ChristianMatch

Forum

Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
Ga naar pagina Vorige 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:24

HAAS141 schreef:
heb je me toen niet herkend Clown smiley Clown smiley
o was jij die winetuh? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:25

MARIJAN072 schreef:
Het gemiste goud van Sven Kramer. Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

zo sneu voor die gozer!
maar ook voor kempers ... wat zal die man zich rot voelen.
ben blij dat ik niet in hun schoenen of beter gezegd schaatsen sta Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:26

DANIEL777 schreef:
o was jij die winetuh? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

yep ... niet verder vertellen hihi Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:27

HAAS141 schreef:
yep ... niet verder vertellen hihi Coole smiley met zonnebril
ok Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:35

ppf een heftig onderwerp,zeker als je veel meegemaakt hebt in je huwelijk.Als het tot een scheiding komt en je bent eerlijk naar God naar jezelf en naar de ander toe dan weet je dat beide partners fouten gemaakt hebben als een van hen dan het verbond voor God aangegaan verbreekt dan komt daar veel bij kijken.pijn,verwarring,smaad,boosheid etc etc.bij mij was er ook opluchting en nee niet zozeer een schuldgevoel naar mijn expartner toe,dit schuldgevoel kwam pas veel later toen na de scheiding mijn ex God nog verder losliet en verkeerde vrienden koos waardoor er schade aan de kids gedaan werdt(details bespaar ik jullie)
dan kun je alleen naar God gaan,ik kon dicht bij God blijven omdat Hij mij vasthield en mij omringde met echte christelijke vrienden die mij erdoor droegen door een cordon van gebed.na 5 jaar kon ik komen tot oprechte vergeving naar mijnb ex toe,wilde dat zeggen dat hij nu weer een vriend werd ; NEE.dat ik hem weer vertrouw ; NEE.maar wel zette het mij vrij om weer te groeien in mijn geloof en relatie naar God toe.
nu heb ik pas weer een relatie verbroken en ja dat doet even pijn als je merkt dat de ander niet die persoon is die je dacht dat hij was,maar er was opluchting dat God mij behoed heeft om fouten te maken en dat mijn kinderen beschermd zijn gebleven.
ik heb bewust een lange tijd gewacht om op avances in te gaan omdat er eerst herstel en innerlijke genezing nodig was,als je emoties nog overhoop liggen zeg ik op puinhopen kun je geen relaties bouwen,die moeten eerst opgeruimt zijn,dan kun je verder
en ondanks alles blijf ik openstaan voor een evt. nieuwe relatie omdat ik gewoon weet dat er echt wel goede ,eerlijke en respectvolle mannen zijn,alleen moeten we op God vertrouwen en dicht bij Hem blijven om het kaf van het koren te onderscheiden,
Soms vind ik het moeilijk naar de kids toe ook omdat zij aangeven dat ze wel een nieuwe papa zouden willen en dat is niet iets wat ik hen zomaar 123 kan geven,ik vertel ze dat ze er voor kunnen bidden dat God de juiste op ons pad brengt.en daarwil ik op blijven vertrouwen,alles op Gods tijd
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:58

mensen die mee gaan:

pieter en annet
sandra ... arend???
rellok
chat
jill ovb zal je niet meer vergeten Lachende smiley
marijan ovb
cross
suus
grace
mariksa
carien
dirk jan
aer en ik

Laatst aangepast door
HAAS141
op woensdag 24 februari 2010, 11:04
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 10:08

Voor mensen die nog steeds last hebben van de rode balk:

Probeer te achterhalen of anderen tegelijkertijd met jou last hebben van de rode balk. Zo ja, dan is het een probleem van de server van ChristianMatch. Zo nee, dan ligt het aan je eigen computer of internetverbinding.

Ligt het aan de server van ChristianMatch?

