Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 20:24
|
|
|
heerlijke middag gehad met vriendinnen wezen shoppen, alleen als wij gaan shoppen dan is meestal een vrolijke boel. En ja hoor, ik was weer een benieuwd hoe de kerstboom breed was, gelukkig was het een nepperd alleen de bovenste gedeelte hield ik in mijn hand en de rest plofte zacht op de grond. ja hoor daar schiet er eentje in de lach en de andere zegt erwat op! Dus weer een vrolijke bole, voortaan handjes op rug houden....ik dan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 20:46
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | heerlijke middag gehad met vriendinnen wezen shoppen, alleen als wij gaan shoppen dan is meestal een vrolijke boel. En ja hoor, ik was weer een benieuwd hoe de kerstboom breed was, gelukkig was het een nepperd alleen de bovenste gedeelte hield ik in mijn hand en de rest plofte zacht op de grond. ja hoor daar schiet er eentje in de lach en de andere zegt erwat op! Dus weer een vrolijke bole, voortaan handjes op rug houden....ik dan!!! |
Ik heb in mijn tuin ook een boom staan en die moet weg. Kan je even komen? Oja, er is ook een heg die echt een beurt nodig heeft. Ik hoop op je 'magische' krachten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 22:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb in mijn tuin ook een boom staan en die moet weg. Kan je even komen? Oja, er is ook een heg die echt een beurt nodig heeft. Ik hoop op je 'magische' krachten... |
Die moet je niet snoeien als het vriest want dan heb je kans dat de punten bevriezen . Het zou toch zonde zijn als je een heel jaar moet aankijken tegen een heg met allemaal bruine punten erin . Ook bestaat er een kans dat ie helemaal bevriest . Dan zit er maar een mogelijkheid op ...... helemaal uit doen en een nieuwe aanplanten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 00:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb in mijn tuin ook een boom staan en die moet weg. Kan je even komen? Oja, er is ook een heg die echt een beurt nodig heeft. Ik hoop op je 'magische' krachten... |
Hallo Frank, ja je zou bijna denken, gelukkig was dat een nepperd die boom! Lijkt me niet verstandig om mij te laten doen hoor! De heg , tja gewoon knippen met de heggescheer en dan met figuurtjes erin ......dan heb je iets anders dan andere! Groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 14:46
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Hallo Frank, ja je zou bijna denken, gelukkig was dat een nepperd die boom! Lijkt me niet verstandig om mij te laten doen hoor! De heg , tja gewoon knippen met de heggescheer en dan met figuurtjes erin ......dan heb je iets anders dan andere! Groetjes |
...en heggeschaar??? Een dinges heb ik nodig. Ik kan niets meer met een schaar doen. Laat staan er figuren in knippen. Trouwens, zo creatief ben ik niet. Ik kan nog niet eens een rechte lijn met meetlat trekken...Dus, je bent van harte welkom. Doe maar alsof het een nepheg is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 19:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en heggeschaar??? Een dinges heb ik nodig. Ik kan niets meer met een schaar doen. Laat staan er figuren in knippen. Trouwens, zo creatief ben ik niet. Ik kan nog niet eens een rechte lijn met meetlat trekken...Dus, je bent van harte welkom. Doe maar alsof het een nepheg is... |
Heggeschaar voorlopig niet nodig hoor er ligt namelijk nogal veel sneeuw op de heg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 20:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heggeschaar voorlopig niet nodig hoor er ligt namelijk nogal veel sneeuw op de heg |
Ja dan is het helemaal niet verstandig mij erbij te laten, dan krijg je sneeuw effect...............................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 20:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en heggeschaar??? Een dinges heb ik nodig. Ik kan niets meer met een schaar doen. Laat staan er figuren in knippen. Trouwens, zo creatief ben ik niet. Ik kan nog niet eens een rechte lijn met meetlat trekken...Dus, je bent van harte welkom. Doe maar alsof het een nepheg is... |
Dinges......???? kan je daar ook ermee knippen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 21:01
|
|
|
Mijn mooiste moment??????
