Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik vraag me af of er straks weer vrouwen zullen zijn die geen gehakt of wat dan ook kunnen maken omwille van dat maandelijkse ongemak...maar goed dat ze een eigen topic hebben nu. Eigenlijk zouden ze zelfs een eigen site moeten hebben... |
Nee morgen word hetmooi weer en dan gaan alle huisvrouwen de was wassen,want het droogt snel, spagettie ofzo eten,echt geen gehakt met zo,n warm weer. vertwijfelend voor de spiegel staan of het echt nog wel kan in die bikini, en heeel zwaar werk scheren voor je je in bikini openbaart. Zonder badmuts bij het water, want stel je daar een leuke man ziet,die badmuts gaat dus inde kast.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik vraag me af of er straks weer vrouwen zullen zijn die geen gehakt of wat dan ook kunnen maken omwille van dat maandelijkse ongemak...maar goed dat ze een eigen topic hebben nu. Eigenlijk zouden ze zelfs een eigen site moeten hebben... |
Woensdag = gehaktdag, toch? Moet morgen dus vast wel lukken, lijkt me.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:46
|
|
|
PETRA411 schreef: | Nee morgen word hetmooi weer en dan gaan alle huisvrouwen de was wassen,want het droogt snel, spagettie ofzo eten,echt geen gehakt met zo,n warm weer. vertwijfelend voor de spiegel staan of het echt nog wel kan in die bikini, en heeel zwaar werk scheren voor je je in bikini openbaart. Zonder badmuts bij het water, want stel je daar een leuke man ziet,die badmuts gaat dus inde kast. |
ojee, nu gaan ze ook al over de zogenaamde bikinilijn beginnen...hopelijk posten ze er geen foto's van...
Ongesteld zijn en dan naar buiten gaan met het mooie weer is om regen vragen.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 26 juni 2012, 23:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:47
|
|
|
PETRA411 schreef: | Nee morgen word hetmooi weer en dan gaan alle huisvrouwen de was wassen,want het droogt snel, spagettie ofzo eten,echt geen gehakt met zo,n warm weer. vertwijfelend voor de spiegel staan of het echt nog wel kan in die bikini, en heeel zwaar werk scheren voor je je in bikini openbaart. Zonder badmuts bij het water, want stel je daar een leuke man ziet,die badmuts gaat dus inde kast. |
pff drukke dag Petra
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:49
|
|
|
HEIDE115 schreef: | pff drukke dag Petra |
Wat je druk noemt...ze zit een hele dag op CM ons te plagen...en dan hebben ze een speciale topic voor hen gekregen maar in plaats van in hun kooi te blijven komen ze hier wat kletsen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wat je druk noemt...ze zit een hele dag op CM ons te plagen...en dan hebben ze een speciale topic voor hen gekregen maar in plaats van in hun kooi te blijven komen ze hier wat kletsen... |
haha..ja en dan ook nog over hoe wij ons schere moete
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 00:04
|
|
|
Hebben ze op venus internet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 00:10
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Woensdag = gehaktdag, toch? Moet morgen dus vast wel lukken, lijkt me. |
Je moet eens beter alles lezen...het mag elke dag gehaktdag zijn maar als je ongesteld bent vliegt het rot er in, Steen. Dus wacht nog maar enkele dagen vooraleer je ballen gaat rollen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 00:11
|
|
|
[quote=YES356]Hebben ze op venus internet? [/quote
He hallo Roelande aan mars; wij hebben internet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 00:11
|
|
|
YES356 schreef: | Hebben ze op venus internet? |
Doe ons dat niet aan, hé. Straks gaat KPN nog internet installeren op Venus?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 00:40
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 27 juni 2012, 07:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 03:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ojee, nu gaan ze ook al over de zogenaamde bikinilijn beginnen...hopelijk posten ze er geen foto's van...
Ongesteld zijn en dan naar buiten gaan met het mooie weer is om regen vragen. |
Zo-te-zien ben je aardig 'vol van' vrouwen, vrouwelijke kwaaltjes, sex en al je ex-en... Kun je ook nog over andere onderwerpen praten??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 03:46
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | ECHT GEEN LEUKE OPMERKING!!!! | Ben ik met je eens Zeeland, daarom voor mij een 'niet okee' straks gaat ie nog foto's maken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 06:09
|
|
|
JANE336 schreef: | Zo-te-zien ben je aardig 'vol van' vrouwen, vrouwelijke kwaaltjes, sex en al je ex-en... Kun je ook nog over andere onderwerpen praten?? |
De dames beginnen er zelf over dus kan je misschien hen er ook eens over aanspreken...Goed zo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De dames beginnen er zelf over dus kan je misschien hen er ook eens over aanspreken...Goed zo? | tis net als in het paradys...de vrouw die gy.... maar ik las toch dat jy met die opmerking begon over dat stel...waar je je druk over kan maken zeg. Volgens my kun je beter es ant werk gaan! En welke vent zeurt nu over ongesteld zyn... Vooral niet op een datingsite!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 09:31
|
|
|
Welk weerbericht heb jij Tis hier grijs en grauw wilde idd wassen maar schuif het maar door naar morgen...
