Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 21:51
|
|
|
ja,je weet maar nooit he Frank,dat zou leuk voor je zijn!! Kan je veranderen van naar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 07:35
|
|
|
QSJE546 schreef: | ja,je weet maar nooit he Frank,dat zou leuk voor je zijn!! Kan je veranderen van naar |
'Waar word je nu onblij van.' Zou dat een goede topic zijn?
Ach, ik zal toch weer geen geluk hebben ...ik ben nochtans erg lief...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 08:13
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | zomaar een gesprek, de pijn en verdriet je zagt het aan het gelaat van deze persoon. Ik kon niet zomaar weg gaan, zoveel leed en zo hard heid van zich eigen! op gewoon op, niet meer verder kunnen! tegen de muur op, verder kon deze persoon niet meer. Zich eigen laag voelen en ook de mensen dat voelde hij ook, die soms liever om heen gingen! verdriet had deze persoon en ook vol emotie, hij kreeg zomaar een jas een winterjas, hij kon dat niet meer betalen, bittere armoe. Werd een bijzondere gesprek en eigenlijk een dankbaar gesprek!
Dan denk ik wat ben ik toch bevoorrecht en een kind van God mag zijn en dat ik op dat moment ook voor deze persoon kon zijn! of je geloof of niet, ik werd er blij ervan!Dat ik op dat moment even voor die persoon kon betekenen! |
een pracht moment om blij te van te worden dus, er even zijn een luisterend oor voor zo'n iemand , laten weten dat er mensen zijn die we om anderen geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 08:21
|
|
|
Ik ben blij omdat ik voor de tweede keer in mijn uppie het schip heb afgemeerd (met zachte landing), laten lossen en laden en daarna weer op de terugweg naar Veghel ben gegaan, zonder supervisie want die sliep.
Waar ik ook blij van wordt is dat ik hoop binnen één jaar tijd in 12 lessen, een beroepsopleiding (schipper grootvaarbewijs) te doen, waar zoonlief 6 jaar over heeft gedaan, om op het zelfde middelbaar niveau te komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 16:53
|
|
|
PIETER619 schreef: | Ik ben blij omdat ik voor de tweede keer in mijn uppie het schip heb afgemeerd (met zachte landing), laten lossen en laden en daarna weer op de terugweg naar Veghel ben gegaan, zonder supervisie want die sliep.
Waar ik ook blij van wordt is dat ik hoop binnen één jaar tijd in 12 lessen, een beroepsopleiding (schipper grootvaarbewijs) te doen, waar zoonlief 6 jaar over heeft gedaan, om op het zelfde middelbaar niveau te komen. |
Goed van jou pieter........!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 17:03
|
|
|
Ja morgen ga ik, alleen ik wacht nog op een foontje, ik kom later op de eiland en de dames werken tot 17.00 uur, dus hoe doen hun met de sleutel! Ik bel zelf nog maar eens, ik wil gewoon dat alles goed loopt, je sta alleen ervoor.............. Nu blijven ze op mij wachten en het kan wel pas half 9 zijn dat ik daar bent! Kijk hier wordt ik blij ervan, te weten dat ik niet alleen bent!
Best spannend hoor voor mij, voor het eerst echt helemaal alleen op vakantie! En echt alleen ben ik niet, er is altijd iemand die op mij let, zo zie je maar weer! Het komt best weer goed!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op donderdag 7 maart 2013, 17:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 18:19
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ja morgen ga ik, alleen ik wacht nog op een foontje, ik kom later op de eiland en de dames werken tot 17.00 uur, dus hoe doen hun met de sleutel! Ik bel zelf nog maar eens, ik wil gewoon dat alles goed loopt, je sta alleen ervoor.............. Nu blijven ze op mij wachten en het kan wel pas half 9 zijn dat ik daar bent! Kijk hier wordt ik blij ervan, te weten dat ik niet alleen bent!
Best spannend hoor voor mij, voor het eerst echt helemaal alleen op vakantie! En echt alleen ben ik niet, er is altijd iemand die op mij let, zo zie je maar weer! Het komt best weer goed! | Ga je op vakantie??? Heerlijk toch...geniet er maar van!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 08:55
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ga je op vakantie??? Heerlijk toch...geniet er maar van!!! | Dankje....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 09:31
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ja morgen ga ik, alleen ik wacht nog op een foontje, ik kom later op de eiland en de dames werken tot 17.00 uur, dus hoe doen hun met de sleutel! Ik bel zelf nog maar eens, ik wil gewoon dat alles goed loopt, je sta alleen ervoor.............. Nu blijven ze op mij wachten en het kan wel pas half 9 zijn dat ik daar bent! Kijk hier wordt ik blij ervan, te weten dat ik niet alleen bent!
