Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:30
|
|
|
Laatst aangepast door
|
SJAAK585
|
op zondag 20 november 2011, 13:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 17:12
|
|
|
Krijgen we dat allemaal bij jullie Zeg maar wanneer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 05:53
|
|
|
komende week...alle chocolade letters in de aanbieding, maar wel snel zijn, want als de houdbaarheidsdatum bereikt is, mogend e winkeliers eht niet meer verkopen...pff...alsof het in 1 dag bederft.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 13:27
|
|
|
TINK100 schreef: | komende week...alle chocolade letters in de aanbieding, maar wel snel zijn, want als de houdbaarheidsdatum bereikt is, mogend e winkeliers eht niet meer verkopen...pff...alsof het in 1 dag bederft..... |
Haha en houdbaar tot december 2012 wel makkelijk koop je ze voor volgend jaar Dinsdag liggen alle sintproducten weer voor een laag prijsje in de winkels en hoplakee de kerstkrans ligt ernaast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 17:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Haha en houdbaar tot december 2012 wel makkelijk koop je ze voor volgend jaar Dinsdag liggen alle sintproducten weer voor een laag prijsje in de winkels en hoplakee de kerstkrans ligt ernaast |
Jippie ben ik effe blij dat ik nie snoep! Dat scheelt me toch een dikke portemonnaie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 04:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Haha en houdbaar tot december 2012 wel makkelijk koop je ze voor volgend jaar Dinsdag liggen alle sintproducten weer voor een laag prijsje in de winkels en hoplakee de kerstkrans ligt ernaast |
maar het is zo lekker....chocoletters, pepernoten, taaitaai....jammie jammie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 08:30
|
|
|
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 1 december 2011, 08:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 09:10
|
|
|
MARRY942 schreef: | Jippie ben ik effe blij dat ik nie snoep! Dat scheelt me toch een dikke portemonnaie |
Niet alleen je portomonee...maar ook weer spijt als je op de weegschaal staat...Als ik geen letters koop...koop ik ze ook niet naderhand of omdat ze goed koop zijn...Heb weleens pepernoten gekocht naderhand maar doe die als bodem in een taart...heerlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 09:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Niet alleen je portomonee...maar ook weer spijt als je op de weegschaal staat...Als ik geen letters koop...koop ik ze ook niet naderhand of omdat ze goed koop zijn...Heb weleens pepernoten gekocht naderhand maar doe die als bodem in een taart...heerlijk... |
kruidnootjes taart heb je recept voor mij?
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 1 december 2011, 09:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 18:05
|
|
|
GRACE585 schreef: |
|
Doe mij maar een rooie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 18:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Niet alleen je portomonee...maar ook weer spijt als je op de weegschaal staat...Als ik geen letters koop...koop ik ze ook niet naderhand of omdat ze goed koop zijn...Heb weleens pepernoten gekocht naderhand maar doe die als bodem in een taart...heerlijk... |
T is gek he...ondanks dat ik nie snoep groei ik toch....en nie so'n klein beetje ook....mijn doc zegt dat het de hormoontjes zijn....overgang en zo...puh...ik ben nie eens in de overgangl....heb elke maand nog steeds een paar eh...zware dagen.....Ook dokters kunnen het wel es mis hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 18:27
|
|
|
GRACE585 schreef: | kruidnootjes taart heb je recept voor mij? |
Nee...dat niet...maar voor de bodem van de monchoutaart!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 19:46
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...dat niet...maar voor de bodem van de monchoutaart!!!! |
o k ga ik vast nog uitproberen is weer eens wat anders ik gebruik voor de monchou-bodem een combi van biscuitjes en lange vingers. monchou taart en citroen kwark en appelkruimel blijven mijn faforieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 20:47
|
|
|
GRACE585 schreef: | o k ga ik vast nog uitproberen is weer eens wat anders ik gebruik voor de monchou-bodem een combi van biscuitjes en lange vingers. monchou taart en citroen kwark en appelkruimel blijven mijn faforieten |
Ik ga dit weekend voor de kaneel-mascarponetaart met bodem van speculaasjes. Toch nog iets hollands op een duitse sinterklaasviering
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 11:10
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik ga dit weekend voor de kaneel-mascarponetaart met bodem van speculaasjes. Toch nog iets hollands op een duitse sinterklaasviering |
klinkt heel lekker annet maar ligt dat niet zwaar op de maag die marscapone
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 12:39
|
|
|
GRACE585 schreef: | klinkt heel lekker annet maar ligt dat niet zwaar op de maag die marscapone |
Nee, gewoon een beschaafd stukje nemen he, niet een halve taart in 1x
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:45
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nee, gewoon een beschaafd stukje nemen he, niet een halve taart in 1x |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 22:25
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik ga dit weekend voor de kaneel-mascarponetaart met bodem van speculaasjes. Toch nog iets hollands op een duitse sinterklaasviering |
RECEPT...S.V.P.!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 09:48
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | RECEPT...S.V.P.!!!!!!!!!!!! |
zie topic receptenboek daar vind je al heel veel nu annette haar recept er nog bij en die van jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 10:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | RECEPT...S.V.P.!!!!!!!!!!!! |
TAART MET GROTE BAK KOFFIE A.U.B!!!!!
