | lees en dnek ff na, moet ik dan voor iedereen alles van a-z voorkouwen en uitleggen? je hebt denk ik toch zelf ook wel een klein beetje zicht? |
Tja... Ik lees jouw eerdere reactie. Ik zie daarin een duidelijk misverstaan. Ik wijs je op dat misverstaan. Jij biedt je excuus aan. Ik accepteer dat excuus. Ik wens je daarbij samen met ons nog iets toe als advies. En dan roep jij dat ik iets niet zeg Iets met plank en mis!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op vrijdag 26 februari 2010, 14:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:37
|
|
|
toch een handicap als je geen liefde kunt geven.........lijkt me vrij triest, om zonder liefde te moeten leven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:38
|
|
|
Zonder liefde leven... ...bestaat dat wel? Ieder mens heeft liefde nodig zowel om te geven als te ontvangen
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op vrijdag 26 februari 2010, 14:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:40
|
|
|
JILL658 schreef: | Iets wat jij wel weet denk ik , want het is jou vak tenslotte.
Als je scheuren in de muur heb, dat gekomen is door trillingen en verkeer, hoe kun je die nu zo mooi mogenlijk afwerken ofzo?
Jill |
Nieuwbouw elders plegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:42
|
|
|
HENK710 schreef: | Nieuwbouw elders plegen |
Nee ik blijf zitten waar ik zit en ik verroer me niet Maar ik wil wel een antwoord.............
Laatst aangepast door
|
JILL658
|
op vrijdag 26 februari 2010, 14:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:45
|
|
|
JILL658 schreef: | Nee ik blijf zitten waar ik zit en ik verroer me niet Maar ik wil wel een antwoord............. |
Het was maar een optie Nu is het toch aan de echte vakman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:48
|
|
|
KAT125 schreef: | waar kun je dat lezen dat ze voor zijn? want als dat zo is zal ik daar ook nooit op stemmen. |
Het zal vast wel ergens op schrift gesteld zijn. Van de CU weet ik het vanuit een interview met André Rouvoet in de tijd dat ze met de formatiebesprekingen van het net gevallen kabinet bezig waren. Hij gaf daarin heel duidelijk aan de bouw van moskeeën toe te juichen in verband met het getuigenis voor de vrijheid van godsdienst. Hij is blij met het feit dat hij als christen de ruimte krijgt hier en wil die ruimte dan ook graag geven aan andersgelovigen. Wat mij betreft een heel gezonde gedachtengang van Rouvoet/CU.
Ik bedenk me nu dat ik hier een tijdje terug een discussie heb gestart naar aanleiding van het Zwitserse minaretverbod, waar SGP, PVV en CU ook een reactie op hadden gegeven in de media. SGP/PVV als medestanders van het verbod, CU als tegenstander.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op vrijdag 26 februari 2010, 14:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:50
|
|
|
HENK710 schreef: | Zonder liefde leven... ...bestaat dat wel? Ieder mens heeft liefde nodig zowel om te geven als te ontvangen |
Of de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt
Laatst aangepast door
|
JILL658
|
op vrijdag 26 februari 2010, 14:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:59
|
|
|
JILL658 schreef: | Of de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt |
Ja, het kan natuurlijk zijn dat het inhoud geven aan liefde het probleem is. Maar dat is dan wat anders dan de opmerking geen liefde op te kunnen brengen voor andere mensen, hoezeer je het ook met die mensen oneens bent....
