Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 23:58
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Bij gebrek aan een betere smiley kies jij er dus voor om dan maar een blauwtje op te lopen? |
tjah, blauw is niet onbekend voor mij, een echte jongens kleur, pilitie loopt er in, jaarlijks 10 enveloppen die die kleur hebben, een groot gedeelte van c-m is blauw. maar verder kun je denk ik best wel lief zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:09
|
|
|
JILL658 schreef: | Als ik zo vrij mag zijn Kat, weet ik niet waar je dit vandaan hebt gehaald. Zo iets heb ik nooit gezegt tegen jou of wie dan ook
Jill |
was dat niet gisteravodn op de chat?
maar heb nu besloten om niet mee te gaan.
Laatst aangepast door
|
KAT125
|
op woensdag 24 februari 2010, 00:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:13
|
|
|
INEZ910 schreef: | Wat is dan echt scharrelvlees volgens jou? En wanneer is er sprake van taai vlees en van mals? Ik begrijp het niet helemaal |
k heb mn hele leven op het platteland gewoond, mn vader heeft zelf een veehouderij,dus daar leer je me niks over. en jij ziet het op tv? dan ben ik al uitgepraat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:15
|
|
|
KAT125 schreef: | k heb mn hele leven op het platteland gewoond, mn vader heeft zelf een veehouderij,dus daar leer je me niks over. en jij ziet het op tv? dan ben ik al uitgepraat. |
Je houdt weinig over om te praten Kat, in een ander topic schreef je ook al zoiets, daar was je bang voor ruzie geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:15
|
|
|
GRACE015 schreef: | Kat, ik schrik van jou. Zitten wij hier om elkaar vliegen af te vangen of zo? Jouw opmerking naar mij toe vind ik een open deur intrappen zogezegd. Grace |
het zijn je eigen woorden toch? of ben ik nu groen?
en als jij dat vind is dat jou idee, ik heb die van mij gezegd.
spreek woordelijk gezien: "bezind eer ge begind"
Laatst aangepast door
|
KAT125
|
op woensdag 24 februari 2010, 15:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:21
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je houdt weinig over om te praten Kat, in een ander topic schreef je ook al zoiets, daar was je bang voor ruzie geloof ik |
idd, ik ben er heeel bang voor. praten mag hier niet baten,omdat ze overal tegen aan schoppen en met een leeghoofd praten.
en om eerlijk te zijn, ben hier een beetje klaar met deze zooi.
neem niet iedereen kwalijk hier maar wel velen.
Laatst aangepast door
|
KAT125
|
op woensdag 24 februari 2010, 01:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:25
|
|
|
HENDUK927 schreef: | wist niet dat je zon strandmens was jil |
Ja Duckkie je weet zoveel nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:32
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | De 10 goede zinnen van God
Je bent een kind van God, hou het meest van Hem. God houdt ook heel veel van jou, en wil je Vader zijn. Probeer te doen wat Hij van je vraagt.
Er zijn veel leuke dingen in ons leven: Bijvoorbeeld vakanties, t.v. computers, muziek, sport. Ook moeten we naar school, en grote mensen moeten naar het werk. Als we er maar aan denken dat God op de eerste plaats komt. Niks mag God in de weg staan.
Wanneer je de naam van God gebruikt, dan mag dat niet zomaar, of als vloek. Gebruik de naam van God met eerbied.
We hebben het altijd zo druk overal mee. 1 dag in de week doen we het rustig aan, de zondag. We maken van de zondag een fijne dag, waarin we leuke dingen doen, en ook naar de kerk gaan.
Wees lief en zacht voor je vader en moeder, maar ook voor de andere mensen om je heen. Als je zelf lief bent voor anderen zullen anderen dat ook voor jou zijn.
Als je erg boos bent kun je erge dingen doen of zeggen. Probeer je woede te bedwingen, want je kan er veel door stuk maken.
Als we van iemand houden, en gaan trouwen, dan moeten we elkaar trouw blijven. En niet degene van wie we houden ongelukkig maken, door verliefd te worden op een ander.