EEyyy je moet hier niet alles vertellen ehe sommige dingen beter in vrouwen topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 11:46
|
|
|
JANE336 schreef: | tis net als in het paradys...de vrouw die gy.... maar ik las toch dat jy met die opmerking begon over dat stel...waar je je druk over kan maken zeg. Volgens my kun je beter es ant werk gaan! En welke vent zeurt nu over ongesteld zyn... Vooral niet op een datingsite! |
ha ha welke vent zeurt nu over..... sorry jane, ik en een andere vrouw begonnen over ongesteld, in een ander draadje, meer uit humor. Maar frank had wel gelijk, met zijn kijk maar uit dat het rot niet in het weer slaat, dacht dat het vandaag mooi weer werd, dus niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 12:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je moet eens beter alles lezen...het mag elke dag gehaktdag zijn maar als je ongesteld bent vliegt het rot er in, Steen. Dus wacht nog maar enkele dagen vooraleer je ballen gaat rollen... |
Ja haha dat weet Frank uit ervaring
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 12:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je moet eens beter alles lezen...het mag elke dag gehaktdag zijn maar als je ongesteld bent vliegt het rot er in, Steen. Dus wacht nog maar enkele dagen vooraleer je ballen gaat rollen... |
Ach..... ik ben gelovig, niet bijgelovig. Dus kan ik rustig op elke dag van de maand met een rotgang gehaktballen draaien, zonder enkele dagen waar dan ook maar op te moeten wachten. Ik denk niet in beperkingen, ik denk in mogelijkheden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 12:16
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha welke vent zeurt nu over..... sorry jane, ik en een andere vrouw begonnen over ongesteld, in een ander draadje, meer uit humor. Maar frank had wel gelijk, met zijn kijk maar uit dat het rot niet in het weer slaat, dacht dat het vandaag mooi weer werd, dus niet |
je hebt gelijk Petra, Frank moet je niet al te serieus nemen over dit onderwerp.....hij is een halve vrouw, ook al ontkent ie dat in alle toonaarden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 12:40
|
|
|
Sjonge , en die zit dan 's avonds om 23.31 uur al aan z'n warme maaltijd te denken.Tijd voor je middagslaapje Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 13:06
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha welke vent zeurt nu over..... sorry jane, ik en een andere vrouw begonnen over ongesteld, in een ander draadje, meer uit humor. Maar frank had wel gelijk, met zijn kijk maar uit dat het rot niet in het weer slaat, dacht dat het vandaag mooi weer werd, dus niet |
Klopt, maar ik had het over 2 verschillende onderwerpen. Ik gebruik al kilo's zout voor zijn woorden maar dezen schoten even verkeerd! en nee.... niet tgv....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 14:15
|
|
|
JANE336 schreef: | Klopt, maar ik had het over 2 verschillende onderwerpen. Ik gebruik al kilo's zout voor zijn woorden maar dezen schoten even verkeerd! en nee.... niet tgv.... |
Hij is wel gelijk stil......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 14:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hij is wel gelijk stil...... |
Ssssssssssttttttttt Willemijn, geniet nu ff van de weldadige rust..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 14:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hij is wel gelijk stil...... | dat ik dat nog eens mee mag maken zeg... Een man de mond gesnoerd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 15:40
|
|
|
JANE336 schreef: | dat ik dat nog eens mee mag maken zeg... Een man de mond gesnoerd.... |
Zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 16:25
|
|
|
JANE336 schreef: | dat ik dat nog eens mee mag maken zeg... Een man de mond gesnoerd.... |
Jaja en dan ook 's Frank hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 16:54
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ach..... ik ben gelovig, niet bijgelovig. Dus kan ik rustig op elke dag van de maand met een rotgang gehaktballen draaien, zonder enkele dagen waar dan ook maar op te moeten wachten. Ik denk niet in beperkingen, ik denk in mogelijkheden. |
Ik denk in gehaktballen.... Ze werden gedraaid en gegeten....en ware4n lekker... Geen problemen dus...ook ik ben niet bijgelovig!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:28
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ssssssssssttttttttt Willemijn, geniet nu ff van de weldadige rust.......... |
Sommige op Cm wisten dat ik vandaag een hele dag in België was ivm de wagen...heb slechts rond 1030u effe een mail gelezen...nadien was ik altijd met pa van alles aan het doen...neen, we hebben geen gehaktballen gemaakt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:59
|
|
|
Ik vraag me zoa af van de week, voor @Thomas: Zijn er ook Olympische Spelen in Smurfenland.
|
|
Naar boven |
|
|