Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 18:49
|
|
|
Toch maar weer een berichtje,ik zou nl. graag het een en ander willen doorgeven aan Momo maar ze is hier niet meer.........ik heb van iemand een mailadres gekregen maar dat werkt niet,wil iemand voor mij wat doorgeven?Please?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 19:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Toch maar weer een berichtje,ik zou nl. graag het een en ander willen doorgeven aan Momo maar ze is hier niet meer.........ik heb van iemand een mailadres gekregen maar dat werkt niet,wil iemand voor mij wat doorgeven?Please? | Ik neem wel even contact met haar op voor je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 19:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Visser je was ook dom...nooit vertellen op welke leeftijd het al begon!!! |
Ik weet het , ik weet het. Het staat hier in het verkeerde topic. Had bij "hoe eerlijk is mijn profiel"topic moeten staan.
Visser, dik??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 03:52
|
|
|
sint de deur uit, kerst erin? hm...nog maar even wachten denk ik eerst nog door 3 chocoletters heen eten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 08:55
|
|
|
TINK100 schreef: | sint de deur uit, kerst erin? hm...nog maar even wachten denk ik eerst nog door 3 chocoletters heen eten.... |
ach Tink die smelt je toch om tot kerst -chocolade fondu heb je toch je kerst al binnen de deur
BTW hangt je krans al
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 6 december 2011, 09:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:49
|
|
|
TINK100 schreef: | sint de deur uit, kerst erin? hm...nog maar even wachten denk ik eerst nog door 3 chocoletters heen eten.... |
Kan ik het eerder doen ik heb er maar een Denk dat ik morgen de boel in kerstsfeer ga maken. Hecht er verder geen waarde aan( De geboorte van Jezus is de hoofdmoot van de kerstgedachte) maar geniet even in die donkere dagen van de lichtjes en de sfeer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 03:12
|
|
|
GRACE585 schreef: | ach Tink die smelt je toch om tot kerst -chocolade fondu heb je toch je kerst al binnen de deur
BTW hangt je krans al
|
nee de krans hangt nog niet buiten, leek me verstandig om, gezien het weer, er nog even mee te wachten...dank je wel voor al je suggesties over het hoe.....en jammie, chocofondue heb ik wel staan....toch maar maken dan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 03:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kan ik het eerder doen ik heb er maar een Denk dat ik morgen de boel in kerstsfeer ga maken. Hecht er verder geen waarde aan( De geboorte van Jezus is de hoofdmoot van de kerstgedachte) maar geniet even in die donkere dagen van de lichtjes en de sfeer. |
de kinds zijn erg blij met de kerstboom, we zijn toe aan de sfeer van lichtjes en kaarsjes.....en met de juiste muziek ( dwars en blokfluit) op de achtergrond.......heerlijk, op weg naar kerst.......
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op donderdag 8 december 2011, 03:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 05:30
|
|
|
Waarom is ons Cootje grijs???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 11:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waarom is ons Cootje grijs??? |
Omdat Cootje niet verlengt heeft Ze heeft het gezegt he komt omdat jij niet met ons in de arrenslee wilde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Omdat Cootje niet verlengt heeft Ze heeft het gezegt he komt omdat jij niet met ons in de arrenslee wilde |
volgens mij is ze er nog steeds toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 11:16
|
|
|
HAPPY CHRISTMAS HUNTING
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 08:02
|
|
|
ik ben toe aan een grote koffie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 08:24
|
|
|
YELNIN491 schreef: | volgens mij is ze er nog steeds toch?? |
Nee ze is er WEER
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:28
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik ben toe aan een grote koffie
|
Lekker, doe ik mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:43
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Lekker, doe ik mee |
Hm, waar zouden we toch zijn zonder dat zwarte vocht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 10:10
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hm, waar zouden we toch zijn zonder dat zwarte vocht? |
Ikke met dat zwarte vocht heel beroerd dus neem ik wel ander vocht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 10:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ikke met dat zwarte vocht heel beroerd dus neem ik wel ander vocht |
Thee is ook lekker hoor, zeker met al die verschillende smaken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 10:18
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Thee is ook lekker hoor, zeker met al die verschillende smaken |
Ik doe gezond neem ze van zonnatura ziet eruit als vissenvoer maar lekkerrrrrrr en geen theeine erin dus gezonder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 10:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik doe gezond neem ze van zonnatura ziet eruit als vissenvoer maar lekkerrrrrrr en geen theeine erin dus gezonder |