Wij mogen niks afpakken of stelen van andere mensen, geen geld of andere dingen.
Wees eerlijk, lieg niet, en vertel geen slechte dingen over andere mensen.
Wees blij en gelukkig met wat je hebt, of wie je bent. Als je tevreden bent dan hoeft je ook niet jaloers te zijn op andere mensen en kinderen. |
mooie woorden,maar ik accepteer ze niet. ik blijf bij bij de geboden uit exodus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:34
|
|
|
KAT125 schreef: | was dat niet gisteravodn op de chat?
maar heb nu besloten om niet mee te gaan. |
Ook niet gisteravond op de chat, Kat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:36
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | De 10 geboden in nieuwtestamentisch perspectief Ik ben de HEER, uw God, uw Verbondsgod en uw Bevrijder. In Jezus Christus heb ik u bevrijd en tot vrijheid geroepen. Blijf mijn verbond trouw en bewaar mijn vriendschap. Blijf bij mij, uw bevrijder. 1. Mij alleen zult u liefhebben, vertrouwen en gehoorzamen. Niets of niemand van deze wereld, die ik geschapen heb, zult u vergoddelijken en in plaats van mij liefhebben of vertrouwen en gehoorzamen. 2. U zult u geen voorstelling van mij maken buiten Jezus Christus om. In hem heb ik mij aan u geopenbaard. Zie mij in hem. 3. Wees zijn getuige en belijd mijn naam, die hij u bekend gemaakt heeft. 4. U zult niet leven om te werken, maar werken om te leven. Leef voor mijn aangezicht en houd de dag van Christus’ opstanding in ere als de dag van de bevrijding en de blijdschap. Leef uit de zondag al de dagen van uw leven, want Ik ben de HEER. 5. Uw vader en uw moeder - laat hen tot hun recht komen als uw vader en uw moeder, die ik u gaf. Uw kinderen - laat die tot hun recht komen als uw kinderen, die ik aan uw zorg toevertrouwde. 6. Voor het leven van uw naaste zult u eerbied hebben. Ook hij of zij behoort mij toe. Ook voor hen is Christus gestorven en opgestaan. Zijn leven mag u niet aantasten of vernietigen. 7. Naar mijn beeld heb ik u geschapen: man en vrouw. U zult elkaar in het huwelijk liefhebben en trouw blijven. U zult elkaar als jongens en meisjes en mannen en vrouwen eerbiedigen en niet tot een object verlagen. 8. Rentmeesters van wat ik u toevertrouwde bent u. Geen bezitters! De aarde en haar volheid behoren mij toe. Mij en het geld kunt u niet tegelijk dienen. U zult geven en altijd weer geven. 9. In de omgang met elkaar zult u de waarheid en het recht liefhebben. In uw spreken over uw naaste zult u oprecht en betrouwbaar zijn. Laat uw ja ‘ja’ zijn, en uw nee ‘nee’. 10. Uw naaste zult u geven wat hem toekomt en in uw hart geen afgunst toelaten. Aan mij, de HEER, uw God, zult u uw hart en uw leven geven. U zult mij als uw Verbondsgod en uw Bevrijder liefhebben met geheel uw hart, met geheel uw verstand en met al uw krachten. Ook uw naaste zult u liefhebben, want hij is gelijk als u. Ik ben de HEER, uw God. | Eerlijk gezegd vind ik je tever gaan met deze bijdrage. De tien geboden zijn duidelijk genoeg, die hoeven geen extra interpretatie van jou erbij. Vooral die term Nieuw Testamenisch perspectief vind ik zeer ongepast. Als je boven het stukje gezet had: Mijn interpretatie van de 10 geboden, was het acceptabeler. Nu veronderstel je, dat mensen van het Nieuwe Verbond andere 10 geboden hebben. En dat gaat me veeeeeeeel te ver!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:38
|
|
|
PIETER649 schreef: | Dokkum.... das toch zwolle-noord? |
Dat is wel hel erg NOORD Pieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:39
|
|
|
KAT125 schreef: | suus wil ik alleen een knuffel geven. de anderen niet |