Rapporteer het dan en mail ons op info@christianmatch.nl, vermeld ook de tijd en de duur van de rode balk. Je hoeft de rode balk om 1 uur 's nachts niet te melden. Deze wordt veroorzaakt door de nachtelijke backup, deze gaan we naar een later tijdstip verplaatsen zodat deze geen problemen veroorzaakt.

Ligt het aan je eigen computer of internetverbinding?

Een aantal mensen hebben gemeld dat de rode balk werd veroorzaakt door een slechte draadloze verbinding, je zou hier eens naar kunnen kijken.

Verder is het ook goed om je computer schoon en up to date te houden: controleer je pc regelmatig op spyware en virussen, zorg voor een recente browser (zoals Firefox 3 of Internet Explorer 8).

Als dit niet helpt en je nog steeds regelmatig problemen hebt met de rode balk, dan willen we samen met jou zoeken naar een oplossing. Ook dan kun je ons mailen op info@christianmatch.nl. We hebben dan wel meer uitgebreide informatie nodig, en we vragen je dan vriendelijk deze informatie bij te voegen in je mail:

1) Welke toolbars en invoegtoepassingen heb je geinstalleerd bij je browser? Dit kun je als volgt zien:
* Klik in je browser op "Extra";
* Klik op "Invoegtoepassingen beheren";
* Klik op "Invoegtoepassingen in- of uitschakelen"
Nu krijg je een lijst te zien van invoegtoepassingen (geinstalleerde toevoegingen op je browser), vermeld deze lijst alsjeblieft in je mail;

2) Als je een rode balk hebt, zie je dan ook linksonderin een geel driehoekje met een uitroepteken? Dit is een zogenaamde Javascript-foutmelding en ik zou daar dan graag de details van willen weten. Je kunt me deze gegevens als volgt doorgeven:
* Klik op het gele driehoekje links onderin beeld;
* Klik op de "Kopieer"-knop in het venster dat geopend wordt;
* In je mail naar ons, klik Ctrl-V om de foutmelding in de mail te plakken;

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 24 februari 2010, 10:10
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 10:14

HAAS141 schreef:
mensen die mee gaan:

pieter en annet
sandra ... arend???
rellok
chat
marijan ovb
cross
suus
grace
mariksa
carien
dirk jan
aer en ik

Ik zie mezelf er niet bij staan, Haas. Huilende smiley, smiley in tranen
OVB wil ik mee Knipoog smiley
Jill
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 10:15

CHRISTIANMATCH schreef:
Voor mensen die nog steeds last hebben van de rode balk:

Probeer te achterhalen of anderen tegelijkertijd met jou last hebben van de rode balk. Zo ja, dan is het een probleem van de server van ChristianMatch. Zo nee, dan ligt het aan je eigen computer of internetverbinding.

Ligt het aan de server van ChristianMatch?

Rapporteer het dan en mail ons op info@christianmatch.nl, vermeld ook de tijd en de duur van de rode balk. Je hoeft de rode balk om 1 uur 's nachts niet te melden. Deze wordt veroorzaakt door de nachtelijke backup, deze gaan we naar een later tijdstip verplaatsen zodat deze geen problemen veroorzaakt.

Ligt het aan je eigen computer of internetverbinding?

Een aantal mensen hebben gemeld dat de rode balk werd veroorzaakt door een slechte draadloze verbinding, je zou hier eens naar kunnen kijken.

Verder is het ook goed om je computer schoon en up to date te houden: controleer je pc regelmatig op spyware en virussen, zorg voor een recente browser (zoals Firefox 3 of Internet Explorer 8).