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op vrijdag 26 februari 2010, 14:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:01
|
|
|
hallo mensen,
ik ben diep teleurgesteld over demensen hier. ik ben van mening dat ik de dingen die ik geblogd heb over de scheiding enz baseer op de bijbel en de kantekeningen en op het huwelijks formulier zowel van de nederlandse wet en van de kerk.
wie dat niet wil inzien en door lezen,heeft pech. maar ik blijf er bij.
en persoonlijk ben ik ben ook niet altijd met alles eens,en voldoe daar ook niet altijd aan. is nadelig van mij. -------------------------------------------------------------------------------------
ik merk dat de meeste mensen een ander bijbel en een ander opvatting over veel dingen hebben,en zoals ik het hier gevolgd heb en het voel, probeerd iedereen zijn eigen hagje te redeen met zijn/haar eigen bijbelteksten. vergeet 1 ding niet, ik kan volgen jullie inzien oordelen of veroordelen,maar in de dag des oordeels is er 1 die dat echt doet. en die zijn zwaarder dan wat ik vertel. -------------------------------------------------------------------------------------
politiek discussies, we moeten alles met zn allen oplossen, nederland is ene christelijk land, dus dient tehouden aan het geloof. en dus dingen doen die naar Gods wil en woord zijn. Regels zijn er om ze na te leven en niet omze te overtreden of er een uitweg in zoeken.
ik ben voor een vrij nederland, dus weg met die moslims en andere buitenlanders die niet aan de regels en wet willen luisteren. we hebben al genoeg trammelant met ons eigen volk. en ik hoop dat iedereen daar over wil denken. nadenken is niet goed,das achteraf en dat doen wel allemaal al zoveel. -------------------------------------------------------------------------------------
mijn mening hier over deze site is, hoe meer verschillende geloven in 1 potje,hoemeer ellende er van komt. en dan smijten ze elkaar om de oren met liefzijn voor elkaar,maar daar vind ik weinig van terug,alleen bij mensen die het zlefde geloof hebben. ik zie de mensen die hier zitten meer als mensne die een jas aan hebben waar "ik voel me een christen" op staat. en helaas geen brandmerk in de rug. et voordeel van het jasje is je ziet er leuk uit voor een ander maar owee als je met een vinger ana mij komt,dan bijt ik je. -------------------------------------------------------------------------------------
vandaag ben ik nog op het forum,maar ik oveweeg om te stoppen als het op deze manier moet,want als je dingen niet leest of wilt lezen en gene excuses wil,ben ik er klaar mee. -------------------------------------------------------------------------------------
je mag hier zo veel neerzetten als je wilt,maar ik reageer hier niet op, sorry ik ben dan een zwakkeling in sommige ogen. dat is dan jullie mening,maar op deze manier ben ik niet van plan om verder tegaan om "te eten met met zoutjes en sausjes,om de bitter smaak die gegeven is te verdoezelen door een mengelmoes van eigen makelei" -------------------------------------------------------------------------------------
en voor degene die vindt dat ik niet goed of onbehoorlijk reageer, je weet de weg naar chris of het "KNOPJE". ik wil graag op mijn fouten gewezen worden,maar dan graag wel gewoon,en er zijn ook mensen die me er prive op aanspreken en dat waardeer ik ook. -------------------------------------------------------------------------------------
als je mij een zwakkeling vindt of wat voro woord dan ook. zeg het mij en als je het op het forum doet,zend het mij dan ook ff per mail. niet alle gevallen worden beantwoord. dit is nog maar het bovenste lagje wat zichtbaar is. achter de schermen woed nog veel meer.
Mvg: Kat
Laatst aangepast door
|
KAT125
|
op vrijdag 26 februari 2010, 15:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VINCENT394
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:05
|
|
|
Goeie vraag!
Ik heb daar wel een duidelijke mening over. een sterke persoonlijkheid is iemand die zijn of haar eigen mening heeft, hier achter staat maar ook ruimte geeft aan anderen.
Dan heb je denk ik een sterke persoonlijkheid.
