Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 22:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo, ik ben er klaar voor, jullie ook? Mijn BZV app geïnstalleerd en lekker de komende zondagavonden voor de buis........ |
YEP!!!!...... Ik denk dat ik wel weet wie de meeste post krijgt......... maar voor de zekerheid.....zal ik toch maar even kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 22:52
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | YEP!!!!...... Ik denk dat ik wel weet wie de meeste post krijgt......... maar voor de zekerheid.....zal ik toch maar even kijken |
ik denk dat ik het ook wel weet maar kunnen we dan mooi even evalueren......Ik denk die hele jonge boer en de weduwnaar met die schattige kinderen... Ben ook benieuwd of de homo boer veel brieven krijgt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 21:52
|
|
|
En Willemijn, wat vond je ervan?
Thomas, geen boer Thomas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 21:59
|
|
|
THOMAS968 schreef: | En Willemijn, wat vond je ervan?
Thomas, geen boer Thomas. |
Ook gekeken Thomas.....????? Ik heb genoten....... en heerlijk met vriendinnen gesmst.....sneu voor de tweelingbroer dat hij maar drie brieven had...... Maar ik had wel even gelijk wie de meeste brieven had gehad....... En dan de pioenroos kweker die moest toch zijn eisen wat bijstellen....... Ik hou sowieso al niet van mannen die zeggen dat ze zich nog dertig voelen terwijl ze twintig jaar ouder zijn......zie je op profielen ook regelmatig staan......
Willemijn, toch jammer dat er geen boeren van mijn leeftijd meedoen......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 2 september 2012, 22:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 22:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb genoten....... en heerlijk met vriendinnen gesmst.....sneu voor de tweelingbroer dat hij maar drie brieven had...... Maar ik had wel even gelijk wie de meeste brieven had gehad....... En dan de pioenroos kweker die moest toch zijn eisen wat bijstellen....... Ik hou sowieso al niet van mannen die zeggen dat ze zich nog dertig voelen terwijl ze twintig jaar ouder zijn......zie je op profielen ook regelmatig staan......
Willemijn, toch jammer dat er geen boeren van mijn leeftijd meedoen...... |
Heerlijke uitzending! Tja,die pioenboer,misschien valt ooit het kwartje en beseft hij dat zijn eisen bijgedragen hebben aan het feit dat hij nog single is..........erg sneu voor de vrouwen die geschreven hebben om afgevoerd te worden als zijnde "voorbij de houdbaarheidsdatum" en "omaatjes".......ik vond bijv. die vrouw van 60 er jong uitzien voor haar leeftijd......
En verder?Ik zag veel glunderende gezichten,heel mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 22:14
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Heerlijke uitzending! Tja,die pioenboer,misschien valt ooit het kwartje en beseft hij dat zijn eisen bijgedragen hebben aan het feit dat hij nog single is..........erg sneu voor de vrouwen die geschreven hebben om afgevoerd te worden als zijnde "voorbij de houdbaarheidsdatum" en "omaatjes".......ik vond bijv. die vrouw van 60 er jong uitzien voor haar leeftijd......
En verder?Ik zag veel glunderende gezichten,heel mooi! |
Ik denk niet dat het hem gaat worden met die Pioenboer....., veel te arrogant.....Doede zijn eerste afspraakje is ook niets geworden las ik op mijn app.....(lekker belangrijk, maar toch...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 22:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk niet dat het hem gaat worden met die Pioenboer....., veel te arrogant.....Doede zijn eerste afspraakje is ook niets geworden las ik op mijn app.....(lekker belangrijk, maar toch...) |
Die app is alleen verkrijgbaar voor de iphone Op het werk is alles geblokkeerd......ik moet het doen met de uitzendingen.......arme ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 22:36
|
|
|
LEANNE226 schreef: | .......ik vond bijv. die vrouw van 60 er jong uitzien voor haar leeftijd......
|
ja, vond ik ook! en het was ook een levendige vrouw. ik dacht; je mocht willen dat ze naast je liep, kerel!!
maar goed; hij houd zich aan het plaatje dat hij in zijn hoofd heeft. zijn goed recht, toch? (en over een jaar of vijftig kijkt hij wellicht terug, en denkt; hmmm mijn plaatje gaf niet al te veel warmte af.....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 18:54
|
|
|
Ikke mar denken BZV, BZV?
Aaaaaaaaaaaaah nee he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 19:24
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ikke mar denken BZV, BZV?