Als dit niet helpt en je nog steeds regelmatig problemen hebt met de rode balk, dan willen we samen met jou zoeken naar een oplossing. Ook dan kun je ons mailen op info@christianmatch.nl. We hebben dan wel meer uitgebreide informatie nodig, en we vragen je dan vriendelijk deze informatie bij te voegen in je mail:

1) Welke toolbars en invoegtoepassingen heb je geinstalleerd bij je browser? Dit kun je als volgt zien:
* Klik in je browser op "Extra";
* Klik op "Invoegtoepassingen beheren";
* Klik op "Invoegtoepassingen in- of uitschakelen"
Nu krijg je een lijst te zien van invoegtoepassingen (geinstalleerde toevoegingen op je browser), vermeld deze lijst alsjeblieft in je mail;

2) Als je een rode balk hebt, zie je dan ook linksonderin een geel driehoekje met een uitroepteken? Dit is een zogenaamde Javascript-foutmelding en ik zou daar dan graag de details van willen weten. Je kunt me deze gegevens als volgt doorgeven:
* Klik op het gele driehoekje links onderin beeld;
* Klik op de "Kopieer"-knop in het venster dat geopend wordt;
* In je mail naar ons, klik Ctrl-V om de foutmelding in de mail te plakken;

Bij mij gebeurde het toen de verbindingsapparaatje van de computer te warm werd toen er heel veel mensen gelijktijdig op cm waren
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 10:28

KAT125 schreef:
ik lees de goed bijbel, niet met nieuw tekst enz.

als we een aantal mensen hier hun gang laten gaan dan hebben we volgend jaar een bijbel zo dun als 2 a4 kantjes, en er staan ook smiles in.

Misschien een smiles-bijbel voor mensen die een bemoediging nodig hebben Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 10:56

Laatst aangepast door
HAAS141
op woensdag 24 februari 2010, 10:58
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 11:05

HAAS141 schreef:

beetje pijnlijk voor gerard
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 11:05

JILL658 schreef:
Ik zie mezelf er niet bij staan, Haas. Huilende smiley, smiley in tranen
OVB wil ik mee Knipoog smiley
Jill

aangepast zie boven Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 11:09

tis maar een wedstrijd enne wat is er erg aan? bedoel het kan iedereen overkomen.....oke het ging om goud en is maar eens in de 4 jaar maar euhm volgende olympysche spelen....
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 11:12

RELLOK036 schreef:
tis maar een wedstrijd enne wat is er erg aan? bedoel het kan iedereen overkomen.....oke het ging om goud en is maar eens in de 4 jaar maar euhm volgende olympysche spelen....

ben ik het helemaal mee eens ...
zoals ik al eerder postte ... vind ik het heel sneu voor sven en gerard.
maar laten we het wel met een knipoog bekijken en het niet groter en zwaarder maken dan het is.
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 11:49

MARIJAN072 schreef:
Je bedoelt de Wegwijsbeurs? Via de volgende link, kun je er meer over lezen.

http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=3&oq=wegwijs&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ACAW_nlNL347NL347&q=wegwijs+2010

'k Ben er nog nooit geweest, maar er zullen wel veel refo's zijn. Als vrouw in een broek, val je daar denk ik wel op. Maar daar heb jij geen last van, Kat! Knipoog smiley

nou ik denk asik daar zou lopen dan val ik wel op,want nette kleren heb ik niet dus ik loop daar in mn werk kleding Knipoog smiley en momenteel ga ik er zo wie zo niet heen want dan moet ik in ene rolstoel zitten en jah daar zie ik mezlef nog niet helemala geschikt in.
maar vind het jammer dat er niks is geschreven over dat.
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 11:59

JILL658 schreef:
Misschien een smiles-bijbel voor mensen die een bemoediging nodig hebben Lachende smiley

die bestaat niet en zal mijns inzien ook nooit bestaan of het is een anti christelijke.
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 12:14

GERT217 schreef:
Velen kiezen de Heiland als Koning,
maar weinigen dragen Zijn kruis,
velen zoeken Zijn hulp en bescherming,
maar weinigen off'ren hun goed en hun huis
voor de zaak van de dierbare Meester.

Zij beminnen de wereld, beminnen de schijn
Beminnen hun goederen die waardeloos zijn

Velen zitten aan Jezus' tafel
maar weinigen willen vasten met Hem
Zij beven en vluchten als de beker van het lijden
tot de rand toe gevuld wordt,
om de Naam van Hem.

