Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 13:58
|
|
|
HERMINA461 schreef: | Ook ik ga met 16 april a.s.stoppen met CM,lees regelmatig het forum,maar het is een closegroep waar je niet gauw tussen komt. En jullie zijn zoveel jonger dan ik.
Dus wens jullie die blijven veel geluk en wijsheid. |
Het is toch echt een kwestie van bijdragen leveren. En het is een discussieforum, dus mensen zijn het per definitie niet met elkaar eens. Bedenk dat vroeger een aantal mensen als een soort inquisitie functioneerde, waarbij andersdenkenden de weg kwijt waren of niet goed bij hun hoofd. Die standpunten kom je nog wel tegen maar er is nu echt een breed scala van meningen en doorgaans gaat het redelijk respectvol. En het is bepaald geen close groepje die de serieuze dingen schrijft, bij de gezelligheidsonderwerpen wel, dat is zo.
Thomas, gezellig discussiëren moet ook kunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 13:58
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Cm kan misschien niet zonder Saabrijder, maar de Saabrijder kan perfekt zonder CM. |
Wat is CM zonder een Saab-rijdende mopperpot?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 13:59
|
|
|
LISA610 schreef: | Wat is CM zonder een Saab-rijdende mopperpot? | ehm, gezellig?
ik kan je een aantal redenen geven waarom ik hier niet zou (mogen?) zijn. de vraag is echter of je die wil weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 14:00
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ehm, gezellig?
ik kan je een aantal redenen geven waarom ik hier niet zou (mogen?) zijn. de vraag is echter of je die wil weten. |
Nou je maakt mij wel heel nieuwsgierig, want ik kan me werkelijk geen enkele reden bedenken waarom jij hier niet zou mogen zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 14:06
|
|
|
HERMINA461 schreef: | Ook ik ga met 16 april a.s.stoppen met CM,lees regelmatig het forum,maar het is een closegroep waar je niet gauw tussen komt. En jullie zijn zoveel jonger dan ik.
Het zijn inderdaad veelal dezelfde mensen die in het forum wat melden maar dat betekent niet dat andere niet welkom zijn om wat te posten. Of ze nu piepjong zijn of al een zekere gezegende leeftijd hebben, hun meningen, opmerkingen, taalfouten, perfecte spelling...kortom: hun pennenvruchten zijn steeds welkom.
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 15:38
|
|
|
Gelukkig houden bloemen van mensen ...zucht...
Spreek, liever in een wat creatievere en natuurlijker vorm tot mensen.
Het maakt mensen vrolijk en geeft de ander een positieve emotie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 15:49
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Gelukkig houden bloemen van mensen ...zucht...
Spreek, liever in een wat creatievere en natuurlijker vorm tot mensen.
Het maakt mensen vrolijk en geeft de ander een positieve emotie |
Bloemen houden helemaal niet van mensen, het is hun dood.
Thomas, houdt wel van bloemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 15:57
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Bloemen houden helemaal niet van mensen, het is hun dood.
Thomas, houdt wel van bloemen. |
Nou een opensollicitatie bij Bloemenbureau Holland kun je wel vergeten Thomas...of beter op je buik schrijven.
Zijn wel de wonderen van Gods grote Schepping
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 16:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het zijn inderdaad veelal dezelfde mensen die in het forum wat melden maar dat betekent niet dat andere niet welkom zijn om wat te posten. Of ze nu piepjong zijn of al een zekere gezegende leeftijd hebben, hun meningen, opmerkingen, taalfouten, perfecte spelling...kortom: hun pennenvruchten zijn steeds welkom.
Frank |
ik sluit mij aan bij wat Frank schrijft Hermina, en ook nog : we kunnen altijd van je leren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 16:24
|
|
|
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="[size=7]3" border="0" align="center"><tr> <td><span class="genmed"><b>LEONARD480 schreef:</b>[/size[size=7][size=12]]</td></tr><tr><td class="quote">Gelukkig houden bloemen van [size=7]mensen ...zucht...
Spreek, liever in een wat creatievere en natuurlijker vorm tot mensen[/size].
Het maakt mensen vrolijk en geeft de ander een positieve emotie </td></tr></table> Voor jou zeker heeeeeel gelukkig dat mensen van bloemen houden...........Ik vertrek op 26 april van CM en ik heb hier een ontzettend leuke tijd gehad maar het is nu tijd voor een pauze.[/size] maar dan hoop ik wel op een mooie ruiker voor mijn afscheid
Laatst aangepast door
|
DINI968
|
op woensdag 13 april 2011, 16:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 16:41
|
|
|
DINI968 schreef: | <table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="[size=7]3" border="0" align="center"><tr> <td><span class="genmed"><b>LEONARD480 schreef:</b>[/size[size=7][size=12]]</td></tr><tr><td class="quote">Gelukkig houden bloemen van [size=7]mensen ...zucht...
