Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 14:34
|
|
|
IMRE695 schreef: | Goedkoop in de verzekering, geen navigatie-systeem nodig en als het regent, blijven we gewoon binnen. |
Met de fiets mis je niets.
Thomas, GPS met fietskaart op het stuur - maar kan wel zonder.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 30 maart 2010, 18:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 14:53
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ga alvast effe you tubben |
Waar blijft de muziek??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 15:43
|
|
|
IMRE695 schreef: | Waar blijft de muziek?? |
Ik heb de Mattheus Passion gedownload.. 3 cd's... 1 nummer ontbreekt....
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 30 maart 2010, 15:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 15:50
|
|
|
hè hè, uitgewerkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 16:11
|
|
|
JOLAN931 schreef: | hè hè, uitgewerkt. |
Ik nog lang niet......
Wat doe ik hier dan eigenlijk?oeps....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 17:04
|
|
|
Een lekker gevoel hè, ik kan er over meepraten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 19:52
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Echt een ramp, dat verzette uurtje. 's Avonds kun je niet slapen en 's morgens gaat ineens de wekker. Op naar m'n werk, al val ik bijna om van de slaap.
Een fijne dag allemaal! |
Het was opeens donker toen ik naar mijn werk ging. Dacht ben te vroeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 19:53
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb de Mattheus Passion gedownload.. 3 cd's... 1 nummer ontbreekt.... |
Heb niet eerder tijd gehad. Werken heet dat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 19:57
|
|
|
Ik denk pas als ik 67 ben....of noch ouder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 20:08
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik denk pas als ik 67 ben....of noch ouder |
Noch ouder...heb je zo'n lage levensverwachting van jezelf
Ik hoop dat je nog ouder mag worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 20:10
|
|
|
HENK710 schreef: | Noch ouder...heb je zo'n lage levensverwachting van jezelf
Ik hoop dat je nog ouder mag worden |
Ben maar geen leraar Nederlands geworden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 21:08
|
|
|
Je keuze is weer reuze!!
Voor morgen graag een paar gezellige meezingers!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 21:29
|
|
|
verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 29 november 2010, 00:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 21:44
|
|
|
ANITA324 schreef: | ik zit in een vreselijke dip heb de hele dag zitten te huilen om niks. Voel mij zo verdrietig van hart mijn hele zijn. Alle dagen thuis zitten 9 maanden lang. Gelukkig af en toe wel erop uit maar geen werk. 9 maanden geen werk soms oproepwerk wat heel schaars is. ik leef vanuit een wajong en iedereen schrikt daarvan heb ik het idee. Alsof ik een spook ben terwijl ik met mijn verstand en handen niks aan het handje is. Ik ben misschien alleen wat traag van tempo de maatschappij heeft mij uitgespuugt en word zelfs door mede gelovige uitgespuugt omdat ik dan te zwart/wit denk en in geloof bijbel getrouw standvastig ben. Dit pakt ook niemand van mij mijn Here Jezus blijft voor mij nummer 1. Ook ik als mens met mijn beperking mag er zijn en ik schaam mij er ook niet voor omwat ik ben so what iedereen mag het wel weten!
Niets zeggen alsof ik tegen een muur praat of gewoon dood laat bloeden niks aan het handje terwijl er veel is ja ik ben terleur gesteld ik denk dat ik na 15 april niet mijn abonee meer verleng pijn in mijn hart. De Waarheid word niet meer voor lief genomen alleen de dingen die men graag wil horen naar meningen van mensen ik kan daar niet mee om gaan. Laat de Bijbel spreken die God heeft gezegt laat je trots en hoogmoed opzij en werp jezelf omlaag als een klein nederig kind bij Vader op schoot.