Vincent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:08
|
|
|
KAT125 schreef: | hallo mensen,
ik ben diep teleurgesteld over demensen hier. ik ben van mening dat ik de dingen die ik geblogd heb over de scheiding enz baseer op de bijbel en de kantekeningen en op het huwelijks formulier zowel van de nederlandse wet en van de kerk.
wie dat niet wil inzien en door lezen,heeft pech. maar ik blijf er bij.
en persoonlijk ben ik ben ook niet altijd met alles eens,en voldoe daar ook niet altijd aan. is nadelig van mij. -------------------------------------------------------------------------------------
ik merk dat de meeste mensen een ander bijbel en een ander opvatting over veel dingen hebben,en zoals ik het hier gevolgd heb en het voel, probeerd iedereen zijn eigen hagje te redeen met zijn/haar eigen bijbelteksten. vergeet 1 ding niet, ik kan volgen jullie inzien oordelen of veroordelen,maar in de dag des oordeels is er 1 die dat echt doet. en die zijn zwaarder dan wat ik vertel. -------------------------------------------------------------------------------------
politiek discussies, we moeten alles met zn allen oplossen, nederland is ene christelijk land, dus dient tehouden aan het geloof. en dus dingen doen die naar Gods wil en woord zijn. Regels zijn er om ze na te leven en niet omze te overtreden of er een uitweg in zoeken.
ik ben voor een vrij nederland, dus weg met die moslims en andere buitenlanders die niet aan de regels en wet willen luisteren. we hebben al genoeg trammelant met ons eigen volk. en ik hoop dat iedereen daar over wil denken. nadenken is niet goed,das achteraf en dat doen wel allemaal al zoveel. -------------------------------------------------------------------------------------
mijn mening hier over deze site is, hoe meer verschillende geloven in 1 potje,hoemeer ellende er van komt. en dan smijten ze elkaar om de oren met liefzijn voor elkaar,maar daar vind ik weinig van terug,alleen bij mensen die het zlefde geloof hebben. ik zie de mensen die hier zitten meer als mensne die een jas aan hebben waar "ik voel me een christen" op staat. en helaas geen brandmerk in de rug. et voordeel van het jasje is je ziet er leuk uit voor een ander maar owee als je met een vinger ana mij komt,dan bijt ik je. -------------------------------------------------------------------------------------
vandaag ben ik nog op het forum,maar ik oveweeg om te stoppen als het op deze manier moet,want als je dingen niet leest of wilt lezen en gene excuses wil,ben ik er klaar mee. -------------------------------------------------------------------------------------
je mag hier zo veel neerzetten als je wilt,maar ik reageer hier niet op, sorry ik ben dan een zwakkeling in sommige ogen. dat is dan jullie mening,maar op deze manier ben ik niet van plan om verder tegaan om "te eten met met zoutjes en sausjes,om de bitter smaak die gegeven is te verdoezelen door een mengelmoes van eigen makelei" -------------------------------------------------------------------------------------
en voor degene die vindt dat ik niet goed of onbehoorlijk reageer, je weet de weg naar chris of het "KNOPJE". ik wil graag op mijn fouten gewezen worden,maar dan graag wel gewoon,en er zijn ook mensen die me er prive op aanspreken en dat waardeer ik ook. -------------------------------------------------------------------------------------
als je mij een zwakkeling vindt of wat voro woord dan ook. zeg het mij en als je het op het forum doet,zend het mij dan ook ff per mail. niet alle gevallen worden beantwoord.
reactie van Daniel:(anders te onoverzichtelijk): Als je bijvoorbaat al dingen niet wilt gaan beantwoorden waarom zouden we dan de moeite nemen om jou te over dingen te mailen. pffft mij zeer te vermoeiend
Mvg: Kat |
Laatst aangepast door
|
DANIEL777
|
op vrijdag 26 februari 2010, 15:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik ben er helemaal klaar mee klaar mee.
[edit: erg fout]
(wat ben ik blij, dat je in het topic over scheiding aangaf dat ik niet in aanmerking kom om je verkorene te zijn..........*zucht*)
lies, kan ik je niet overhalen om er toch eens een date aan te wagen? |
Hannah, toch, dat kan je Lies niet aandoen; een date te moeten uitzitten met Kat. Ik denk dat er niet veel gegadigden zijn die er naar uit kijken tijd met je door te brengen, Kat. Als christen zie ik je als een broeder )), die afwijkt van het door Jezus uitgezette pad. Jezus wijdde veel tijd aan zondaars als jij om ze van het rechte pad af te brengen naar het pad van het mededogen, van de vergevingsgezindheid en het pad van de wetenschap dat God alles geschapen heeft, ook de homo's. En hier blijkt ook weer duidelijk, Kat, oordeelt niet opdat je zelf niet onder het oordeel valt. En Kat, nog een advies, wellicht ongevraagd, doe een cursus Nederlands spreken en schrijven, je doet geen eer aan je moerstaal. En begin die Bijbel weer eens te lezen bijvoorbeeld de Evangeliën, en deelname aan een Bijbelstudiegroep kan je ook verder helpen.