Het maakt mensen vrolijk en geeft de ander een positieve emotie </td></tr></table> Voor jou zeker heeeeeel gelukkig dat mensen van bloemen houden...........Ik vertrek op 26 april van CM en ik heb hier een ontzettend leuke tijd gehad maar het is nu tijd voor een pauze.[/size] maar dan hoop ik wel op een mooie ruiker voor mijn afscheid |
Iedereen.. die vertrekt en langs komt, die krijgt wel een ruikertje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 18:52
|
|
|
DINI968 schreef: | <table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="[size=7]3" border="0" align="center"><tr> <td><span class="genmed"><b>LEONARD480 schreef:</b>[/size[size=7][size=12]]</td></tr><tr><td class="quote">Gelukkig houden bloemen van [size=7]mensen ...zucht...
Het maakt mensen vrolijk en geeft de ander een positieve emotie </td></tr></table> Voor jou zeker heeeeeel gelukkig dat mensen van bloemen houden...........Ik vertrek op 26 april van CM en ik heb hier een ontzettend leuke tijd gehad maar het is nu tijd voor een pauze.[/size] maar dan hoop ik wel op een mooie ruiker voor mijn afscheid |
<HTML> <HEAD> <TITLE>Een cursus HTML, is dat iets voor jou, Dini?</TITLE> </HEAD> <BODY> Hier komt de inhoud van je pagina. </BODY> </HTML>
</Thomas>
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 21:14
|
|
|
[quote=LEONARD480]
Hallo Leonard
Nee ik kon het ook al niet voorstellen maar wat moet jij n u met een nederlandse auto hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 21:20
|
|
|
Hallo Hermina Het is jammer dat je het zo voelt van close zijn ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zo voel ik moet de eerste nog leren kennen dus dat valt allemaal wel mee en zo oud ben je nu ook weer niet dus gewoon weer lekker verlengen dat is het beste wat je kunt doen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 09:54
|
|
|
THOMAS968 schreef: | <HTML> <HEAD> <TITLE>Een cursus HTML, is dat iets voor jou, Dini?</TITLE> </HEAD> <BODY> Hier komt de inhoud van je pagina. </BODY> </HTML>
</Thomas> |
Dit lijkt toch heel verdacht op Fries voor vergevorderde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 10:42
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Dit lijkt toch heel verdacht op Fries voor vergevorderde |
in welke vergevorderde toestand bedoel je???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 11:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | in welke vergevorderde toestand bedoel je??? |
Ik zal het nooit begrijpen ...al die binnenlandse (cq buitenlandse) talen ..zucht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 11:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | in welke vergevorderde toestand bedoel je??? |
toestand ==> synoniem: staat.
belooft weinig goeds...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 12:58
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | toestand ==> synoniem: staat.
belooft weinig goeds... |
Zoals je ziet Griffin kun je gewoon niet weg en mijn verwachting is ook dat je binnen 2 maanden terug bent op CM.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 13:06
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Dit lijkt toch heel verdacht op Fries voor vergevorderde |
Pffffffffffff heb ik nog niet voldoende plaafjes gehad over mijn dappere poging om de kleine lettertjes te oefenen??????????? gelukkig kan ik er zelf ook om lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 13:11
|
|
|
DINI968 schreef: | Pffffffffffff heb ik nog niet voldoende plaafjes gehad over mijn dappere poging om de kleine lettertjes te oefenen??????????? gelukkig kan ik er zelf ook om lachen |
O maar dat wist ik al hoor ...en vrouw met humor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 16:14
|
|
|
LEONARD480 schreef: | O maar dat wist ik al hoor ...en vrouw met humor |
Gelukkig letten jullie niet zo op taalgebruik want plaafjes is wel een heel onbekend dialect....................... Misschien kan Thomas de vertaling geven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 18:12
|
|
|
DINI968 schreef: | Gelukkig letten jullie niet zo op taalgebruik want plaafjes is wel een heel onbekend dialect....................... Misschien kan Thomas de vertaling geven? |
ik dacht dat je (g)een typfoutje maakte; plaagjes......??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAC823
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 18:34
|
|
|
LISA610 schreef: | Wat is CM zonder een Saab-rijdende mopperpot? |
Een opluchting....
Bij Saab hoopt men nu dat de goeie ouwe tijd zal herleven
Laatst aangepast door
|
MAC823
|
op donderdag 14 april 2011, 18:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 15:44
|
|
|
Nog een paar uurtjes dan zit mijn tijd bij CM erop.
Gelukkig mag ik vast nog wel met Duckie meelezen voorlopig, maar mijn eigen profiel gaat vanaf morgen heel veel op mijzelf lijken GRIJS.
Iedereen die ik niet meer spreek of zie:
Heel veel zegen en geluk toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 21:41
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Nog een paar uurtjes dan zit mijn tijd bij CM erop.
Gelukkig mag ik vast nog wel met Duckie meelezen voorlopig, maar mijn eigen profiel gaat vanaf morgen heel veel op mijzelf lijken GRIJS.
Heel veel zegen en geluk toegewenst. |
Marianne, jammer voor ons dat je ons verlaat, maar ik wil je heel veel geluk toewensen en vooral Gods Zegen op je pad!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 21:46
|
|
|
Marianne, jammer dat je vertrekt. Kijk inderdaad maar lekker bij Duckie mee. Ik wens jou en Duckie heel veel geluk samen en Gods zegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 22:41
|
|
|
Marianne , het gaat je goed. En één troost: Mooi grijs is niet lelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 23:22
|
|
|
Jammer dat je hier afgaat... gelukkig is Duck nog te bereiken... Veel geluk samen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 23:24