Dat ik weer heelhuids thuis ben gekomen vanavond! Het was glibberen en glijden vanochtend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 21:03
|
|
|
Nog effies laten staan joh! Hang er maar een serie lichtjes in......gezellie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 21:05
|
|
|
ja wat een leuk idee zeg.....!
MARIANNE338 schreef: | Nog effies laten staan joh! Hang er maar een serie lichtjes in......gezellie |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 22:06
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nog effies laten staan joh! Hang er maar een serie lichtjes in......gezellie |
Of gewoon laten staan tot de jaarwisseling . Een hele zooi gillende keukenmeiden erin .... doet het ook altijd goed.
Ik weet alleen niet of Floshke het kan waarderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:24
|
|
|
Kreeg net mijn eerste huiswerk opdracht terug tot mijn verbazing beloond met het cijfer 10!! NAh lekkere opsteker voor de rest denk ik maar zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kreeg net mijn eerste huiswerk opdracht terug tot mijn verbazing beloond met het cijfer 10!! NAh lekkere opsteker voor de rest denk ik maar zo |
Wauwie, gefeliciteerd! Jouw dag kan niet meer stuk! Vanavond taart!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kreeg net mijn eerste huiswerk opdracht terug tot mijn verbazing beloond met het cijfer 10!! NAh lekkere opsteker voor de rest denk ik maar zo |
he geweldig zeg!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:45
|
|
|
Die rekensommen van het eerste jaar lager onderwijs waren nu ook niet zo moeilijk toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:46
|
|
|
Goeie actie!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 22:07
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | he geweldig zeg!! |
Thanks! Wat een leuke foto zeg van jou met je kleinkinderen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 22:40
|
|
|
gefeliciteerd wat goed van jou.!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 11:41
|
|
|
gefeliciteerd! heb je ook een stickertje gekregen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 12:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | gefeliciteerd! heb je ook een stickertje gekregen? |
ik vraag me af hoe ze dat heeft klaargespeeld. Ze heeft het ook zo druk met FB en CM...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 12:25
|
|
|
Proficiat Erika,
Ik wist niet dat jij de knapste meisje van de klas is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 12:43
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Proficiat Erika,
Ik wist niet dat jij de knapste meisje van de klas is |
Inderdaad, we weten maar weinig van Erika...tenzij ze migraine heeft omwille van een kwaaltje...ze is heel geheimzinnig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 13:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik vraag me af hoe ze dat heeft klaargespeeld. Ze heeft het ook zo druk met FB en CM... |
Ik denk dat ze haar opdracht gewoon gegoogled heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 13:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik denk dat ze haar opdracht gewoon gegoogled heeft |
ik vond al dat ze me via mail en FB rare vragen stelde...ik heb zo het vermoeden dat ik haar huiswerk heb gemaakt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 13:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik vond al dat ze me via mail en FB rare vragen stelde...ik heb zo het vermoeden dat ik haar huiswerk heb gemaakt... |
Dan zou je niet de eerste wezen, ik heb het ook al een keer gedaan
(en toen kreeg ze het teruggestuurd omdat het niet goed was )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 14:43
|
|
|
Wow,een 10........dan ben jij absoluut de beterste!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 15:22
|
|
|
Hahaha...wat een reakties op jou dikke vette 10!!! Ga zo door.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 15:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Thanks! Wat een leuke foto zeg van jou met je kleinkinderen!! |
ja ben er ook reuze trots op!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 16:46
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dan zou je niet de eerste wezen, ik heb het ook al een keer gedaan
(en toen kreeg ze het teruggestuurd omdat het niet goed was ) |
Thanks allemaal voor jullie lieve reacties.. Ach annette soms weten twee meer dan 1 he hihi Ik had Jol ook al een keer ingeschakeld maarre dat was niet voor een cijfer waar ik jullie mening over vroeg Dit vak heb ik heel braaf selluf gedaan Met idd heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel gegoogel
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 9 december 2012, 16:47
|
|
Naar boven |
|
|