Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:02
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Van noodweer was geen sprake...de hevige buien bleven uit... Maar ...er staat alweer een mager zonnetje... |
En nu hebben we het in Utrecht...deze kant opgestuurd zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:19
|
|
|
Zojuist ff een pittige regen en onweersbui gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:24
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Zojuist ff een pittige regen en onweersbui gehad. |
Hier in Hoeven knetterde het weer hevig. Mijn internet viel er van uit en ik heb ook enkele antenne's ivm de hobby die bliksem wel eens kunnen aantrekken. Op het moment valt het water weer met bakken uit de hemel.
Wat is er toch aan de hand met seizoenen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 18:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hier in Hoeven knetterde het weer hevig. Mijn internet viel er van uit en ik heb ook enkele antenne's ivm de hobby die bliksem wel eens kunnen aantrekken. Op het moment valt het water weer met bakken uit de hemel.
Wat is er toch aan de hand met seizoenen??? |
Frank, ik zou het niet weten. Hier 3 x bliksem en donderslagen......en regen.
Wie weet wat we nog meer krijgen vanavond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:04
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Frank, ik zou het niet weten. Hier 3 x bliksem en donderslagen......en regen.
Wie weet wat we nog meer krijgen vanavond! |
Valt allemaal wel mee geloof ik...als dít al code oranje is...???? Misschien kan het KNMI eens een definitie vrijgeven, van wat zij onder noodweer verstaan...... Maar ja, misschien is het in Limburg echt erg geweest....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 18 augustus 2011, 19:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 19:52
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Haha...nu maak ik natuurlijk zelf uit of ik binnenblijf... Maar de lucht is hier inderdaad donker.. Buienradar voorspelt ook niet veel goeds... NU IK DIT SCHRIJF KNALLEN ER AL GROTE DRUPPELS NEER!!! Ook rommelt het in de verte... (Moet ik altijd denken aan die Psalm..De aarde beeft en staat verwonderd...als de God Der Ere..dondert) Maar hoef ik nu ook de planten geen water te geven. Toch is het frustrerend. Mijn weekeind is al begonnen en....regen... Je weet het nooit...niet hier in Zeeland..elders ook niet. Het blijft een vreemde zomer...vind ik. Maar zaterdag beloofd een mooie dag te worden...en hoop ik van de zon te gaan genieten... |
Ik zal mn zonnescherm is gaan opdraaien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:08
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Zojuist ff een pittige regen en onweersbui gehad. |
Bij mij aan de overkant van jouw ook.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op donderdag 18 augustus 2011, 22:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:04
|
|
|
MARIO216 schreef: | Bij mij aan de overant van jouw ook. |
Overant kan ik niet vinden in mijn woordenboek
Het regent vanavond hier hard en kleine hagels. Slechts 4 mm regen, dat valt mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:10
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Overant kan ik niet vinden in mijn woordenboek
Het regent vanavond hier hard en kleine hagels. Slechts 4 mm regen, dat valt mee |
Overkant = overzijde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 07:11
|
|
|
Het regent hier in Hoeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 09:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het regent hier in Hoeven. |
Hier schijnt de zon helder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 09:20
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hier schijnt de zon helder |
Ook hier begint de zon te schijnen, Herman...Hopelijk blijft ze hier even hangen want ik zou het gras moeten maaien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:20
|
|
|
MARIO216 schreef: | Bij mij aan de overkant van jouw ook. |
Dat zal wel ja. Vlak bij mijn huis is er een bliksem in een woning geslagen, dus het was wel echt dichtbij. Als het goed is schijt dan nu ook de zon bij jou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:28
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Dat zal wel ja. Vlak bij mijn huis is er een bliksem in een woning geslagen, dus het was wel echt dichtbij. Als het goed is schijt dan nu ook de zon bij jou. |
Effe lachen Jolan...dat de zon bij jullie...SCHIJT!!!!! Zul je oppassen dat jij de lading niet op je bol krijgt????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Effe lachen Jolan...dat de zon bij jullie...SCHIJT!!!!! Zul je oppassen dat jij de lading niet op je bol krijgt???? |
Hahaha, foutje...