Best spannend hoor voor mij, voor het eerst echt helemaal alleen op vakantie! En echt alleen ben ik niet, er is altijd iemand die op mij let, zo zie je maar weer! Het komt best weer goed! |
Geniet ervan enne raak niet ingesneeuwt daar he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 10:27
|
|
|
Onverwachts weer allemaal mensen die me helpen... Als het leven soms pijn doet en de storm zo tekeer gaat....
Ik vroeg om deze mensen...en ze kwamen... (nee...ze kwamen niet voor mijn huishouden)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 8 maart 2013, 13:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 13:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Onverwachts weer allemaal mensen die me helpen... Als het leven soms pijn doet en de storm zo tekeer gaat....
Ik vroeg om deze mensen...en ze kwamen... |
Altijd fijn.. Ik kreeg gisteren hulp aangeboden mensen die me willen helpen met huishouden zo lief... alleen ik wil en kan er niet aan dat ik dat niet zelf zou kunnen meer Dus gewoon doorgaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 13:09
|
|
|
Ik wordt helemaal happy ervan dat ik weer vogels heerlijk hoor fluiten en de zon erdoor komt.... Jammer dat er weer snert weer aan komt Ow verkeerd topic is dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 13:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik wordt helemaal happy ervan dat ik weer vogels heerlijk hoor fluiten en de zon erdoor komt.... Jammer dat er weer snert weer aan komt Ow verkeerd topic is dat |
Ja zeg blijf eens op topic
Als ik klaar met mijn werk ben. Moet nog beginnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 13:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Altijd fijn.. Ik kreeg gisteren hulp aangeboden mensen die me willen helpen met huishouden zo lief... alleen ik wil en kan er niet aan dat ik dat niet zelf zou kunnen meer Dus gewoon doorgaan |
Ze kwamen niet voor mijn huishouden hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 18:52
|
|
|
Samen op de bankje Elkaar niet kennende Zomaar opeens Haar verhaal Vol verdriet Afscheid nemen En nu voor het eerst helemaal Alleen. Samen kijken wij Naar de zee Hier krijgt je rust, dit is de mooiste plek Voor de vrouw Om alleen te zijn Veilige plek. En jij, waarom zit jij hier...... Opladen net als u Mezelf tegen komen. De rust en vooral genieten.
Later gaat ieder zijn eigen weg Leuke moment van de dag Een praatje met een onbekende........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 08:49
|
|
|
Lekker wakker worden met de zon in mun sm... gelaat, wedden dat hij zo weer gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 09:58
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Lekker wakker worden met de zon in mun sm... gelaat, wedden dat hij zo weer gaat |
ja dat klopt gerrit, ik zei tegen de zon, kom even deze kant op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 10:00
|
|
|
ja en de zon schijnt bij mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 10:01
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ja en de zon schijnt bij mij |
Lekker he dat zonnetje hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 10:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lekker he dat zonnetje hier |
ja heerlijk..................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 10:23
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ja heerlijk.................. |
Ja ja ik zie jullie al genieten met je donkere zonnebril op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 11:07
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja ja ik zie jullie al genieten met je donkere zonnebril op |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 14:11
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja ja ik zie jullie al genieten met je donkere zonnebril op |
Kan je zien hoe fel de zon al is............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 17:02
|
|
|
Even heerlijk een paar dagen weg geweest. In de bossen gewandeld en ruime gelegenheid gehad en genomen voor stille tijd. Heerlijk die gesprekken met God en de rust van de natuur. Ik kan er weer even tegenaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 17:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lekker he dat zonnetje hier |
Wat lief dat jullie hem ook aan het noorden gunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 17:54
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat lief dat jullie hem ook aan het noorden gunnen |
Zo zijn die meiden die in het midden des lands wonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 20:16
|
|
|
dubbel
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 22 maart 2013, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 20:16
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | |
wij zijn gewoon lief.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: woensdag 27 maart 2013, 20:14
|
|
|
Nog een halve dag werken...en dan een meegaa lang weekend!!! Heerlijk.......
Yep..daar word ik blij van.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: woensdag 27 maart 2013, 20:45
|
|
|
Marianne schreef: Nog een halve dag werken...en dan een meegaa lang weekend!!! Heerlijk.......
Yep..daar word ik blij van.....
Ik ook
|
|
Naar boven |
|
|