Bij deze niet off topic, vrijheid van meningsuiting, een pracht van een topic; goede omschrijving.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zaterdag 27 februari 2010, 18:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik ben er helemaal klaar mee klaar mee.
[edit: erg fout]
lies, kan ik je niet overhalen om er toch eens een date aan te wagen? |
gezien hoe hier de mensen denken en alles toleren wat niet goed is, twijfel ik er aan, gezien uit jullie ogen dat ik het niet ben. maar ik weet beter voor mezelf.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zaterdag 27 februari 2010, 18:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:24
|
|
|
HENK710 schreef: | Tja... Ik lees jouw eerdere reactie. Ik zie daarin een duidelijk misverstaan. Ik wijs je op dat misverstaan. Jij biedt je excuus aan. Ik accepteer dat excuus. Ik wens je daarbij samen met ons nog iets toe als advies. En dan roep jij dat ik iets niet zeg Iets met plank en mis! |
laat maar,ben er klaar mee. en ja das kort doro de bocht van mij. en wat je mijn nomen wil in gedachten,moet je zelf weten.maar stuur het mij ook ff.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:27
|
|
|
KAT125 schreef: | Mode-industrie opgeschrikt door penisbroek
de rest van de tekst bespaar ik jullie.
vijheid van menings uiting,maar dit is toch waanzin? |
‘k Vind je wel een beetje preuts hoor, Kat. Als je wel eens in West-Papua (voormalig Irian Jaya, Nederlands Nieuw-Guinea) bent geweest, dan kijk je niet meer op van zo'n broek hoor. Daar dragen ze zelfs nog veel minder dan dat. 'k Zou je foto’s kunnen laten zien, maar laat ik ze hier maar niet plaatsen. 't Is wel te googelen, als je Papoea intikt en de afbeeldingen bekijkt. De mannen, die vaak alleen zo’n koker dragen, kijken er zelfs trots bij. Je krijgt het gevoel dat ze meer naar jou – als blanke vrouw – kijken, dan jij naar hun. 'k Moet wel toegeven dat het eerst een beetje wennen is, lastig ook wel om zo’n man aan te blijven kijken. Het idee van die modeontwerper is dus al eeuwenoud, niet echt origineel dus. Hij gebruikt alleen een lapje stof i.p.v. een kalebas. Dus de waanzin valt m.i. wel mee. Niemand is ook verplicht, om z'n broek te dragen hè.
‘k Heb het nieuwsbericht opgezocht en aan vrienden, met wie ik in dat land was (een daarvan heeft er heel wat jaren gewoond), gemaild. We hebben er veel plezier aan beleefd , dus bedankt voor de hint Kat. Hopelijk kun je deze humor waarderen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 27 februari 2010, 09:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:35
|
|
|
Goed stuk, Henk. Behalve goed en kwaad zou ik ook over een bepaald doel spreken. Dat er dan ethiek om de hoek komt kijken, lijkt me evident.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:36
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | ‘k Vind je wel een beetje preuts hoor, Kat. Als je wel eens in West-Papua (voormalig Irian Jaya, Nederlands Nieuw-Guinea) bent geweest, dan kijk je niet meer op van zo'n broek hoor. Daar dragen ze zelfs nog veel minder dan dat. 'k Zou je foto’s kunnen laten zien, maar laat ik ze hier maar niet plaatsen. 't Is wel te googelen, als je Papoea intikt en de afbeeldingen bekijkt. De mannen, die vaak alleen zo’n koker dragen, kijken er zelfs trots bij. Je krijgt het gevoel dat ze meer naar jou – als blanke vrouw – kijken, dan jij naar hun. 'k Moet wel toegeven dat het eerst een beetje wennen is, lastig ook wel om zo’n man aan te blijven kijken. Het idee van die modeontwerper is dus al eeuwenoud, niet echt origineel dus. Hij gebruikt alleen een lapje stof i.p.v. een kalebas. Dus de waanzin valt m.i. wel mee. Niemand is ook verplicht, om z'n broek te dragen hè.