Wrom niet ? Je hebt meer naasten hoor ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik je tever gaan met deze bijdrage. De tien geboden zijn duidelijk genoeg, die hoeven geen extra interpretatie van jou erbij. Vooral die term Nieuw Testamenisch perspectief vind ik zeer ongepast. Als je boven het stukje gezet had: Mijn interpretatie van de 10 geboden, was het acceptabeler. Nu veronderstel je, dat mensen van het Nieuwe Verbond andere 10 geboden hebben. En dat gaat me veeeeeeeel te ver!!!! |
ben het met je eens. maar ik kap er mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:48
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik je tever gaan met deze bijdrage. De tien geboden zijn duidelijk genoeg, die hoeven geen extra interpretatie van jou erbij. Vooral die term Nieuw Testamenisch perspectief vind ik zeer ongepast. Als je boven het stukje gezet had: Mijn interpretatie van de 10 geboden, was het acceptabeler. Nu veronderstel je, dat mensen van het Nieuwe Verbond andere 10 geboden hebben. En dat gaat me veeeeeeeel te ver!!!! |
hmmm ... dit zet mij dan wel weer aan het denken ... heeft Jezus zelf niet een samenvatting gemaakt van de 10 geboden, nl. Heb God (met geheel je hart, ziel, verstand en krachten) lief boven alles en uw naaste als uzelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 00:52
|
|
|
wat staat er fout?? Dit is geschreven ...uit nieuw testamentisch perspectief dus gelezen vanuit de gedachte dat Jezus de wet vervuld heeft, en de dingen uit het nieuwe testament zijn hierin opgenomen
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op woensdag 24 februari 2010, 00:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 01:14
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Wrom niet ? Je hebt meer naasten hoor ... |
maar niet die ik zou wil knuffelen en virtueeel but real. en liesbeth dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 01:26
|
|
|
IEMAND schreef: de man mag de vrouw en de vrouw niet van de man in de bijbel staat, scheiden tenzij 1 van hun doet aan overspel, maar in alle andere gevallen niet. je hebt met het huwelijk elkaar beloofd elkaar in voor en tegenspoed trouw te zijn tot de dood het scheiden zal. En als dat het gevalis, want ik heb daar uren discussie over gehad. dan moet je schuldbelijdenis doen bij de kerk en anders niet weer trouwen. Mvg
JONATHAN890 schreef: | Hoi schrijver,
jammer dat je er zo over denkt. vind dit een niet over nagedacht herhalen van wat jij ooit geleerd of gehoord hebt, zonder er zelf over na te denken. Napraten van kerkelijke instituten
Ik vind sowieso al wat je schrijft, dat de man wel......en de vrouw niet....... een aparte manier van de bijbel lezen. Waarom zou God een verschil maken tussen de man en de vrouw. Ja ... heel veel wetten in t oude testament werden geschreven in een man-mode. Maar in die tijd was t een soort gewoonte dat de vrouw wat minder belangrijk was dan de man. Nog steeds zie je dergelijke trend bij de islam. Gelukkig heeft God ons vrijgekocht van de zonde. Wij mogen leven in een zeker weten dat God onze zonde heeft vergeven.
Ook de zonde van scheiding. Ja ik weet dat God het zo niet bedoeld heeft. Maar zo heeft God zoveel niet bedoeld. Kijk naar de Sameritaanse vrouw die bij Jezus kwam, bij de waterput. Wat zegt Jezus haar? Dat ze zondig is, dat ze de wet overtreden heeft....nee hij vertelt haar dat er Levend water is, genezing.
En dan de vrouw die door de farizeeen (lees de wet - of - mensen die alleen volgens regels trachten te leven ) voor Hem wordt gebracht, en daar aangeklaagd. Wat doet Jezus....? Veroordeeld hij de vrouw? Nee, hij zegt tegen de farizeeen....dat degene die zonder zonde is, de eerste steen mag werpen. Daarna dropen ze af. En.......wierp Jezus toen zelf de steen, hij is immers zonder zonde??? Nee hij vergaf.