Komt uit het boek: de vrouw met het Boek.
Geschreven door: M A Mijnders- van Woerden

roerend mee eens, daar kunnen wij allemaal een voorbeeld aan nemen.
Naar boven

Auteur Bericht
APPELTJE084

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 12:21

Geen probleem, die persoon zal dat dan harder nodig hebben dan ik..
Hier hoef ik dan ook niet over na te denken!
Naar boven

Auteur Bericht
APPELTJE084

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 12:29

Gewoon reageren!
Als je dit niet doet is dit een eventueel gemiste kans!
En dat is pas een teleurstelling..
Fouten maken kun je niet, en misschien vloeit er wel wat moois uit voort!
Toch?

Laatst aangepast door
APPELTJE084
op woensdag 24 februari 2010, 12:44
Naar boven

Auteur Bericht
APPELTJE084

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 12:32

Ik en koken..
Dat doe ik graag, en niet alleen beroepshalve..
Wie van lekker eten houd, misschien wil leren koken, of de gezelligheid wil opzoeken, stuur me dan een berichtje!
Met een groep is dat veel leuker!
En ja.. Dit kan overal, hoe klein of groot behuisd, zelfs in het Vondelpark met mooi weer.. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
APPELTJE084
op woensdag 24 februari 2010, 12:38
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 12:34

HAAS141 schreef:

jammer voor die 2, wie is de schuldige?
ze hadden allebei beter moeten nadenken.

maar 1 ding staat voor mijvast, al heeft ie volgens de regels niks, hij is gewoon de snelste op de 10 km die gister is verreden. ik denk dat sven wel een goedenplak straks van erika terpstra gaat krijgen als troost.
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 12:44

MARIJAN072 schreef:
Dat ben ik niet met je eens, Henk. Vanuit mijn geloof/visie, kun je zeker wel verkeerd stemmen. Als je stemt op een partij die anti-christelijk is, vind ik het beter om niet te stemmen. Een stem is goed, als je die kunt verantwoorden aan God. Want zijn onze ideeën altijd de juiste? Lijkt mij niet. Ik probeer ze te toetsen aan het Woord van God, wat niet altijd makkelijk is hoor.

reactie verwijderd,omdat het mijns inzien de verkeerde poll was gezien mijn mijn uitlating. excuses

Laatst aangepast door
KAT125
op woensdag 24 februari 2010, 12:45
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 13:10

IMRE695 schreef:
Chatuliem: verwijs ons even naar die statistieken. Waar kunnen we dat onderzoek lezen over PvdA en ontwikkelingszorg? Mijn indruk is dat de PvdA altijd zich heel erg ingespannen heeft voor ontwikkelingshulp (Jan Pronk). Je kunt wel iets beweren, maar onderbouw het dan met feiten of statistieken. Dat zou ik in ieder geval heel erg op prijs stellen.

Verder hebben we 9 juni verkiezingen. Een volgend kabinet kan binnen een week beslist hebben dat we langer blijven in Uruzgan, als daar een meerderheid voor is in de 2e kamer. Iedereen weer blij dan? Lachende smiley met blinkend witte tanden

En kabinetten vallen wel vaker. Het is eerder uitzonderlijk als een kabinet de rit uitzit. Ook het CDA heeft wel eens de stekker uit kabinetten getrokken als dat nodig gevonden werd om politieke redenen. Dat heet gewoon democratie. De rest van Nederland draait gewoon verder. Lachende smiley

dat zijn dan kabinetten zonder ruggegraad. en mijn mening is, bos en de pvda mag niet meer in de regering, waarom niet? hun mening staat vast en is niet bespreekbaar en oordelen en besluiten buiten de raad om. dus dat is voor oordeel dat niet mag.

