Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 16:45
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Dat ik vandaag een gezonde kleindochter mocht krijgen .... en de spanning van de laatste weken voorbij is ... alles is goed met moeder en kind ( tja en ook met de vader ) en meer wenste ik niet .... Heb alweer reden te over om God dankbaar te zijn .... |
gefeliciteerd ... fijn dat alles goed is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 17:09
|
|
|
heerlijk wat met bloemen klooien..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 18:07
|
|
|
oh heerlijk!! Wat fijn voor je oma Sofie. Even geen zorgen. Heel veel gezondheid en geluk voor jullie en dat de kleine prinses gezond en gelukkig groot mag worden. Wat een zege. En wat fijn dat alles goed is. Kus en liefs van mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 18:17
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Dat ik vandaag een gezonde kleindochter mocht krijgen .... en de spanning van de laatste weken voorbij is ... alles is goed met moeder en kind ( tja en ook met de vader ) en meer wenste ik niet .... Heb alweer reden te over om God dankbaar te zijn .... |
Sofie, van harte gefeliciteerd met je kleindochter. Heerlijk dat alles goed is gegaan. Geniet ervan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 18:49
|
|
|
Gefeliciteerd Sofie
Zal vast een druk kind worden, gezien de storm .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 19:02
|
|
|
Gefeliciteerd Sofie.
En met oma ook alles goed?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IRENE200
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 19:07
|
|
|
HAAS141 schreef: | gefeliciteerd ... fijn dat alles goed is! | Van Harte sofie ,mooi dat alles goed is met moeder en kind.Geniet er maar van he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 22:29
|
|
|
Hey Sofie, wat een geweldig kadootje Geniet ervan met volle teugen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:10
|
|
|
Sofie, van harte gefeliciteerd, weer een Godswonder erbij! Idd alle reden om God te danken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 00:29
|
|
|
Mooi he' Sofie... En nogmaals hartelijk gefeliciteerd met dit wonder...!! Dat je veel mag gaan genieten (en relaxen ) van je momenten met je kleindochter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:20
|
|
|
Dat ik vanmorgen om 7 uur, toen ik op de wekker keek, kon blijven liggen. 'k Heb heerlijk geslapen, waar ik best een beetje aan toe was.
Hopelijk komen er nog meer mooie momenten vandaag. Heel bijzonder is natuurlijk de aankomst van Sinterklaas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 11:31
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat ik vanmorgen om 7 uur, toen ik op de wekker keek, kon blijven liggen. 'k Heb heerlijk geslapen, waar ik best een beetje aan toe was.
Hopelijk komen er nog meer mooie momenten vandaag. Heel bijzonder is natuurlijk de aankomst van Sinterklaas. |
Heb jij mazzel dat je doorhebt dat het weekend is
Ik had vanmorgen iemand naast me liggen die om half 9 verschrikt riep: o jee, half 9. Toen ik niet reageerde volgde de vraag: is het weekend? Ja. Weet je zeker dat het weekend is? Ja. Ow....en toen ging het gesnurk verder dus ik twijfel of hij nou echt wakker was of dat het weer eens praten in zn slaap was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOS689
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 11:47
|
|
|
worden dat kadootjes of pepernoten marijan ?
MARIJAN072 schreef: | Dat ik vanmorgen om 7 uur, toen ik op de wekker keek, kon blijven liggen. 'k Heb heerlijk geslapen, waar ik best een beetje aan toe was.
Hopelijk komen er nog meer mooie momenten vandaag. Heel bijzonder is natuurlijk de aankomst van Sinterklaas. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOS689
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 11:49
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Sofie, van harte gefeliciteerd, weer een Godswonder erbij! Idd alle reden om God te danken! |
gefeliciteerd Josina !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 15:12
|
|
|
Vannacht gepiekerd over een oplossing voor een groot probleem,toch een klein schietgebedje aan gewaagd(ik durfde het bijna niet,vraag soms zoveel)en..........vanmiddag lag de oplossing in tienvoud in de brievenbus! Ik hoef jullie vast niet te vertellen hoe dankbaar ik ben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 16:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vannacht gepiekerd over een oplossing voor een groot probleem,toch een klein schietgebedje aan gewaagd(ik durfde het bijna niet,vraag soms zoveel)en..........vanmiddag lag de oplossing in tienvoud in de brievenbus! Ik hoef jullie vast niet te vertellen hoe dankbaar ik ben! |
Quote: | Jullie Vader weet immers wat jullie nodig hebben, nog vóór jullie het hem vragen. |
Mat. 6:8
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 13 november 2010, 16:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 16:25
|
|
|
Hay tante Sofietje... van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter...fijn hoor dat alles goed is.