Welke zonde is groter scheiden-begeren-stelen-god niet als 1e-vloeken-naaste niet liefhebben?? kom op.....we falen allemaal.....maar God is een vergevende God. Daarom stond er een kruis, hing er een man aan dat kruis, is de zonde gekruisigd.
Moet er dan weer straf zijn voor een zonde? Dat zou wel heel raar zijn, dan zeg je dat t kruis niet genoeg is geweest, dat Jezus loog toen Hij zei....ALLES is volbracht.
En dan over die schuldbelijdenis doen vóór de kerk?? Maar goed dat dat een zwaar achterhaalde manier is. vind t in de categorie heksen-vervolging horen. De zwaarste zonde openbaar in de kerk maken....waarom? Om jezelf beter te voelen.
Met elke zonde horen we naar God te gaan, dit belijden en dan weten dat t vergeven is.
Over trouwen kan je ook eens de volgende dingen denken. Trouwen, sex hebben met een man of vrouw is sowieso niet de beste weg.
1Korinthe 7:1,7,8,27,38,40 Hoe gek het ook moge klinken: 1Korinthe 7 is bepaald geen aanbeveling van het huwelijk. Integendeel zelfs. Paulus begint zijn relaas over het huwelijk zelfs met de bewering dat het ideaal is voor een mens om (zoals er letterlijk staat) "een vrouw niet aan te raken". En: wie trouwt doet goed, maar wie niet trouwt doet beter.
Het enige argument dat Paulus in 1Korinthe 7 noemt om te trouwen, is gebrek aan zelfbeheersing. "Indien zij zich niet kunnen beheersen, laten zij dan trouwen. Want het is beter te trouwen dan te branden". Dat klinkt misschien niet zo elegant (en romantisch) maar het is wel eerlijk. Paulus erkent ook ruiterlijk dat niet iedereen (zoals hijzelf) begiftigd is met de gave van onthouding. 1Korinthe 7:2,7-9
Maar ik ga die weg graag .En verder ben ik t niet helemaal met Paulus eens hoor. God schiep man en vrouw. En de man zou zijn ouders verlaten en een vrouw zoeken en één vlees worden. |
die schrijver ben ik,want dit was een prive mail.
bedankt voor het plaatsen, ik welke vorm dan ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 01:28
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Hoi schrijver,
jammer dat je er zo over denkt. vind dit een niet over nagedacht herhalen van wat jij ooit geleerd of gehoord hebt, zonder er zelf over na te denken. Napraten van kerkelijke instituten
Ik vind sowieso al wat je schrijft, dat de man wel......en de vrouw niet....... een aparte manier van de bijbel lezen. Waarom zou God een verschil maken tussen de man en de vrouw. Ja ... heel veel wetten in t oude testament werden geschreven in een man-mode. Maar in die tijd was t een soort gewoonte dat de vrouw wat minder belangrijk was dan de man. Nog steeds zie je dergelijke trend bij de islam. Gelukkig heeft God ons vrijgekocht van de zonde. Wij mogen leven in een zeker weten dat God onze zonde heeft vergeven.
Ook de zonde van scheiding. Ja ik weet dat God het zo niet bedoeld heeft. Maar zo heeft God zoveel niet bedoeld. Kijk naar de Sameritaanse vrouw die bij Jezus kwam, bij de waterput. Wat zegt Jezus haar? Dat ze zondig is, dat ze de wet overtreden heeft....nee hij vertelt haar dat er Levend water is, genezing.
En dan de vrouw die door de farizeeen (lees de wet - of - mensen die alleen volgens regels trachten te leven ) voor Hem wordt gebracht, en daar aangeklaagd. Wat doet Jezus....? Veroordeeld hij de vrouw? Nee, hij zegt tegen de farizeeen....dat degene die zonder zonde is, de eerste steen mag werpen. Daarna dropen ze af. En.......wierp Jezus toen zelf de steen, hij is immers zonder zonde??? Nee hij vergaf.