Hartelijke groet,
Anita |
Anita
Al die dagen, weken, maanden zonder direct vooruitzicht thuis zitten is inderdaad geen pretje. Zeker niet als je dan ook nog merkt dat mensen je laten vallen. Heb je al eens gedacht aan vrijwilligerswerk? Je zou ook in gesprek kunnen gaan met iemand bij het UWV om te zien of er passende reïntegratiemogelijkheden zijn. Zeker tegenwoordig denken ze daar gelukkig ook veel meer in mogelijkheden dan in beperkingen. Ik wens je in elk geval heel veel zegen toe...en ja, werp je gerust bij Vader op schoot.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op dinsdag 30 maart 2010, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 21:53
|
|
|
verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 29 november 2010, 00:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 22:07
|
|
|
ANITA324 schreef: | Zo heb ik 9 maanden een jobcoch en samen zoeken we naar werk en solliciteren blijft doorgaan alleen als mensen het horen omwat je hebt laten ze je vallen als een baksteen. Maandelijks een vaste inkomen dat wel maar ik zou daarnaast graag iets willen doen ik ben dan 80 tot 100% afgekeurt ik mag 20 uur in de week werken wist ik maar waar. 9 jaar heb ik voor die tijd gewerkt in de zorg maar sinds 9 maanden een etiket op mijn naam met mijn uitkering kom ik moeilijker aan een baan dan voor die tijd kon ik overal wel werken. Afijn ik geloof en vertrouw dat God mij wel voorziet in datgene wat Hij juist denkt wat goed voor mij is. |
Lastig inderdaad als ze bij het horen van je beperking meteen je mogelijkheden lijken te vergeten. Heb je het idee dat je met je jobcoach hier goed over door kunt praten om te zien hoe dit te doorbreken?
Ik hoop trouwens dat je het niet erg vindt om dit hier op forum verder te bespreken. Ik had wel bedacht om je persoonlijk via mail mijn reactie te geven, maar het leek me juist in het kader van het met elkaar meedenken wel goed om de reactie toch hier te plaatsen, zodat anderen er mogelijk verder op voort kunnen borduren, zodat je in elk geval mag ervaren dat je hier een warme deken om je heen hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 22:18
|
|
|
ANITA324 schreef: | ik zit in een vreselijke dip heb de hele dag zitten te huilen om niks. Voel mij zo verdrietig van hart mijn hele zijn. Alle dagen thuis zitten 9 maanden lang. Gelukkig af en toe wel erop uit maar geen werk. 9 maanden geen werk soms oproepwerk wat heel schaars is. ik leef vanuit een wajong en iedereen schrikt daarvan heb ik het idee. Alsof ik een spook ben terwijl ik met mijn verstand en handen niks aan het handje is. Ik ben misschien alleen wat traag van tempo de maatschappij heeft mij uitgespuugt en word zelfs door mede gelovige uitgespuugt omdat ik dan te zwart/wit denk en in geloof bijbel getrouw standvastig ben. Dit pakt ook niemand van mij mijn Here Jezus blijft voor mij nummer 1. Ook ik als mens met mijn beperking mag er zijn en ik schaam mij er ook niet voor omwat ik ben so what iedereen mag het wel weten!
Niets zeggen alsof ik tegen een muur praat of gewoon dood laat bloeden niks aan het handje terwijl er veel is ja ik ben terleur gesteld ik denk dat ik na 15 april niet mijn abonee meer verleng pijn in mijn hart. De Waarheid word niet meer voor lief genomen alleen de dingen die men graag wil horen naar meningen van mensen ik kan daar niet mee om gaan. Laat de Bijbel spreken die God heeft gezegt laat je trots en hoogmoed opzij en werp jezelf omlaag als een klein nederig kind bij Vader op schoot.
