Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:01
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Whaaaaaaaat, zwemmen in de Noordzee Is mij veel te koud hoor |
Dat is goed voor je bloedsomloop. Frank zorgt voor de zwemmers warme chocomel met slagroom Visser zorgt voor de maaltijden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het zijn steeds dezelfde die geluk hebben...nou ja, ik wens het hen van harte toe hoor... |
dacht dat jij me wat meer gunde
Maar goed het weer is hier heerlijk lekker temperatuurtje zo even snel boodschappies doen en dan van het mooie weer genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:05
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat is goed voor je bloedsomloop. Frank zorgt voor de zwemmers warme chocomel met slagroom Visser zorgt voor de maaltijden |
Oh, in dat geval, als de heren zo lief willen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:25
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat is goed voor je bloedsomloop. Frank zorgt voor de zwemmers warme chocomel met slagroom Visser zorgt voor de maaltijden |
Waaaaaaaaaaaaaaaat.......jij moest vandaag toch naar mosseldag in Yerseke samen met Marian? Als ik jou was zou ik maar heel snel opschieten want het was een half uur geleden al mega-druk op de snelweg A58. De kust is weer zeer in trek vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waaaaaaaaaaaaaaaat.......jij moest vandaag toch naar mosseldag in Yerseke samen met Marian? Als ik jou was zou ik maar heel snel opschieten want het was een half uur geleden al mega-druk op de snelweg A58. De kust is weer zeer in trek vandaag. |
Heel triest Visser dat ik vandaag niet kom.
Ik moet maandag met spoed geopereerd worden, het plaatje in mijn hand komt door de huid naar buiten. Gevolg, een wond die niet genezen kan als hij in het gips zit en die aan het ontsteken is. Een tegenslag, nu maar hopen dat het alsnog goed komt. Op de foto is te zien dat de botten bijna aan elkaar gegroeid zijn, als hij nog een keer in het gips had gekund dan was het beter geweest. Maar ik heb gehoop, tenslotte hebben we een heel deskundige plastischchirurg die weet wat ik doe en doen moet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 11:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waaaaaaaaaaaaaaaat.......jij moest vandaag toch naar mosseldag in Yerseke samen met Marian? Als ik jou was zou ik maar heel snel opschieten want het was een half uur geleden al mega-druk op de snelweg A58. De kust is weer zeer in trek vandaag. |
Het was ook niet de bedoeling dat Herman voor warme choco en eten zou zorgen Maar toch lief dat je je huis aanbiedt voor een lekker warm kampvuur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 11:40
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Het was ook niet de bedoeling dat Herman voor warme choco en eten zou zorgen Maar toch lief dat je je huis aanbiedt voor een lekker warm kampvuur |
Wel eerst vooraf melden aub.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 11:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wel eerst vooraf melden aub. |
Kan geregeld worden hoor, ff een topic onder de agenda plaatsen maar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:23
|
|
|
En wat is het heerlijk weer vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:46
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En wat is het heerlijk weer vandaag! |
heerlijk weer??? Het is helemaal niet heerlijk. Het is te warm en daar word ik zo lui van. Er moeten dingetjes gedaan worden maar als ik er aan denk begin ik al te zweten. Het kan maar beter regenen want dan heb ik een goede reden om die tuinwerkjes niet te doen...
Maw: de zon schijnt hier in Hoeven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | heerlijk weer??? Het is helemaal niet heerlijk. Het is te warm en daar word ik zo lui van. Er moeten dingetjes gedaan worden maar als ik er aan denk begin ik al te zweten. Het kan maar beter regenen want dan heb ik een goede reden om die tuinwerkjes niet te doen...
Maw: de zon schijnt hier in Hoeven... |
Het zal toch niet hè? Hebben we eindelijk mooi weer, is het nog niet goed Ben je alleen lui wanneer het mooi en warm weer is dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 15:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | heerlijk weer??? Het is helemaal niet heerlijk. Het is te warm en daar word ik zo lui van. Er moeten dingetjes gedaan worden maar als ik er aan denk begin ik al te zweten. Het kan maar beter regenen want dan heb ik een goede reden om die tuinwerkjes niet te doen...
Het zal bij die belg ook eens goed zijn he met het weer Dan te nat..... meneer kan niet naar buiten. DAn te koud.... meneer wil niet naar buiten. Dan te warm....meneer kan en wil wel naar buiten maar wordt er lui van Wanneer is die man tevreden te stellen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 15:42
|
|
|
Ik moet kiezen of stofzuigen of de tuin doen... Beiden tegelijk gaat lastig....