(en voor de linkshandige onder ons, die nu zeggen dat ik weer ver/oordeel.) Knipoog smiley

Links =
L oszinnig (lees "onbezonnen")
I dioot (lees "onzinnig")
N aïef (lees "onnozel")
K luchtig (lees "dwaas")
S tupide (lees "schaapachtig")
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 13:14

IMRE695 schreef:
Chatuliem: verwijs ons even naar die statistieken. Waar kunnen we dat onderzoek lezen over PvdA en ontwikkelingszorg? Mijn indruk is dat de PvdA altijd zich heel erg ingespannen heeft voor ontwikkelingshulp (Jan Pronk). Je kunt wel iets beweren, maar onderbouw het dan met feiten of statistieken. Dat zou ik in ieder geval heel erg op prijs stellen.

Verder hebben we 9 juni verkiezingen. Een volgend kabinet kan binnen een week beslist hebben dat we langer blijven in Uruzgan, als daar een meerderheid voor is in de 2e kamer. Iedereen weer blij dan? Lachende smiley met blinkend witte tanden

En kabinetten vallen wel vaker. Het is eerder uitzonderlijk als een kabinet de rit uitzit. Ook het CDA heeft wel eens de stekker uit kabinetten getrokken als dat nodig gevonden werd om politieke redenen. Dat heet gewoon democratie. De rest van Nederland draait gewoon verder. Lachende smiley
Het is te gemakkelijk, Imre. Eerst bij hoog en bij laag volhouden dat Uruzgan belangrijk is, en achteraf blijkt het gewoon een aanleiding te zijn geweest om voor stemmen te zorgen.
iedereen die een beetje gevoel voor politiek heeft, zou deze machtspolitiek moeten verafschuwen. Het valt niet terug te draaien, maar het gaat in mijn ogen om geloofwaardigheid van de PvdA. En ik vind het niet erg geloofwaardig als je zo gemakkelijk je macht misbruikt.
Het gaat ook om de betrouwbaarheid van de partij. Hoe betrouwbaar ben je nu voor coalitiepartners? Ik zou met twee keer bedenken om met deze partij weer in zee te gaan. Er zou eerst dujidelijkheid moeten komen over wie de partij echt leidt en of hij echt spreekt namens de partij.
Oppositie is gemakkelijk, en ik gun het de PvdA van harte, nog jaren en jaren!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SARIJS794

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 13:19

HAAS141 schreef:
Zoals beloofd het stapavondje in Arnhem!
Dit is op vrijdag 19 maart.
Heb je zin om mee te gaan ... laat het weten.
Tijd en zo volgt!

Groet Aernoudt & Saskia

Klinkt leuk, maar is zooooooooooooo ver weg voor mij. Ik zet t nog even in de week. Wie weet loop ik zo warm na het avondje stappen in Grunn dat ik wel ff doorzet naar Arnhem. Lachende smiley Dan geef ik me op na de 13e.
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 13:22

PIETER649 schreef:
Zou jij aan een kennis/ vriend geld lenen als die daarom vroeg, of uit jezelf aanbieden als je zag dat het nodig was?

Ik ben er zelf nooit erg moeilijk mee geweest, maar heb wel ervaren dat het soms dubbelle pech is... geld pleite, vrienden weg Verraste, verbaasde smiley

Hoe zien jullie dat? Ervaring mee?

ik kan mij daar helemaal bij aansluiten.
1x huur betaaldvoor het appartement- persoon nooit weergezien (vriendin/drugs).
1x failliet verklaart in buitenland,omdat de vrouw van mn vriend de boel gevlet had en foetsie.
1x vriend geholpen met bouwen woning,en kan materiaal niet meer betalen,ik over de 10 rooie er bij in maja het komt wel weer maar ik moet ook krap leven om rond te komen.
1x geld geleend en na een jaar kreeg ik 150% terug
mn ouders ook geholpen maar wil er niks voor terug, ze hebben zoveel voor mij gedaan wat ik zie als onbetaalbaar.