Hartelijke groet,
Anita |
Beste Anita,
Ik zit ook een beetje in jouw situatie. Het is voor mij wel makkelijker om werk te vinden, maar ik kan het even nog niet. En toch voel ik me niet minder waardevol. Ik help andere mensen, ik doe vrijwilligerswerk, ik stort me op historisch onderzoek. Er is zoveel buiten betaald werk om te doen. Ik vind mijn leven vaak veel zinvoller, als toen ik nog dag in, dag uit op een kantoor zat. Ook daar deed ik wel nodig en nuttig werk. Maar ik heb wel geleerd om mijn levensgeluk niet van een betaalde baan te laten afhangen. Er zijn voor andere mensen, is ook heel belangrijk. Maar ik snap je ook wel, hoor. Voor jou ligt de drempel wat hoger. Maar de Heere God kijkt naar onze harten en dan verheugt Hij zich, als Hij het jouwe ziet. Ik ken op heel CM niet zo'n oprecht en aan God toegewijd kind, als jij bent! Je bent waardevol in Zijn ogen. En ik geniet vaak van je bijdragen hier. Laat je ook daar niet door ontmoedigen. Jij hebt het beste deel gekozen!
Hartelijke groet, Imre
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 22:23
|
|
|
ANITA324 schreef: | Zo heb ik 9 maanden een jobcoch en samen zoeken we naar werk en solliciteren blijft doorgaan alleen als mensen het horen omwat je hebt laten ze je vallen als een baksteen. Maandelijks een vaste inkomen dat wel maar ik zou daarnaast graag iets willen doen ik ben dan 80 tot 100% afgekeurt ik mag 20 uur in de week werken wist ik maar waar. 9 jaar heb ik voor die tijd gewerkt in de zorg maar sinds 9 maanden een etiket op mijn naam met mijn uitkering kom ik moeilijker aan een baan dan voor die tijd kon ik overal wel werken. Afijn ik geloof en vertrouw dat God mij wel voorziet in datgene wat Hij juist denkt wat goed voor mij is. |
Anita, ook hier een stukje warme deken... Fijn dat je ondanks alles mag en kunt vertrouwen op God! Ik hoop van harte dat je dat vast mag blijven houden en dat je spoedig een fijne baan zult vinden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 22:52
|
|
|
verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 29 november 2010, 00:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:05
|
|
|
verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 29 november 2010, 00:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:10
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Anita, ook hier een stukje warme deken... Fijn dat je ondanks alles mag en kunt vertrouwen op God! Ik hoop van harte dat je dat vast mag blijven houden en dat je spoedig een fijne baan zult vinden... |
Dankje wel.
Stel mijn vertrouwen op de Heer, mijn God. Want in zijn hand ligt heel mijn levenslot.
Hem heb ik lief, zijn vrede woont in mij. 'k Zie naar Hem op en 'k weet: Hij is mij steeds nabij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:23
|
|
|
ANITA324 schreef: | Dankje wel.
Stel mijn vertrouwen op de Heer, mijn God. Want in zijn hand ligt heel mijn levenslot.
Hem heb ik lief, zijn vrede woont in mij. 'k Zie naar Hem op en 'k weet: Hij is mij steeds nabij. |
Mooi Anita...en blijf dat volhouden.......
Als je de Heer volgt en vasthoudt zul je altijd tegenstand krijgen.... zo is het nu eenmaal.
Verheug je dus daarop, wanneer je tegenstand krijgt, want dan weet je, dat je goed zit.
Blijft vertrouwen op de |Heer alleen en Hij zal het doen in je leven. Ook ik blijf mijn vertrouwen stellen op de Heer en ken die strijd dus, waar jij het over hebt. Het is niet altijd eenvoudig inderdaad, maar....dan mag je uithuilen bij de Heer....lucht op. Vertel het maar aan Jezus...Hij is altijd voor ons thuis en heeft altijd tijd voor ons. Gelukkig wel.
Gods zegen Anita.......ik zal voor je bidden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 08:50
|
|
|
Ik moet zo naar de tandarts....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:06
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik moet zo naar de tandarts.... |
have fun
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:20
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik moet zo naar de tandarts.... |
Doe hem de hartelijke groeten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:39
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Doe hem de hartelijke groeten! |
kan ook een haar zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:49
|
|
|
De maand maart is alweer bijna om...... wat gaat de tijd soms snel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 10:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | kan ook een haar zijn |
Oh ja, niet alle vrouwen zitten in het onderwijs of in de verpleging.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 31 maart 2010, 10:24
|
|
Naar boven |
|
|