Ik wil niet de consequenties hebben als ik beiden doe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 16:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het zal bij die belg ook eens goed zijn he met het weer Dan te nat..... meneer kan niet naar buiten. DAn te koud.... meneer wil niet naar buiten. Dan te warm....meneer kan en wil wel naar buiten maar wordt er lui van Wanneer is die man tevreden te stellen? |
Hoezo wispelturig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 16:33
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hoezo wispelturig |
Zijn er geen mannen die beweren dat vrouwen wispelturig zijn?
Zo te zien kunnen is er 1 man die er wel aan voldoet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 17:28
|
|
|
HEERLIJK WEER...hier.
Ondanks dat...niet echt veel gezeten...(Vanavond met de visite??) Heel veel werk gedaan...en af en toe mag ik dan een pauze van 20 min... Zodat het nodige NUTTIGE ook gedaan wordt. Vriendlief zit al de hele dag in de tuin. Het tuinhuis verlangde nog wat kleine afwerkingen..(heeft nu windveren) Er is soep gekookt, de bami staat al klaar...er zijn 3 wassen gedraaid en DROOG!!!! En tussendoor vlierbessenjam gemaakt..(HEERLIJK) Nieuwe verlichting in de kelderkast...
En vanavond zoonlief op visite....(fijn)
Het was een dag waarbij ik weer een heerlijk voldaan gevoel heb... En gaan we nu maar ...lekker buiten eten..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 17:40
|
|
|
Miauw: de zon schijnt hier in Hoeven... |
nee joh...Floske heeft z'n kans schoon gezien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:43
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hoezo wispelturig |
net als het weer die man Zeker een belg
Maar het is buiten nog steeds lekker weer Kan die misschien nu zijn hekje verven,moet tie alleen een lampie aandoen anders ziet tie niks heeft tie daar weer wat over te mekkeren
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 20 augustus 2011, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | net als het weer die man Zeker een belg
Maar het is buiten nog steeds lekker weer Kan die misschien nu zijn hekje verven,moet tie alleen een lampie aandoen anders ziet tie niks heeft tie daar weer wat over te mekkeren |
Mannen...wie heeft ze eigenlijk nodig? Wat doen we hier?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:51
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Mannen...wie heeft ze eigenlijk nodig? Wat doen we hier? |
Ikke Voor de gezelligheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ikke Voor de gezelligheid |
Oja, da's waar...voor het kampvuur in het huis van Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Oja, da's waar...voor het kampvuur in het huis van Visser |
Wanneer?
met kerst lijkt het mij een prima idee...
afwachten wat vissertje ervan vind...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:47
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wanneer?
afwachten wat vissertje ervan vind... |
Denk dat we niet maggen kommen Hijis bang voor zijn witte muren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:52
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Oja, da's waar...voor het kampvuur in het huis van Visser |
Pfff, Visser dit en Visser dat...allehuja Visser? en ik dan? Ik ben toch ook lief...volgens Visser
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 21 augustus 2011, 05:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 23:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wanneer?
afwachten wat vissertje ervan vind... |
Visser vindt alles best
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 23:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pfff, Visser dit en VIsser dat...allehuja Viser? en ik dan? Ik beng toch ook lief...volgens Visser |
Ja hoor Frankie. We waren toch al een koppel nietwaar? Tenminste......zoiets hoorde ik waaien tijdens de laatste picknick.
Zal Hannah wel geweest zijn die dat zei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 06:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pfff, Visser dit en Visser dat...allehuja Visser? en ik dan? Ik ben toch ook lief...volgens Visser |
Aaaaaaaaaah, bennie jaloers?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 07:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Aaaaaaaaaah, bennie jaloers? |
Jaloers Moet ik effe opzoeken want wat betekent dat ook alweer. Het is wel duidelijk dat ik erg vergeten word...
Er is geen zon, en het regent niet...het kan nog allemaal komen natuurlijk. Ik meld het wel
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 21 augustus 2011, 07:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 07:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jaloers Moet ik effe opzoeken want wat betekent dat ook alweer. Het is wel duidelijk dat ik erg vergeten word...
Er is geen zon, en het regent niet...het kan nog allemaal komen natuurlijk. Ik meld het wel |
Het is ook nooit goed
maar het gaat allemaal goedkomen hoor...je hebt nu de aandacht, zon en regen gaat nog komen, wat wil je nog meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 07:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Het is ook nooit goed
maar het gaat allemaal goedkomen hoor...je hebt nu de aandacht, zon en regen gaat nog komen, wat wil je nog meer |
Ik heb wel zin in een stuk citroentaart. Heb ik nog nooit gegeten...
Er hangt hier een dik pak wolken boven Hoeven. Ik vermoed dat we niet veel zon zullen krijgen today.
|
|
Naar boven |
|
|