Haha, goed bezig! Van Zonnatura heb ik alleen de venkelthee , maar die drink ik nu niet bepaald voor het lekkere En ik moet zeggen dat ik liever zakjes heb dan losse thee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 19:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee ze is er WEER | yep kon jullie nog niet missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 12:15
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, goed bezig! Van Zonnatura heb ik alleen de venkelthee , maar die drink ik nu niet bepaald voor het lekkere En ik moet zeggen dat ik liever zakjes heb dan losse thee. |
losse thee is veulllllllllllll lekkerder kan je zelf bepalen hoe sterk je t maakt ,heb je echte theeblaadjes en geen afvalbocht in zakjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 12:19
|
|
|
GRACE585 schreef: | losse thee is veulllllllllllll lekkerder kan je zelf bepalen hoe sterk je t maakt ,heb je echte theeblaadjes en geen afvalbocht in zakjes |
Waarom nou weer afvalbocht??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 12:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waarom nou weer afvalbocht?????? |
heel eenvoudig zeeland ,omdat in veel theezakjes geen echte thee-blaadjes meer zitten maar kruim van de thee-blaadjes. verder niks mis mee,'t is maar wat je lekker vind. en ik houd dus van kwaliteit
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 16 december 2011, 12:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 12:44
|
|
|
Even een serieus off topic. Vanmorgen is het verslag van Deetman verschenen over het misbruik van de Kerk. Aantal slachtofffers wordt geraamd tussen de 10.000 en de 20.000. De kerkleiding was hiervan op de hoogte en probeerde alles te bedekken... Vreselijk hoe diep dit verankerd was in de cultuur van deze kerk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 12:51
|
|
|
Gisteren heb ik contact gehad met een oud CM'er. Ik vroeg hem of hij terug kwam. Zijn antwoord was schokkend. Hij is de laatste tijd zo over de tong gegaan, is van zoveel dingen beschuldigd, dat hij niet meer terug komt. En dat terwijl hij hier jaren was. Sommige mensen, met name vrouwen, hebben zich zo misdragen. Hatemails waren niet van de lucht. De mailbox zat vol met jaloerse reacties. Wat haalt men zich in hun hoofd vraag ik me af. Waarom gunt men de ander geen geluk en bedreigt hem zelfs? Roddel is een heel groot gif, en het heeft hier veel mensen vergiftigd. Ik schaam me diep, dat dit op CM gebeurt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 13:06
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Even een serieus off topic. Vanmorgen is het verslag van Deetman verschenen over het misbruik van de Kerk. Aantal slachtofffers wordt geraamd tussen de 10.000 en de 20.000. De kerkleiding was hiervan op de hoogte en probeerde alles te bedekken... Vreselijk hoe diep dit verankerd was in de cultuur van deze kerk... |
Over welke kerken ging het, Chat? Het zou me heel erg verbazen dat de kerkleidingen echt alles wisten. Dat kan haast niet én 'we' zullen nog niet alle gevallen kennen. Ik ben er zeker van dat er nog zaken aan de oppervlakten kunnen komen en dat dan niet alleen binnen de katholieke strekking.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 16 december 2011, 13:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 13:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Over welke kerken ging het, Chat? Het zou me heel erg verbazen dat de kerkleidingen echt alles wisten. Dat kan haast niet én 'we' zullen nog niet alle gevallen kennen. Ik ben er zeker van dat er nog zaken aan de oppervlakten kunnen komen en dat dan niet alleen binnen de katholieke strekking. | Ik begrijp dat je dit persoonlijk raakt Frank, maar dat is niet de bedoeling. Je kunt echter met zulke grote aantallen niet volhouden dat niemand hier van wist. Er zijn notulen bekend waarbij dit probleem gewoon benoemd werd. Ik denk dat men het onderschat heeft, en ze hebben het te lang willen verbergen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 13:47
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Gisteren heb ik contact gehad met een oud CM'er. Ik vroeg hem of hij terug kwam. Zijn antwoord was schokkend. Hij is de laatste tijd zo over de tong gegaan, is van zoveel dingen beschuldigd, dat hij niet meer terug komt. En dat terwijl hij hier jaren was. Sommige mensen, met name vrouwen, hebben zich zo misdragen. Hatemails waren niet van de lucht. De mailbox zat vol met jaloerse reacties. Wat haalt men zich in hun hoofd vraag ik me af. Waarom gunt men de ander geen geluk en bedreigt hem zelfs? Roddel is een heel groot gif, en het heeft hier veel mensen vergiftigd. Ik schaam me diep, dat dit op CM gebeurt... |
Hier heb ik maar 1 antwoord op.........ze zijn zwaar gestoord ! (het verbaast me trouwens niets hoor,sommige mensen op cm zouden zich eens serieus moeten afvragen waarom ze geen relatie(meer)hebben/kunnen krijgen.......)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 13:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hier heb ik maar 1 antwoord op.........ze zijn zwaar gestoord ! (het verbaast me trouwens niets hoor,sommige mensen op cm zouden zich eens serieus moeten afvragen waarom ze geen relatie(meer)hebben/kunnen krijgen.......) | Zelfs de redactie werd bestookt, zodat zij hem ook vragen gingen stellen.... Dus iedereen die een relatie heeft, pas maar op, voordat je het weet krijg je hatemail.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op vrijdag 16 december 2011, 13:52
|
|
Naar boven |
|
|