En de baby natuurlijk gefeliciteerd met zo n fantastische lieve oma. Geniet er maar van hoor..ze zijn zo groot.
Groetjes van Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 18:46
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vannacht gepiekerd over een oplossing voor een groot probleem,toch een klein schietgebedje aan gewaagd(ik durfde het bijna niet,vraag soms zoveel)en..........vanmiddag lag de oplossing in tienvoud in de brievenbus! Ik hoef jullie vast niet te vertellen hoe dankbaar ik ben! |
In tienvoud??? Het was toch geen reklame zeker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 21:49
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag.... Elkaar ontmoeten....ervaringen delen..heerlijk genieten van de natuur....en ook nog lol maken! Deze dag kan voor mij niet meer stuk! angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 22:54
|
|
|
Aan iedereen hier , dank jullie wel voor de felicitaties ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 00:05
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag.... Elkaar ontmoeten....ervaringen delen..heerlijk genieten van de natuur....en ook nog lol maken! Deze dag kan voor mij niet meer stuk! angy |
Fijn Angel dat je het zo leuk hebt gevonden ! Hadden jullie mooi weer ? Groetjes van mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 13:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | In tienvoud??? Het was toch geen reklame zeker... |
Twee handen die door de brievenbus naar binnen glipten om daar de foute post tussen uit weg te halen...
Ja, wie tot tien kan tellen... kan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 13:41
|
|
|
Dat ik mocht uit slapen van de kids , lekker lui daggie ook wel eens lekker he
Geweldig Leanne , zo zie je maar dat God geen bidder idd kou laat staan! Be blessed
Laatst aangepast door
|
PEACEDOVE820
|
op zondag 14 november 2010, 13:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 15:11
|
|
|
Nee hehe,logisch,wij krijgen de kado's altijd van de Sint!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 18:02
|
|
|
ach ja, wat moeten ze anders met het geld dat ze krijgen voor de mosselen die zwart verkocht worden...
in drenthe hebben ze geen mosselen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 18:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | ach ja, wat moeten ze anders met het geld dat ze krijgen voor de mosselen die zwart verkocht worden...
in drenthe hebben ze geen mosselen.... |
Nee, wat hebben ze wel in Drenthe. Ik nie weet nie. Oh ja, hunebedden, maar ja daar is ook geen markt voor ( lijkt mij). En verder? Uhm.....uhm.......uhm..... uhm...... o ja... bruine bonen denk ik , van Bartje. tja....... díe wilde er al niet voor bidden ......
En verder............. ???????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 18:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, wat hebben ze wel in Drenthe. Ik nie weet nie. Oh ja, hunebedden, maar ja daar is ook geen markt voor ( lijkt mij). En verder? Uhm.....uhm.......uhm..... uhm...... o ja... bruine bonen denk ik , van Bartje. tja....... díe wilde er al niet voor bidden ......
En verder............. ??????????? |
Schoonebeek --> aardolie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 01:42
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Mat. 6:8 |
Dank je voor de mooie tekst. Ik heb het zelfde mogen ervaren. Dank U lieve God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 18:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, wat hebben ze wel in Drenthe. Ik nie weet nie. Oh ja, hunebedden, maar ja daar is ook geen markt voor ( lijkt mij). En verder? Uhm.....uhm.......uhm..... uhm...... o ja... bruine bonen denk ik , van Bartje. tja....... díe wilde er al niet voor bidden ......
En verder............. ??????????? |
MIJJJJJ!!!!!!!!!!!!! hebben ze in drenthe... hhhmmm nee niet te ruil of te koop!!
|
|
Naar boven |
|
|