‘k Heb het nieuwsbericht opgezocht en aan vrienden, met wie ik dat land was (een daarvan heeft er heel wat jaren gewoond), gemaild. We hebben er veel plezier aan beleefd , dus bedankt voor de hint Kat. Hopelijk kun je deze humor waarderen. |
nee die humor zie ik niet van jou. ik zie het als,het moet maar getolereerd worden. als jij ergens in een kroegje bent en er zijn veel mannen met zo'n broek aan,en ze dneken allemaal even door, dan voel jij je geheel onprettig. denk daar maar es over na. ik ben er tegen. broek moet verboden worden om er in het openbaar mee te lopen. als dat getolereerd moet of mag worden, dan moet je nudisten ook de rvijheid geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:42
|
|
|
Ik vind het een heel goed artikel. En kan me er in vinden. Het nadeel is dat het potdicht zit. Alles is geschreven, moeilijk op aan te haken. Snap je wat ik bedoel? Waar wil je zelf verder op ingaan? Wellicht krijg je dan meer van een discussie, lijkt me de moeite waard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:59
|
|
|
JILL658 schreef: | Ging Jezus niet juist om met de tollenaars en hoeren. Had hij daar niet de meeste compassie mee. | Dat waren mensen die bewust waren dat ze zondigden. En van deze lui moet je maar accepteren dat ze dat niet doen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VINCENT394
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 16:06
|
|
|
Goeie beslissing van CM om hier te knippen.
Vincent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 16:15
|
|
|
Ik wil nog één keer de hardheid en onvriendelijkheid die ik bespeur op het forum en in de chatbox aankaarten. Ik baal er enorm van als mensen publiekelijk in de zeik genomen worden, en daar treden we dan ook hard tegen op.
Ik baal ook enorm van het gebrek aan zelfreinigend vermogen hier. Als er bijvoorbeeld in de chatbox dingen gebeuren die niet kunnen, denigrerende zaken, dan moet je er wat van zeggen, dan moet je dat melden. Of, laat ik het eens van een wat liberaler standpunt zeggen, als je merkt dat iemand niet goed tegen een bepaalde grap kan, dan respecteer je dat, dan hou je je in, dan bied je je excuses aan, dan laat je die persoon met rust. Dat is de christelijke weg die Paulus beschrijft: Je houdt rekening met elkaars gevoeligheden. En je probeert elkaar op te bouwen in plaats van af te breken.
Ik weet dat er hier mensen zijn die soms lijnrecht tegenover elkaar staan. Dat is niet erg. Maar laten we elkaar in ieders waarde laten. Laten we ons niet verlagen tot flauwe grappen op de man, die niets met het verschil van inzicht te maken hebben.
Weet je wat bijvoorbeeld niet christelijk is? Als je in mails of privéchats met je 'medestanders' eens lekker los gaat over hoe vervelend je die man of vrouw wel niet vindt. Want wat is daar de christelijke functie van?
Nogmaals, wij staan met ChristianMatch een site voor waar iedereen zich geaccepteerd en veilig voelt, waar mensen elkaar opbouwen en dichter bij God brengen. Als je niet bereid bent om daar aan bij te dragen, dan is ChristianMatch niet de website voor jou.
Zo. Ik heb het gezegd. Niemand kan nu zeggen 'maar je hebt me niet gewaarschuwd' als die het slachtoffer is geworden van onze maatregelen.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|