Aaaaaaaaaaaaah nee he! |
Zat er niet een leuke boer voor jou bij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:02
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zat er niet een leuke boer voor jou bij? |
Echt niet gekeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:13
|
|
|
ANNA415 schreef: | Echt niet gekeken |
Niet te geloven!!......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Niet te geloven!!...... |
Ik heb ook niet gekeken, wist niet dat het seizoen alweer begonnen was. Jammer, maar de komende zondagavonden is de tv weer voor mij alleen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:03
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Ik heb ook niet gekeken, wist niet dat het seizoen alweer begonnen was. Jammer, maar de komende zondagavonden is de tv weer voor mij alleen!!! |
je kan het ook terugkijken via Uitzending Gemist hoor, op internet. Heb ik ook gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:05
|
|
|
DIANA556 schreef: | je kan het ook terugkijken via Uitzending Gemist hoor, op internet. Heb ik ook gedaan. |
Vond je het ook zo zielig voor die boer die maar drie brieven kreeg?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:07
|
|
|
ANNA415 schreef: | Echt niet gekeken |
Cultuurbarbaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vond je het ook zo zielig voor die boer die maar drie brieven kreeg????? |
ja, dat was idd sneu voor hem, hij maar 3 brieven en zijn broer 17 brieven. Aan de andere kant werd er wel gelijk een "feestje" georganiseerd met de 20 vrouwen voor beide broers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:17
|
|
|
DIANA556 schreef: | ja, dat was idd sneu voor hem, hij maar 3 brieven en zijn broer 17 brieven. Aan de andere kant werd er wel gelijk een "feestje" georganiseerd met de 20 vrouwen voor beide broers |
Ja, dat was erg leuk, al die vrouwen zaten gezellig te kwebbelen en die broers waren helemaal stil.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, dat was erg leuk, al die vrouwen zaten gezellig te kwebbelen en die broers waren helemaal stil....... |
ach, je weet niet, wat er gebeurd is, nadat de camera's weg gingen, misschien waren ze toen wel wat meer op hun gemak.
Laatst aangepast door
|
DIANA556
|
op maandag 3 september 2012, 23:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 07:14
|
|
|
DIANA556 schreef: | je kan het ook terugkijken via Uitzending Gemist hoor, op internet. Heb ik ook gedaan. |
Ooooooowwwwwwww nee. Knapt de laptop stuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 15:29
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ooooooowwwwwwww nee. Knapt de laptop stuk | Zo lelijk zijn ze nou toch ook weer niet?? ............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 20:51
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zo lelijk zijn ze nou toch ook weer niet?? ............ |
Ik wil het niet weten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:16
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik wil het niet weten... |
Ikke wel hoor.......harstikke leuk joh! En wat zijn al die vrouwen creatief zeg! Ongelooflijk.......ze sturen zelfs een laars op hahaha........kom er maar op
Tja...om op te vallen gaan vrouwen wel heeeeeel erg ver
Die zwager van Henkie vond ik maar een bal-aap! Kan amper nederlands Henkie dopt zn eigen boontjes wel.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 14:29
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ikke wel hoor.......harstikke leuk joh! En wat zijn al die vrouwen creatief zeg! Ongelooflijk.......ze sturen zelfs een laars op hahaha........kom er maar op
Tja...om op te vallen gaan vrouwen wel heeeeeel erg ver
Die zwager van Henkie vond ik maar een bal-aap! Kan amper nederlands Henkie dopt zn eigen boontjes wel..... |
Ben benieuwd vanavond Marianne........
Ik ga er weer voor zitten......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 22:14
|
|
|
Die Aad......wat een zeikerd eerste klas!En toch werpen de vrouwen zich aan zijn voeten,blijkbaar houden ze van een flinke dosis dramatiek.
Ik vond die mannen van Willem leuk.....sommige dan he.....tis toch zonde
Het was verbazend wat mensen op tv uitroepen over verliefd worden en de rest,begrepen ze niet dat half Nederland meekijkt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 22:18
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Die Aad......wat een zeikerd eerste klas!En toch werpen de vrouwen zich aan zijn voeten,blijkbaar houden ze van een flinke dosis dramatiek.
Ik vond die mannen van Willem leuk.....sommige dan he.....tis toch zonde
Het was verbazend wat mensen op tv uitroepen over verliefd worden en de rest,begrepen ze niet dat half Nederland meekijkt? |
Aad was wel de enige die er netjes uitzag vond ik....Die andere boeren in hun fleecevesten vond ik wat minder..... Maar ik denk dat Aad met die jongedame van 36 aan de haal gaat......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 22:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Aad was wel de enige die er netjes uitzag vond ik....Die andere boeren in hun fleecevesten vond ik wat minder..... Maar ik denk dat Aad met die jongedame van 36 aan de haal gaat...... |
Ja die blouse stond hem goed,daar heb je gelijk in. Ach,hij wil kindjes en die kans heeft hij nu,ik hoop voor hem dat het een leuke dame blijkt te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 09:54
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ja die blouse stond hem goed,daar heb je gelijk in. Ach,hij wil kindjes en die kans heeft hij nu,ik hoop voor hem dat het een leuke dame blijkt te zijn. |
Hij vertelde van niet he? Omdat hij dan een oude vader was....We wachten het af.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:16
|
|
|
Gezien alle reacties was de uitzending vanavond maar niks , denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gezien alle reacties was de uitzending vanavond maar niks , denk ik. |
Nee hoor Visser, ik heb uiteraard gekeken...... Ik vind Jacob zo leuk, die bij homoboer Willem gaat logeren..... En Aad...pfff ik snap niet wat die vrouwen aan hem vinden.....hij bekijkt ze op de kookkunsten.....
|
|
Naar boven |
|
|