Laatst aangepast door
KAT125
op woensdag 24 februari 2010, 13:25
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 13:44

CHATULIEM619 schreef:
Het is te gemakkelijk, Imre. Eerst bij hoog en bij laag volhouden dat Uruzgan belangrijk is, en achteraf blijkt het gewoon een aanleiding te zijn geweest om voor stemmen te zorgen.
iedereen die een beetje gevoel voor politiek heeft, zou deze machtspolitiek moeten verafschuwen. Het valt niet terug te draaien, maar het gaat in mijn ogen om geloofwaardigheid van de PvdA. En ik vind het niet erg geloofwaardig als je zo gemakkelijk je macht misbruikt.
Het gaat ook om de betrouwbaarheid van de partij. Hoe betrouwbaar ben je nu voor coalitiepartners? Ik zou met twee keer bedenken om met deze partij weer in zee te gaan. Er zou eerst dujidelijkheid moeten komen over wie de partij echt leidt en of hij echt spreekt namens de partij.
Oppositie is gemakkelijk, en ik gun het de PvdA van harte, nog jaren en jaren!!!!

Ook geen Paars kabinet met de VVD? Clown smiley Meneer Rutte was niet echt vleiend naar het CDA toe, zo las ik net op internet. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 13:55

Leuk zo'n LINKSe acrostichon. Maar het getuigt van weinig verstand van politiek, denk ik. Kennelijk heb je geen argumenten meer, anders dan door de ander van ruggegraatloosheid te betichten. Vind ik wel erg makkelijk. Maar goed, ik gun je deze pret. Lachende smiley Knipoog smiley

Wat mij erg opvalt in deze discussie, is dat politiek zo serieus genomen wordt. Ik heb regelmatig dingen hier neergeschreven, die vooral bedoeld waren om de ander aan het denken te zetten. Nu, dat lukte soms wel en soms niet. Maar meestal werd alleen maar bevestigd HOE mensen naar andere partijen kijken en minder WAAR die partijen nu allemaal voor staan. De PvdA anno 2010 is niet meer de PvdA anno 1980. Het sobere sociaal-democratische gedachtengoed is weer aan het terugkeren.
Een VN-missie kan daar zeker deel van uitmaken (we namen er al deel in Korea, onder premier Drees), maar een NAVO-missie is eigenlijk iets anders. Hierin neemt Amerika uitsluitend de leiding.

Een missie onder leiding van de NAVO is eigenlijk een wens van de Amerikaanse regering om zo politiek sterker te staan in the war on terror. Hoe terecht ook. Maar op een gegeven moment is die oorlog op het slagveld uitgestreden en zijn intelligenter middelen nodig, zoals inzage in jouw en mijn bankgegevens (ook handig om fraudezaken op het spoor te komen). Op het slagveld kan de coalitie nog wel winnen, maar winnen we daarmee ook de harten van de Afghanen (burgerslachtoffers)?
Of de missie verlengd zou moeten worden in Afghanistan laat ik graag aan een volgend (rechts) kabinet over. Ik ben niet per definitie tegen.

Blijft over dat ik de PvdA van harte gelijk geeft om de missie op de afgesproken datum te beëindigen in plaats van mee te gaan met het minderheidsstandpunt van het CDA. Als het op een hoofdelijke stemming was aangekomen in de 2e kamer, dan had meteen duidelijk geweest dat Balkenende en Verhagen alleen staan. Dìe vernedering heeft Wouter Bos de premier willen besparen. Het woord is nu weer aan de kiezer. Het wordt bijna een referendum. Lachende smiley

Laatst aangepast door
IMRE695
op woensdag 24 februari 2010, 14:14
Naar boven

Auteur Bericht
KAT125

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 13:56

ik stem op de sgp landelijk dan, waarom? die heeft christelijke standpunten en denk dat ej daar verder mee komt dan antie christen.
cda is landelijk gezien niet meer christelijk. cu komt op de 2e plaats.
moet wel zeggen,dat ik niet altijd met alles eens ben van de spg.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 ... 6194 Volgende
Pagina 217 van 6194