zoetje en klein beetje melk, annette.......dank je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 10:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: | TAART MET GROTE BAK KOFFIE A.U.B!!!!!
zoetje en klein beetje melk, annette.......dank je |
hier een dubbele kop,met wat koekies pieter heeft vast alle taart opgesnoept
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 18:17
|
|
|
GRACE585 schreef: | zie topic receptenboek daar vind je al heel veel nu annette haar recept er nog bij en die van jou |
Hij staat er hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 18:18
|
|
|
GRACE585 schreef: | hier een dubbele kop,met wat koekies pieter heeft vast alle taart opgesnoept
|
nee, hij mag er niet aan komen, taart moet mee naar sinterklaasviering. En daar kan hij uit een stuk of 8 taarten kiezen dus als hij slim is slaat hij de mijne over en probeert de taarten van mn buurvrouwen uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 15:28
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 4 december 2011, 17:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 20:53
|
|
|
MARRY942 schreef: | T is gek he...ondanks dat ik nie snoep groei ik toch....en nie so'n klein beetje ook....mijn doc zegt dat het de hormoontjes zijn....overgang en zo...puh...ik ben nie eens in de overgangl....heb elke maand nog steeds een paar eh...zware dagen.....Ook dokters kunnen het wel es mis hebben... |
als je die zware dagen niet meer hebt ben je in je menopauze, tot die tijd ben je in de overgang en inderdaad, na je veertigste vertraagt de omzetting van je voedsel in lichaamsenergie en word je dikker althans de meeste mensen......minder balastvoer eten en meer bewegen houdt het 'groeien' wel wat tegen, hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:57
|
|
|
MIEKE364 schreef: | als je die zware dagen niet meer hebt ben je in je menopauze, tot die tijd ben je in de overgang en inderdaad, na je veertigste vertraagt de omzetting van je voedsel in lichaamsenergie en word je dikker althans de meeste mensen......minder balastvoer eten en meer bewegen houdt het 'groeien' wel wat tegen, hoor. |
kreeg ik op mn 30ste al last van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:03
|
|
|
Ben eens benieuwd of sinterklaas voor mij wat onder de kerstboom zal leggen...het zullen weer paaseitjes van vorig jaar zijn...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 4 december 2011, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | kreeg ik op mn 30ste al last van |
ik probeerde positief te zijn, Visser maar misschien had ik de inzet van het ontstaan van zwembandjes wat realistischer moeten duiden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 09:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ben eens benieuwd of sinterklaas voor mij wat onder de kerstboom zal leggen...het zullen weer paaseitjes van vorig jaar zijn... |
Hij heeft vast de paaseitjes van aankomend jaar al opgekocht....speciaal voor ene Frank...
zijn ze net iets verser..
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op maandag 5 december 2011, 09:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 11:01
|
|
|
MIEKE364 schreef: | ik probeerde positief te zijn, Visser maar misschien had ik de inzet van het ontstaan van zwembandjes wat realistischer moeten duiden..... |
Visser je was ook dom...nooit vertellen op welke leeftijd het al begon!!!
|
|
Naar boven |
|
|