De zon schijt hier zonnestralen. Misschien ben je gewoon jaloers omdat het bij jou regent Dan heb je natuurlijk alle tijd om op schrijffoutjes te letten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:39
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Hahaha, foutje...
De zon schijt hier zonnestralen. Misschien ben je gewoon jaloers omdat het bij jou regent Dan heb je natuurlijk alle tijd om op schrijffoutjes te letten |
Zonnestralen schijten is een merkwaardig weersverschijnsel...maar wel mooi!!! Gelukkig schijt hier ook de zon en ga ik er van genieten!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:41
|
|
|
In de Zaanstreek wel wind maar lekker zonnig........ Knapt een mens van op. Hopelijk morgen strandweer.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:44
|
|
|
Hier wisselvallig weer dan het zonnetje dan bewolking maar ook veel wind. Ach vandaag is er een profwielerklasse in Veenendaal en omstreken moeten die wielrenners hard werken voor hun centen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hier wisselvallig weer dan het zonnetje dan bewolking maar ook veel wind. Ach vandaag is er een profwielerklasse in Veenendaal en omstreken moeten die wielrenners hard werken voor hun centen |
Ben jij de rondemiss?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:07
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hier schijnt de zon helder |
Hoe is het in Zeeland , Herman? Want ja, ik heb nog stééds huisarrest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:05
|
|
|
nog steeds geen zomer, en de zon die is net zo wispelturig als het weer ik zoek mijn hunnenbed maar weer op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 18:56
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ben jij de rondemiss? |
Nee Ik mocht 1.5 uur bij de tandarts op de stoel liggen Nadat ik ongeveer heel veenendaal had doorkruist om er te komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 20:01
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Dat zal wel ja. Vlak bij mijn huis is er een bliksem in een woning geslagen, dus het was wel echt dichtbij. Als het goed is schijt dan nu ook de zon bij jou. |
Gelukkig was ik op mijn werk, dus heb ik het niet op mijn dak gekregen. Ik heb niets gezien van viezigheid dus je zal het wel verkeerd geschreven hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 20:02
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee Ik mocht 1.5 uur bij de tandarts op de stoel liggen Nadat ik ongeveer heel veenendaal had doorkruist om er te komen |
1,5 uur Jij liever dan ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 00:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee Ik mocht 1.5 uur bij de tandarts op de stoel liggen Nadat ik ongeveer heel veenendaal had doorkruist om er te komen |
Ging die tandarts je een heel nieuw gebit aanmeten dan, of heeft tie alles eruit gehaald. Anderhalf uur, dan willen je kaken geloof ik niet meer dicht als ze zo lang hebben open gestaan , arme jij, heb met je te doen. kon je hem niet stiekem een spuitje verdoving in zijn been spuiten , was je misschien eerder klaar geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 00:38
|
|
|
het zijn steeds dezelfde die geluk hebben...nou ja, ik wens het hen van harte toe hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 09:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het zijn steeds dezelfde die geluk hebben...nou ja, ik wens het hen van harte toe hoor... |
Ach, ben je jaloers, geef mij je nummer van je tandarts maar ff, dan regel ik wel wat voor je
maar weer ff ontopic...het belooft hier een mooie dag te gaan worden...zonnetje doet al erg haar best
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 09:46
|
|
|
Vandaag eindelijk zonnig Zullen we zwemmen in de Noordzee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 09:51
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Vandaag eindelijk zonnig Zullen we zwemmen in de Noordzee? |
Whaaaaaaaat, zwemmen in de Noordzee Is mij veel te koud hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 10:00
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Ging die tandarts je een heel nieuw gebit aanmeten dan, of heeft tie alles eruit gehaald. Anderhalf uur, dan willen je kaken geloof ik niet meer dicht als ze zo lang hebben open gestaan , arme jij, heb met je te doen. kon je hem niet stiekem een spuitje verdoving in zijn been spuiten , was je misschien eerder klaar geweest. |
Haha ben geen mister been he Nee maar door medicatie vallen er zo gaten in mijn gebit En nu is alles weer mooi gemaakt Alleen mijn mond wilde wel dicht maar twee monghoekjes uitgescheurd
|
|
Naar boven |
|
|