Welke zonde is groter scheiden-begeren-stelen-god niet als 1e-vloeken-naaste niet liefhebben?? kom op.....we falen allemaal.....maar God is een vergevende God. Daarom stond er een kruis, hing er een man aan dat kruis, is de zonde gekruisigd.
Moet er dan weer straf zijn voor een zonde? Dat zou wel heel raar zijn, dan zeg je dat t kruis niet genoeg is geweest, dat Jezus loog toen Hij zei....ALLES is volbracht.
En dan over die schuldbelijdenis doen vóór de kerk?? Maar goed dat dat een zwaar achterhaalde manier is. vind t in de categorie heksen-vervolging horen. De zwaarste zonde openbaar in de kerk maken....waarom? Om jezelf beter te voelen.
Met elke zonde horen we naar God te gaan, dit belijden en dan weten dat t vergeven is.
Over trouwen kan je ook eens de volgende dingen denken. Trouwen, sex hebben met een man of vrouw is sowieso niet de beste weg.
1Korinthe 7:1,7,8,27,38,40 Hoe gek het ook moge klinken: 1Korinthe 7 is bepaald geen aanbeveling van het huwelijk. Integendeel zelfs. Paulus begint zijn relaas over het huwelijk zelfs met de bewering dat het ideaal is voor een mens om (zoals er letterlijk staat) "een vrouw niet aan te raken". En: wie trouwt doet goed, maar wie niet trouwt doet beter.
Het enige argument dat Paulus in 1Korinthe 7 noemt om te trouwen, is gebrek aan zelfbeheersing. "Indien zij zich niet kunnen beheersen, laten zij dan trouwen. Want het is beter te trouwen dan te branden". Dat klinkt misschien niet zo elegant (en romantisch) maar het is wel eerlijk. Paulus erkent ook ruiterlijk dat niet iedereen (zoals hijzelf) begiftigd is met de gave van onthouding. 1Korinthe 7:2,7-9
Maar ik ga die weg graag .En verder ben ik t niet helemaal met Paulus eens hoor. God schiep man en vrouw. En de man zou zijn ouders verlaten en een vrouw zoeken en één vlees worden. | Zeg Jonathan, zou het niet gepaster zijn om dit op een persoonlijke manier met Iemand te bespreken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 01:45
|
|
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/285151/a26c60dc/dit_land_is_het_zat._c_est_ca.html
dit klinkt me als muziek in de oren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 01:59
|
|
|
JILL658 schreef: | Ook niet gisteravond op de chat, Kat |
dan was dat iemand anders, dan bied ik bij deze mijn verontschuldiging aan. moet ik er voor op mijn knieen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 02:13
|
|
|
het is een christelijke site en k heb even aan het zoeken geweest,maar vind hier niets over de beurs die nu in utrecht is en die begint in hardenberg. zijn we tegoed voor die dingen? of is dat alleen maar voor refo's?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 02:23
|
|
|
ik lees de goed bijbel, niet met nieuw tekst enz.
als we een aantal mensen hier hun gang laten gaan dan hebben we volgend jaar een bijbel zo dun als 2 a4 kantjes, en er staan ook smiles in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 05:39
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De achterban van de PvdA is traditioneel niet zo geïnteresseerd wat er in het buitenland gebeurt. Statistieken zeggen duidelijk dat ze bv. ook ontwikkelingszorg niet zo belangrijk vinden. Het probleem met de PvdA is, dat ze de partijpolitiek hebben laten prevaleren boven het landsbelang en het kabinetsbelang. Praktisch gezegd, ze wilden CDA een hak zetten om te laten zien dat ze tegen Balkenende durfden in te gaan. Massaal toegejuicht door de achterban, maar in wezen heel onverantwoordelijk. |
Chatuliem: verwijs ons even naar die statistieken. Waar kunnen we dat onderzoek lezen over PvdA en ontwikkelingszorg? Mijn indruk is dat de PvdA altijd zich heel erg ingespannen heeft voor ontwikkelingshulp (Jan Pronk). Je kunt wel iets beweren, maar onderbouw het dan met feiten of statistieken. Dat zou ik in ieder geval heel erg op prijs stellen.
Verder hebben we 9 juni verkiezingen. Een volgend kabinet kan binnen een week beslist hebben dat we langer blijven in Uruzgan, als daar een meerderheid voor is in de 2e kamer. Iedereen weer blij dan?
En kabinetten vallen wel vaker. Het is eerder uitzonderlijk als een kabinet de rit uitzit. Ook het CDA heeft wel eens de stekker uit kabinetten getrokken als dat nodig gevonden werd om politieke redenen. Dat heet gewoon democratie. De rest van Nederland draait gewoon verder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 08:41
|
|
|
PIETER649 schreef: | wrom kom jij niet? het percentage malloten in de groep moet drastisch naar beneden |
Moet ik dit als een compliment zien, Pieter. Thanks dan! Of denk je; in het land der blinden is eenoog koning.
Het lijkt me een gezellige club, ben ook wel benieuwd hoe jullie in het echt zijn. Kan alleen maar meevallen hè. In dat weekend zijn 2 schoonzussen jarig en ik weet niet wanneer ze hun verjaardag vieren, dus ik beloof nog even niks. Dus: ovb ga ik mee.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 24 februari 2010, 09:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 08:48
|
|
|
KAT125 schreef: | het is een christelijke site en k heb even aan het zoeken geweest,maar vind hier niets over de beurs die nu in utrecht is en die begint in hardenberg. zijn we tegoed voor die dingen? of is dat alleen maar voor refo's? |
Je bedoelt de Wegwijsbeurs? Via de volgende link, kun je er meer over lezen.
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=3&oq=wegwijs&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ACAW_nlNL347NL347&q=wegwijs+2010
'k Ben er nog nooit geweest, maar er zullen wel veel refo's zijn. Als vrouw in een broek, val je daar denk ik wel op. Maar daar heb jij geen last van, Kat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 08:54
|
|
|
HENK710 schreef: | Verkeerd stemmen? Als je stemt vanuit het bestuderen van wat de partijen je aanbieden, lijkt het me niet dat je verkeerd zult stemmen, aangezien je toch altijd die partij kiest die het meest past bij jouw ideeën?
Niet stemmen heeft iets in zich van lijdzaam toezien en ondergaan, waar je als burger nu juist op mag komen voor wat jij denkt dat nodig is. Gelukkig krijg je die ruimte wel meer dan enkel bij de verkiezingen. Maar waarom niet ook dan gebruik maken van je recht? |
Dat ben ik niet met je eens, Henk. Vanuit mijn geloof/visie, kun je zeker wel verkeerd stemmen. Als je stemt op een partij die anti-christelijk is, vind ik het beter om niet te stemmen. Een stem is goed, als je die kunt verantwoorden aan God. Want zijn onze ideeën altijd de juiste? Lijkt mij niet. Ik probeer ze te toetsen aan het Woord van God, wat niet altijd makkelijk is hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:02
|
|
|
gezellie dat er zoveel mee gaan ... oude bekenden en nieuwe gezichten van vorige keren weet ik dat er wel eens honden meegaan. helaas is dit nu niet mogelijk ... omdat in arnhem niet overal honden naar binnen mogen. doen we een volgende keer stapdag in het bos met honden en kinderen ... kan iedereen helemaal los gaan
zal nog even lijst maken van iedereen die nu mee gaat!
groet aer en sas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:05
|
|
|
Het gemiste goud van Sven Kramer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:08
|
|
|
HAAS141 schreef: | gezellie dat er zoveel mee gaan ... oude bekenden en nieuwe gezichten van vorige keren weet ik dat er wel eens honden meegaan. helaas is dit nu niet mogelijk ... omdat in arnhem niet overal honden naar binnen mogen. doen we een volgende keer stapdag in het bos met honden en kinderen ... kan iedereen helemaal los gaan DAN HAD JE INDIAANTJE MOTTE SPELEN MET DE UITJE VAN HANNAH
zal nog even lijst maken van iedereen die nu mee gaat!
groet aer en sas |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|